Voznik, ki ima samo B kategorijo, lahko vozi vozilo do 3500 kg najve?je dovoljene skupne mase in skupino vozil (torej vle?no vozilo in priklopnik) skupne te?e 4250 kg, pri ?emer vle?no vozilo ne sme presegati 3500 kg.
?e skupina vozil (torej vle?no vozilo in priklopnik) presega 4250 kg, vle?no vozilo pa ne presega 3500 kg, mora imeti voznik poleg B ?e E kategorijo.
?e ima vle?no vozilo ve? kot 3500 kg, mora imeti voznik C kategorijo.
Ne glede na obliko in predelavo vozila: ?e ima vozilo manj kot 9 sede?ev z voznikovim vred, ni potrebna D kategorija (v?asih iz avtobusa naredijo potujo?o trgovino ali potujo?o knji?nico ali avtodom. ?e so sede?i odstranjeni in je vozilo homologirano na najve? devet sede?ev z voznikovim vred in brez stoji??, pade v C kategorijo pa ?eprav je za osnovo predelave vzet avtobus, za katerega je potrebna D kategorija. Enako velja za tovorno vozilo. ?e ima 3000 kg lastne te?e in kljub mo?nosti, da ima ?e 4000 kg nosilnosti ga kdo homologira na 500 kg nosilnosti, dobimo najve?jo dovoljeno maso 3500 kg in zato je vozen z B kategorijo). Najbr? ni potrebno posebej poudarjati, da se je v tem primeru potrebno dr?ati omejitev iz homologacije in se ne sme preva?ati ve?, kot pi?e v homologaciji kljub temu, da tovarni?ki podatki vozila to dovoljujejo.
Mislim, da je malo druga?e,
samo B Kategorija je do 3500 kg skupne te?e.
potem pa sta tukaj ?e
Kategorija BE z omejitvijo (koda 96)
je namenjena voznikom, ki vozijo vle?no vozilo in priklopno vozilo, katerega najve?ja masa vle?nega vozila in priklopnega vozila skupaj presega 3500 kg, a ne presega 4250 kg.
Program BE kategorije z omejitvijo obsega 9 ur in ni potrebno opravljati teoreti?nega dela izpita (CPP izpit).
"Polna" kategorija BE
je namenjena voznikom, ki vozijo vle?no vozilo in priklopno vozilo, katerega najve?ja masa vle?nega vozila in priklopnega vozila skupaj presegajo 4250 kg, a ne presega 7000 kg.
?koda je ker je bila oblika in lega avta fenomenalna, motor pa ni bil ustvarjen po merilu povpre?nih uporabnikov. ?e bi bil ?e ta pogoj ustvarjen bi verjetno vozilo to vozilo doseglo ?e ve?ji uspeh. Morda bi bila takrat zgodba ?e uspe?nej?a z malim V6 motorjem 1,8 ali 2,0, ki bi bil malo ekolo?ko obdelan imel pa bi tisti image ki je potreben v ?portnem avtu.
Ste pogledali tudi za novo Mazdo2 Imajo posebne opreme (Tamura in Takumi) in bolj?e cene.
Mora? vedeti, da sta oba modela na koncu svoje prodajne poti, ker je nov model pred vrati. Tako se proizvajalci trudijo z cenami in opremo prodati ?e zadnje kose.
Mi smo na marcedesu to naredili tako, da se je iz stare sve?ke naredil nastavek za priklop pnevmatske cevi. Potem se da motor v ZML in priklopi zra?ni tlak (seveda je pogoj dovolj dobra kompresija in ne prevelik tlak, da ne obrne motorja). Potem pa z orodjem razstavi? vzmeti zamenja? teflone in sestavi? nazaj. Da bi pa mazda imela posebne teflone pa ne vem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Evo ga ?tajerski tjuning tudi v ljubljani
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=8921486&show=1&avto=Mazda%20Mazda3
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani