Zame je ?e vedno ljubljeni vodja. Nikoli se ni ni? zaklepalo, cenzuriralo ali koga banalo za spremembo od nekaterih forumov (kjer nekdo zganja res pravi teror nad vsem kar njemu ni v?e? ne ?e kdo kr?i napisana pravila). Je pa res, da je kultura na tem forumu na zelo visokem nivoju.
sj, najde? eno zbito z volanom na levi, premontira?... tisto zadaj ?e zakrpa?... jo proda? za 4k
Da bi bil samo volan in volanska letev. Potem so tu ?e vrata (stikala!) in velikokrat tudi vsa elektronika v armaturi. Naprimer kak ra?unalnik, stikala na voznikovi strani. Ponavadi je voznikov sede? tudi bolj nastavljiv kot sovoznikov. Aja pa ?e RHD lu?i spredaj je treba zamenjati.
Ta dr?ava je ?e ITA, ?im so baloni zunaj na odpad oz. po delih. npr. tale sem ga ?e doolgo nazaj gledal, ko je ?e imel desni blatnik in desno lu?, vse celo http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=202078894 , in se prodaja po delih, tudi iz ozadja se vidi en napol podrt avto. ?e bi ?e mal spustil, bi ga kot je v navadi kak?en na? uvoznik kupil, popravil in prodajal za 8t eur +.
V USA je avto lahko se?vasan magar iz treh (dosti popularno pri nas) ampak mora imeti tri vin ?tevilke.
MPS motor je roko na srce eden bolj?ih motorjev od Mazde trenutno, RX-8 ima najbr? najbolj?o lego izmed Mazd tako, da ideja ni slaba. Vpra?anje je pa prostor in te?a.
Marsikatera znamka ima po 2 izpu?na lonca pri dolo?enih modelih... to so predvsem modeli ki so bolj izpostavljeni okvaram in imajo zato 2 lonca saj lahko zato avto v primeru okvare pelje? kot samokolnico.
Mi z avti ki se manj kvarijo imamo samo gretje zadnje ?ipe da nas pozimi ne zebe v roke
Se strinjam Mazda 6 GT in MPS imata isto, baje dost uporabno.
Ne ne, nisem zaradi tega pisal...ampak se res grdo preliva...danes si videl kak?no vreme je bilo..nekako na pol, zgledalo ej tako da je pol strehe malo na oran?no vleklo zadnji, pragovi kot neka mavrica na rumeni barvi, sprednji desni del temnej?i od zadnjega pa tak ?uden prehod...ne vem no, nisem ?e tako nikoli videl ajde da bi se lepo prelilo, mogo?e je tako zaradi bolj grobe linije na boku (prehod na zgornji del)
Hja saj pravim, perla barva in se tako pa? preliva. Zdaj koliko je komu v?e? taka barva je pa seveda stvar okusa. Priznam pa, da sem mogo?e pristranski ker sem to?no tak avto (200 s CUP podvozjem) peljal in sem bil navdu?en.
Glede tega se pa jaz ne bom prav ni? sekiral sem dokaj trdno prepri?an da si ne bom nikdar kupil avta mlaj?ega od 6 let...me stari bolj privla?ijo. No, morda je pa to le trenutno razmi?ljanje
Kaj tak?nega bi tudi sam mel ampak se mi pa zdi neumno, da bi Cliota odjavljal namesto, da bi dobival ?e 5% vsako leto dol pri zavarovanju. Pa vpra?anje kako bi zdr?al, da se celo zimo ne bi vozil, ?e bi imel Clia registriranega samo poleti pa ?parov?ka ?ez celo leto.
Saj ne vem to?no v glavnem nekje med 10 in 11s smo namerili. Ve?krat. Pa tudi, ?e je za pol sekunde fore je ?e vedno bolj?i rezultat kot na tej strani. Sploh za navadne avte je tole bolj brezveze primerjati. Ne vem sploh kje bi vzel uraden podatek kak pospe?ek ima en 15 ali ve? star avto. Drugo je za neke ?portnike kjer so bili ti podatki v vsaki bro?uri. Aja pa ?e smo natan?ni moja Mazda je imela izmerjenih 90 konjev ob cca eni toni ali celo manj.
Zdaj pa nazaj na ontopic. 323F 1,5 ali GT sta dva kar razli?na avta. Ni le razlika v motorju ampak tudi vzmetenju in zavorah. Cesko jaz ti priporo?am, da (?e se ti ne mudi) po?aka? na kako dobro GTko.
V bistvu res, spomin te ne zapu??a. Nekje med 10 in11 vem, da je bilo gladko. S tem, da je 323C gotovo te?ja kot Civic pa tudi 1,5 motor je eden bolj lenih kar sem jih vozil.
Na Renault forumu imamo enega smajlija. S to razliko, da bi tu lahko dali tvoj nick.
Sicer pa ja se strinjam, da je S-Max s tako motorizacijo pravzaprav mal sfaljena zadeva. Ker je v osnovi namenjen preva?anju dru?ini ampak najbr? s porabo, ki je primerljiva kak?nemu ?portniku, ?al pa najbr? lega ni primerljiva ?portniku.
Zame nisi ?udak ker vozi? dizla. Te ?isto razumem ker s tvojo kilometrino je to ve? kot upravi?en nakup.
Glej Boss ne napadam te, mogo?e sem uporabil napa?ne besede. Jaz vem, da ?e avto porabi 2l/100km manj, da je to na leto lahko veliko denarja. In realno ve?ini to pomeni veliko. Ampak nekdo, ki gleda bencinarja z 2,0 ali ve? in z ve? kot 200 konji se je verjetno ?e sprijaznil s porabo. Kdor se ni (ali pa kalkulira kako bo ?lo ?ez) pa nabavlja premo?en avto za svojo denarnico. Se motim? :ne vem:
Komur je to, da ima pod haubo zverino hobi (jaz, uklopko, Grega, Yavarye itd..) bo pa porabo vzel za nujno zlo tako kot pla?evanje dra?jega zavarovanja. To je pa? nujno zlo kot naprimer drag kasko, ?e kupi? nov avto.
Upam, da sem lepo napisal in, da se vsaj tu strinjava?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani