Ugibanje na pamet je brezveze... 🤔Eni se lahko samo tolažijo s tem, da če so kupili najdražjo gumo, da so s tem kupili tudi najboljšo.... 🙃Verjetno pa so eno izmed najboljših in to je to.... 🙂Teh najboljših je pa od oka ali čez prst kakih 15....
😁
Če je to res, da je guma stara 5let in z dosti profila slaba ali problematična bi sigurno to problematizirali in na to temo objavili kakšen test gum na to temo, kaj mislite🤔
Je pa gotovo slabša, to vem...
Tako kot to naredijo za avte, belo tehniko, superge,... ane?
Boli njih k**** za tebe, tvoj avto in tvoje gume. Njim je cilj, da naredijo produkt, ki zdrži tolko in toliko, da potem spet menjaš.
SpEkTr - se ti zdi, da je približno tako hitro kot pri tem možakarju? Povezava na YT Hkrati pa vprašanje - kako za vraga temu človeku deluje zaslon na dotik v Android Auto? Ali ni to pri Mazdah "no go"?
Touch dela samo takrat, ko miruješ, med vožnjo se izklopi... AMPAK, obstaja nek custom firmware ki povozi te nastavitve in "odklene" touch + še nekaj funkcionalnosti - recimo da sezname lahko krožiš ko prideš na dno da te spet vrže na vrh, etc
Mater kot bi slutil s prvim postom te teme in upam, da nisem bil triger, da se je to zgodilo.
Srečam bivšega sodelavca in mi potarna, da je mel karambol. Pa ga vprašam, kaj je počenjal pa mi reče, da je stal na miru. Ena tetica spredaj pred rdečim semaforjem je naenkrat brez razloga dala AT menjalnik v R. Je rekel, da so se samo rikverc lučke prižgale in je nato cel SUV parkirala na njegovem avtu. Dobesedno je njen avto tako silovito speljal v rikverc, da je splezal, do strehe dokler niso bile vse 4 gume v zraku. Mi je pokazal slike in sem samo takole gledal
In kaj se je zgodilo - tetica je razložila, da je mislila, da je v D in je speljala v zeleno, ampak ker je bil avto v R jo je presenetilo in je sunek nazaj dobesedno zaradi sile njeno nogo še bolj pritisnil na gas, da je ja še bolj pospešilo in se ustavilo šele, ko so se prednja kolesa začela vrtet v prazno. Je rekla, da sploh zaradi sile ni mogla stopit s plina.
V glavnem to je tisto kar se recimo z ročnim menjalnikom skoraj ne more zgodit oziroma bi tak manever zelo hitro bil prekinjen, saj ali bi avto crknil ali pa bi leva noga zaradi kontra sile stisnila sklopko. Bi bil kakšen odbijač počen sigurno pa ne bi bila totalka na 4 leta starem avtu od sodelavca. 😢
Jst sm pa enkrat slišou da se je en zašaltou iz 5 v 3 in ga je tko zabremzalo da je naredu za sabo karambol....
Predlagam da ukinemo ročni in AT menjalnik, ker sta oba nevarna in neuporabna ko se človek zmoti
Zadnje čase ugotavljam oz poslušam neke čudne vibracije v motornem delu tam okoli 1300-1500 obratov - kot da bi nekaj prišlo v resonanco, ko je mrzel motor pa še malce bolj globok ton. Takole na hitro ne najdem nič pametnega, airbox je zaprt , pripet, tista plastika zgoraj na vrhu motorja tudi, cevi tkole od zgoraj tudi izgledajo v redu...
Nimam neke ideje... Je kdo imel kaj podobnega?
Tole so vsi spregledali, ker se kregajo o podložkah.
Sepravi skos imaš občutek resonance, ampak ko je hladen motor pa še toliko bolj? Mogoče ima turbina malo lufta ravno v nizkih obratih? Lahko je pa en kup drugih stvari okoli motorja, mogoče nosilec, ampak tisto bi kvečjemu bolj ropotalo pri višjih hitrostih.
@NevLadoKako lahko rečeš da je ekstra velik, če je par objav višje prikazano da je isti približno kot m6?
Gre se za občutek - meni je bila recimo vožnja s CX-5 povsem drugačna kot s 6ko, drugačna pozicija sedenja je naredila svoje. Imel sem občutek, da vozim res velik avto in manevriranje po parkingih mi ni dalo dobrih občutkov, ko da bi skos gledal, kje bom nekaj zapel.
Bom kar tukaj nadaljeval....če koga zanima,kaj se pri moji CX-5 dogaja z porabo...pač moja opažanja.
Trenutno je gor cca. 3.030km...in sva sredi tedna z ženo šla na "relacijo" Lj.-Podčetrtek-Lj.
Tjagrede sem Trip-B resetiral...in je bilo veliiiiiko cincanja proti trojanam zaradi dela v predoru in posledično "3 kolone v eno"😡...in seveda tovornjakov "k listja in trave"...in je šlo seveda počasneje kot pa "peš".Naprej v Trojanskem območju nikjer več kot 100km/h....kasneje max. 140km/h...izven avtoceste "dokaj po omejitvah"...in je bilo 8,4L/100km.
Zvečer (po 22i uri) ko sva se vračala pa je bila čisto druga zgodba....veliiiko manj prometa,čez naselja nobene gužve,na avtocesti nič tovornjakov...in sem vozil točno po omejitvah na tempomat-rezultat 8,2L/100km
Če bi na območju 130km/h vozil npr. 120 ali pa še manj,bi se po moje krepko poznalo,k se mi zdi,da vse kar je čez 120 krepko nanese🤔...k ko sem vozil 100 čez Trojanski hrib je kazalo "čist drugo zgodbo"...🧐
In sedaj po par dneh po tem tripu skupaj z vožnjo po Lj.,k nisem resetiral,mi kaže 8,2...skupna poraba pa je že padla na 9,8L/100Km...to pa pomeni,da bo skupna poraba še padla.
Sem sicer že tako zadovoljen,k tastari C-max kuri cca.10,2L samo po mestu...in če bo kot kaže skupna pri Mazdi še padla,bo super😀👍...pa ne,da bi kaj veliko gledal na vožnjo,ali,da bi se "nazaj držal-pač če me prime al pa "razkuri",naredi "klik" na pedalki za gas (končni položaj)😁...drugje pa itak-brezveze "gas v rdečo" ipd...pač klasična"mestna"
Bom ob priliki še kaj napisal,kaj se dogaja z porabo oz. kje se bo ustalila😉
Aja-še nekaj...v moji soseščini je naročena CX-5 G194 "Takumi Plus" Machine Grey z strešnimi sanmi....samo če bo AWD pa ne vem🙄...tip še čaka na avto...to bo ena redkih v SLO🧐...sva čisto slučajno prišla v stik-posredno preko prodajalca...
Da vidimo,če se nam bo pridružil tukaj😀...prav lepo-naša "družinica" raste😁
L.P.
Evo super, samo ne je šparat
AC se zelo pozna vsakih 10kmh viška!! Na šestici je na AC med 130 in 150 več kot liter razlike in se ob težki nogi poraba dvigne tudi na 9l/100km. Odvisno tudi, kako vzdržuješ hitrost, sepravi da takoj pospešiš nazaj na 150 ali pa počasi pospešuješ nazaj.
Kako je avto za naše ceste glede na to da je ekstra velik? Kako je s parkingi pred raznimi Mercatorji, kakšna je preglednost?
Kaka je vožnja, ali se čuti, ko preklopi elektro/benz? Vleče zvezno ali zna cukat? Mene moti že pri novih ko preklapla na 2 cilindra pri ležerni vožnji.
Cena je brutalna za moje pojme. Drugače pa v živo je kar ok, spredaj je res malo čudna (mogoče se bomo navadili), zadaj je res najlepša.
Ja AMPAK če malo razmisliš...Mazda6 s primerljivim motorjem in polno opremo košta 40k... Potem dodaj zdravn še električen pogon (par jurjev) in večji avto (par jurjev)...Si takoj na 50k..Potem pa še tistih par jurjev za premijski segment in smo na 60.
Jaz ga bom tudi verjetno pred zimo menjal… Ze parkrat se mi je zgodilo, da sem recimo imel avto na mestu na kontaktu, da je spilala muska… pa sem potem dobil tisto napako, da je nekaj narobe z batter managementom… Pa malce tezje je obrnil motor… ceprav je potem vzgal BP… Po parih km voznje pa je vse OK… tusi i-Stop deluje BP… Bo pa verjetno mraz naredil svoje… Kolikor berem, je oet let pri teh novejsih Mazdah ze kar OK zivljenjska doba
Prej bo crknil poleti kot pozimi. Tako so meni govorili in ekola, res je bilo sredi poletja. Naj ti izmerijo ob naslednjem servisu.
Jaz tudi ne vem, koliko bi se dalo dobiti za mojo CX-5 G194 AT AWD Revolution top 12/2017 s priblizno 90K prevoeznimi kilometri... z vso opremo, razen strwsnega okna... in dodatno CarPlay/Android auto ter montirano vlecno kljuko... ... Na avto.net ni nobene take... samo 4 nove ...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No sej to ti pa dam prav, na cesti me itak nemorš ker se cijaziš za tistih 6 literčkov
Mah brezveze, jaz sem kot študent vozil CX-3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani