15.09.2022 | 46,76 | 78,70 | 41.511 | 855 | 5,47 | l/100km |
25.08.2022 | 50,50 | 82,87 | 40.656 | 917 | 5,51 | l/100km |
05.08.2022 | 45,28 | 75,89 | 39.739 | 789 | 5,74 | l/100km |
08.07.2022 | 47,04 | 85,05 | 38.950 | 832 | 5,65 | l/100km |
13.06.2022 | 44,00 | 73,39 | 38.118 | 743 | 5,92 | l/100km |
24.05.2022 | 48,64 | 81,13 | 37.375 | 829 | 5,87 | l/100km |
12.05.2022 | 49,02 | 81,77 | 36.546 | 825 | 5,94 | l/100km |
To vpisujes lazne podatke ... saj to ze vsi vemo ... 😜
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
V tem videu (v nemscini) so delali test porabe s popolnoma prazno baterijo... Torej vec ali manj samo z bencinskim motorjem in je bila poraba na koncu 7.53 l/100 km ... po racunalniku pa 7.7 l/100 km ...
Delali so tudi test s polno baterijo ... in na 100 km je bila poraba 2,92 l in 6.537 kWh elektrike ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
pred 2 minutama je astor napisal:Jaz sem jo že vozil. Moram reči da je vožnja RES VRHUNSKA, občutek v kabini je super, avto potegne ko najbolj izkušena kur..., skratka avto je noro dober. Imam pa manjšo dilemo, števec km je pri elektriki šel ekstremno hitro navzdol, nisem pa čisto prepričan kako velik je bencin tank. Zakaj, zato ker sem natankal za 25€ in mi je pri bencinu kazalo, da je tank na pol poln (preden sem ga šel natankat je pisalo da imam doseg še 90km). Nikjer sicer nisem zasledil kakšen je skupni domet (bencin + elektrika), ampak sumim da le ta ni ravno velik. Aja, pa še ena dilema se pojavi, CENA... Me malo zanima koliko cenejši bosta bencin in dizel varianta glede na hibrid (špekulacije so da med cca 6-8 jurjev), ampak to bomo izvedeli šele naslednje leto (2023).
Rezervoar pri PHEV je velik menda 50 litrov ... Doseg na elektriko je po WLTP 63 km ... Pri raznih testih je doseg 530 km na fosilno gorivo in 54 km elektricno ... Torej nekako podobno kot je sedaj pri CX-5 G194 ... Je pa tako, da tudi, ko ne mores vklopit vklopiti EV nacina (torej samo ne elektriko) je baterija se vedno v pomoc pri speljevanju in pospesevanju ...
Dizel varianta (D200 in D254) je ze v zadnjem ceniku izdanem 1.9.2022 >> 20220901 - Mazda cenik.pdf in cene se zacnejo pri 48.490€, PHEV pa pri 54.290€ ... torej skoraj 6.000€ cenejsi je dizel od PHEV pri vstopnem modelu (Prime Line) ... Pri najdrazjem (Takumi z vsemi dodatnimi paketi) pa stane D200 dizel 61.290€, D254 dizel 64.890€, PHEV pa 67.340€ ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Zanimivo,… ko nekdo napise ali pove nekaj, kar je v nasprotju… je vse vedno “kr neki” … Tako kot zapisi na poraba.com ali spritmonitor.de
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Glede testa iz prve roke, lahko kaj vec napisem jutri… Je pa vsekakor v igri za naslednji avto… Sicer bi mi zadostovala velikost sedanje CX-5, ampak tako grozne razlike v velikost tudi ni… Mogoce izgled, ker ima res dolgo havbo… pa dokaj visoko postavljeno… Skoda pa, ker zaenkrat ni niti napovedane hibridne CX-5… Sicer sem zadnjic nekje bral, da ima Mazda po dologorocnih nacrtih namen do leta 2030 vse svoje modele elektrificirati… in bodo samo se hibridni modeli… do leta 2050 pa celo samo se EV…
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Saj ni tako grozno velika... s svojimi 4.745 mm je celo krajsa od sestice (karavan: 4.800 mm, sedan: 4.865mm ... je pa 5 cm sirsa (CX-60: 1.890mm, Mazda6 karavan in sedan: 1.840mm)... pa visja je... kar je nekako ligicno, ker je SUV (CX-60: 1.685, Mazda6 karavan: 1.480mm, Mazda6 sedan: 1.450mm) ...
Tudi ce primerjam recimo s CX-5 je sicer vecja... samo spet ne toliko ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Jaz ga bom tudi verjetno pred zimo menjal… Ze parkrat se mi je zgodilo, da sem recimo imel avto na mestu na kontaktu, da je spilala muska… pa sem potem dobil tisto napako, da je nekaj narobe z batter managementom… Pa malce tezje je obrnil motor… ceprav je potem vzgal BP… Po parih km voznje pa je vse OK… tusi i-Stop deluje BP… Bo pa verjetno mraz naredil svoje… Kolikor berem, je oet let pri teh novejsih Mazdah ze kar OK zivljenjska doba
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
pred 33 minutami je Boss napisal:
Če bi kupoval zgolj družinski avto bi kupil tanajcenejšo Dacio.
Noja... ampak rally pa tudi verjetno ne vozis s karavansko sestico ... pa tudi dirkas ne z njo po dirkaliscu...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
pred 3 minutami je NevLado napisal:dam pecto
A Bitcoinov ali kaksnih drugacnih kojnov? 😜
Pozabil si se roko 🤪 ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Sem naredil novo temo, ker nisem nasel ustrezne, je pa vsekakor zanimiva tematika in si zasluzi svojo temo ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Na mobile.de pa jih je trenutno 24, ki bi priblizno ustrezali... cene pa v povprecju okoli 26.000€ ... najnizja je okoli 22K, navisje oa skoraj 28K€ ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Jaz tudi ne vem, koliko bi se dalo dobiti za mojo CX-5 G194 AT AWD Revolution top 12/2017 s priblizno 90K prevoeznimi kilometri... z vso opremo, razen strwsnega okna... in dodatno CarPlay/Android auto ter montirano vlecno kljuko... ... Na avto.net ni nobene take... samo 4 nove ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Pravkar je TiEn napisal:Ne
Jaz tudi ne… Ko enkrat probas in uproabljas, sam vidis, kako to gre…
Poglej samo Alexa… Se do pred pol leta je bi strikten zagovornik dizlov… kaj pa sedaj, ko je enkrat probal bencinarja? 🤪
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Tisti kljuc, ki ga ne uporabljas, lahko das v nekaksen "sleep mode" ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
pred 3 urami je Alex napisal:Če bi se lani udeležil srečanja "poraba" vi se na lastne oči lahko prepričal, da je bila na tretjem mestu mazda 3 s takšnim motorjem. Pred njim edino Boss. Motor 2,5 je imel pa od ostalih 1,5itrov večjo porabo. (od dizlov in vseh ostalih benzinarjev).
Tako, da, se je takrat izkazalo, kakšen požeruh je ta stari 2,5 motor proti vsem ostalim na isti relaciji in hitrosti. Če bi šli pa na avtocesto bi bila razlika še večja.
Pozeruh? Hmmm... Ali je res ze tako dalec nazaj, da se ne spomnis vec... ali namerno malo napihujes?
https://www.mazda-si.net/topic/16584-poraba-izziv-2021/?do=findComment&comment=455674
pred 3 urami je Alex napisal:Smo že ugotovili, da so te vaše "porabe" kr neki.
To si samo ti ugotovil... 😜
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Pred eno uro je Alex napisal:Nič hudega. Imaš vsaj lep avto. 😉
Vsi bi nekaj imeli, a imajo nekaj tretjega. Verjetno jim pri limuzini ni všeč majhen in neuporaben prtljažnik. 😊
Prtljaznik pri limuzini ni majhen... je ogromen... Storasto majhna pa je luknja za dostop do prtljaznika ... Petvratna razlicica je precej bolj uporabna ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Saj jaz opazim, ce je kaj narobe... ampak enostavno nic ni narobe ...
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Cel doktorat boste naredili s tem usnjem na volanu 🤪
Nevem kako to, da iamte nekateri (ponavadi vedno isti) probleme s celim kupom malenkosti ... Jaz imam avto za vozit... ne zato, da bom studiral, kaksen material je uporabljen na volanu, kateri zavorni diski se ne skrivijo, katera politura je za mazanje pleha ...In dosedaj nisem imel nekih omembe vrednih problemov in sem z Mazdami zadovoljen ...
https://zargonaut.com/losem-kurcu-i-dlaka-smeta
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Napisano
Baterija ima 8 let garancije…
Nekaj utrinkov z Mazdo CX-60
lp
Thomas
mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Povezava za deljenje
Deli na druge strani