?e bi bilo po moje bi jim dal ?e dve leti aresta, da bi imeli ?as premislit, kaj so naredili.
?e je tu kdo popustljiv si to ti, ki odobrava? politiko kakr?na se vodi v na?i dr?avi in ki je po svobodi Slovenijo iz balkanske dr?ave pripeljala do banana republike. Stanje kulture v prometu je samo odraz splo?nega stanja duha na?e dru?be. Se strinjam da je treba take utaknit v arest ampak ?e mnogo bi jim moralo delat dru?bo takih, ki jih ti o?itno zagovarja?.
Lp
M
(Ej Boss pejva midva enkrat za ?ank, pa da nebo ?e kdo zrave, da se nebi dolgo?asil)
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e ?e, in prav zato ker takole po nemarnem omenja? moje ime, dovoli da ti ?e enkrat pomagam pri branju.
1. Nikjer nisem zapisal, da odobravam vo?njo po avtocesti v nasprotno smer, niti da je sedanja ali bodo?a kazen za tak prekr?ek previsoka.
2. Govoril sem o slabi signalizaciji in o mo?nostih izbolj?ave le te, da nekdo po pomoti nebi zapeljal v napa?no smer.
3. Govoril sem o kaznovalni politiki ki je, oz. se izvaja na na?in, da je njen namen le polnjenje dr?avnega prora?una. To pri voznikih ne vzbuja vzgojenosti na na?in da nebi ve? delali prekr?kov, pa? pa na na?in "sam da me ne dobijo"
4. Govoril sem tudi o tem, da v prometu kazni obstajajo samo za voznike. Da bi se kaznovalo z odvzemom kak?ne licence ali prepovedjo delovanja na podro?ju prometa + denarno kaznijo mnogo vi?jo od omenjene 1200? tiste odgovorne, ki delajo pizdarije na podro?ju prometa, pa so pla?ani da jih nebi, to ?e ni pri?lo na misel nobeni vladi. Maksimalen domet v vseh vlad do sedaj vklju?no s sedanjo je bilo zvi?evanje kazni. Edino Jan?a je za varnost v prometu naredil dale? najve? z uvedbo vinjet, ampak ?e to ?ist ponesre?i - namen njegovega dejanja je bil ?ist druga?en. (pa zlagal se je, da bo v pol leta odstranil cestninske, pa jih potem ni).
Tolkle pa brez zamere, saj ve? ?e ma?ku stopi?...
M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
@Mrau?k M?k: A ho?e? re?i, da ka?e pu??ica v smer izvoza iz AC al kako? A ma? slu?ajno kako slikco kako naj bi to zgledalo al pa da mi pove? kak?no tako lokacijo, da si ob priliki sam pogledam.
Boss, mogo?e bi bilo pri tistem pisarjenju ministrstvom v zvezi s spremembo ZVCP potrebno predlagat kak?no kazen za neopazovanje prometnih znakov
Ljubljanska obvoznica ima cel kup tak?nih lokacij, nisem sicer prepri?an, da je prav na vseh fizi?no mogo?e zapeljat napa?no v izvoz z avtoceste ampak na (pre)mnogih mestih se kar da. Kriti?ni so nadvozi nad avrocesto nad katerimi potekata dva pasova, levi je namenjen za zavijanje na levo na avtocesto takoj za nadvozom. Prva pu??ica nad levim pasom v teh primerih je locirana pred mestom kjer pred nadvozom z leve pripelje izvoz iz avtoceste in ta pu??ica ka?e levo v ta izvoz iz AC. Pustimo to malenkost, da ima pu??ica ?isto spodaj bodisi nek majhen kur?ek z oznako slepa cesta, bodisi ima nek ?e manj?i napis "50m". Dejstvo je, da ponavadi table beremo od zgoraj navzdol in ?e jo ?e moramo zraven ?e recimo pazit na kak?nega voznika ki se ba?e pred (v) tebe, potem je velika mo?nost da table ne preberemo do konca. In dokler bodo na cestah pu??ice kazale napa?no v smer izvoza iz AC, dotedaj bo tista roka na flourescentni podlagi meni ?ist eno malenkost komi?na re?itev.
Prometni znaki niso ni? drugega kot na?in komuniciranja z vozniki. Pri komunikacijah v prometu pa obstajajo pravila, ki naj bi prepre?ila napa?no interpretiranje ali zamenjavo. Zakaj zavraga se nebi tista prva pu??ica, ki ka?e napa?no v izvoz z AC ne zamenja s pu??ico naravnost, nad njo pa bi pisalo ime smeri v katero gre avtocesta levo, naslednja pu??ica pa ostane tako kot je sedaj, kjer za nadvozom pravilno levo ka?e na uvoz na AC.
Ampak so me pa malo razo?arali zadne cajte. Takoj ko jim je zakon o obvezni zimski opremi dovoljeval racijo, so jo tudi izvedli. In to na dan, ko so bile napovedane temperature tudi do 19°C Zelo mi je ?al ampak ?e spet se ne morem znebiti ob?utka da je vse okoli kao varnosti v cestnem prometu le eden od na?inov polnjenja prora?una.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
In kak?en je torej tvoj predlog? Kaj bi torej morali narest
Ja, tud meni se kdaj zgodi, da slabo preberem post na katerega odgovarjam.
Da ponovim: dokler bodo na dovoznih cestah ki pravokotno pre?kajo avtocesto obstajale oznake s pu??ico v smeri izvoza!z avtoceste, dotedaj bo obstajala mo?nost, da bo tja kdo tudi zavil. Kot sem ?e tudi napisal, odgovor predstavnice z ministrstva za promet na predloge za izbolj?anje signalizacije v oddaji na TV je bil, da je pri nas kar se ti?e oznak vse v najlep?em redu in da je po standardih. Ko se je par let nazaj ob dograditvi avtocestnega obro?a na delu zo?anaja nekdo odpotoval v ve?na lovi??a in je bilo govora o slabi ozna?itvi, so odgovorni pravtako trdili, da so oznake vzorne. Par mesecev po dogodku so iz evrope (mislim da ADAC nisem siguren) ocenjevali ona?enost cestnih gradbi?? v razli?nih evropskih dr?avah in pri nas ugotovili katastrofalno stanje.
Re?i ho?em, da je na podro?ju varnosti v cestnem prometu ?e veliko rezerv tudi, ali pa predvsem pri ribji glavi. Npr, gro?nja z zaporom bo postala u?inkovita ?ele, ko bo Slovenija postala pravna dr?ava in bo kdo ?el tudi sedet, polcaji pa se ne bodo bali lokalnih va?kih mafijcev in jih raje spu??ali naprej. Tudi cestna infrastruktura bo varnej?e neko?, ko bodo na?i politiki z namenom odvra?anja pozornosti od njihove odgovornosti nehali folku s prstom kazat na ?arovnice ala Zidar, ki so krivi samo toliko, da so zelo dobro izkoristili kar jim je bilo ponujeno, namesto da bi za jajca tistega dr?avnega uradnika, sekretarja, ministra, ki je npr. podpisal prevzem.
?e smo ?e pri tem kdo je tukaj na tem forumu sumljiv pa, meni se poraja sum da so tisti, ki zagovarjajo slabo sposoben dr?avni aparat mogo?e del le tega :ne vem:
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Boss, jaz o izbolj?avah prometne signalizacije na na?in da bi zmanj?ali mo?nost napa?ne interpretacije, ti pa o tem, da se to in to tebi ne more zgoditi. ?e bi se na tak na?in samo za procent zmanj?alo ?tevilo tovrstnih dogodkov, bi se spla?alo.
Od osamosvojitve naprej so imeli narodnjaki zakupljen resor prometnega ministrstva in bili so prava mala naravna katastrofa. Sedaj ko je resor prevzel g. podlepotec se na podro?ju prometne politike (promet ni samo cestni!) pri nas ?e vedno ni ni? kaj dosti spremenilo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Boss, glej, da ne bo pomote, ne menim , da je kazen za vo?njo v napa?no smer po avtocesti previsoka. Izrazil sem samo dvom, da bo zvi?anje kazni kaj pripomoglo k zni?anju ?tevila takih slu?ajev. Kazen ne more vplivat na pijane, zadrogirane, samomorilce ali kretene.
Kar se ti?e pomot pa, ko nekdo tik pred seboj zagleda tisto tablo z dlanjo s stop znakom na flourescentni podlagi, je zanj ?e mnogo mnogo prepozno, ker takrat nastopi panika. V paniki pa zdrav razum pri ve?ini ljudi ne deluje najbolje.
Mene so sodelavci zaje... kako zavraga sem lahko nato?il bencin v avto z dizel ma?ino, ampak samo dokler tudi sami niso kupili dizel avtov in se potem na enak na?in sami vpisali v klub ljuiteljev bencina. Na enak na?in sem se tudi v primerih vo?nje v napa?no smer na avtocesti vedno spra?eval, kako hudi?a lahko nekdo po pomoti zapelje v napa?no smer. Dokler, dokler nisem pono?i peljal proti avtocesti, vozi??e se je razdelilo na dva pasova s tablama obe?enima zgoraj - desna je s pu??ico kazala smer naravnost v smeri kraja A, leva je s pu??ico kazala smer kraja B in da je potrebno zavit levo. Naprej od table nad vozi??em za zavijanje levo je sledil levo tudi odcep. In ?e sem trznil z volanom levo, a zadnji trenutek dojel, da je tisto pravzaprav izvoz z avtoceste. Groza. Bil sem z mislimi nekje drugje in na tisti prvi tabli za zavijanje levo sem spregledal pod pu??ico za zavijanje levo en relativno majghen ?trcelj, ki ozna?uje slepo ulico. In ?e se zgodi to meni, ki se imam za ?ist povpre?nega voznika s 45Kkm letne kilometrine, potem se lahko to zgodi tudi nekemu atu, ki na leto dela, recimo, 2Kkm. In kot sem ?e rekel, ko se nekdo pelje po izvozu proti avtocesti je vse ?e zelo zelo pozno.
Nedavno sem na NG gledal dokumentarec o airbusu, ki je ?el v fran?e zato, ker je pilot med seboj zamenjal dva podatka. Zamenjal ju je zato, ker sta bila interpretirana na na?in, da sta se lahko zamenjala. Proizvajalec letal je stvar nemudoma modificirali tako, da do zamenjave ni mogo?e ve? priti. Dokler bo pred izvozi z avtocest nad vozi??em, ki prihaja pravokotno na avtocesto, visela tabla ki bo zgoraj vsebovala pu??ico levo (itak beremo od zgoraj navzdol), sa bo vedno na?el voznik, ki table ne bo prebral do konca.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e vzamemo najhuj?i prekr?ek t.j. vo?nja po avtocesti v napa?no smer. ?e nekdo to naredi zavestno, potem je v primerjavi s tem dejanjem gro?nja z neko zelo visoko kaznijo zanj tako zanemarljivo tveganje, da tak kujon ?e trznil nebo. Prav tako visoka kazen ne bo prepre?ila, da bi nekdo to dejanje ne storil ponesre?i, ker gro?nja s pokoro po defoltu deluje samo na tiste, ki se greha zavedajo. In potem bo spet polno ?udenja s strani na?ih velestrokovnjakov kako da vi?ja kazen ni zni?ala ?tevilo kamikaz na avtocesti v napa?ni smeri.
Na TV sem ?e pred ?asom gledal oddajo, v kateri je nekdo predstavil in dobro utemeljil predlog kako na smernih tablah spremeniti oznake, da bi se zmanj?ala mo?nost napa?ne razlage le teh. Sogovornik na nasprotni strani ja bila strokovnjakinja z ministrstva, ki je kot mantro ponavljala odgovor, da imajo vse oznake po standardih.
Komu je namenjen ?len o obvezni uporabi ?elade na biciklu ni jasno. Glede na to, da je dr?ava ugotovila, da dr?avljani edino razumemo pou?evanje s palico, v primeru tega ?lena pa predvidene kazni ni, potem le ta nam dr?avljanom ne bo koristil, saj ga ne bomo razumeli. Korist bi lahko imele edino zavarovalnice.
Kako malo zdr?i ?elada in pa koliko sploh pomaga sem imel prilo?nost preizkusit. Prepri?an sem, da cesti, kjer je omejitev 90km/h kolesar, ki ga avto direkt naba?e nima mo?nosti pre?ivetja z ali brez ?elade. ?elada je pravzaprav kurativa, precej bolje bi bilo prepre?iti trke. ?e bi bilo na?im politikom resni?no do varnosti kolesarjev, potem bi uredili kolesarske poti povsot v mestih, izven mest pa bi potek tras kolesarskih poti lo?ili od tras prometnic. Tako imajo urejeno v dr?avah, kjer varnost v prometu ni samo eno od polj za nabiranje politi?nih to?k.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Vse skupaj je samo iskanje na?inov kako ?imve? denarja na ?imla?ji na?in spravit v prora?un. Dokazano sprememba vi?ine kazni dosedaj ni prinesla zni?anja ?tevila prometnih prekr?kov. Tisto hvaljenje o u?inkih kaznovalne politike ki da je bojda zni?ala ?tevilo smrtnih ?rtev je ?ista la? - jan?evo predvolilno darilce vinjete in vsesplo?na uporaba avtocest je vzrok temu. In stvar je obenem tudi dokaz, da bi se ?tevilo nesre? zmanj?alo z bolj?o prometno infrastrukturo. Zanimivo, da o tem odgovorni neradi kaj sli?ijo.
Da je stvar dober biznis so pogruntale tudi ob?ine. ?e bo ?la stvar tako naprej bodo laserske merilnike hitrosti kupili ?e v Po?ti Slovenije, pa potem dimnikarska slu?nba pa mogo?e ?e kdo. Ni mi problem pla?at kazni ?e sem prekr?il nek zakon ki ga je sprejela dr?ava, ampak samo ?e gre denar v dr?avni prora?un od katerega recimo da imamo potem tudi mi neko korst.
Sedanji na?in haranja ob?inskih rokovnja?ev pomeni neenakopravnost med ob?inami saj vse nimajo niti enako prometa niti enako ugodnih placev za merjenje hitrosti (beri: ne tistih nevarnih mest kot so ?ole in vrtci, pa? pa mest, kjer se da gre?nika najla?je ujeti). Se zna zgodit, da se bodo ob?ine ?le v prihodnosti v cilju za ve?jim zaslu?kom prostorsko urejanje na na?in, da bo ugodnih mest za lovljenje ?imve? in bo tako kot je na hrva?kem.
Najbolj genialna izjava je bila tista od velestrokovnjaka ?lendra, da pa kazen ne more biti samo 20? ker taka vsota pa nobenemu ni? ne pomeni. To njemu ni? ne pomeni, ker je verjetno poln denarja. Bila bi povsem zadosti visoka, ?e bi pla?ali prav vsaki?, ko gremo 10 km prehitro ali pa ko v roke primemo mobilca. Njegovo izvajanje o tem koliko je primerna vi?ina kazni zato, da jo ?utimo, je milo re?eno bedno tako kot je bedna prometna politika na slovenskem Dokler se kazni ne bodo pla?ale po vi?ini osebnega dohodka se ne da govoriti o primerni vi?ini, da za?utimo. Ampak v tak?ni pravni dr?avi kot je na?a, kjer ni pregleda nad vi?ino zaslu?kov se tudi tega ne da.
Mene zanima predvsem zakaj se prometna kaznovalna politika nana?a izklju?no na nas voznike, ki nismo pla?ani zato, da se dr?imo predpisov. Zakj se ne dolo?i kazni v bistveno vi?jih zneskih za tiste , ki so pla?ani in ki zaj... na?rtovanje prometne infrastrukture, ki zaj... izvedbo izgradnje, in tudi za tiste ki so ljudi pregnali z javnih prevoznih sredstev na cesto v avtomobile. (sedaj jim bo ratalo pregnat ?e kolesarje).
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Kako vam rata, da vam H1 dr?i eno leto? Meni so tanavadne trajale samo pol leta, razni bluvi?ni, silvrstari, +30, +50, ... so trajali maksimum 3 mesece. Rekorderke so bile ene plave ni? kaj poceni kupljene v heiderlandu ki so crknile po 3 (treh) tednih.
?ungalunga xenonke so zakon. Edino enkrat se je mili?nik zapi?il vanje in to na meji pri izhodu iz na?e dr?ave, ampak samo zato, ker je bil v dru?bi z luknjo v zakonu, pa se je pred njo hotel postavit kako se spozna. Vseeno me je potem spustil naprej. Ni me pa spustil naprej na AMZ tehni?nih pregledih v Krajnu, sem moral domov, pa navadne H1 not pa nazaj na tehni?nega. Uglavnem, ?e ima? mazdine le?e se spla?a dat not xenon, le izogibat se je ?arnic s temperaturo barve svetlobe 6000K ali ve? - zgledajo zelo kul, svetjo pa slab?e kot navadne halogenke.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?e ena fizikalna (fiziko sem imel nazadnje v srednji ?oli in od tega bo kmalu 3 desetletja (aja, imel sem jo pozitivno ocenjeno (2)) zato me ne za vrat, ?e kje kiksnem)
Kaj me?ka plo?evino? Sila. Le ta je seveda odvisna od se?tevka pojemka in se?tevka mas obeh avtomobilov (razli?ne mase avtomobilov v tem primeru povzro?ijo le, da imata avta razli?ne pojemke). In ?isto vseeno bi bilo (enaka sila bi se ustvarila), ?e bi dodaten tovor razporedili pol pol, le pojemek bi bil v tak?nem peimeru za obe vozili enak.
Ker je en ?udak (tisti ki je ?e pred leti izumil gravitacijo) neko? tud nekaj blebetal o sili akcije, ki baje da je enaka sili reakcije (sva?ta), na obe vozili deluje enaka sila. ?e se dve enaki vozili pri trku dotakneta v isti to?ki, so zaradi enake sile deformacije enake.
Trk ki ga omenja Boss ko truplo tr?i v varnostni pas in airbag, je ?e drug trk. Obstaja ?e tretji, ko ?reva in ostale pritikline skupaj z vsebino tr?ijo ob steno trupla. Sila tako drugega kot tretjega trka je odvisna od pojemka - v primeru trka med te?jim in la?jim avtom ima slednji ve?ji pojemek zaradi ?esar je v njem s tega gledi??a mo?nost po?kodb ve?ja.
Uglavnem, ?e se ho?te vozit varno potem nikakor ne ni?at avtov pa? pa jih raje zvi?at pa potem original vi?ino na?telat z ?akli cementa .
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Dajte vi men nekaj povedat. Pri temle hvaljenju s hitrostmi, a je ?e kdo svoje trditve podkrepil z uradnim dokumentom o opravljenih meritvah hitrosti z verificirano in atestirano merilno napravo. (zapisnik od organov )
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Imam eno vpra?anje, pa da ne na?enjam nove teme, bi ga prilepil semle, ?e mogo?e kdo ve za PRAVI odgovor (ne zgolj ugibanja). Namre?, na? va?ki vseved se je za?el hvalit, da se on s svojim dizlom vozi skoraj zastonj, ker da v nekem Kebabu pobira staro jedilno olje iz fritez in ga tanka v avto ter se na to vozi.
Kaj bi bilo to res mo?no?
Pa brez posledic za motor?
?e drugega ne, v fritezo kdaj pa kdaj dajo tudi sol. To pa najbr? ni ravno najbolj?e za motor?
?e je to res mo?no, zakaj potem tega ne po?nejo vsi?
Kako gre ta re? pozimi pri nizkih temperaturah (pod -15°C)?
Prijatelj je te zadeve tudi po?el, seveda vse po PS-u za pridobivanje biodizla iz odpadnih olj, ki je ne ?isto preprost postopek in z kar nekaj stranskimi produkti. Prenehal je zaradi te?av z dobavljivostjo osnovne surovine - baje so gostinci odpadna olja iz fritez dol?ni oddajat samo poobla??enim zbiralcem. Ker mu benz ?rpalke nikakor ne di?ijo se sedaj vozi na elektriko.
Vseeno mu je iz ?asov biodizla nekaj ostalo. Od takrat, ko je videl kak?no olje gostinci to?ijo iz fritez , v gostilnah ne je cvrte hrane.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Baje naj bi se svetovna proizvodnja nafte po l. 2015 pri?ela zni?evati - je bilo v?eraj po radiju. Vsekakor lahko pri?akujemo, vsaj na dolgi rok, da na cestah gne?e ne bo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Ja, nimam ?e cx-7 (saj veste,.... ?ena pa bi raje imela 6...). Upam, da v drugi polovici leta pa bo cx7
Kaj v prtlja?nik gresta dva monti?a brez, da bi oba zadnja stola dal dol? Samo 2/3.
LP
Jaz sem v svojo staro ?estko namontiral tole ?udo:
Najprej odstranim sede? z bicikla, v avto ga zapeljem po zadnjem kolesu in odstranim prednje kolo:
Potem pripnem belanco v nosilec in to je to:
Bicikel moje najdra?je nima tako dolge vilice, zato ga, enako, postavim zraven z balaco navzdol na dno. Balanco na mestu, kot ka?e fotka, pripnem na dno z voltkraftovo cvingo - obvezno cvinga in ne ??ipalka na vzmet! (Bicikla moje najdra?je se mi ni dalo tla?it v prtlja?nik za to demonstracijo ):
Da se dno prtlja?nega prostora nebi krivilo in posledi?no bicikel zibal levo-desno sem z epoksijem v le to zalepil plo??at profil iz nerjave?ega ?eleza 3mmx15mm:
Zadnje kolo od moje najdra?je potem ?e pripnem na ro?aj nad vrati:
?e izbira? med ?estko in CX 7 za prevoz biciklov, mazda 6 karavan slovi kot avto z enim najbolj uporabnih prtlja?nih prostorov v svojem razredu, CX 7 pa kot eden manj uporabnih v svojem razredu. Kako ti bo gorsko kolo sedlo v prtlja?nik ni drge, kot poizkusit - tudi gorska kolesa so med seboj sila razli?na. Jaz svojega nebi preva?al na strehi - je cena le tega skoraj enaka, kot je trenutna tr?na vrednost moje ?estice.
Lp M
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Dogodek izpred par let. Sodelavcu pred trgovino ni uspelo stla?it sve?e kupljen televizor (takrat ?e CRT)v cordobo. Tudi brez embala?e ni ?lo. Potem je ?el domov po ?eninega matiza in problem je bil re?en.
Sodelavec je pred kak?nim letom ali dvema uvozil dva rabljena pasata in je trdil, da je razlika med golfom in pasatom v nem?iji minimalna. Da dra?jim in ve?jim avtom cena pada hitreje od razreda ni?jim je morebiti logika v tem, da je v ni?jem segmentu ve?je povpra?evanje. Seveda bi jaz osebno za eno minimalno razliko v ceni raje vzel ve?ji avto, vsi pa zagotovo ne razmi?ljajo tako.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Tisto o 2 dcl manj?i porabi zaradi borih cca 90W manj mo?i pri razsvetljavi je mo?no pretirana ocena. ?e bi bil cilj zni?anje porabe, bi morala EU prepovedat uporabo klim - kurijo kilovat, ali pa zni?at dovoljeno hitrost na avtocestah za, recimo, 20km/h.
Pri audiju imajo dnevne lu?i izvedene tako, da se vidijo bolje (?ir?i kot), kot bi se sicer videle kratke. Sicer verjetno obstajajo standardi, ampak prepri?an sem, da pa vsem znamkam ne bo uspelo zadeve izvesti tako, da bi bila vidljivost na ustrezni ravni. LED tehnologija niti ni tako zelo enostavna - lep primer je pasat s svojimi zadnjimi lu?mi s premajhnim kotom svetenja (pa frekvenca krmilnika je tudi prenizka).
In kar se meni zdi najpomembneje, tako na oko bi rekel da je vsaj 80im %om ljudi pravilna uporaba zadnje meglenke nere?ljiva uganka. Grem stavit da bodo z uporabo dnevnih lu?i velike te?ave.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Se strinjam, tale test je bolj tako tako. Saj po litru vina imam ?e jaz mal slab?e reflekse pa sem ga vajen.
Da so s testom ustrelili mimo so pogruntali tudi organizatorji, zato spreminjanje pogojev testiranja med samim potekom in posledi?no ?e ve?je razvrednotenje testa.
Koliko je kdo v alkoholiziranem stanju nevaren, ni odvisno samo od vpliva opojne substance na motoriko, pa? pa tudi na psiho. Nekateri ?e po enem piru dobijo krila
Sam osebno poznam ljudi, ki so trezni za volanom bistveno nevarnej?i od nekoga z litrom v riti. Pa ne mislit, da odobravam prekomerno pitje pred vo?njo, pa? pa bi odobraval periodi?ni preizkus psihofizi?nih sposobnost vseh udele?encev v cestnem prometu. Uglavnem, avtu na tehni?nem sondo v auspuh, lastnika pa ta?as na tipke testerja motorike.
Pa na zdravje
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Zanimiv rezultat testov - ?enske trezne s slab?im reakcijskim ?asom, kot mo?ki z litrom v riti. Pri tem da so organizatorji, razo?arani nad premajhnim vplivom alkota, za?eli med testom goljufati in enolitra?em ukinili tretjo zavorno lu?:
Meni je pa ta stari ?isto kul. Ima? vsaj ob?utek,da je ta pravi klju? za v?gat avto ne pa,da je to kak
zlo?ljiv ?vicarski pipec,ki slu?ajno tudi avto za?ene.
Tudi meni tisti ?vicarski no?i? ne potegne, izgleda kot da bi imel golfa IV.
Zelo zadovoljen z originalnim.
Klju?e z dalijnsim zaklepanjem moje M6 sem opral
Ko sem videl kaj sem naredil sem pustil dalica za odlepanje par dni na rediatorju da se posu?i in potem je zadeva normalno delala kak mesec.
Po tem mesecu pa no?e ve? odklepat in zaklepat. Menjam baterijo, pa ni? bolj?e, s?istim elektroniko z razli?nimi spreji namenjeni ?i??enju elektronike pa kontaktov. Pa tud ni?
?e ima baterija dober kontakt, ti od kontaktov ostane ?e tipka - izmeri z ohmmetrom ?e sklepa.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Subaru outback je izgubil reduktor odkar ima dizla. Mislim pa da je pri novem outbacku tudi bencinska izvedba sedaj brez reduktorja (v slednje nisem ?ist prepri?an) .
Poznan mi je nisan, njihove stare dizel 2,8l ma?ine so zelo solidne, nekateri pa pravijo, da je Nisan sedaj francoski avto. Ne vem :ne vem:
Vozil sem vitaro - soliden avto, poznam pa tudi hondo CRV - sodelavcu pred tednom dni z njo ni uspelo prilesti na plo?nik, kjer je ?e bil parkiran kombi z navadnim dvokolesnim pogonom.
Nekateri prisegajo na toyoto kot najterenec, pa? najpogosteje viden avto v kak?nih dokumentarcih snemanih v Afriki. Ampak koliko tiste toyote za safari je v toyotah ki jih prodajajo pri nas, ne vem.
Pri nekaterih terencih je baje % zapore diferenciala celo odvisen od regije, v kateri ga prodajajo. Mitsubishi mi je pa popolna neznanka.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
A ima kdo kaj pojma oz. ?e bolje, izku?enj kateri pravi terenec se bolje obnese v snegu. V mislih imam japonce (jota LC, pahero...) ali defender. Katero zadevo bi bilo od novih vozil pametno kupit za vo?njo izven urejenih cest oz. tam, kjer ni glih splu?eno?
Lp Matja?
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lp
M
(Ej Boss pejva midva enkrat za ?ank, pa da nebo ?e kdo zrave, da se nebi dolgo?asil)
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani