Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Ma ne, po desni bomo M6tke prehiteli po številu na tem forumu... 😂

No sej to ti pa dam prav, na cesti me itak nemorš ker se cijaziš za tistih 6 literčkov :prstgor:

Pred eno uro je Alex napisal:

Se pravi, če sem prav razumel, bi šlo to z Mazdami  nekako takole:

1. Mazda 3- ženske, študentje, samski mladi moški. 

2. CX 3-mlade ženske, po možnosti samske, mladi upokojenci. 

3. Mazda 6, limuzina, starejši moški, profesorji, ljubitelji čeških prikolic, frizerji, aranžerji, peki. 

4. Mazda 6, karavan, moški v srednjih letih, kolesarji, glasbeniki, trgovski potniki, ljubitelji estetike - (sanke na strehi) 

5 Mazda cx 30, ženski avto, samske, samozavestne, mazda po možnosti rdeče barve. 

6. Mazda Cx5, moški, penzionisti, mazohisti, ljubitelji gob, 

7. Mazda BT 50, moderni kmetje, ljubitelji lopat, lovci... 

8. Mazda MX 5, moški, ženske, narcisi, ljubitelji vetra v kapah z šilcem. 😊

 

Mah brezveze, jaz sem kot študent vozil CX-3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 52 minutami je Bini napisal:

Ugibanje na pamet je brezveze... 🤔Eni se lahko samo tolažijo s tem, da če so kupili najdražjo gumo, da so s tem kupili tudi najboljšo.... 🙃Verjetno pa so eno izmed najboljših in to je to.... 🙂Teh najboljših je pa od oka ali čez prst kakih 15....

😁

Če je to res, da je guma stara 5let in z dosti profila slaba ali problematična bi sigurno to problematizirali in na to temo objavili kakšen test gum na to temo, kaj mislite🤔

Je pa gotovo slabša, to vem... :nevem:

Tako kot to naredijo za avte, belo tehniko, superge,... ane? ;)

 

Boli njih k**** za tebe, tvoj avto in tvoje gume. Njim je cilj, da naredijo produkt, ki zdrži tolko in toliko, da potem spet menjaš.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Android Auto Wireless
Napisano
pred 41 minutami je kacnje napisal:

SpEkTr - se ti zdi, da je približno tako hitro kot pri tem možakarju?
Povezava na YT
Hkrati pa vprašanje - kako za vraga temu človeku deluje zaslon na dotik v Android Auto? Ali ni to pri Mazdah "no go"?

Touch dela samo takrat, ko miruješ, med vožnjo se izklopi... AMPAK, obstaja nek custom firmware ki povozi te nastavitve in "odklene" touch + še nekaj funkcionalnosti - recimo da sezname lahko krožiš ko prideš na dno da te spet vrže na vrh, etc

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 24 minutami je Boss napisal:

 

Oprost, ampak tole je pa tak BS, da že težko najdeš večjega.

Seveda, tako kot tista tvoja zgodbica zgoraj, zato sem šel v ekstrem - ZAKAJ? Ker se lahko pri OBEH menjalnikih naredi nesreča.

pred 56 minutami je AmpeR napisal:

Mogoče pri ročnem je boljši nadzor avta v kritičnih situacijah. S sklopko lahko rešiš zanašanje avtomobila, odzameš moč. Pri AT pa ne.

Pa pri starih avtih (če crkne motor,okvara) lahko daš v 1. prestavo in z verglanjem premakneš avto. Pri AT ne. 

Pri ročnem moraš z levo nogo xxxx tisočkrat na leto stisniti sklopko. AT leva noga zaspi :-). Kombinacija AT in aktivnega temp.zmaga.

 

Kaj pa vem. Meni je bolj komfort vozit AT.

 

ESP to naredi sam.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

dne 1. 10. 2022 ob 0:11 je Boss napisal:

Mater kot bi slutil s prvim postom te teme in upam, da nisem bil triger, da se je to zgodilo.

 

Srečam bivšega sodelavca in mi potarna, da je mel karambol. Pa ga vprašam, kaj je počenjal pa mi reče, da je stal na miru. Ena tetica spredaj pred rdečim semaforjem je naenkrat brez razloga dala AT menjalnik v R. Je rekel, da so se samo rikverc lučke prižgale in je nato cel SUV parkirala na njegovem avtu. Dobesedno je njen avto tako silovito speljal v rikverc, da je splezal, do strehe dokler niso bile vse 4 gume v zraku. Mi je pokazal slike in sem samo takole gledal ?zmeden?

 

In kaj se je zgodilo - tetica je razložila, da je mislila, da je v D in je speljala v zeleno, ampak ker je bil avto v R jo je presenetilo in je sunek nazaj dobesedno zaradi sile njeno nogo še bolj pritisnil na gas, da je ja še bolj pospešilo in se ustavilo šele, ko so se prednja kolesa začela vrtet v prazno. Je rekla, da sploh zaradi sile ni mogla stopit s plina.

 

V glavnem to je tisto kar se recimo z ročnim menjalnikom skoraj ne more zgodit oziroma bi tak manever zelo hitro bil prekinjen, saj ali bi avto crknil ali pa bi leva noga zaradi kontra sile stisnila sklopko. Bi bil kakšen odbijač počen sigurno pa ne bi bila totalka na 4 leta starem avtu od sodelavca. 😢

Jst sm pa enkrat slišou da se je en zašaltou iz 5 v 3 in ga je tko zabremzalo da je naredu za sabo karambol....

 

Predlagam da ukinemo ročni in AT menjalnik, ker sta oba nevarna in neuporabna ko se človek zmoti

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
Pravkar je SpEkTr napisal:

Ja, na višjih obratih ni slišat. Podložke skoraj da ne bi smele bit , so bile menjane ene 20 tisoč nazaj. Če so bile :)

 

Ja, bom omenil na servisu, pa da mal dvignejo v luft, lahko bi bilo tudi kaj na izpuhu mogoče.

Podložke so bile poskus slabe šale v duhu trenutnega dogajanja :D

 

Kaj pa tista "zaščita" med motorjem in kabinskim delom

Naj žena na mestu stisne po gasu, pa lahko opazuješ, mogoče bolj natančno slišiš

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 17 urami je SpEkTr napisal:

Zadnje čase ugotavljam oz poslušam neke čudne vibracije v motornem delu tam okoli 1300-1500 obratov - kot da bi nekaj prišlo v resonanco, ko je mrzel motor pa še malce bolj globok ton. Takole na hitro ne najdem nič pametnega, airbox je zaprt , pripet, tista plastika zgoraj na vrhu motorja tudi, cevi tkole od zgoraj tudi izgledajo v redu...

 

Nimam neke ideje... Je kdo imel kaj podobnega?

Tole so vsi spregledali, ker se kregajo o podložkah.

 

Sepravi skos imaš občutek resonance, ampak ko je hladen motor pa še toliko bolj? Mogoče ima turbina malo lufta ravno v nizkih obratih? Lahko je pa en kup drugih stvari okoli motorja, mogoče nosilec, ampak tisto bi kvečjemu bolj ropotalo pri višjih hitrostih.

 

Lahko so pa podložke.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano
pred 3 minutami je TiEn napisal:

@NevLadoKako lahko rečeš da je ekstra velik, če je par objav višje prikazano da je isti približno kot m6?

Gre se za občutek - meni je bila recimo vožnja s CX-5 povsem drugačna kot s 6ko, drugačna pozicija sedenja je naredila svoje. Imel sem občutek, da vozim res velik avto in manevriranje po parkingih mi ni dalo dobrih občutkov, ko da bi skos gledal, kje bom nekaj zapel.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde CX-5 SKY ACTIV-G 194 AT AWD
Napisano
pred 18 urami je skritikrt napisal:

Bom kar tukaj nadaljeval....če koga zanima,kaj se pri moji CX-5 dogaja z porabo...pač moja opažanja.

 

Trenutno je gor cca. 3.030km...in sva sredi tedna z ženo šla na "relacijo" Lj.-Podčetrtek-Lj.

Tjagrede sem Trip-B resetiral...in je bilo veliiiiiko cincanja proti trojanam zaradi dela v predoru in posledično "3 kolone v eno"😡...in seveda tovornjakov "k listja in trave"...in je šlo seveda počasneje kot pa "peš".Naprej v Trojanskem območju nikjer več kot 100km/h....kasneje max. 140km/h...izven avtoceste "dokaj po omejitvah"...in je bilo 8,4L/100km.

Zvečer (po 22i uri) ko sva se vračala pa je bila čisto druga zgodba....veliiiko manj prometa,čez naselja nobene gužve,na avtocesti nič tovornjakov...in sem vozil točno po omejitvah na tempomat-rezultat 8,2L/100km

Če bi na območju 130km/h vozil npr. 120 ali pa še manj,bi se po moje krepko poznalo,k se mi zdi,da vse kar je čez 120 krepko nanese🤔...k ko sem vozil 100 čez Trojanski hrib je kazalo "čist drugo zgodbo"...🧐

In sedaj po par dneh po tem tripu skupaj z vožnjo po Lj.,k nisem resetiral,mi kaže 8,2...skupna poraba pa je že padla na 9,8L/100Km...to pa pomeni,da bo skupna poraba še padla.

Sem sicer že tako zadovoljen,k tastari C-max kuri cca.10,2L samo po mestu...in če bo kot kaže skupna pri Mazdi še padla,bo super😀👍...pa ne,da bi kaj veliko gledal na vožnjo,ali,da bi se "nazaj držal-pač če me prime al pa "razkuri",naredi "klik" na pedalki za gas (končni položaj)😁...drugje pa itak-brezveze "gas v rdečo" ipd...pač klasična"mestna"

 

Bom ob priliki še kaj napisal,kaj se dogaja z porabo oz. kje se bo ustalila😉

 

Aja-še nekaj...v moji soseščini je naročena CX-5 G194 "Takumi Plus" Machine Grey z strešnimi sanmi....samo če bo AWD pa ne vem🙄...tip še čaka na avto...to bo ena redkih v SLO🧐...sva čisto slučajno prišla v stik-posredno preko prodajalca...

Da vidimo,če se nam bo pridružil tukaj😀...prav lepo-naša "družinica" raste😁

 

L.P.

Evo super, samo ne je šparat :prstgor:
 

AC se zelo pozna vsakih 10kmh viška!! Na šestici je na AC med 130 in 150 več kot liter razlike in se ob težki nogi poraba dvigne tudi na 9l/100km. Odvisno tudi, kako vzdržuješ hitrost, sepravi da takoj pospešiš nazaj na 150 ali pa počasi pospešuješ nazaj.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano
pred 9 urami je Jest napisal:

Baterija ima 8 let garancije…

 

 


 

Nekaj utrinkov z Mazdo CX-60

 

 

Daj, povej kaj več!

 

Kako je avto za naše ceste glede na to da je ekstra velik? Kako je s parkingi pred raznimi Mercatorji, kakšna je preglednost?

 

Kaka je vožnja, ali se čuti, ko preklopi elektro/benz? Vleče zvezno ali zna cukat? Mene moti že pri novih ko preklapla na 2 cilindra pri ležerni vožnji.

 

Kakšna je kaj poraba in pospeški?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano
pred 3 urami je FuManchu napisal:

To si imel umirjeno vožnjo in relacijo verjetno?

 

Me zanima, koliko bi tale avto meni pil. Sem dinamičen voznik namreč. Pomoje pod 8l bi težko šlo. 

SAAB mi kaže trenutno porabo 6,3l. 

Pa ga ne šparam prav nič. Za moje pojme res ugodna poraba za težak avto in preko 200 vrancev:punk:

10 litrov :) 

https://youtu.be/HzoHuF7hPwU?t=191

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano
Pred eno uro je scania napisal:

Cena je brutalna za moje pojme. Drugače pa v živo je kar ok, spredaj je res malo čudna (mogoče se bomo navadili), zadaj je res najlepša. 

Ja AMPAK če malo razmisliš...Mazda6 s primerljivim motorjem in polno opremo košta 40k... Potem dodaj zdravn še električen pogon (par jurjev) in večji avto (par jurjev)...Si takoj na 50k..Potem pa še tistih par jurjev za premijski segment in smo na 60. 

 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-60 2.5 PHEV HOMURA COM CON DRI PAN AT AWD, letnik:2022,66740 EUR :: www.Avto.net ::

 

Oziroma 54 jurjev za nižji paket

 

WWW.AVTO.NET

Mazda CX-60 2.5 PHEV PRIME-LINE AUTO AWD, letnik:2022,54290 EUR :: www.Avto.net ::

 

https://media-assets.mazda.eu/raw/upload//mazdasi/globalassets/pdfs/cenik-za-stranke-1.9.2022v2.pdf?rnd=4a4814

 

Mazdin cenik ima notri tudi D200 in D254, torej novi dizelski motorji z 200 ali 254 konji=

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 10 urami je Jest napisal:

Jaz ga bom tudi verjetno pred zimo menjal… Ze parkrat se mi je zgodilo, da sem recimo imel avto na mestu na kontaktu, da je spilala muska… pa sem potem dobil tisto napako, da je nekaj narobe z batter managementom… Pa malce tezje je obrnil motor… ceprav je potem vzgal BP… Po parih km voznje pa je vse OK… tusi i-Stop deluje BP… Bo pa verjetno mraz naredil svoje… Kolikor berem, je oet let pri teh novejsih Mazdah ze kar OK zivljenjska doba ;)

Prej bo crknil poleti kot pozimi. Tako so meni govorili in ekola, res je bilo sredi poletja. Naj ti izmerijo ob naslednjem servisu.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Koliko bi lahko dobil za svojo rabljeno Mazdo?
Napisano
pred 24 minutami je Jest napisal:

Jaz tudi ne vem, koliko bi se dalo dobiti za mojo CX-5 G194 AT AWD Revolution top 12/2017 s priblizno 90K prevoeznimi kilometri...  z vso opremo, razen strwsnega okna... in dodatno CarPlay/Android auto ter montirano vlecno kljuko... ... Na avto.net ni nobene take... samo 4 nove ... :P 

dam pecto

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.