Ja pri njej je samo vozniski nastavljiv pa se to v manj smereh, recimo nima dodatnega nagiba samo sedalnega dela sedeza.
Potem opazil sem tudi, da je pri moji CX 5 2021, boljsi Head up kot pri CX30, je vecji, slika je ostrejsa, pa pri meni dela veliko hitreje MZD connect 2, pa jaz imam 10 pa nekaj palcni displaj, CX 30 pa 8 in nekaj.
In v CX se pocutin kot da sem zaprt v bunkerju z majhnimi stekli, CX je tukaj veliko bolj zracen, tudi sedezi so sirsi in vecji...
Oba avta sta z avtomatikom in ja 194G sploh ne obstaja z rocnim. Graf si dal za star 192 G motor, nov je izboljsan.
2,5 obstaja tudi z ročnim menjalnikom. V Nemčiji je bil dobavljiv. Prvo se je potrebno prepričati in potem nekaj napisati. Je pa tudi novejši 2,5 podoben staremu in ni nekih vidnejših izboljšav.
Pa da ne pozabimo, CX 5 in M6 imata ogrevano tudi zadnjo klop, pa oba prednja sedeza elektricna v vec smereh nastavljiva in vozniski s spomini. Moja hcerka je navdusena ko si prizge gretje zadaj v CX5.
Tega nima CX 30 haha, pri njej je nastavljiv samo vozniski in to brez spominov.
Vem, ker ima CX30 frendica in to Luxury opremo z vsemi moznimi paketi.
O razlike v voznji, ter navoru moje CX5 2.5 G in njene 2.0. AVT., ki jo veckrat vozim pa raje nebi izgubljal besed.
Se pravi so po tvoje vsi neumni, ker tlačijo dražjo večvodilno zadnjo premo namesto cenejše torsion beam?
V desno so vedno skrite pasti in je potrebno biti zelo previden. 😜
V bistvu je slabost take preme ta, da potnike na zadnjih sedežih malo bolj predrami, če recimo spijo, ko so kake večje neravnine na cesti. Prednost je pa ta, da zavzame veliko manj prostora in posledično je lahko prtljažni prostor bolj pravilne oblike in večji. Sicer se bo marsikdo začudil, kam vse tlačijo take zadnje preme. 😊
Well, cars like theRenault Megane RS and the FK2Honda CivicType R use torsion beam suspension setups. Even theMazda 3switched to torsion beam from multi-link, so they might not be so inferior aft
Ampak priznaj, da to glih ni premium poteza, da dajejo poceni dele tam, kjer jih ljudje ne vidijo, sploh, če je tolk mal razlike v ceni. Al pa recimo upokojitev več vodilne preme zadaj in nadomestilo z pocensko vzvojno premo, ki je mogoče šs sprejemljiva pri malčkih tipa polo al pa Mazda 2... v kao premium CX-30 pa glih ne. Ja Ok, pri penzionistični počasni vožnji iz A v B je nasčeloma vseeno, ampak, ko se od avta zahteva več pa večvodilna prema absolutno zmaga tako pri vodljivosti kot pri udobju in zanesljivosti pri malo bolj divji vožnji.
Sem preizkusil meje zmogljivosti cx30 v ovinkih in ni neke opazne razlike hitro odpeljanih ovinkov glede na 6-ko.
Ok, 6-ka ima gor super športne letne gume širine 245,medtem ko ima cx 30 pod povprečne bridgestone širine "le" 225.
Ampak na splošno gre tudi cx 30 kot po tirnicah in jo vozim popolnoma z enakim stilom vožnje kot 6-ko.
pred 3 minutami je dvorjan napisal:
Zato pa ti plastični avti nikoli ne bodo oldtimerji, ker bo prej vse pocrkalo.
V bistvu niti ne. Kovinski oldtimerji zgnijejo prej kot pa, da bi plastika razpadla. Zato pa se oldtimerje, da izgledajo lepi restavrira-beri povari, zbusi ter nadomesti gnile kose karoserije.
Tanovi fordi ga imajo skoraj vsi. In ravno tako čep za izpust olja. Tudi navoja nima, ampak samo obrneš za 90° in to je to.
V bistvu pametna poteza. To je isto kot ko nekatere znamke dajejo na avte plastične havbe, blatnike in podobno. To so stvari, ki niso življenjsko pomembne. 😊
Pravkar je dvorjan napisal:
Jaz. In to že 2-krat. 😃
Prvič: kamen v travi na poljski poti. Lahko bi ga nabasal kdorkoli, tudi ti, ker se ga pač ni videlo.
Drugič: v nepoznanem okolju ponoči nabasal ležečega policaja. Ja, če bi vozil počasneje, bi se temu izognil.
Kot sem napisal, z normalno vožnjo po normalnih cestah (ne kolovozih) ga pač ne moreš razbiti.
Zato pa manj žrejo, ker so s plastiko zmanjšali težo. Ali je to korak naprej, ali nazaj? Sem pa zasledil, da lahko kupiš kovinski karter za cca 200€.
No, tudi če je to res, a je kdo od vas že kdaj razbil karter? To še lahko zgodi edino pacientom, ki ne pazijo, kako vozijo. No, če se bo izkazalo za potrebno, bomo pa dali ta drobiž za kovinski (aluminijasti) pokrov. 😉
Se pravi, da so originalni, ki so najboljši enako "dragi" kot boschevi, slabi, kitajske izdelave? Pa to vam hočem dopovedati, da se izplača kupiti originalne.
Čak mal kakšen X motor 2.5? Kje ti ta info jemlješ? Kolikor je meni znano je od X motorjev le 2.0 in zdajle prihaja 3.0 za CX-60 in verjetno še za druge večje modele. Imajo pa v USA, kjer nimajo EU kretenov nad sabo, 2.5 litrski turbo motor in to je za moje pojme bila in bo ena najboljših kombinacij, ki nadomesti celotni spekter ponudbe tudi kot bolj performance motor.
So sicer imeli v planu, da 2.0 X motorju dodajo turbino, ampak se je izkazalo, da vsaj za nekaj časa ne dosegajo vzdržljivosti in neproblematičnosti delovanja, tako da turbota v X motorjih verjetno še nekaj časa ne bo. Tudi X 3.0 kot kaže ni najboljša rešitev tako, da bo ostal NA motor, ki pa kot kaže bo bolj entry level motorja za CX-60 in da več stavijo na 2.5 PHEV in celo 3.3 dizla.
S tem tvojim opevanim 2,5 turbo motorjem naredijo s cx 30 od 400-450 kilometrov z enim tankom. To pa vem, ker sem na njihovem cx30 forumu.
Imajo tudi ta 2,5 litrski navaden motor, ki se pa ga vsi branijo oziroma ko ga kupijo je skoraj vsem žal, da niso kupili raje turbo. In ko kupijo turbo jim žal ker so stalno na benzinski črpalki. To je še vedno star benzinski 2.5 požrešen motor. Konkurenca ima veliko boljše turbo motorje z večjo konjenico in znatno nižjo porabo.
Spet bučke. 1 mesec nazaj sem prilepil sliko, kako sem kupil Bosch brisalce made in serbia, pa si solil pamet polovici foruma kako so made in EU. So menjali proizvodnji proces v decembru?
Sem nazadnje kupil Bosch zal 6-ko (izredno slabi brisalci, puščajo sledi na šipi) in so made in china. To zimo jih bom še pustil gor, da se izrabijo do konca, kolikor se sploh lahko izrabijo in jih spomladi zamenjal z mazda originalnimi.
Preberi si katere opreme se primerja???. Jaz imam vse kar imaš ti, pa tega ne razlagam, ker se primerja GT PLUS in REVOLUTION.
Spora ni, imamo samo nepismene ljudi, ki so se odločili za plastično zibajočo gajbico, kEr iMa VeČ oPrEmE. Stvari so črno bele na papirju, forum pa prenese vse
Ugotovili smo, da je pač 6-ka star model, že kar desetletje na trgu.😉
Benzinski motor 2,5 e tudi že v letih in ni nikakor več konkurenčen novemu, cx motorju 186.
Tako ga cx30 prekaša z modernim, tehnološko sodobnim motorjem v porabi,notranji opremi, s samim udobjem med vožnjo,tišjo vožnjo.
Edino prostorsko ima 6-ka nekaj več prostora in sicer v prtljažniku in na zadnjih sedežih za kolena.
Mazda je že sama ugotovila, da se 6-ka slabo prodaja in jo umaknila iz proizvodnje in prodaje. Nove6-ke ni več na vidiku.
Brisalce original Mazda, svečke pa aftermarket. 😲🙃 In to pri tako sofisticirani tehnologiji x186, ko je res pomemben vsak mikrometer natančnosti, se špara glih pri napačnih stvareh. Ali sem pa jaz čuden in tvoje logike ne razumem. Tudi možno. 😀
Aftermarket svečke bodo na trgu od istega proizvajalca, ki dela tudi original.
Tako je z bremzani in vsemi ostalimi rezervimi deli. Brisalce pa dela Bosch.
Oziroma Kitajci. To niso prvovgradne deli, ki so vsaj pri Mazdi, kar se tiče brisalcev, veliko kvalitetnejši originalni kot aftermarket. Enako je z akumulatorjem. Original zdrži veliko let, ostali so bolj tako-tako. Srednja žalost.
Zato pa, aftermarket (original) svečke da, aftermarket brisalci - ne. Kapiraš? 🤔
Alex ti vse primerjaš z svojo staro šestko, ki jo imaš doma.
Mogoce ne boš verjel a tudi šestak je vmes imela posodobitve in izboljšave (tudi luči). Če gre bi šel gledati mazda 6 2022 takumi plus, verjemi da ima več opreme od tvoje CX
Nekatere novejše Mazde 6 imajo tudi matične luči, a stari model. Slabši.
Res jee...moja cx30 x motor ima še opozorilo če ti vozilo prihaja bočno levo ali desni in vzvratno ter usnje in Bosse ozvočenje in električno nastavitev prvih sedežev. To je maximalna oprema za CX30 TOP ..😆😁Zoom zoom
Pa odlični matični žarometi, ki so veliko boljši kot pri 6-ki. Pa sank ni na strehi. 🤗
Da ti malo pomagam pri iskanju tvojih izjav …Potem spet drzi tisti moj stavek pri spodnjem citatu… 🤪
Seveda… ker primerjas ene pet let staro sestico z novo CX-5… Ze medosna razdalja pripomore k bolj “premium” obuctku voznje… Pa tudi pri seznamu opreme dvomim, da je kaj, kar CX-30 ima in sestica nima…
Takrat je mislila, da jo bo vozila. Ji pa bolj odgovarja 6-ka,ker se jih vozi več skupaj na sestanke v Lj in na seminarje po Evropi. Pa tudi se bolj spodobi, da pridejo z večjim avtom. 😉
Noja… ce malo prebrskam nazaj v temi o CX-30, ni bilo glih tako… Si pa imel sreco, da je bila taksno vozilo, kot ga zelis, na zalogi… Vseeno pa si moral dati aro, da si ga rezevrial in cez ene 10 dni si ga lahko prevzel… Vsaj tako si sam pisal… Napisal si tudi, da ga bo itak vozila zena in ti ga bo mogoce le obscasno posodila …
Ne bo držalo. Žena vozi večinoma 6-ko, ker ima službene poti v Ljubljano.
CX 30 je pisana name in jo v 98% vozim jaz. Resda včasih skoči z njo v trgovino, to je oa tudi vse. 😉
Pred eno uro je Jest napisal:
6-ka je en razred visje od CX-30… in ni nic manj “premium” kot CX-30 … Seveda je treba primerjat enak letnik…
Meni osebno ni en razred višje. Mogoče edino placa je več, ok, dizel in velik navor zmagata, vožnja je pa en razred bjša v cx30. Vsaj zame.
Izgleda da bo po treh letih potrebno zamenjati sprednje brisalce na CX 30, saj sedaj še originalni (prvi) so postali zelo trdi in "ropotajo" po šipi. Kaj priporočate, razmišljam o Bosch Aerotwin.
Jaz bi vseeno vzel original. Ni tako velika razlika v ceni. Bosh tudi ni več neka kvaliteta kot je bila nekoč.
Sedanji original na moji cx30 brišejo veliko bolje kot razno razni aftermarket, ki se jih kupoval recimo za 6-ko.
Jaz bom definitivno kupil originalne, ko bo za to čas.
Mazda Mazda6 G194 AT Revolution - NA ZALOGI, letnik:2022,38100 EUR :: www.Avto.net ::
torej 3 tisoč eur je razlike…nevem no
Ta dva avta (čeprav imam oba) nista primerljiva. Eno je avto za prevažanje raznih tovorov(zato imam 6-ko karavan, da lahko vozim glasbenono opreno okoli), drugo je avto za uživanje in zabavo (cx30). Cx30 ni klasičen suv ampak malo dvignjen hachback. Na cesti in v ovinkih se obnaša precej podobno klasičnemu avtu.
pred 9 urami je Boss napisal:
Ampak glede na to da si prekaljeni roker bi pričakoval vsaj nekaj individualizma... tko pa vsi v koprive in Alex z njimi.
p.s. mal zezam, da ne bo zgledal kot, da vsiljujem kaj si mora kdo izbrat... vsak izbere tisto kar mu paše.
Jaz sem se sam odločil (in nihče drug "me ni odločil") kaj bom kupil in kaj trenutno potrebujem. Če bi hotel klasičen, dvignjen suv z malo zastarelo obliko bi si omislil cx5. Oblika Cx5 mi ni bila nikoli prav posebno lepa in posrečena (ravno tako kot sedanja cx60 ne) zato te opcije ni bilo niti na zelo razširjenem sesnamu. 6-ko že imam in verjetno ne potrebujem še ene. Logična izbira je bila tako, da kupim premijski cx30. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
2,5 obstaja tudi z ročnim menjalnikom. V Nemčiji je bil dobavljiv. Prvo se je potrebno prepričati in potem nekaj napisati. Je pa tudi novejši 2,5 podoben staremu in ni nekih vidnejših izboljšav.
Popravljeno od AlexPovezava za deljenje
Deli na druge strani