Skoči na vsebino
Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku
Napisano
pred 12 minutami je FuManchu napisal:

Svetujejo marsikaj. Aisin, proizvajalec menjalnikov (so tudi v mazdah) priporoča menjavo olja na 90Kkm. Če veliko vlečeš prikolico pa na manj. 

Aisin menjalniki so redki, ki nimajo oljnega filtra noter. 

 

 

Menjavo olja priporoča v drugih vgradnjah, pri mazdi je kao doživljenjsko (do 300kkm).

 

Ima pa mazdin notri tudi filter v teh novejših in magnet za lovljenje okruškov.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku
Napisano
pred 8 minutami je Alex napisal:

To je tudi bolj tako. Ko prodajaš avto, je normalno, da ga voziš kot DeSUSovec, bi rekel zmaj. Da ja kupec vidi, da ga čuvaš. Tako, da to ni nek pokazatelj. 

Aja, to je spet ista fora kot za poraba.com in slično, folk laže? Zakaj si ti tako nezaupljiv? :D 

 

Pa še anekdota kot sem prodajal mojo Toyoto, me je kupec prosil, če lahko dam po gasu in bo šel on za mano z Civicom, da vidi če kaj kadi motor. Sva šla od BTC do zaloške, pa je rekel da ni zadovoljen ker ni nič videl - sem tako žgal, da me ni mogel dohajat. Zdaj je pa na tebi, a mi boš verjel :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku
Napisano
pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Zdaj mi pa ti @dvorjanpovej, kako naj ugotovim, ali prodajalec (ali njegova žena, otroci, ki tudi vozijo avto, ali prejšnji lastniki) grdo pretika MT ali da je prodajalec (ali njegova žena, otroci, ki tudi vozijo avto, ali prejšnji lastniki) analfabet pri AT? 😉 😀

 

Glede ohranjenosti kot celote v povezavi z MT ot. AT s tabo ne strinjam. So avti z 200.000 km včasih bolje ohranjeni od enakega modela in letnika s 50.000 km. Nekateri jih imajo za na lepše, se z njimi niti v snegu ne vozijo, ampak samo na nedeljske izlete po lepih asfaltiranih cestah, drugi vanje bašejo drva in celo hlevski gnoj in jih terajo po luknjastih hribovskih cestah, tretji jih uporabljajo za dolge službene poti. 😀 Kaj ima to zveze z MT/AT?

Najboljši nasvet tukaj je ta, da ob nakupu rabljenega avta najprej prosiš prodajalca, če lahko malo on pelje na začetku testne vožnje. Hitro vidiš kak slog vožnje ima.

 

Ko pa kupuješ iz Nemčije, tako kot jaz, ti pa ročka o menjalniku veliko pove. Al je bila zamenjana, al je bil pa avto dejansko samo prestavljen v D in se ga je vozilo brez pretikanja.

pred 6 minutami je Boss napisal:

Točno tako @Janez007 , pri rabljenem pač upaš, da je bilo prej vse v redu in da so z avtom lepo ravnali. Zato mi ni jasno kako so ljudje pripravljeni za 250.000km avtomobile stare 10+ let plačevati več kot 5k€. Pri tolk km moraš met še 5k€ v rezervi za vsa popravila in menjave.

Točno tako. In ko uvoziš 4 leta staro mazdo (kot sem sam) bi strošek rabljenega avta + nov menjalnik + nov motor + karoserijski deli na koncu nanesli bistveno manj, kot nov tak za 40k.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Jaz vozim oba, službenega AT in svojega MT. Pri normalni uporabi ni razlik in ne bi dal nobenemu prednost. Avtomatika ima v počasnih gnečah in semaforjih pa kar veliko prednost. Ampak, ko pa enkrat zapelješ v ovinke in si malo daš duška pa ga ni čez ročni menjalnik.

 

Kakor sam vidim in predvsem občutim je dejstvo, da MT menjalnik bolj poveže voznika z avtom, bolj ga pusti "budnega" in bolj ostane z mislimi pri vožnji. Še vedno trdim, da ravno to, da imamo več dela z vožnjo in manj tistega časa, kjer folk pol zamika telefon pa texting pa še kaj drugega, pomaga k večji varnosti.

 

Ja to govorim iz lastnih izkušenj, kjer sem opazil, da me nekoliko hitreje odnesejo misli, ko vozim AT. Ja ok mogoče je tud to da je AT VW, MT pa Mazda, ampak vseeno pa vožnja ne z enim ne z drugim avtom ni naporna ampak zelo lahkotna. So pa nianse.

 

In ja, ne zagovarjam, da bi zato morali AT ukinit, bi pa absolutno morala bit zahteva, da se učenje za vozniški in sam preizkus znanja izvaja z MT menjalnikom. Če to človek zapopade bo vedno lahko vozil tud AT brez nekega hudega prilagajanja. Ker obratno je pa skoraj nemogoče, da se naučen na AT usede v MT in sploh normalno spelje.

Ampak AT je lahko vseeno tudi delno ročni, kontra pa ne gre..

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku
Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Strogo ročni menjalnik. Mejam takrat, ko hočem, pa naj bo to dve ali tri prestavi dol. Avto hočem imeti v oblasti in da ga sam vozim, ne pa, da vozi on mene. Itak na avtocesti ne tikaš menjalnika (pustimo te naše Kozje steze, kjer večino časa stojiš). Pri nas je res bolje imeti avtomatski menjalnik, ker se premikaš 10/ uro in se ustaviš vsakih 50 metrov. Ampak pustimo te naše nesrečne avtoceste. 

Na splošno je vožnja z ročnim menjalnikom bolj doživeta, lepša in bolj zanimiva. Z Mazdinim, se razume. Ostali so bolj švoh. Še posebej v cx 30 je ročni menjalnik fenomenalen-natančen, kratki gibi, športen. 

Bi pa imel, če bi že moral imeti avtomatskega, sekvenčnega,ki menja v milisekund ah. (PDK z dvojno sklopko). 

Lej alex, jst se strinjam s tabo...dokler se voziš DO 15 km na dan. Ko se pa enkrat voziš 150 km na dan ti pa ta pot posesa vso voljo tega življenja.

 

 

Drugi argument je pa ta, da lahko pri AT namesto ročke šlataš babo na desnem sedežu... :prstgor:

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku
Napisano
pred 2 minutama je Boss napisal:

Da ne bomo preveč smetili pod drugimi temami odpiram novo, kjer se lahko razgovorimo kakšno mnenje ima kdo o posameznem tipu menjalnika.

 

Za začetek bi sam izpostavil varnost: ročni menjalnik se mi zdi mnogo bolj varen od AT. Predvsem zato, ker zahteva nekaj znanje in vaje, da izvedeš recimo že sam začetek vožnje, ko se vozilo premakne iz stoječega stanja.

 

Se pravi leva noga pritisk sklopke, desna zavora, leva roka premik v ustrezno prestavo. Desna noga spusti zavoro, leva počasi popušča sklopko, da začne grabit iztočasno pa desna rahlo dodaja gas. Če je to dobro izvedeno bo štart brezhiben. Če ni, bo cukalo, crknilo, ali pa bo motor tulil in sklopka drsela.

Kaj je point - vsa ta koordinacija gibov in občutka prepreči, da bi avto zbezljal brez nadzora in po možnosti zraven še trčil v tri druge avte in kolesarja.

 

Pri AT menjalniku pa ne rabiš praktično nič, že samo spuščena zavora spravi avto v gibanje in stopalka za gas avto požene kot izstrelek, če je preveč in pregrobo pritisnjena. Potem pa gledamo na YT neskončne količine filmčkov, kako ravno zaradi tega se zgodi milijone nepotrebnih nesreč. Res večinoma blažjih ampak ko to vidiš se samo za glavo držiš.

iiiin zato je AT boljši od ročnega

 

hvala lepa, lahko zapreš temo

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 12 minutami je Jest napisal:

 

Tip kr nekej govori, sej ga vidš zadi da jamra da se nemore usest a čist lepo sedi notr. Isto za porabo. 7,5? Ma kaj ste na glavo padli, sej je sam priznal da je to "na pamet" reku..

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano
Pravkar je Janez007 napisal:

Sem se pred kakšnimi 30 leti peljal s starejšim pilotom Adrie Airways v bencinski VW Jetti 1.6 od Kranja proti Ljubljani, v četrti 160 km/h ... kakšnih 5 minut ... je rekel, da je dobro vsake tolk časa mašina prepucat. 😀

 

Pri Mazdi 2.2 dizel pri višjih obratih nisem imel dobrega občutka ... tista drobna ketnica oljne črpalke, ne vem če je vesela visokih obratov in pospeškov. 🤔

A ti veš, kakšno hitrost ma G192 pri točno 3500 obratih? To je najboljši tretma za motor :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 4 urami je Janez007 napisal:

Boš odprl novo temo, ali je v tej dovolj prostora? 😄

Verjetno mu je Alex že poslal zasebca s podkupnino, naj ne govori traparij :D 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano

@Alex kaj mi dislajkaš? CX-30 G150 sem vozil, ko je tebi bila mazda6 še premijski avto. V 37 kilometrih po ljubljanski AC sem imel povprečno porabo 9,7. Ne me basat, da se vi vozite z 5,9. Verjetno se cijazite 70-80.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 7 minutami je Alex napisal:

Niti ni. V bistvu je v 6-ki malo večja kabina. Mogoče v cx30 na zadnjih sedežihh malo manj prostora za noge, drugače pa podobno počutje v cx30 in 6-ki. S tem, da si v cx30 veliko boljj komot v sedežu in lepše sediš. 

No, manjša kabina, hitrejše hlajenje. S tem da ima 6ka zadej tudi posebej reže za hlajenje, kar cx-30 nima. Verjetno bi potem koštala še 5 jurjev več.
 

Moram pisat na mazdo, da podražajo te cx-30, ker ni fer, da je premijski avto cenejši kot brezvezna šestica.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Če primerjam cx30 in mazdo 6, je v cx30 bolj efikasno hlajenje. To opaziš, ker v cx30 , ki je bila na soncu, precej hitreje ohladi notranjost. Malo odpreš šipe, hlajenje na ful in rešeno. 

Normalno, če je pa pol manjši kabinski prostor kot v 6ki :lol:

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Klima na 6ki meni ohrani nastavitev AUTO, tudi če menjam kroženje zraka ali izklopim AC.

 

Notranje kroženje zraka se nastavi vsakič, ko je zunaj večja temperatura kot noter (npr danes ko je hladno lepo pusti zunanji dotok, ko bo pa zunaj 25+ bo pa pustila na notranje kroženje). Jaz sem vsak dan v avtu 2 uri, klimo imam skos na AUTO in 23,5, drugače me zebe - pa sem precej vroč človek. Na CX-3 sem moral skos drkat knof za temperaturo (od 18-22), tukaj na 6ki pa nimam pripomb.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 4 minutami je Boss napisal:

Hmm, pri meni je pa OK ne glede ali je +386 al pa navaden zapis številke. Je pa problem, če je v imeniku shranjenih več kot 1000 oseb. Tiste nad 1000 ne pokaže.

To je zato, ker 6ke niso premijski avti, cx-30 pa?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
Pravkar je hermelin napisal:

Hudo, prav tega sem imel v mislih kot shady. :D No, hvala! Bom zjutraj poklical pa da vidmo kdo se me usmili, sedaj nisem nobenega dobil.

Jaz sem šel sem po priporočilu, naročil komplet gume+felge za 6ko. Ko sem šel sredi novembra, je bil totalen teksas, ker letajo en čez drugega. Storitev pa 10/10.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 5 minutami je hermelin napisal:

Ma bom sel zjutraj, pa prej na petrol, da spet nafilam. Zdaj jim bom samo najedal, ko hocejo jit domov tv gledat. :D Tako, da ce kdo na vicu kaj pozna?

Šiška - 

WWW.GUME-PNEVMATIKE.COM

Smo vulkanizerska delavnica z nekajdesetletno tradicijo in uspešnim ohranjanjem starih vrednot, spojenih s sodobnimi pristopi. Imamo bogate izkušnje in znanje pri opremljanju jeklenih konjičkov z novimi...

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.