Še vedno ne morem mimo komentarja, koliko "pogojev" je ob teh mazdinih dizlih (in kaj mora novi lastnik paziti, upoštevati, za mene osebno noro, in upam da se mu ne bo treba s tem ukvarjati)....sploh ob upostevanju da se govori o avtu za verjetno okrog 40k eur....(kjer bi pričakoval, da si miren za x let od nakupa)....ali pa se po drugi strani piše prevec negativno za te mazda dizle...
Sam osebno ne razumem oz.sem enostavno zbegan ob tem prebiranju🤔👀😕
Z vsakim novim dizlom(vseh znamk), so lahko problemi. Lahko boš imel mir do 300000 kilometrov, lahko boš šel super brez najmanjšega problema.
Kot smo lastniki dizlov že ugotovili, vse izhaja iz ekologije in nepotrebnega balasta na avtu. Posledično se počasi vse zabaši in nastanejo problemi.
Ja res je kar sem pregledal tale forum so mnenja eden tako drugi tako da potem že rataš malo zmeden.
Avto pa sem izbral zato ker mi je res edini vizualno všeč in pa notranjost ker vsi gredo na neko čudno notrajnost kot da imaš polno ipadov notri.
Ja forum za nazaj je begajoč eni pišejo top drugi pa spet da ne.Kot pravim avto mi je vizualno res top notranjost materiali itd. Tako da komaj čakam da dobim cx 30.
Bravo za ročni menjalnik. 👍 Pri tem motorju je idealen partner. Nese ozirati in ne upoševati pisanja nekaterih, ki niti v tem avtu niso še dsedeli. 😉
Avto je vrhunski, vožnja na avtocesti veliko tišja kot v moji 6-ki. Potovanja, tudi dolga tisoč kilometrov so nenaporna in uživaš v njih. Moramo pa seveda upoštevati, da ni turbine in seveda se tega motorja ne vozi kot dizel motorja na nizkih obratih. Motor se rad zavrti do omejitve. Takrat ga spremlja lep, zdrav zvok iz avspuhov.
Sem čisto nov na tem forumu pred kratkim sem se odločil zamenjati 13 let staro vozilo za novo mazdo cx 30 .
Naročil sem jo 1 mesec nazaj z motorjem x186. Pa me zanima par zadev.
Dobavni rok prodajalec je rekel nekje od 4-6 mesec .
Kakšne so vaše izkušnje s tem motorjem, nasploh kvaliteta mazd , cene servisov, so kakšne napake na motorju.
Hvala za odgovore.
Na forumu nas je kar nekaj, ki imamo ta model s tem motorjem. Ne poslušati ostalih na forumu, ki niti sedeli niso še v tem avtu. 😉
Avto gre super, saj ima vendar 186 konjicčev.Pije zelo malo. Z motorji nisem zaledil do sedaj, da bo bili kakšni problemi. Izdelava je vrhunska(premium). Kak#en menjalnik si izbral?
Po vsej vrjetnoti, za 5-6let bo. Drugace pa vsak avto zelo dobro vdrzujem tako, da nebi smel bit problem sploh, upajmo
Itak. Je pa res, da ga boš moral redno vzdrževati ( beri-menjava olja na 10-12Kkm) in ne na 20Kkm,kot ti bodo svetovali Mazdini "strokovnjaki". Pa kar po moško ga vozi, brez nekega penzionisričnega cijazenja. 😊 Mazdin dizel ima raje več obratov kot premalo.
Ok, jaz sem za, me pa zelo zanima kaka bo sploh udeležba pri toliko km za samo vožnjo brez kakega zanimivega ogleda- izleta Eni imamo-jo že do Lj.100km ali več.Mislim, da bi se morali držati bolj osrednje Slovenije, razmisli in predlagaj še kako drugo traso pa povprašamo za mnenja ali daš na glasovanje in gremo tja kjer bo več zanimanja..... 👍
Na koncu koncev je pa pri srečanju to fino, da se malo podružimo med seboj Mazdaši pa še kakšen s kapelco pa BMW zmajčki in še kdo....
Itak so vsi glasni, potem pa, ko je treba kaj konkretnega narediti, pa mora eden obvezno igrati igrice na stolu za 15000€,drugi mora kaj skuhati, tretji mora psa peljati k veterinarju, četrti mora it tankat na črpalko benzin a je prevozil z enim tankom "kar" 400 kilometrov... tako, da na koncu pridemo samo resni. 😉
Sicer pa smo to že dali skozi, dokazali kje je kdo s porabo, ugotovili smo, da na regionalkah ob umirjeni vožnji (skoraj penzionistični) porabi zastareli 2,5 motor nekje 1 liter več kot vsi ostali.
Seveda se ta razlika z večanjem hitrosti drastično poveča. 😉
Če bi bilo v osrednji SLO,bi mogoče še mene zanimalo🤔👍...odvisno seveda kdaj,k imam tak raznoliki turnus in ni šanse od danes na jutri dobiti fraj😧
Za BMWje pa sploh ne rabiš vabiti,k jih bo ob cesti dost parkiranih z palcem navzgor👍😂🤣
Midva pa bova tekmovala "izven konkurence",in se bova šla kdo porabi več😉...k ta moja poraba...skoz pod 10L...ne vem,če bo tako še dolgo šlo,da ne bo rezervoar eksplodiral od viška bencina...😬
Sej v bistvu je res
Vse kar je pod 10itrov/100 s temi 2,5 zastarelimi motorji je super. Aja, tudi porsche pije pri 130/uro podobno. 🤔
Jaz tako velikega avta z bencin motorjem ne bi kupoval, razen ce bi imel 250km....torej kak volvo, vse ostalo pa je ob taki tonaži žalost, sploh si ne predstavljam g165...kot so že napisali, je to res nepremičnina, razen, če ti je res vožnja vseeno kako vozis...mazda dizel, pa bi se ga jaz izognil🤣😂, pa je nimam, ampak takd težave, kot se tukaj pišejo, jih ni niti na bmw, audi, vw, peugot, renault forumu....pa žal in se opravičujem mazda dizelašem😉👍🤭
O,imajo tudi druge znamke težave, ne se sekirati. Še znatno več. Pojdi samo na bmw forum pa je tega v izobilju. Vsakodnevno.
Na drugih forumih se nimajo časa pogovarjati, kakšen računalnik za igrice si bodi kupili ali pa kaj bodo skuhali in v čem. 😊, ker je preveč okvar in jamrajo o tem.
Pač, ekologija in razni dpf-ji so prinesli svoje. Zato strokovnjaki ne pravijo zastonj, da se po Sloveniji vozi okoli 40% avtov z odstranjeni dpf-jem. Prednjačijo pa nemška vozila.
Izklapljanje valjev imata tudi G122 in G150. Saj se ne gre za to, da kogarkoli karkoli prepričujem…ampak da pa nekdo neutemeljeno ropota o tem kako plastičen X186 motor pije 3 litre manj kot G194 pa sem pripravljen menjat avto in probamo realno porabo pri AC vožnji.
Potem pa potegnemo še črto pri ceni servisov X186 vs G194 (menjava svečk, olja na vodni osnovi, etc) in vidimo kje smo pri primerjanju varčnosti vožnje s takimi motorji.
Motor x186 je pravi mehanski biser proti motorju mastodontu 2,5. Pač normalno je, da novejša tehnogija prinese znatne izboljšave na vseh segmentih konstrukcije in posledično je pri x 186( ki. Ima skoraj enake zmogljivosti) kot mastodont 2,5 a z manjšo prostornino motorja) 2-3 litre manjša poraba. In kar je najbolj zanimivo, hitreje kot se pelješ je ta razlika večja v korist x motorja. Ne smemo pozabiti, da ima mehanski biser x motor tudi kompresor. In, da je delni hibrid, kjer mu pomaga delno tudi elektrika. Tako da ja. Motor x je svetlobna leta naprej v razvoju in posledično je tu tudi majhna poraba.
Pa saj smo se sami lahko prepričali na izzivu "poraba" (tisti, ki smo tam seveda bili)😉,
kako vrhunsko se je odrezala 3- ka s tem x 186 motorjem. Kar nekaj dizlov je pustila zadaj. 😉
Si er pa pravijo, da se ne posoja žene, avta in kitare. Niti ne zamenjuje. 😉
Sej veš, da tipkovnica vse prenese pa, če klikneš 4, 5 al pa 6 🤪
Ampak resno je pa to, da ti 200 uporabnikov spritmonitorja pravi, da ima z X motorji v povprečju 7l/100km bi pa težko pdvomil da vsi tile vpisujejo te podatke in lažejo, da je poraba višja kot dejanska. Zakaj bi počeli to?
Pri 150KM G motorju je poraba tudi okoli 7 litrov v povprečju pri tem, da je tam verjetno prednost to, da so vsi samo prednje gnani pa bolj prevladujejo ročni menjalniki kot pri X motorju. Ampak vseeno.
Zmaga itek dizel s 5,5 porabe. ampak bolj mi je fascinantno, kako je na Mazdi 3 pol litra manj porabe v povprečju kot na CX-30. Tolk govora o ekologiji pa avto industrija dobesedno sili v kupovanje neaerodinamičnih SUV ceglov. Pa razumi, če lahko.
Meni pije cx30 pripližno enako kot dizelca pri isti hitrosti. Preverjeno že neštetokrat in iz prve toke. Te razne Sprint motorje si pa lahko utaknejo nekam. To je podobno zanesljivo kot vsaka objava na FB. Pač napiše nekdo noter kar hoče in kar se mu ljubi. Preverja tega itak ne nobeden. 😉
To je tudi vrjetno res je pa tudi ena fora pri meni, jaz sem dizla 150hp naročil pred 5mesci in ga dobim po stari ceni. Od takrat sem menjal službo, zato pa zaj premišljujem ce bi raje vzel 165hp bencinarja saj imam možnost še menjati, je pa bencinar cena nova to pomeni ista cena za dizla ali bencinarja.
Verjetno že sam veš, da je velika razlika med dizlom (150 konjski, navor 380Nm) in tem motorjem( 165 konjev a le 213 Nm in še tej so na voljo šele pri 4000 obratih.) Če boš kupil novega bi ti sam priporočil dizla. Itak je 6 letna garancija. Novejši letniki najbrž nimajo več toliko problemov kot starejši s temi dpf filtri. Sicer pa imajo vse znamke ( novejši avti) probleme z dpf filtri vključno z audiji in vw. Ti bi itak vzel ročni menjalnik(ki je mimogrede fenomenalen) in je to popolni komplet za zmagovalen avto. 😊
Jaz mam premal kilometrov, saj še nisem niti na 50kkm, da bi lahko relevantno odgovoril. Predlagam pa da tisti, ki sploh nimajo dizlov in vozijo bencinarje dajo relevanten odgovor, ker itak najbolj vejo kaj se dogaja z dizli.
Tej so tu na forumu najglasnejši in vse obvladajo. 😊
Sodelavec je zamenjal niti dve leti staro kio xceed ,18000 km za novo enako, druge barve.
Prej ročni menjalnik, sedaj avtomatski.
In sedaj smeh, žena ga noče vozit, samo enkrat se je vsedla noter, nekaj telovadila, preklinjala in izstopila iz njega... sedaj je že kak teden tiha maša. 😊
Prejšnjo rdečo barvo je izbrala ona, sedanjo svetlo-medlo zeleno pa on.
Grše barve za avto še nisem videl.
Tako je, ko se mož odloča, brez, da bi poslušal ženo.😊
Tole kar @Shrek opisuje, je dejansko problem, in se vsem zaslepenim šoferjem opravičujem. Tisti, ki imajo strešne luči jih samo malo prižgejo in je problem rešen, če jih pa nimaš je pa sranje. Js ko opazim ta problem, ponavadi izklopim dolge in potem dam nazaj, ko tovornjak gre mimo, kljub temu da imam avtomatiko vklopljeno.
Pri vaših Mazdah ne vem kako to deluje, na cx 30 pa dejansko takoj izklopi samo en snop luči. Je zelo občutljivo in res reagira takoj.
Imaš prav...to sem tudi naredil...sicer pa se jaz tako redko po AC vozim,da bi Shrek moral imeti srečo kot pri 7-ki na lotu,da bi na moje dolge naletel🤔.
Ker pa je "vsaka slaba stvar tudi za nekaj dobra"...bo Shrek imel vsaj čez koga preklinjati😁😉
Eni itak samo nergajo v življenju. Tudi meni prihajajo nasproti avti z led lučmi, pa ne godrnjam. 😉
Bi pa bilo vseeno zanimivo,če bi imel na zgornjih skrajnih vogalih kabine dva navzgor usmerjena žarometa,kot sem to opazil pri nekaterih...in glede na to,da imaš volan na levi🤔...bi bila zanimiva informacija primerjave prej-po tem.
Seveda je težko,ker tudi jaz ne vem,kdaj koga zaslepi...pač,da bi vedel kaj deluje in kaj ne...
Je pa tudi tako,da je seveda veliko različnih sistemov proizvajalcev...bo moralo še nekaj vode preteči preden bo zadeva zadovoljiva za vse🙄
Meni so tudi led matični žarometi zakon. So prava igra svetlobe in zanimivih kombinacij. Res je zabavno, ko avto pred teboj "objamejo" z obeh strani, sam avto je pa neosvetljen.
Ravno zadnjič sem vozil za kolegom, ki ima še prastare, zastarele tlivke (navadne luči) in je bil navdušen, ko sem tudi njemu svetil. 😊
Tudi sam sem zadnjič videl majhno srno, ki jo je osvetlilo z desne. Če bi imel tlivke, tega ne bi opazil. Zmanjšal sem pravočasno hitrost in srnica je varno prečkala cesto. Ona cela in vesela, jaz pa tudi, ker je avto ostal cel. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Z vsakim novim dizlom(vseh znamk), so lahko problemi. Lahko boš imel mir do 300000 kilometrov, lahko boš šel super brez najmanjšega problema.
Kot smo lastniki dizlov že ugotovili, vse izhaja iz ekologije in nepotrebnega balasta na avtu. Posledično se počasi vse zabaši in nastanejo problemi.
Same mašine niso problem, problem je vse ostalo.
Popravljeno od AlexPovezava za deljenje
Deli na druge strani