Tako kot sem napisal kak par postov nazaj - men sta enako povedala dva različna vulkanizerja iz večjih vulkanizerskih delavnic v Lj, ampak lej Bini prav, da se motijo. Tko da le koga naj upoštevam
Pusti vulkanizerje,oni pumpajo vse na 2,5 ne glede katero znamko avta voziš🥴 Pri nas so vsi 3je,ki jih premoremo enaki. Lahko stavo vržemo na koliko se uradno polnijo gume,ali toliko kot piše pri vratih na avtu ali tako kot se ti pač zdi....Mislim,da še na letnem servisu pri Mazdi ti preverijo napolnjenost gum in ti jih dopolnijo,če je potrebno. Verjetno pa tebe pokličejo in vprašajo na koliko jih polniš in ne koliko je predpisano za tvoj avto.....😉 Po prevoženih treh miljonov kilometrov nisem niti ene gume predčasno uničil zaradi pumpanja......
OK, potem pa 2 stolpca ustrezne tabele, da bo razumljivo. Odgovora pa nisem dobil (kaj naredite, ko obremenitev preide iz do največ 3 potnikov na več? Še posebej @Bini).
Sej vem, da smo tole spremenili v telenovelo (poudarek na tele) ampak, da ne bo pomot. Jaz jih polnim doma na kompresor in preverjam tudi. Na pumpi sem po moje zadnjč kontroliral tam nekje enkrat pred korono. Saj veš Bini - virusi so skakali iz ročk na ljudi in ti tud trojna FFP maska ni pomagala.
Človek se celo življenje uči a najbolj pomembno je da se kaj nauči, aja pa "hudiček" ne sme bit... 😁
imam eno vprašanje. Morda bo še koga zanimalo. Kaj res med vožnjo ne morem ugotoviti, koliko časa sem na poti? Podatke o času trajanja vožnje izpiše na koncu, pa še ti se menda od zadnjega zagona vozila, tako da se zresetirajo, če npr ustavim na črpalki ali se motim?
No tudi tisti podatki o povprečni porabi goriva mi niso prav jasni, saj se pojavljajo tri različne številke a to morda drugič.
Vesel bom vaših odgovorov.
Ja, tako je. Čas je od zadnje vožnje in zraven povp.poraba, poleg tega pa skopna porava od zadnjega resetiranja"A"števca km. 😉
Kaj ni pomembno - a da se pelješ skozi naselje 55 al pa 75 tud ni pomembno - v obeh primerih si čez omejitev. Dej lepo te prosim no, seklaš ga in da se vrnem nazaj na gume. A jih polniš s plinom, da ohranjaš enak tlak tudi ko so segrete? A si poskusil testirat pred vožnjo hladne in po vožnji tople. To so vedno razlike, kot so razlike med samimi tipi gum. Je pa bolj nevarno imet gume 0,2 al pa 0,3 pod minimumom kot pa 0,2 al ap 0,3 nad to zapisano mejo.
In ne Bini ne boš nič kaj drugače obrabil gume oziroma bi rekel, da so prej pravilno obrabljene kot ne, če daš par desetink bara zraven. Da o legi na cesti pa raje sploh ne bi komentiral. Lahko pa preveriva spomladi na mojih letnih kako je z obrabo, ker jih imam napolnjene 2,7 spredaj in 2,5 zadaj
Ti v resnici imaš hladne ravno prav napovnjene, ker tople polniš.... 😁
Jaz tankam, spijem en kofe al dva in si potem še vzamem nekaj časa za pumpanje hladnih gum in sva na istem razen, da so na meni še nekaj zaslužili....
Zdaj mi naj nekdo pove, še posebej @Bini, koliko naj napumpam gume, ker proizvajalec navaja 2 tabeli, za manj obremenjen avto in za bolj obremenjen avto. Pri nas se obremenitev spreminja, torej naj vsak dan (za vsako vožnjo) po potrebi prilagajam tlak v gumah? 😃
Sam sem tokrat napumpal po tabeli "največ 3 potniki" +0,15 bara spredaj, + 0,25 bara pa zadaj ... večinoma se pelje z avtom 1 oseba, kdaj, vendar redko, pa tudi 5.
Ne ne,pri 20kkm bo star 2 leti in pol.Avto pa običajno prodam pri 6-7 letih starosti (razen pri zadnjem) in takrat bo blizu 60kkm. Lahko pa da bo tudi kaj drugače.....
A res? Kje pa si to slišal pri več napolnjeni. Ne res me zanima, ker mrbit mi logika ne deluje najbolje. Pa da ne bo narobe razumljeno še vedno se pogovarjamo samo o 0,2 do 0,3 bara več kot je na nalepki. Ne hodimo v ekstreme
To vem že dolgo a ravno par dni nazaj je omenil po tv en strokovnjak od AMZS ravno to kar sem ti zgoraj napisal, isto velja pri obrabi gume... 😉👍
0.2, 0.5 ni pomembno, natančnost je lepa čednost.... 😁
Hmmm, jaz sem letos tudi na uro pogledal, pa sem na roke dvignil avto 4x in na roke privijačil vseh 20 vijakov v 40 minutah. Pa še iz garaže v klet spravil gume. Sam.
V bistvu je minimum, saj proizvajalec išče kompromis med voznimi lastnostmi, varnostjo, udobjem, porabo goriva, še pravilno obrabo. Vse to doseže le pri najnižji napolnjenosti kot je sploh možno zato pa stalno opozarjajo, da je treba vsaj vsako drugo tankanje čekirat ali je tlak še na tej meji.
Ker, če bi bilo to res kar praviš, potem bi proizvajalec napisal od/do. Se pravi bi pisalo 2.4-2.8 in če bi bil znotraj tega si OK, izzven pa je premalo ali preveč. Zakaj ne tako - ker je avto recimo pri 2.8 sicer lepše vodljiv, ampak opazno manj udoben in trši. Ampak kljub temu bi bila obraba še vedno ustrezna, poraba zelo podobna, varnost je tudi OK.
Meni osebno sta dva znana vulkanizerja vedno rekla, da pumpajo nekje 0,2 do 0,3 več kot je na nalepki. Tudi povejo stranki zakaj tako in da bo nekoliko manj udobno ter da si lahko spustijo tlak nazaj na mejo, če bi bilo preveč trdo.
Sem pa v svoji zgodovini nekoč imel prve GY F1 Eagle, ki so bile res prave sport gume pa sem bil še prezelen, da bi vedel, da 2.3 kot je bilo na nalepki označeno je le pomenilo, da gredo gume po 20.000 v kanto, ker je pobralo robove. Šele 3.0 bara je bilo pravilno za te gume in takrat je bila sploh ustrezno enakomerna obraba pa še gume so dale od sebe to za kar so se reklamirale. Res dinamična, zelo športna vožnja.
Motiš se, ker pri Mazdi oziroma vseh av. proizvajalcih so plačani, da določijo tapravo polnjenje. 😉
So pa redke specifične gume, ki pač odstopajo od splošnih standardov....
Mimogrede zavorna pot se ti tudi podaljša pri preveč napolnjeni kot tudi premalo napolnjeni! Zato je ravno kontrola bistvena.
Absolutno, če te veseli to, ni panike men se pa po pravic povedano ne da tole počenjat, ker ni nobenega pametnega efekta al je desetinka oziroma dve bara več notri. Je pa problem, če si na spodnji meji, ker si potem lahko hitro tudi pod mejo.
2.5 ni spodnja meja ali minimum ampak priporočena vrednost proizvajalca.😉
Poleg tega je pa cx30 pri 2.7 že precej trda.....🥴
pred 2 urama je Haxballer napisal:
Nalepil piščalko proti divjadi. Sem naročil še za svoje kolege, skupno je v paketu prišlo 8 piščalk... Pa da vidimo, ali bodo srne bežale pred našimi zverinami
Vau,vse več nas je piščalkarjev, zavarovalnice bodo zelo vesele.....😉👍
Sej to je OK. Jaz spredaj zimake 2.6 in zadaj 2.5. Do spomladi, ko se menja pa tlak pade na spredaj na 2.4 in zadaj na 2.3, če se nič ne spomnim, da bi kontroliral.
Jaz jih pa kar po priporocenem tlaku in vsak mesec dofilam,če je potrebno....
Ko menjaš letni za zimski komplet ali obratno se ponavadi vedno tole na sliki pojavi zato jih je potrebno dofilat na 2.5 atm. drugače grejo kmalo u maloro... 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zato sem pa jaz zadnjič pri hrčkih tankal po 1.46,za ziher.. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani