Skoči na vsebino
Nakup Mazda 3
Napisano

Včasih je zelo velika razlika tudi med uradnimi servisi - tisti na podeželju oziroma vsaj nekaj deset kilometrov izven prestolnice znajo biti znatno cenejši. Potem si pa vsak izračuna, ali to odtehta čas in pot.

 

Sicer pa se tudi jaz komaj zadržim, ko mi na uradnem Mazda servisu reče, da bo redni servis z oljem in menjavo filtrov olja, zraka ter kabinskim filtrom cca. 250 evrov. Pa imajo s tem maksimalno pol ure dela, material pa jih ne stane 50 evrov.

 

Po drugi strani sem bil pa naravnost šokiran, ko sem pred novim letom na Citroen pooblaščenem servisu za vozilo, ki je celo dražje od Mazda 6, plačal malenkost več kot stotaka - in to vključno z njihovim oljem (0W30, pa še več ga rabi kot Mazda) in filtri.

 

Tako da - razlike pri servisih so. Ampak, če jim nihče ne reče "kaj se pa greste s temi cenami", se ne bo nič spremenilo.

 

Po drugi strani pa razumem tudi komentarje v smislu: hej, če imaš 20 jurjev za avto, boš imel tudi 250 evrčkov za servis. Ampak potem naslednji servisi, ko se menjajo še kakšne zavorne ploščice ali pa diski, spet zdivjajo na 500, 600 evrov.

 

In potem si raje rečem - klinc jih gleda - raje pri lokalnem mehaniku servis vsake 10 do 15 tisoč km za stotaka, kot pa pri 20 na uradnem za 250-300. Bo avto bolj vesel, denarnica pa tudi.

 

Matematika/enačba je sledeča (npr. za 60.000 km): 4x 100€ je manj od 3x 250€

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prihaja nova CX-5 (2023)
Napisano

Pa ne vem, če bo odsotnost dizla največja težava. Če bo šlo skladno z dogajanjem na trgu, bo normalno opremljena šestica (in potem še CX-50) stala okoli 40 jurjev, kar pa je težko dosegljivo za povprečnega Slovenca.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup rabljene CX-5
Napisano

Moj glas gre za G194 AT kombinacijo, čeprav meniš, da bi raje na polento šaltal še naprej.

Poskusi avtomatika, prav možno je, da ne boš želel več nazaj. V kombinaciji z 2,5 motorjem se ne bo bal bregov.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Jurja za tole?

IMG_20180810_160814.jpg
K-SYSTEM.PRO

Big Brake Kit – 324×30 + Brembo – front axle Mazda 6 GJ/GL 2012+ – red Clio 3 RS calipers The K-SYSTEM.pro front axle Big Brake Kit for a Mazda 6 GJ/GL 2012+! It provides massive improvement in braking efficiency and...

 

 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

@Alex:

Ja, če ne bi diskov in ploščic menjal ravno 10k km nazaj, bi res gledal v tej smeri.

 

Saj ne, da sem v življenju vozil same hude avte, ampak Mazda ima med primerljivimi (Accord, C5) pač slabše zavore - in to očitno.

 

Vsaj 20-25 mm večji premer diskov bi rabila ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
dne 26. 7. 2020 ob 6:52 je Jest napisal:

Od vseh v skupini sem imel najdaljse zavorne poti ... 

To pa zato, ker imajo skoraj vse Mazde poddimenzionirane zavore ... Res ne razumem, zakaj se na tem delu varcuje. To je moja edina vecja zamera tem avtom.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je NevLado napisal:

Pa saj 10k je normalen interval za servis delat? :D  Na koliko ga pa drugače delaš? 30k?

Prej je bil delan vedno na 20.000 km.

 

Pa če ima avto v glavnem relacije 50 km v eno smer, je 20k km interval povsem neproblematičen. Če bi imel krajše vožnje, bi pa dejansko menjal na 10k km, za "nekaj vmes", kar dela drugi dizel v gospodinjstvu (PSA 2.0 HDI), pa sem skrajšal interval na 15k km in se tudi bliža 180.000 prevoženih km.

Popravljeno od dvorjan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Korona je poskrbela, da je avto letos kar precej sameval. 

 

Ker je prikazal opozorilo za "Scheduled maintenance", sem se odločil, da vseeno naredim mali servis, čeprav je v letu dni naredil le 10.000 km. Menjalo se je olje, filtri in še "flush" olja v avtomatskem menjalniku (4 litri).

 

In šibamo dalje, včeraj je števec obrnil 210.000 km. 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda cx3
Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Kaj pa, če smo vmes kaj postorili na odzivnosti motorja? 😛

Pa 1.5 dizel, ceprav cipan, se vedno ne bo "pihnil" 2.2 dizla ...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda AS Built data
Napisano

Predlagam, da se dobimo na kakem srečanju in "potweakamo" te stvari ob pivu ali soku. 😃

 

Jaz imam ustrezen OBD kabel, Forscan bom pa tudi prej vzel enomesečno preizkušnjo ... 😃

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

i - ELOOP
Napisano

Jaz imam med 5,8 in 6,8l/100 km porabe - vedno merjeno cez cel tank. Ima pa 19 col platisca in prav toliko velike letne in zimske copate. Kar zadeva hitrost voznje: prakticno vedno grem (vsaj) malo cez omejitev. =)

 

Ce bi bila strogo mestna voznja, bi bilo hitro 7 in vec, sploh pozimi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

No, jaz imam pa danes negativno izku?njo z mazda?em, ki misli, da je nekaj ve?.

 

V glavnem ?akamo na izvozu LJ-Be?igrad, da bomo pre?kali Dunajsko cesto, nakar se nam pri?ge zelena lu?, nakar po Dunajski iz smeri ?rnu? proti centru "prileti in nabremza" Mazda 6 (mkI, torej letnik 2003-2007 nekako), tablice LJ 27-43 ali nekaj podobnega in seveda zapre oba vozna pasova za naravnost. V ?asu jutranje konice pa to pomeni, da se ustvarja zastoj ?ez celoten izvoz in ?e na obvoznici.

 

Tudi zaradi enega, oprostite izrazu, kretena, ki misli, da je nekaj pridobil, ?e je zapeljal v rde?o in se bo do centra ?e vedno cijazil in ne bo niti sekunde prej, ker ga bo vmes ustavilo ?e 6 semaforjev.

 

?e se je kdo prepoznal v tem zapisu, naj se zamisli nad svojimi prometnimi podvigi.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.