Skoči na vsebino
Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Se strinjam. Megane med drugim dobi 2020 facelift, kjer bo ta intrgriran ekran postavljen vi?je in malo lep?e. Scenic je med drugim top avto, samo ISOFIX bi morali imeti na srednjem sede?u, se vedno locene sedeze za odstraniti in normalna platisca (ne pa 20 col na 195 gumo...). Izgleda pa se vseeno 3x bolje kot Touran, ki je pa res skatla na stirih kolesih.

 

Njihovi SUVi so vizualno meni sicer malo mimo. Je pa znamka, ki je cisti value for money. Sej iz tega razloga majo pa tudi najbolje prodajan avto v Sloveniji, novi Clio je pa se izboljsan, edini moteci dejavnik meni je zelo nepregledno okno v zadnji vrsti zaradi c stebricka.

 

?e bi imel zadosti denarja, bi pa ?e vseeno raje vzel Mazdo 6..

Kar se ti?e 20col felten; izgleda sme?no,ampak ok... So rekli,da je guma cenej?a kot isti model gume v 17col,ki je bila pogosta v prej?nji generaciji... Edino kar je klinac,ke to,da zgolj 4je proizvajalci delajo to dimenzijo (si kar predstavljam radost,ko nekje v 3pm presekas gumo in nujno rabi? drugo, ali pa ko si tudi po parih letih lastni?tva vezan na drage firme tudi zimskih gum).

 

Ampak ok,dokler je samo to...

 

?e najbolj mimo je Twingo,pa ?e to zgolj zaradi super prve generacije...

 

SUVi? Novi captur zgleda obetavno, kadjar je srednja zalost,koleos mi je super...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Slivka ma sicer point...ampak...Je veliko veliko bolj prijetno,da ne re?em ?e kaj huj?ega, pridt do avta ki ti je res lep, kot pa do kake navadne ?katle s 4mi gumami. Je en tak poseben gu?t :)))

To je sicer res,ampak jaz Mislim ,da se vsake oblike slej ko prej navelicas in potem lahko vsake 2leti menjas avto... Jaz raje ?e v ?tartu kupim nekaj , pri ?emer me pritegne kaj drugega,kot (minljiva) lepota.

 

Moja xsara mi tudi po 10ih letih ni ni? manj v?e? kot prvi dan,ker je pa? nisem kupil z o?mi...

 

Pa? stvar prioritet...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Testi ostalih avtomobilov
Napisano

Hja,renault... Nikoli si nisem, mislil,da bom kdaj sploh razmisljal o Renaultu, Peugeotu ali Seatu.... Pa je Peugeot predstavil 308ko (ki je ?e ornk zastarela) seat pa Leona (ki je kljub vsemu precenjen).

 

Renault pa... Medtem ko gredo cene Fordov , Kij, Hyundaija konkretno navzgor, zna Renault ?e zmeraj narediti ljudski avto po znosni ceni.

 

Kaj mi je v?e? pri njih; niso grdi, ne razdvajajo z videzom (ok, tablica sredi armature pri bolje opremljenih Talismanih in Meganih je res 2much; sem eden redkih,ki imam raje strlec zaslon) , ?e jim pokrije? zna?ko to?no ve? da pripadajo isti znamki , hkrati pa jih zlahka locis med seboj in predvsem: kljub temu,da so vpeljali SUVe v svojo paleto (captur, kadjar,koleos),niso na ta ra?un skenslali nobenega drugega modela (kot se je to zgodilo pri mazdi, Seatu, ?kodi, oplu itd...).

 

So pa? ena redkih znamk kjer ostajajo: scenic, Grand scenic, espace (ok,tu je mo?an pridih SUVa),konec koncev bo celo kangoo vseeno dobil naslednika...

 

Ubistvu imajo vse; mogo?e jim manjka le nek fancy Mali avtocek, vsaj twingo ornk nafilan z opremo,kot nekak?na konkurenca 500tki, ds3-ki , ali pa duhovni naslednik katrce...

 

Skratka, ena bolj kompletnih modelnih palet... Kdor pa ?eli prisparati kak?en Euro , pa ima v kotu salona dacie (kjer je tudi Sandero mcv, za nas ki bomo v novi generaciji Clia pogre?ali karavansko razli?ico).

 

Kar se ti?e zanesljivosti; ok, za?etne lagune 2.generacije so bile res polom in 2.2dci je qrac , ampak ostalo se mi ne zdi ni? manj vredno zaupanja kot kaj drugega...

 

Ubistvu, ?e dobro pomislim; edina znamka ,kjer imam (verjetno neupravi?en) predsodek je Opel (ogromno ?torij okoli Aster in Insignij)....

 

Tako da; meni Renault ni napa?en, pa? avto od A do B... In nov Clio dobro izgleda...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Napis "otrok v avtu" je zato da ce se kaj zgodi, da ljudje ki pomagajo vejo, da je v avtu oseba ki si ni zmozna sama pomagati, t.j. se odpeti iz sedeza in sama it iz avta

To?no to... Ceprav bi moralo biti tako,da ko otroka ni v avtu, da se sname napis dol....

 

Ampak zadnje ?ase je ta Nalepka bolj namenjena novodobnim star?em,da ?ir?i okolici poka?ejo kako je ime njihovemu podmladku....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

No sej, po?as boste vsi pri?li do tega, zakaj "kompliciram" pri nakupu. Ker enostavno ni tistega, kar bi ?lovek ?elel pa ?eprav nimam nekih izvenzemeljskih ?elja. ?e tisto kar pa je, pa ali se ne da dobiti v normalnem ?asu oziroma celo za testno vo?njo ne ali pa so cene nehigienske.

Jaz se ?e od za?etka debate strinjam s tabo,ker imam enake probleme....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Izgleda sem res dinozaver. Spomni se 90ih, vsaka znamka, ki je nase kaj dala je imela 2,0 (in pomo?nosti sedana, za direktorja). Peugeot 405/406, Renault Laguna, Mazda 622, Xedos 2,0, Nissan Primera, Opel Vectra, Honda Accord itd.. Saj so bili kaki turboti ampak Volvo 1,9 in 2,4 ter Audi 1,8t. Skratka avtomobili WTCC klase. Lepi, elegantni, aerodinami?ni (za vsak SUV se morajo bistveno bolj potruditi za tak zra?ni koeficient). Ne pa tile maj?keni turbaki, ki imajo skoraj vsi kak?ne probleme (s turbinami, verigami, ventili, porabo olja, nekaj se ?e najde). ?

e ?eli? zanesljivo izvedbo, se mora? ?e RES poglobiti in po?akati vsaj 5 let, da se poka?ejo hibe. Aja h

ot hatchi so pa od 90ih prilezli iz 130-160 konjev (Clio 16V, Golf GTi, Civic VTi) na 220-300 konjev (isti avti).

Zadnjih 13 let sem imel (z izjemo enega oldschool 1,4) samo 2,0 bencinarje od 150 konjev na gor. ?e sem lepo peljal je vsak z izjemo Clia 3 RS pil cca 8 litrov. Ne re?em, primerljivi 1,4 in 1,6 turboti danes lahko pijejo celo kak liter manj. Ampak za kak?no dolgoro?no ceno?

 

?OK, se opravi?ujem, nekam se mogel pojamrati o problemih, ko ?lovek i??e kak zanimiv naslednji avto in je postavljen pred dejstvo, da je nek razred/motorizacija skoraj izginil/a.

Jp, tudi sam sem nenaklonjen turbo bencinarjem z malo kubikazo v every Day avtih...

 

Meni XP 1,6 Benz ki slovi kot pozeruh pije 7-8l (na relaciji po ?rni gori celo 6l), corolla 1,33 100km pa 6,2-6,5...

 

Brez turbin,dpf, super duper olj...

Symon, dobi? Corolo 1,6 bencin sedan, sedaj samo za 14.990 ?

Eden izmed mojih favoritov za naslednji avto, poleg Fiat Tipa, Dacie ali pa Clia Grandtour.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Tu se da brez te?av varovalko, da se lahko prehiteva le z XY vi?jo hitrostjo, vkolikor seveda ta XY hitrost ne presega omejitve. To s kolesarji pa nisem niti pomislil (da se postavi na semaforju spredaj), verjetno se premalo vozim po takih lokacijah, kjer bi imel te?ave z njimi.

?Sicer pa ja, proti Juresu nimam ?etrt toliko izku?enj ampak vseeno lahko re?em, da mi v?asih postane vro?e, ko naletim na kako kolono in v ogledalu gledam, kako se mi z dokaj veliko hitrostjo pribli?uje avto zadaj.

?To o motorjih v mestih, izbolj?ani mobilnosti in manj?emu onesna?evanju sem ?e ve?krat razmi?ljal. Nekje bi rabli nekoga, ki bi dal to naprej v EU parlamentu. Da bi vozniki B kategorije le s 5-10 urami, CPPjem in glavno vo?njo dobili A1 kategorijo. Z 125 ccm bi se ?e marsikdo lahko dostojno pripeljal v slu?bo, porabil bi manj goriva in manj parkiri??. Saj dobimo z izpitom za avto tudi izpit za moped ampak roko na srce, s 50 ccm in omejitvijo do 45 km/h si ?e na Celov?ki v napoto avtom. Polna usta so jih o ekologiji in izbolj?ani mobilnosti, pa nih?e ne naredi ni? konkretnega (e-skiroji in sanjanje, da bo ?lo ?isto vse na elektriko je po mojem mnenju bedarija).

Malo off topic; kar se tice postavljanja kolesarjev na celo kolone; podpiram, dokler je za pricakovati, da bo kolesar lahko vozil hitreje od kolone ostalih vozil. So tudi v Ljubljani nekatera krizisca narejena tako, da je kolesarski pas tik pred semaforjem speljan cez celo ?irino voznega pasu in se tako doseze, da se kolesarji ne znajdejo ob avtomobilu v mrtvem kotu, ampak so pac v vidnem polju pred avtomobilom. Verjetno nisem ravno jasno opisal,ampak verjetno vemo o cem govorim...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Fak, kolk znajo biti Avstrijci bolj napredni od nas.  :punk: Ko je to?no tako kot si napisal, ?lovek za brezveze vozi tono in pol pleha in porabi vsaj 2x ve? goriva ob vsem tem.

Sivka to te razumem. Ampak, ?e na meji med Albanijo in ?rno goro in Bosno in Hrva?ko so samo pogledali osebno pa pomahali naj grem naprej. Je pa sodelavec zatelovadil, da ob nesre?ah bi motoristi ?li naprej po re?evalnem pasu in poleti bi pred nesre?o stalo 20 motoristov, ki bi zaprli pot re?evalcem. Mu nisem mogel razlo?iti, da tudi 20 motoristov bi se stla?ilo med avtomobile, ko bi videli, da prihaja zadaj re?evalec. Ampak OK, pa? ni bil nikoli na motorju in nima ob?utka za to, kako la?je se motorist umakne (v primerjavi z avtom) ko je treba in mu ne zamerim.

Evo ravno glede tega sva imela danes s sodelavcem debato; oba ziviva in delava v Ljubljani. Jaz imam 3minute hoje, on zivi 3km stran. In se vozi z avtom. Po gneci. Isce parking. Trepeta ali bo dobil kazen za parkiranje po zelenicah.... jaz ni sans , da se dan za dnem vozim z avtom za faking3km...

 

Ok, jaz kot jaz, bi se vozil s kolesom, jbg, tudi v dezju, snegu... pac, nejc kot nejc. Pa recimo, da se to ne more pricakovati od vecine... ceprav , zdrav in mlad clovek zna voziti kolo.

 

Ampak; kakor mi gredo na zivce e-skiroji in e-kolesa... v takih primerih jih podpiram; hitreje, ceneje, brez tezav s parkingom (imamo sluzbeno dvorisce, kjer so stvari na varnem, ni pa parkinga za avto)in vsak avtomobilist na e-skiroju pomeni 1avto manj. Ampak, jbg, z avtom do vrat in potem peezdit , kako ni parkinga in kaksna gneca je... slovenska mentaliteta.

 

Kar se tice motoristov, ki se "rinejo". Mene ne motijo; hitrejsi so in nimam problemov spustiti hitrejsega mimo. Pa nisem motorist in si ne zelim biti.

Kar se pa tice oviranja resevalcev na resevalnemu pasu; resevalni pas nam ?e niti slucajno ni prisel v kri in si ne predstavljam, da bi resevalno vozilo na resevalnem pasu dohitelo motorista....

 

Poleg tega; kolikor poznam motoriste; upam si trditi,da je vecji procent ljudi, ki so pripravljeni pomagati med motoristi , kot med avtomobilisti. In zopet logika; nesreca- AC zaprta, tik pred nesreco stoji 10 dvoslednih vozil (to pomeni cca 20 ljudi). Recimo da pomaga 10% procentov od njih; torej 2osebi.

 

V tistem pridejo ?e 4je motoristi... recimo, da vsaj 1od njih pomaga.. a ni fajn, da je nekdo prisel (ki je pripravljen pomagati), ne pa da stoji v koloni? Saj ce je motorist peezda , bo tako ali tako na?el pot mimo razbitin....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

V?asih se vpra?am, ?e ne bi bilo bolje obvezno delati A + B izpit (ne glede za katerega se prijavi?), po moje bi bilo produktivno. Ker si veliko bolj?i opazovalec in voznik v tem primeru.

 

Pa DEFINITIVNO bi uvedel opravljanje izpita v ne-lokalnem mestu, primer si iz Lj, vozi? v Lj, zato ko se izpitnik na izpitni vsede v avto dolo?i ?ele takrat - no danes gremo relacijsko v MAribor, tam bomo naredili krog in nazaj (Ali pa Postojna, Koper, what ever).

 

Vsak ki dela vaje in izpit v svojem mestu je napiflan vsako kri?i??e in traso v naprej, potem pa zapusti svoje mesto ali ulico pa je bogi.

Zaradi gu?ve sem delal izpit za motor na Jesenicah, sem si res sam najprej mislil, cool 2 kri?i??a. Jebo te, kje me je vozil, nikoli ?e bil, in dejansko brez spremljanja okolice, znakov, pravil itd ni ?lo.

Pa ?e obenem se sploh nisem zavedal motorja in imel pogled vedno naprej, kar je pravilno.

Se strinjam.... Da ne govorimo o ljudeh ,ki delajo izpit npr. v Idriji....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Preden kdo pomisli, kaj je efekt in zakaj bi enosledna vozila imela tu prednost, ga vabim kot sopornika na motorju v petek ob 16h en krog po AC. Najprej strogo po pravilih gas bremza na enem pasu in potem med pasovoma.

 

Da smo si na jasnem - govorim v primeru zgostitve in zastojev! V primeru tekocega prometa smo vsi dolzni voziti enako.

 

Ima pa ta ukrep nezazelen oz negativen ucinek, ki lahko zelo poveca moznost nesrec motoristov - tistih ki to zacnejo izkoriscati, torej spet smo pri cloveskem faktorju.

 

Ko vozniki zacnejo upostevati dosledno to pravilo se na sredi ustvari mini avtocesta, in pride do prehitrih voznikov (motorjev!). Ta izkusnja je velik velik problem v Parizu, kjer ce ne gledas v spegu na Periferiqu (obvoznici) takoj snames scooter (tak ki leti vec kot 100).

Vsi upalijo 4 smernike in gas.....

 

Tezko je, ker glave voznikov niso na mestu, ki razmislja o vseh udelezencih, ampak samo o svoji situaciji.

 

To pisem kot izkusen motorist, ki potrebuje tak pas in kot zaveden voznik na 4 kolesih. Problem je na obeh straneh, pri avtomobilistih, ki za inat ne bodo dali prednosti, smernika itd ter cestnih Marquezih

Se povsem strinjam. Morda bi bilo smotrno zapovedati, da se sme? z enoslednim vozilom peljati zgolj med stoje?o kolono z Max recimo 30kmh?

 

Sicer pa jaz kot kolesar; ?e kolona stoji in vidim,da bo stala ?e nekaj ?asa , grem zelo previdno mimo (z mislijo,da mi je kdo tudi iz ?lehtnobe sposoben odpreti vrata).

 

Ampak,kaj mi gre pa na ?ivce... Prehitim z avtom kolesarja, pridem na rde?o (ki bo gorela Max pol minute),za mano ?e recimo 1-2 avta (torej ni gne?e) in potem nas nonsalantno obvozi kolesar,ki smo ga 15s prej prehiteli in ga bomo ?ez 5s morali ?e 1x...

 

Zato vedno ko me nekdo prehiti z avtom in sem jaz kolesar; se pa? postavim za njemu , ?e vidim da me bo moral kmalu spet prehiteti...

 

Oziroma; ?e sem prvi na rde?i lu?i kot kolesar in vidim da so za mano avti , ki bodo zlahka vozili hitreje, jih vedno spustim mimo (oziroma se ?e v ?tartu ne ustavim na ?rti,ampak 10m prej in jim poka?em,naj gredo mimo).

 

In to je tisto; niso vsi avtomobilisti kolesarji, je pa ve?ina odraslih kolesarjev tudi avtomobilistov in je ?alostno da TAKOJ pozabijo kako mote?i znajo biti BREZOBRAZNI kolesarji in prevzamejo iste navade....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

https://filtriranje.com/

 

??e kak motorist ali kolesar ?e ni podpisal. Hvala.

Dodano: Gre se za to, da bomo lastniki enoslednih vozil lahko legalno ?li mimo kolon. To se sicer ?e dostikrat prakticira, v enih dr?avah je pa legalno. S tem se zmanj?ajo kolone, pa tudi varnost je bolj?a (v primeru naleta motorist najebe bistveno bolj, kot voznik v avtomobilu). Tudi stanje na meji eno uro v polni motoristi?ni opremi je izredno neugodno in ljudje v avtih s klimo to v?asih te?ko razumejo.

Podpiram in,s pametjo in zavedanjem, da sem ranljiv, tudi prakticiram.

 

Podpisem.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Mene vse prepogosto... kako se eni obna?ajo nesamoza??itno, smrkavc nabije slu?alke na u?esa in bumf ?ez rde?o, ?oferji naj pa mirkajo pri zeleni, da ga ne zbijejo. Da gre pa isto?asno ?e v napa?no smer je pa samo ?e ?e?nja na torti.

 

Saj tako je bilo tudi v?eraj pri meni . Jaz z avtom iz trga OF ?ez Dunajsko na Tivolsko (?ez zeleno) iz moje desne (po pasu za naravnost; torej ne po kolesarski!) pa neko mladoletno bitje...

 

Ravno toliko, da sem uspel stopiti iz plina (peljal 50kmh) in potrobiti...

 

Niti trznil ni. S kotickom levega o?esa vidim, da ga je na haubo nabila Astra , ki je pravilno pripeljala iz Tivolske proti trgu OF.... Za name?ek brez ?elade.

 

Ampak ne... Oni so bogi... Je treba paziti na bolj ranljive udele?ence...

 

Enkrat sem ?e bil skurcan zaradi te izjave, pa bom verjetno ?e enkrat; obvezno ?elado za vse kolesarje in obvezno zavarovanje za vse kolesarje ter hkrati zelo vestno kaznovanje vseh kolesarjev,ki se vozijo v kontra smer po koles stezi, brez lu?i ipd....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Lu?ke za 2 eura pri kitajcih je svetlobno leto bolje kot ?ista tema. Cena lu?i danes ni noben faktor in ne more biti izgovor.

 

Kako pa kritje stro?kov ko naba?e? kolesarja, a to ga mora? potem s civilno to?bo (?e ostane ?iv)?

Zavarovanje osebne odgovornosti je pokrito iz strani zavarovanja nepremi?nine. ?e jo ima zavarovano... Sicer pa ja...tako kot si rekel.

 

Ja sem nekaj ?asa (dokler nisem imel zavarovanega stanovanja ) imel zavarovanje odgovornosti pri sportnih aktivnostih.

 

Ali pa ?e imas posebno zavarovanje za kolesarje.

In tudi sam uporabljam luc vedno; tudi in predvsem podnevi... Sploh ?e se pelje? pod kro?njami ,ki delajo sence ali proti son?nemu zahodu, si takoj neviden....

 

Baterija zdrzi 2dolgi vo?nji in potem jo nafilam .... Ne razumem ljudi ki sparajo na takih stvareh...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Hja... moja prednja luc (da sem viden ) je bila 40eur, zadnja 50eur...

 

Reflektor za nocne ture pa 120eur... plus ?elka za osvetlitev ovinkov, plus rezervna zadaj za recimo 20eur...

 

Ampak za po mestu bi bilo ze recimo za 10eur vec kot nic...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

pr 50km/h more bit kr divje. Sploh ?e ima? v glavi, da se crash testi delajo pri 60km/h in kaj naredi s plo?evino. Pomojem je kolesar kr letu... drga? pa zadnje ?ase me ?edalje bolj motijo kolesarji. Sploh sedaj, ko so jutra in ve?eri ?e bolj temni in o kakr?ni koli svetlobnih telesih na kolesu ne duha ne sluha. Pa, da je kar redkost, ko kolesarji obra?ajo glavo, da se prepri?ajo o prosti cesti oz prednosti :vskalo:<_<

Jp,je pa imel sre?o , da je avto ubistvu nabil prednjo feltno in je potem preko haube poletel na tla.

 

Kar se ti?e Lu?i se pa strinjam; jebemu, cenene lu?i stanejo 15eur.... Za nekatere je ?e to preve?.

 

V?asih (?edalje bolj pogosto) me je sram da sem kolesar...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Dobre gume si kupo,preizku?eno ampak ?ude?ev ne pri?akuj. Varno vo?njo,prevsem v snegu!

Hvala. Sicer je pa ?e od nekdaj moje prepri?anje: kupi vsaj Povpre?ne ali nadpovpre?ne gume in vozi previdno,kot da ima? slabe....

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

V avtobildu zanimiv ?lanek o vplivu profila na zavorno pot v mokrem...

 

Tokrat so celo podali dimenzijo in modele gum s katerimi so opravljali test.

 

Verjetno bi bile v praksi razlike ?e ve?je,saj so tu primerjali zgolj razlike v globini profila, ne pa tudi starostu gum (kar gre v Real Life z roko v roki).

post-9068-0-31589700-1568095948_thumb.jpg

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Sej se zafrkavam, da ne bo? slu?ajno resno mislil. ?ist OK, da si si omislil zimake sam ne preve? padat na dogmo sedmih stopinj.

Vem, da se hecas. Tudi jaz se s tistimi pravljicami glede 8stopinj... nekako (cisto po filingu) se mi zdi, da zimske (primerljive starosti in v priblizno enakem rangu) od letne bolje primejo na vlaznem/mokrem pod tremi stopinjami. Od oka.

 

Je pa res; zimske niso toliko slabse v primerjavi z letno pri 15stopinjah, kot so boljse ze pri 1cm snega.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Ne bo, ?e bo CO2 dobr stisnu kot napovedujejo. Bo celo leto vsaj 10 stopinj ali ve?. Lu?ka pravi, da bo Slovenija pu??ava, tako da res ne rabi? zimakov saj bo skos dost posutega peska po cestah. :P

Upam ,da sem jih kupil za bv; kar pomeni, da bo mila zima... Ampak vseeno ; ne upam biti na letnih ?ez zimo...

 

Predvsem pa upam,da ne bodo tak sekret kot Michelin :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.