naus verjel, men enkrat ena rdeca strela (323f) pred hiso ni vzgala...
Rok, nisi dobr prebral naslova teme, govora je o pu??anju na cesti ne na doma?em dvori??u!
?igava pa je bla ta mazda, pa sramota za lastnika, zihr je imel slabe kable! :ne vem:
Glede priprav in odhoda na morje (mali lo?inj) se spomnim kako smo se odpravlal s staro dobro vectro (dru?insko limuzino) in: vsa prtljaga in osebje pripravljeno za vzlet in pade kajla , nula od nule, niti ne vergla, pol porinemo po klancu, ne v?ge, ni variante, pa ob 3.30 zutri zbudimo soseda, ki je mehanik na Lppju za avtobuse, pa nekaj kable predrkava in avto v?ge v momentu, pridemo do postojne (cestnina), kripa cukne in spet pikira, fotr ?e kli?e AMZS da poberejo ?reva s ceste , proba in spet v?ge, pa se odlo?imo in mu?ko proti Lo?inju in za?uda avto ne crkne ve?, pa ?e potem en teden po ljubljani skoz dela, pol pa spet (kot da bi mu lu? ugasnil), krepne na mestu, pa genialni mehaniki zamenjajo komplet kablarijo in spet en cajta dela, pa spet krepne ?ez par dni (isto kot pred "salomonsko" re?itvijo s kabli) in ugotovijo da je centralni ra?unalnik. To naj bi bila serijska napaka pri oplih 1.6i tiste generacije, oz. nasploh je imel opel v tistem obdobju ful jeeebe z elektronko! Servis pa je bil 140000 SIT.
Pa ?e do servisa kako sem se pelju (od Centra Lj do Trobca na dolgem mostu - cca 5 KM vo?nje); stvar mi je vsaj 3 krat crknla in takoj spet v?gala, iz avspuha se kadil ko sto mater cel cajt, prov sme?na scena vse skupi! :ne vem:
Zdej bo zihr kdo reku: malo lima malo ?ice, evo ti Opelice!
Kdor bo ?el tole popravljat, bo bankrotiral in ne bo vedel kje se najprej lotit, ker teli deli so res svinjsko dragi, idealno bi blo sicer vozit japonca, ko pa po?i ga pa spremeni? v Fiata (po sistemu iz ?abe v princa, v tem primeru glih obratno)!
Se kar strinjam s kolegi, da bi bil verodostojen in nepristranski kandidat za tale test, konec koncev ?e se zmislim (me Sirius podkupi) in re?em da deluje, sem se zlagal samemu seb ker bo olje ?e naprej konstanta , ?e pa re?em da ne deluje (se pri tem zla?em) pa tut ni fora, ker bi bil preve? dobre volje in bi se itak s kakim komentarjem hitro izdal!
Pa ?e drugo kar je va?no: imam tut "le?nike" zadevo nalit v motor, ne pa kakor Boss, ki kupi pol pa cinca - marinca! Heeeec
A ste kdaj dobil kajlo od tete mazde sred ceste? Ponavadi so ob cesti bolj kaki citroeni, opli, fordi, kokr mazde al tojote!
Men se je to vseeno zgodil pred cca pol leta, bila pa je kriva malomarnost mehanika, ki je ocenil da imam jermene ?e v ok stanju (no pogonskega sem itak ?e preventivno menjal), ?eprav sem mu rekel da pri tem ne mislim ?parat, pol pa 3 tedne po tem "rednem servisu" sem se glih vra?al od biv?e z dolenske pa itak total neprespan (bolj od prepirov kot ?esa druzga) , pol pa med Turjakom in Velkimi la??ami v smeri prot Ljubljani, pa kar naenkrat vse mo?ne lu?ke, zmanjka mi servo volan in ?e par stvari, osvetlitev kot v luna parku pono?i, pa za?uda avto se ?e pelje in glih uspem prehitet ?e en tovornjak, pol pa kazalec temp. kot da gledam obratomer, v momentu skoraj do fula gor in sem pol ustavil, poklical AMZS (na sre?o sem imel zavarovanje Adriatic z asistenco in je bila d?abe vo?nja)
Pol pa do mojga mehanika, ki je pred tem jermene ocenil za dobre, tko da od defekta do nadaljnje vo?nje je minilo mogo?e max 3 urce! Skoraj kot v MClarnovmu boksu, sicer tam merijo v sekundah!
Tisti majstr ki me je pa pr?el iskat z Amzs kamjonom, pa je bil neke vrste za hece in je rekel da sta si moja jermen?ka sko?ila v lase , in res sta se med sabo nekako zapletla (tisti od alternatorja in vodne pumpe, s tistim od klime in servota), o?itno se ne marajo med sabo! :ne vem:
Po mojem se stvar ?e nebi tok hitro zgodila, ?e ne bi bila vo?nja primerno groba in je bilo vse skupaj pri pribli?no 150 KMh oz. nekje 3. na blokadi, ko sem ravno prehiteval 3 osebne po klancu dol, sicer pa itak 1. - blokada, 2. - seveda ponovi vajo, pol pa je uspeh bil zagarantiran!
Kar mi je najbol sme?no je bila ista situacija ?e pri mojem golfu II 1.3 B, isto nikol problemov, pol pa alternator jermen, pa spet mi je bila situacija prov sme?na in nism bil preve? slabe volje, ravno tako sem imel neko brezpla?no dostavo do Servisa za be?igradom, pol pa delo 3 jurje in ?iveli!
Dejte napisat ?e va?e izku?nje s pikirancijo avtov, pa tut ?e se mazde no?jo kvarit, povejte za kake druge znamke, ki so vas "nasmukale"!
Sem sli?al za tole tvoje sranje, sicer pa glavno da je s tabo vse ok, avto bo ?e nekak, vem pa da je ful tema vse skup!
Drga? pa useen pejd do zdravnika da te orng pregleda, ker dostkrat ne zgleda ni? za videt, pol pa so kak?ne notranje zadeve problem, sej ne stane te ni?, ?e gre?! :ne vem:
No sej najbol me je zmedlo, ko sem bral v reviji ?lanek o Fokusu in je blo skoz govora o srednjem razredu, pa glih kolkor vem v razred M6 pa res ne spada, prej v 3kinega najbr?!
Boss, sicer verjetno marsikdo izmed nas kdaj naredi kako neumnost (sem tudi ?e koga prehitel po desni na autobanu) , samo tale tvoj primer pa je res totalna zmaga v mentalnem smislu te osebe , ?e se ?e ho?e fentat, naj vsaj druge pusti, ki bi radi pr?li sre?no domov!
Glede na?ina vo?nje pa bi lahko vozu makar lamborginija, pa je ?e zmer tepec, ker dostkrat glih kak?en ki ima nadpovpre?en in zmogljiv avto, pol misli da lahko sam dolo?a potek prometa!
No pa od situacij v prometu, mi je ena ljub?ih tut, ko ?ofi pred tabo ne ve al bi al raj? nebi
Kar pomeni, da v zeleno ?e mal prbremza (ker pa? ne ve kdaj bo rumena, ki je baje prepovedana), pol se odlo?i, da bi vseeno ?el skozi, medtem se pri?ge rumena, za?ne bremzat, pol pa (skoraj) v rde?o pa ?e vseeno spelje.
In ko si v avtu za njim (pa diski total obnucani - tanki kt list papirja) , pa ko se odlo?i, da gre ?ez kri?i??e, sem navdu?en , ko za?ne bremzat na polno, navdu?enje strmo pada in ko potem "prakti?no" v rde?o spelje, si samo ?e mislim booodala!
Jaz pa sem imel z omenjeno 120ko (se mi zdi) 2 dni nazaj posla ob vklju?evanju na avtocesto (?entvid pa proti Kranju oz. izhod Vodice), pa sem videl da je ata v M6 pohodil po?teno in me je zanimalo, kako bo zgledalo, ?e probam ?e jaz do blokade oz. "bolj na poskok", pa je bilo nekje do 160 kar napeto, resda je imel malo naskoka pri ?tartu, pri 180 sem ga prehitel, pri 200 je ?e kar malo zaostajal, pol pa je bilo treba iti ?e po?as z avtoceste dol!
Da je bila 120ka sklepam, ker je kar mal pokadila ob ful gasu (zihr traktorca), medtem ko bencinci naj tega nebi naredil, potem kak?en mo?nej?i motor, bi me pa najbr? ?e itak "ubil pa skril"
?e mi dovolite, da pose?em "off topic" v tale gostilni?ki pretep (oz. zaenkrat ?e prepir), men je pa? dobro, da sem seznanjen s ?imve? alternativami, ki jih ponuja trg, tko da kar se tega ti?e
Brez te debate bi pa? ?e vedno poznal samo "moj" motor up in KUMU oz. kakorkol se ?e imenuje!
Morm pa priznat, da me debate o vrtanjih v to in uno, ne zanimajo kej dost, samo to je pa? tko, da se mora za vsakega nekaj najti!
Zanima me, ?e mi lahko kdo to?no definira, v kater avtomobilski razred spadajo posamezni avtomobili, ?e najbol? bi mogo?e razumel na primeru Folcvagna, pa tudi imajo celoten spekter pleha, se mi zdi!
V?asih se mi pojavljajo nejasnosti glede; ni?ji srednji razred ali pa samo srednji razred, tko da niti ne razumem ?isto kam potem spada golf, po tej logiki, al je to ?e srednji al ni?ji srednji in je srednji npr. Bora oz. po novem spet jetta, ali pa celo ?ele passat!
Ja Sirius, samo , tegale mojga stroja ?e cca. 12 let ne izdelujejo ve?, kar pomeni da sem dobil prekleto dobro ute?enga oz. ulavfanga in se nisem rabil ukvarjat s "krstnih" 1500 km al kolkor ?e pa? imajo novi avti, tko da mu je ?e nekdo vzel junfr
Je pa tako, prevo?enih ?e zdale? nima malo km (na ?tevcu pi?e sicer 175, ampak v resnici bolj malo verjetno), ker pomeni, da preden je ?la stvar v prodajo, se je najbr? prej?nji lastnik ene 3 leta skoz v rikverc vozil!
S prevo?enimi kilomentri si sicer ne belim preve? glave, dokler je motor zdrav, mi je prov vseeno ?e jih ima pol milijona za sabo, pa tut po?asni zihr niso bili ti kilometri!
Kar se pa toleranc okoli porabe olja ti?e, pa je tut men jasno, da si mora proizvajalec pa? pripraviti nek alibi, da ne bo imel pol vsakega drugega primerka pod garancijo na servisu, mogo?e imajo kak?ni celo tihi dogovor s proizvajalci olja, da oni pa? naredijo tak avto da avto zelo hitro olje kuri, medtem ko imajo pa oni v zameno pri njih kak?ne ugodnosti v zameno?
Metabond pa me itak mika, tko da izgubit nimam kej, stro?ki z oljem res niso majhni, spet pa ne taki, da bi se mi spla?al za?et menjat vse po vrsti. Znal bi jaz to stvar kar kmal kupit!
Zdej ste mi pa total moralo zbil ko Golfa pljuvate, jaz glih ful ?param za SDIja, ker sem pa? ljubitelj hitrej?ih avtov in ta baje leti ko strela - preverjeno!
Vsaki? ko pridem na forum, pol dol z njega odidem mal pametnej?i!
Drga? pa sva z mehanikom ?e menjala teflone in to brez razdiranja glave, pa je bla oljnata situacija skoraj nespremenjena!
Dobra stran vsega je pa to, da itak mi avto ?e od za?etka (2 leti) kuri olje, samo se pa to ne pove?uje (naredil ?ez 60000 km) in sem pa? vzel v zakup, da ?e ga ti??im kot se spodobi , mu znam na 1000 km dolit pol litra! :ne vem:
?e se ne motim je pa itak pri vseh avtih ali skoraj vseh po normativu dovoljena poraba do 1l na 1000 km in kak?ne alfe baje to kar prakticirajo!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Z uporabo tehnologije maraton, kot v reklami!
Dobrodo?li na forumu!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani