Skoči na vsebino
Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku
Napisano
pred 22 minutami je Janez007 napisal:

 

Sumim, da je to povezano tudi z vrsto goriva oz. krivuljo navora. Pri dizlu je zato za AT in tudi za MT veliko manj dela (potrebnega pretikanja), kot pri bencinarju, kar se pozna še posebno v "gor/dol" hribih. 🤔

 

Zna biti, da imaš celo prav...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku
Napisano
pred 12 urami je mazdaman napisal:

... ... ... ... ... ...

 

Pa se odgovor slavkotu, po hribu navzdo imaš možnost ročnega pretikanja in lepo ostane v brzini. Tudi v avto načinu pa zna sam zavirati OZ držati v brzini.

 

Ja, saj sem napisal. Na volanu ima tipko gor in tipko dol, pa je @Z M A J nastavil, da ne bo avtomatika prestavljala ampak da bom jaz preko tistih tipk. Dokler je bila cesta samo gor - dol, je šlo. Ko je bila cesta levogor - desnodol, sem pa volan zavrtel n-krat pa nisem več vedel, katera tipka je + in katera -. Pa sem prestavljal kar nekam, še slabše kot avtomatika... Če bi imel čas gledat volan, bi šlo, ampak sem poskušal vozit tako dinamično kot z ročnim menjalnikom in ni bilo časa gledat, kam je volan obrnjan...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku
Napisano

@Z M A J, se ti spomniš tistega MPL, ko si pripeljal eno testno? Avtomatik, pa komande še na volanu. Kako smo potem šli na testno vožnjo po planoti? Jaz imam še zdaj nočne more zaradi tega...

 

Cesta je precej razgibana. In v zelo kratkih razdaljah si sledijo hudi vzponi in hudi spusti. Ko smo šli dol, je avto dobil hitrost in menjal v višjo prestavo. Prišel že do tretje, ko se je cesta obrnila gor. Hitrost je padala, jaz pa pritiskal na gas. Avto v tretji ni zvozil, zato je menjal v drugo - ampak prepozno, ker smo že preveč izgubili hitrost. Pa je premenjal v prvo. Jaz pa sem gas pohodil že do konca. Ker je bilo spomladi, je bil na cesti še pesek od "zimske službe". In je avto začel kopat, dobil hitrost, prestavil v drugo, cesta pa se je obrnila dol. Nam je želodce kar privzdignilo, kot na kakšnem vlakcu smrti. Jaz sem gas sicer spustil, ampak po strmem bregu dol je dobil hitrost - in menjal v višje prestave. Ravno je prišel do četrte, ko se je cesta obrnila gor. In spet: hitrost je padala, jaz sem pritiskal gas, šlo ni nikamor dokler ni avtomatika premenjala do prve, potem nas je pa čez kucel pognalo da smo vsi skoraj pod strop zleteli. Da bi zadevo dobil pod komando, si potem ti nastavil na tipke na volanu. Ko sem speljal, je šlo vse fino, ko sem prišel v ovinke in volan vrtel, pa nisem več vedel, katere tipke so za gor in katere za dol. 

 

Pa ravno pred spanjem se tega spomnim. Spet me bo mora tlačila...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Avtomatski menjalnik proti ročnemu menjalniku
Napisano
pred 8 minutami je NevLado napisal:

... ... ... ...

Drugi argument je pa ta, da lahko pri AT namesto ročke šlataš babo na desnem sedežu... :prstgor:

 

 

Pa saj ne šaltaš ves čas non-stop. Pri ročnem imaš izgovor, da si iskal ročico menjalnika v četrti ali šesti prestavi, pa si malo zgrešil in zagrabil sopotnico malo višje kot za koleno...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano
Pred eno uro je dvorjan napisal:

@Slivka: To, da ti vlačiš ljudi iz jarkov, nima veze z avtomatskim menjalnikom. Če človek ne zna voziti, vozila preobuti v ustrezne pnevmatike in/ali prilagoditi vožnje razmeram na cesti, pač pristane ob cesti.

 

In sem prepričan, da v težkih razmerah v jarku ali ob njem pristane več vozil z ročnim menjalnikom. Sam niti še gumba "snow" ob avtomatskem menjalniku nisem uporabil, pa grem tudi pozimi večkrat v hribe. Je pa res, da imam vedno dobre zimske gume.

 

 

Niso bili v jarkih ampak na hribovskih poteh. Čeprav, ja, te naše poti so velikokrat res bolj podobne strugam hudournikov kot pa 'Bundesautobahnu'... O znanju oz. neznanju ne bi, vem samo, da so omenjali pregrevanje. Pa pod marsikaterim je bila tudi lužica olja... 

 

Je pa res, da je tiste z ročnim menjalnikom ponavadi težje reševati, ker tisti pa po navadi ne pridejo zaradi okvare ampak ker letijo s ceste...

 

Ampak to ni več debata o Mazdi CX-60...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano (urejeno)
pred 41 minutami je dvorjan napisal:

Jah, tisti, ki še v življenju niso vozili sodobnega avtomatika, pljuvajo po njih. Da bi najprej preizkusili in potem govorili, to pa ne.

 

Jaz imam do vikenda makadamsko cesto, najhujši klanec ima 21 stopinj naklona pa dva 270-stopinjska ovinka sta. Najlepše jo prevozijo vsi avtomatiki, dočim z malodane vsak z ročnim menjalnikom "vse prekoplje".

 

Tudi sam sem se pred 20 leti smejal avtomatikom, danes pa mi ročni menjalnik razen v kakem starodobniku ne pride v poštev. Tako kot težko razumem ljudi, ki kupijo nov "premijski" avto za 30 jurjev in ta ni avtomatik.

 

Sodobnega avtomatika res še nisem vozil. Sem jih pa zvlačil iz blata in snega nekam do ceste, kjer so jih potem naložili na avtovleko in odpeljali. Zdaj sem se že navadil in čim slišim stavek v smislu: "Včasih sem imel Lado Nivo in je šlo, zdaj imam pa ... ... ...", niti ne poslušam več naprej ampak kar takoj razložim, da najprej hočem 50 evrov, potem gremo pa po avto. In da če bo kje zaje#ana situacija in še kakšno reševanje z motorko, da bo še doplačal. Da mož takoj ve, pri čem je in da ne izgubljamo časa. Saj nekateri se začnejo usajat, da je to preveč in da bodo avto dobili ven za manj denarja, potem pa čez dva dni spet pridejo do mene...

Popravljeno od Slivka
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Avtomatik lepše "pleza", ker ne zavrti koles v prazno, čim za mm preveč pohodiš pedal za plin ... Ali pa spelje pod "standgasom" ... tudi v breg.

 

Mojster, saj še ni prvi april...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba: bencin vs. dizel
Napisano

1.) Pogovarjamo se o avtih, ti pa prilepiš link od Rene (pri nas se izraz "rena" uporablja za odpadni material)...

 

2.) Tam opisuje, da delovanje črpalke povzroča gibanje goriva v rezervoarju. Manj kot je goriva v rezervoarju, bolj intenzivno kroži to gorivo. Saj s tem se strinjam, če gre za rezervoar v nepremičnini (npr. dizel-elektro agregat). Pri avtu pa med vožnjo pride do intenzivnega gibanja goriva zaradi vožnje same in ne toliko zaradi delovanja črpalke.

 

V nadaljevanju pa o usedlinah nič več ne govori...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Res je. Nekateri bi pa še volovsko vprego nahvalili kot da je blindirana protokolarna limuzina najnovejšega dizajna in z najnovejšo vesoljsko tehnologijo...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba: bencin vs. dizel
Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Jaz se ne bi zafrkaval s temi usedlinami. Ni zdravo preveč. 🤔

 

Sm lep kmet an s hribu doma pa tega z usedlinami ne zastopm glih tanartabujš...

 

Če črpalka vleče prav z dna, itak ni usedlin, ker jih sproti potegne v črpalko.

 

Če črpalka vleče kakšnih 5 mm nad dnom itak ni usedlin, ker se tekočina v rezervoarju ves čas pretaka sem in tja na vsakem ovinku, pri vsakem speljevanju, pri vsakem zaviranju,... in veliko večino itak spotoma potegne v črpalko.

 

Ne verjamem, da so v osebnem vozilu naredili plavajoči odvzem. To imajo letala, za katere je normalno, da se obrnejo na glavo in motor še vedno dela s polno močjo in črpalka vleče gorivo ne glede na to, kako je letalo obrnjeno. Pri avtu nekako ko se obrne na bok, je vožnje konec. Če se obrne na streho, pa sploh...

 

Alora, ne zastopm o kišnih usedlinah je tole govora?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Jah, kaj, zamenjaš vetrobransko steklo, spoliraš barvo, ki bo imela malo prelivov od sive do bele. iz kartona narediš pokrov motorja, pa malo pokitaš in pobarvaš - trden bo glih en tolk kot originalni. Potem pa iz kakšne malo večje kosilnice vzameš motor (1 liter delovne prostornine) in ga malo nafriziraš. Tole se mimo grede postavi nazaj na cesto za kakšnega jurja in pol. No, ja, še gume je treba nove kupit, se pravi za kakšna dva jurja plus menjava. Alu-platišča? No, za dva jurja in pol bi se že lahko peljal. Sploh ob dejstvu, da ima še tablico.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Res? In kje imaš sneg? Dobro, ja, ga vidim gor na Triglavu, ampak do tja itak ni take ceste, da bi ti lahko pripeljal do tja...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Ne, važno je, da to urediš pri tistih, ki jih imaš shranjene pod "NE OGLAŠAJ SE!", "DEBIL", "CEPEC" in "ŠEF" - to ni tako veliko ljudi, razen, če si nek zatežen tip in so ti vsi odveč in so zate vsi debili in cepci...

Ostale pa lepo pozdraviš, pa se ti bodo že sami predstavili.

Popravljeno od Slivka
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Rx8
Napisano
pred 18 urami je Z M A J napisal:

Uf kolikor sem jo jaz vozil, ob totalno DeSUS vožnji 13 litrov, ko sem jo malo pognal 17 litrov, ko sem jo fajn stisnil 20 litrov.

 

Lumpi jo je pa še maw bl MUŠKO vozil, je imel 25 litrov na 100km.

 

Opisujem porabo konkretnega vozila rdeče Rx8 2004 232PS, LJ PELE, Simona Pelka, ki nam jo je brezplačno posojal za wikende. :)

 

In potem ima BTjka veliko porabo...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Uuu, dizelaš!

 

A mi lahko kdo takole iz slike pove, kje v Ljubljana-Polje rastejo take lepe palmice in so na parkirišču sami pick-upi, da ga lažje najdem. Grem kar takoj tja, da ga ne podari komu drugemu!

 

In kakšne tablice imate tam v Ljubljani? To niso slovenske - ni prava dimenzija...

 

Oprema vozila je pa vrhunska! Samo klimatsko napravo poglej:

- ima klimatsko napravo

- ima klimatsko napravo: avtomatsko

- ima klimatsko napravo: 2 consko

- ima klimatsko napravo: 3 consko

- in na koncu ima še klimatsko napravo: 4 consko

 

Ni čudno, da ima dizelski motor. Saj samo za pogon vseh teh klimatskih naprav potrebuje kakšnih 15 kW...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Včasih sem jih kupoval pri vulkanizerjih, ki so ponujali popust na članstvo v Avto moto društvo Mazda klub. Zdaj pa samo še pri edinem, ki na severnem Primorskem dobavlja resne, dobre in robustne zimske pnevmatike...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)

Vidiš, Putin bi moral dobiti Nobelovo nagrado za ekologijo. Takšno zmanjšanje izpustov izpušnih plinov v Evropi, kot jih je on dosegel ni dosegla niti Greta.

 

Koliko bo snega, bomo pa videli sproti. Nekateri indici v naravi res nakazujejo, da bo huda zima. Če stare izkušnje še veljajo ali pa se je podnebje toliko spremenilo, da taki indici niso več merodajni. Ampak to je že druga tema, tu je govora o zimskih gumah.

Popravljeno od Slivka
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Vidva bosta v kopru zmontirala zimske gume 15.11., ampak tam bodo takrat temperature okoli 25°C, če bo huda zima bodo mogoče padle na 20°C. In ko bo enkrat sredi marca res padel sneg (smučanje v Dolomitih), bodo itak že "zakrknjene"... Važno, da so tanartabltaboljše zimske gume, kar jih je na tržišču...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.