Res je, tu ma pa citroen (verjetno PSA skupina) en plus. Luci prizge v dezju, in sicer sem pogruntal da niso vezane na senzornza dez ampak se vklopijo na tretji bris brisalcev. Ce v soncnem dnevu vzgem brisalce se prizgejo luci. Ne prizgejo se pa na primer ce sam brises sipo s potegom rocice.
Pri VAGu sem to nastavil sam z VCSD softwareom, pri mazdi in se kaki grupi seveda pa baje to ni mozno
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tipi?no za francoze ki ne znajo meh?ine za tempomat naredit. Isto sr... je pri renoldu. Poleg tega, da pozna samo ful gas ima ?e eno "krasno lastnost" - ko pri 140 na avtocesti mal pribremza? in zmanj?a? na 130 potem pa stisne? gumb, da bi pospe?il nazaj na 140 (hitrost ki jo ima v spominu), tempomat najprej gas na off da gre do ene 115, potem pa ful gas, da gre skor do 150 nato pa po?asi nazaj na prvotno hitrost 140. Ve?inoma so otroci v avtu, zato preklinam potiho.
no tega ne dela, verjetno pa govori? o pol avtomatskem - robotskem, ki ga je tud cithoen prej imel, tu je tempomat odziven (radarski), na gor celo preve? ?porten...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
A nima senzorja za nagib? To je v Alhambri prekleto dobro sam delal s pomocjo tega. Res nisi rabil t.i. F1 ro?ic
Po drugi strani jih pa rabim dati v M v citroenu ko iz cestninske spet vklopis tempomat iz 60 na 130. Tle gre pa v podenj do 130 kot ce bi dal gas do konca . Zato sam prestavljam se pred 5000 rpm
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Tudi jaz sem mislil, da je aerodinamika bolj?a, ?e je nosilec zadaj. Pa ni tako. Sem gledal pred ?asom ene teste. ?e je nosilec odzadaj, ustvari neke vrste ?balon? in je poraba vi?ja kot v primeru, ko je nosilec na strehi!
To pa ti iz prakse povem da ni res...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Po moje bo treba mal pocakat, ko pride ven in ne takoj skociti. Vprasanje koliko kompromisov in standardov morajo zadovoljiti, kot tudi masovne proizvodnje, kvalitete. Prototip je eno.
Potem pa seveda se vprasanje cene....ce bodo v poziciji, da bo to preferirana metoda za naprej bo cena rasla z zeljami kupcev.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jaz sem ga imel, brez posebnosti razen cvetk kot so kolesni lezaj, itd. je pa potem naslednji uporabnik moral menjati kosaro sklopke. Zakaj mu niso znali povedati. A po tem spet trpezen do 200.000
Ce ga isces za druzino, nima ne vem kako velik prtljaznik (v primerjavi z mazdo6 karavan na primer) pa da je sistem za stresni prtljaznik nocna mora ter visina za nakladanje previsoka za kolesa. Jaz sem dal kljuko ni slo drugace
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sorry 5000km letno pa dva avta? Nekaj si narobe napisal tukaj.....moja priletna star?a naredita ve?, pa imata samo eno pando, ti pa gleda? turbo avto vi?je klase in spra?uje? po stro?kih vzdr?evanja...ne ?tekam. Samo zavarovanje tega avta te pride ve? kot taxi na 5000km....kaj ?ele gume, nakup itd
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani