?e torej malo prera?unam, je na? minibus pokuril 6,3 evra na sto kilometrov.
Pri tem se vpra?am, kaj sploh ?e ostane zaplinjenim... Razen sitnosti, ?e jim po?i guma...
Heh, gumo imamo kar seboj, kot tud ostalo obvezno opremo in ce mi A3 potrosi lahko tud le 7.6 LPG na 100km, pa cena cca.60 (vozim p severu EU), verjemi da OSTANE za kak kafe ali sendvic vsakih 100km.
Mi pa toliko vec ostane, ko se zacne diesel 'zabava' na delih, ki jih bencinci ne premorejo!
Najboljse poskusit peljat 1. in 2.generacijo, pa se odloci katera ti bolje ustreza. 1.je zunaj ze 15 let in za moj okus ni toliko zanimiv nakup, morda za 2000 ali 3000, za tvojo vsoto pa je ne bi zelel kupit!
Nevem kok bi bilo pametno kupovat in uvazat dizelco s skoraj 300k km .
Pelko vedno pravi, da raje vzeti avto z veliko prevozenih in to na dolgih relacijah kot enega, ki ga gunca po mestu. Sicer pa tezko modrovat pri rabljenem avtu, je pa v voznji kar razlika med 1.in 2.serijo
Avti se prodajajo s cca 15-20% mar?o po vseh popustih.
'Moj' prodajalec pri seatu mi je vse razlo?il.....
To?no neki takga sem imel jaz v mislih, da recimo pri 20.000 cekinov vrednem avtu garant zaslu?jo 4 do 5 Smukov, jebomast. Pol pa jamrajo da zaslu?jo 500 ali pa bodo imeli izgubo z njim in to pri "vro?em" modelu, heh barabinkoti!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani