Z zaključkom videa se ne strinjam... model pravi, da morajo biti jutra nad 10-11 stopinjah, da se gre v menjavo. Kje je to privlekel bohvedi, ampak problem ni jutro temveč vroč asfalt čez dan. Ko takole zavulkaniziraš zmisko pnevmatiko na vročem asfaltu boš naslednjo zimo se hudoval kako zimske nič ne primejo.
Zdejle že kar dost d3.3 litrske inline 6 dizlce testirajo in je recimo tale primerjalni posnetek kar zgovoren. Na papirju le 16KM razlike pa precej težji avto pa vseeno bistveno hitrejši. Se vidi, da prostornina motorja le ni hec.
Aja pa tale 6 cilindrska opeka je tud neverjetno varčna z dizlom, da se da vozit celo pod 5litrov/100km
Dej mi take slike kazat, ker ratam žalosten - pa ne zaradi gum, ampak zaradi hatchback odpiranja 5-ih vrat. K vidim, kaka luknja se odpre, se lahko vsak karavan skrije.
Kar se tiče pa telefona si tudi ti padel na finto prodajalcev, da pač rabiš tako dober, fensi telefon, ki je drag kot žafran a bo vseeno čez "enako število let" kot cenejši končal kariero. 😊
Tako, da po eni strani se jeziš na kupce, ki se po svoji volji odločajo za nakup SUVov, po drugi strani pa delaš enako "napako", ko si se odločil za nakup najdražjega telefona, ki so ti ga nevede "uturili" tej isti kapitalisti, ki se jim gre samo za čim večji zaslužek. 😊
Bolj kot si poskušam tole razumet manj mi jasno kaj si hotel povedat.
Bom pisal bolj počasi, ker vem, da tud bereš bolj počasi 🤡 V glavnem telefon je postal večnamensko orodje, ki omogoča marsikaj saj ga poleg osebne uporabe uporabljam tudi v službene namene. Ker se z leti uporabe, uniči tako baterija, kot priključki, kot tudi zaslon ipd, ga je potrebno zamenjat. Ko ugotoviš, da cenejši modeli marsičesa ne omogočajo, da imajo takšne in drugačne limite izbereš pač tisto, kar to omogoča. Tukaj ni filozofije in zato ne izberem Dacio, ki bi načeloma bila dovolj za od A do B ampak nekaj, kar bo tudi v tem postopku dodalo neko dodatno dimenzijo zadovoljstva.
Se strinjam jaz vržem slabega jurja na vsake 5 let za telefon, ti pa ga vržeš za tedensko smučanje v Dolomitih recimo. In to ni očitanje, ampak pač moč izbire. Logično, tebi teden smučarije več pomeni in te razumem, ampak jaz pa mam zato nov telefon. Ne vem kje je problem v vsej tej zgodbi?
Koliko se je pri nas letno prodalo Mazd 6 in koliko CX-5? Kdo je za to kriv, Mazda ali mi? In jasno, ne more biti rentabilne proizvodnje ob tako malem številu.
No kaj misliš, kdo je kriv? Seveda boš rekel, da kupec, ker ni kupil modela, ki je star 10 let. Kupec je kriv, ker leta 2017 niso dali novega modela in so nategnili ljudi s FL-jem ter jim rekli, da je to čist nov model. CX-5 je leta 2017 dobil novo različico in dejansko drugo generacijo in takrat v dveh letih za skoraj 15.000 avtov povišal prodajo napram zadnjih dveh let prodaje prve generacije CX-5. Se pravi CX-5 je nov model, Mazdo 6 pa šele naslednje leto doleti le prenova/FL. Tudi tu so verjetno kupci krivi, da ni višje prodaje.
Še leta 2019 pred korono je folk v Evropi kupil še vedno 22.000 šestk, kljub temu, da je šlo takrat v osnovi za 7 let star avto in bi po vseh pravilih moral zaključiti zgodbo vsaj kako leto prej ter bi moral priti nov model v prodajo. Recimo 4 leta po splovitvi druge generacije CX-5 jih prodajo malenkostno več 28.000 v Evropi. Če se bo prodajal ravno toliko časa kto šestica, se pravi še nadaljno leto me prav zanima kolikšna bo prodaja.
Meni, ko sem leta 2019 kupoval šestico, so me prepričevali v salonu naj raje vzamem CX.5, ker šestka se poslavlja in takrat so mi rekli, da je verjetno čez eno leto 2020 ne bo več v prodajnem programu. No poslovila se je šele 2022, ampak ves čas so kupcem dajali signal preusmerite se na SUV-e pa četudi jih ne marate. Pa to so mi počeli skoraj v vsakem salonu, tudi drugih proizvajalcev. Hočem kupit Proceeda, men model v salonu o Sportagu. Seveda RC za Sportaga je bil bistveno višji kot za Proceeda. Ampak seveda sem jaz in ostali kupci krivi, za take odločitve, ker hočemo kupiti nekaj kar nam nočejo prodat.
Še tole pa neham. Ko sem kupoval 2019, smo komaj v Evropi našli 6-ko zame. Če bi hotel CX-5 al pa Mazdo 3 pa bi lahko izbiral praktično karkoli iz domače zaloge. Seveda sem verjetno za tako slabo izbiro tudi jaz kot kupec kriv.
In verjetno sem tudi kriv zato, da so leta 2012 prenehali izdelovati 5 vratno različico 6-ke, saj bi hodila v zelje na novo predstavljeno CX-5. Se pravi bi odžirala kupce CX-5 za kar sem seveda tudi jaz kriv, ker bi bistveno prej menjal avto, če bi obstajala 5-vratna različica šestice, ki je vsaj zame pojem uporabnosti in skladnosti oblike.
Seveda Alex bi se mi šlo za čimbolj rentabilno poslovanje, kar je normalno. Ampak kakor koli že to ni bila želja kupcev, da kupujejo dražje, bolj nerodne, bolj potratne (navkljub ekološko naravnani agendi), dražje za vzdrževanje, za zavarovanje. Veliko kupcev je tako imenovanih blink blink kupcev, ki zadevo več ali manj gledajo skozi oči oziroma po domače povedano kolk se šajna, a je prave prestižne znamke in če je lepe rdeče barve 🤪. V glavnem, kaj hočem povedat, da zaradi takih kupcev, proizvajalci brez slabe vesti razlagajo, da je to želja kupcev na splošno. Pač ni in tudi številke ne kažejo tega. Ja logično, če imaš na zalogi 100 SUV-ov, vsi ostali modeli pa so le za naročanje in dobavljivi čez pol leta ali eno leto ne rabiš biti hud matematik ali statistik, da boš na koncu ugotovil, da je prodano bistveno več SUV-ov kot pa ostalih. In ko te številke o prodaji neseš v svet imaš podlago, da si kupci res želijo samo SUV-ov.
Glede telefonov pa toliko - ne veš zakaj vse ga rabim in verjemi, da je telefoniranje ša najmanj pomembna funkcija, ki jo omogoča. Sam sem nekoč bil na več ali manj pocenskih telefonih, katere mi je večino plačala služba. Ampak, ko sem 1x kupil S9 sem videl, da je na nekem drugem nivoju. In ko po 5-ih letih menjaš pač ne greš več na slabše a pri tem vseeno ne kupiš nekaj kar ne rabiš, recimo S23+ ali S23 ultra.
Moje mnenje. Žal trende narekujejo želje potrošnikov, ne pa zdrava pamet strokovnjakov. Tako se proizvajalci prilagajajo na mnogih področjih, da ima potrošnik občutek, da za svoj denar dobi največ. Največ čokolade, čeprav se tablice tanjšajo ... namesto 100g so danes 70g, največ avta, na izgled terenca, ki si ga večina nikoli ni mogla privoščit (recimo Toyote Land Cruiserja), sedaj pa si lahko privošči terenca vsaj po izgledu. Potrošniki se pred sosedi radi napihujemo. 😂
Se ne strinjam, ker to nima veze z željami potrošnikov ampak zgolj s težnjami po višjih zaslužkih in profitih proizvajalcev. Gre za psihologijo množic v povezavi s prodajnim triki in neoliberalnim načinom delovanja z maksimiziranja profita v najkrajšem možnem času brez jemanja v obzir dolgoročnih trendov oziroma dolgoročnega vpliva na trajnost obstoja na trgu.
Če na hitro razložim zakaj gre in to velja za vse aspekte ekonomije.
Prodajaš recimo avte, nato daš na trg nekaj kar izgleda boljše/večje/bolj vzdržljivo/bolj uporabno čeprav ni nič od tega. Ampak samo na osnovi tega lahko hitro pribijejo 10% dodatka na ceno. Potrošniki se strinjajo ker mislijo, da bodo dobili vse to, kar zadeva obljublja na zunaj (fasada/platnice). Proizvajalec vidi zanimanje in celotno paleto proizvodov začne približevat zanimanju določenega števila kupcev in istočasno na ves glas reklamira vse to, da je to trend in kdor se tega ne drži, da ga je povozil čas. Ampak to dela samo zaradi dobička in ko kupci ugotovijo, da to ni ne vem kaj in da bistveno ceneje lahko dobijo klasične oblike bi se radi vrnili nazaj ampak se ne morejo več, ker je proizvajalec odločil, da so ostali modeli pač nerentabilni za proizvodnjo. V resnici niso, ampak ne nosijo toliko dobičke kot recimo SUV-i a istočasno pa zbujajo nelagodje pri tistih, ki bi pa radi kupili nekoliko ceneje in jim generalna oblika izdelka pač ni primarni navdih za nakup. Zato proizvajalec tako skrči paleto "ostalih" modelov, da dejansko tudi ni možno nič kupiti in ostane pri namupu SUV-a na veliko zadovoljstvo proizvajalca, ker bo dobiček višji
To je ta krog, kjer kupci mislimo, da smo mi tisti, ki narekujemo trende in kako smo mi kupci carji - v resnici smo pa le in samo molzne krave, kjer nam nekdo drug odreja kje se bomo pasli.
Fantje, resnici na ljubo, se 95% časa vozite v teh svojih karavanih sami. 😊
Tako, da bi vam bil dovolj kak malček za dve osebi. 😊
kaj pa takrat, ko rabiš večji avto, ko nas gre več na dopust ali izlete. Mislim, logično je da, če je avto skos v uporabi, da bo večkrat bil vožen prazen kot pa do konca poln (po tvoje 5% časa).
No kaj bi ti naredil takrat. Vzel rent a car, imel zato dva avta - malega in velikega? Ne, resno sprašujem ker bi rad slišal pametno računico, da je bolje imet še en mali avto, ko se voziš sam.
Ker si pač eden redkih, ki potrebuje enoprostorca. Pa koliko je v Sloveniji sploh tako velikih družin kot je tvoja?😉 Povprečno ima par enega otroka in enega psa. Zato je suv polna kapa, kar potrebuje večina folka. 😉
Sem ti dal prst dol, ker tako totalno ozko razmišljaš in večino samo iz svojega egocentričnega pogleda na svet. Ne moreš kar takole na povprek sodit ljudi kakšne so njihove potrebe, še manj pa da jim je treba ukazovat oziroma učit kaj rabijo.
Samo v naši ulici, kjer je 6 hiš imajo tri velike potniške kombije. Se pravi tipa Opel Vivaro.
1. sosed ima dva otroka in se dosti vozijo okoli ter rabijo prostor tudi za športne rekvizite in ostalo kramo.
2. sosed ima rudi dva mejhna otroka in pravi, da bolj elegantne zadeve za vozit naokoli, ko naloži še starše, pač ni. So zelo povezana družina in kar precej hodijo družinsko naokoli.
3. sosed ima sicer dva odrasla otroka, ampak oddaja vikend v Martuljku in kot del ponudbe odpelje goste na kako turo pa mu je tak kombi več kot idealna rešitev.
pa če dodam še sodelavca s tremi majhnimi otroki in enoprostorskim S-Maxom, ki je že čist obupan, saj mu Ford počasi kaže zobe, ne najde pa nič tako uporabnega na trgu. Če ne bi bila poraba toliko večja pri teh škatlah bi si tudi sam omislil, velik potniški kombi.
Še enkrat, kako veš da struktura ni poškodovana - a je šel vulkanizer z "rentgenom" pregledat gumo, da lahko reče, da je guma ok. Že groba vožnja na pločnik lahko poškoduje struktura in se na prvi pogled sploh ne vidi. Mater še udarna jama lahko naredi poškodbo gume. Klele maš pa odtrgane kose gume, kar je pomenilo, da je bil trk z nečem zelo nasilen. Mislim, jaz v življenju nisem videl takole nacefrano gumo.
Pa a misliš, da te spustijo čez tehničnega s takole poškodovano gumo?
Sicer pa, vsak naj se sam odloči kako in kaj - jaz osebno si ne bi upal reskirat, sem rajši na varni strani. Če pa že, bi šel vsaj do vulkaznizerja, da da gumo dol in da jo preveri z obeh strani bočnice, da ta ni kakorkoli poškodovana.
emmmm, o čem ti to? Kolk pa ima Dacia kabrioletov, modernih karavanov/limuzin. Ne moreš primerjati Sanderota izpred 15 let s tem danes, al pa recimo Logana izpred 20 let, ko so začeli z modernejšim pristopom in niso več samo rebrendal neke stare Renaulte 9 izpred 40 let.
Dacia je imela limuzine samo v Loganu in nikoli karavana - Logan MCV je bil bolj enoprostorc kot karkoli drugega.
V glavnem, če nekaj ni pač ne moreš kupit - ne vem, pa sej to ni vesoljska znanost za razumet.
Pa še nekaj, danes so praktično roadsterji le pri bolj prestižnih znamkah, kjer ljudje ne gledajo toliko na ceno in se zato lahko izdelujejo v manjših količinah. Še celo Mazda ima precej navito ceno za MX-5 pa je med najcenejšimi novimo roadsterji. Avtomatsko taka politika zapre prodajo in počasi gre vse to v smeri tega, da si bodo avtomobile privoščili le še dobro situirani. En od šefov VW-ja je lepo rekel - ljudje, ki danes kupujejo majhne avtomobile tipa Corsa bodo v prihodnje potovali z avtobusom. V tej smeri gre.
Guma res izgledajo mestoma poškodovane, vendar zaradi teh poškodb menda niso nevarne (ni poškodovana stranska mreža-konstrukcija pod gumo). 2 x sem bil pri vulkanizerju zaradi podobnih poškodb pa je dejal, da je poškodba lepotne narave.
Če so Michelin Pilot, ob zmerni vožnji komot zdržijo še eno sezono, ker se nadpovprečno dobro držijo ceste v mokrem. Kolk mm je to profila, ker slabo vidim? Če samo 3 mm, potem je pa res počasi potrebno razmišljat o novih.
Kako pa veš, da ni struktura poškodovana? Če je takole zdelano je bil kar lep juriš na robnike. Jaz osebno ne bi niti sekunde čakal in bi menjal - ni vredno reskirat in se tolažit, da je nek XY vulkanizer rekel, da so v redu. On ne bo nosil odgovornosti, voznik/voznica jo bo.
No to je kronski dokaz kaj si ljudje zares želijo. Sigurno ne nekih škatlastih SUV-ov ampak prave avtomobile, tiste za dušo. Ker jih pa v redni prodaji praktično ni več so pa cene take kot so za dvajset let stare.
Njega niti ne moti toliko to, da je nepremičnina. Bolj ga motijo stalna popravila in ruzina na kolonah in vratih. Da ne govorimo o tem, da se mu lupi lak na sprednji havbi, kar je itak stalnica pri Francozih.
Ja, cx30 je pravi space shutle proti temu njegovemu čudu od avta.
Ampak, avto je star 13 let... logično je da ne bo vse tako kot pri novem. Če bi bilo to nepomembno kolk je star bi vsi vozili stare. 13 let za avto ni malo, vprašanje kolk kilometrov je že za njim, tako da je za pričakovat, da se bo kaj pokvarilo, tudi kakšen lak ni bil dobro narejen. Tudi pri Mazdah so nekateri v preteklosti imeli precej rjavenja, pa še danes se najdejo kakšne feltne, kjer lak odstopa.
Nikakor ne zagovarjam Francoza, ampak samo pač dejstva, da skoraj nov avto pač ni enak 13 let staremu. Zato je vedno subjektivni pogled nekoga, ko se iz 13 let starih jajc vsede v nov avto. Je razlika, ampak enako bi bilo, če bi se vsedel v večino novih avtov. Zato taka "navdušenja" vedno jemljem z rezervo.
Pa to ni nikakršno kurcanje čez karkoli ampak več ali manj ljudje tako funkcioniramo, ko naletimo na nekaj novega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
a desus penzjonerjem pa po sredini?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani