Mi smo imeli odkar se spomnim doma japonske avte (mazde nikoli sicer). Accord, civic, crx, prelude, celica, feroza.... vsi bili top avti. Jajbolj mi je ostala v spominu prelude 2,2l motor.
Zanimivo.
A to je bila tista zadnja generacija Honda Prelude z 4WS volanom?
Verjameš ali ne, kljub temu da je športni kupe, ima zadaj kar precej prostora in komot se nas pelje 5 oseb. 😏
Problem pri Kia Pride in Mazda 121 je bila rja tako kot pri večini vzhodnjakov, kateri naše alpske klime očitno žal ne prenašajo dobro v kolikor jih dodatno ne zaščitiš.
Kia Pride karavan katero omenjaš so pa imeli večinoma obrtniki in popoldanci zato jih je zelo malo še očuvanih.
Ne, ne iščem. Ne rabim takega avta. Sem ga pa vozil po snegu in me je razočaral že zaradi valjarjev... Uporabno je edino asistirano spuščanje po klancu. Verjamem pa da je dober za vleko prikolic.
Če se ne motim (govorim za prve primerke, torej pred FL in dodatkom V6) sta obstajali 2razlicici... Osnovne so imele 4motion, kjer je bilo zadaj v normalnih razmerah 70posto pogona, spredaj pa 30 in se je to do neke mere samodejno uravnavalo? Bolje opremljene pa so imele opcijo, da si sam zaklepal pogon in si imel tudi reduktor?
Pravi ljubitelji v takih primerih zadevo garažirajo in se projekta lotijo v toplih dneh, medtem se pa vozijo z manjšim avtom ali pa motorjem.
Poznam tipa ki je pred leti nabavil MX-5 prve generacije, sedaj ima že status starodobnika, čez zimo in med rihtanjem, pa se vozi Renault Clio kateri mu služi kot začasno vozilo.
Tisti ki je Mazdaš, Hondaš, Mickar, ipd... zadeve ne bo kar tako vsakemu prodal. Enako je pri Nivaših ; znanec je lansko prodajal Nivo ker so se doma nekaj sprli glede vikenda in je ni prodal vsakemu, ampak tistemu ki ima res vikend, ne pa ti potem jamra kako si lahko zrihtal reduktor, ali se zapore mažejo ipd..: ja, verjeli ali ne s takimi in podobnimi vprašanji ti utrujajo nepoznavalci in preprodajalci. To so pač specifična vozila za specifične kupce in ne statusni simboli.
Imaš pa pri nas na Balkanu mulce in celo penzioniste ki kupijo vsak primerek nemške svete trojice in ti jamrajo kako so morali najmanj 3x toliko vložiti vanj da se lahko pelje spodobno ; sovaščan kupil Audi A6 1.9Tdi, letnik 2005, za 1000€ in misli da je glavni frajer samo čez en teden je pa vozilo že stalo ob cesti ker mu prebilo tesnilo na glavi motorja, vmes so mu odpadle kljuke iz vrat, pragovi so se v tem mrazu lepo razcveteli, radijsko anteno je nekdo odlomil, .... skratka bahanje se ne izplača!
Saj sem pogledal ogromno posnetkov na YT o obnovitvi wankla. Bi se lotil načeloma sam tega. Imam plac in čas bi si vzel. Vseeno pa bi rabil nekoga, ki ga lahko pokličem v sili (če)ko bi se zalomilo kaj
Aha.
Samo je problem pri nas ker je zelo malo (mladih) mehanikov kateri poznajo delovanje Wankla.
Verjemi mi da ko boš imel s seboj gotovino ti ga bodo z veseljem dali za nižjo ceno.
Pri meni je bilo tako da sem šel pogledati Lado Nivo katera se je prodajala skoraj pol leta in je imela nastavljeno ceno 3000€ ; sem prišel, si jo pogledal, peljal in ko sem rekel da jo bom vzel mi jo je dal za 1000€!
Enako je bilo pri znancu ko je kupil Hondo Accord lansko leto in sicer je za letnik 2011 pisalo 7000, ko sva jo pa pogledala in se je odločil pa jo je dobil za 3600€!
Spomnim se, da so včasih za Hondo Civic 1.4 govorili, da sta motorja 75 in 90 KM enaka. In so eni čipirali šibkejšo. V resnici pa so bili nekateri deli v motorju pri 90 KM različici dimenzionirani za večje obremenitve - to sem slišal iz prve roke. Kako je pri Mazdi ne vem, si pa mislim, da podobno.
Brez zamere ampak ti pa si res strokovnjak...nvm kaj naj drugega rečem.
Ti vidiš da je avto bil karamboliran na podlagi slike, kjer je prestavna ročica v vzvratni prestavi??!!!
Pa nek strokovnjak za offroad in pol pribiješ če ima oblika karoserije veze z prestavnimi razmerji menjalnika.
😁😁😁😁😁
Glej, veliko vidim in zmotijo me pač določene zadeve oziroma sem na njih pozoren.
Z leti in kilometrino pač pridobiš izkušnje.
Drugače pa
pred 45 minutami je Shrek napisal:
Verjetno ni zadnja...
In koliko je realna cena?
Pomoje bi se dalo kaj izpogajati.
Ponavadi cena navedena v oziroma na oglasih ni zadnja.
Sem bil predkratkim v Supernovi in sem nabavil nekaj hrane in pijače pa so mi na koncu dali popust, saj se jasno želijo znebiti lanskih zalog.
Enako je pri oblekah in ostalih izdelkih kateri se sedaj prodajajo vglavnem preko spleta.
Sploh pa je znanec predkratkim kupil Opel Astro staro leto in pol za pol cene, saj jim stoji v salonu in sicer si je prejšnja stranka premislila ker ji ne odgovarja barva
Ko smo ravno pri menjalniku,a mogoče kdo ve,če ima katera 6ka 2.0 bencinc enak menjalnik kot 3ka 2.0 G120 oziroma prestavna razmerja? Ali pa ima mogoče enako razmerje kot G 165 ?
S prvim,ki ve greva po koroni na pir!😲
V prospektu in AM testih piše in po moje bi bil najbližji model
Ja, samo meni deluje preveč zamaknjen na levo stran.
Podoben sindrom le na avtomatskem menjalniku sem enkrat zasledil na stari Ford Fiesti, ko sem kupoval prvi avto in sicer sta bili tako sredinska konzola kot tudi ročka preveč zamaknjeni v desno in sicer sem po nekaj dneh, avta sicer nisem nabavil, ugotovil da je bil precej karamboliran ter da se ga ni dalo več scentrirati oziroma je zadeva kar strigla, saj se je že v ovinkih čutilo precejšnje nagibanje in cukanje.
Brez zamere, čim vidim da spoji in ostalo ni v liniji prespim zadevo. Kaj ti pomaga odlična cena ter ostalo če si potem razočaran?
Nisem bil že dolgo tu, ampak poznam Mitsubishi Outlander PHEV, samo to ni to.
Hibridi in električni niso mišljeni za kaj drugega kot kratke mestne razdalje.
Hudič je če ti elektrike zmanjka oziroma se izprazni bogu za hrbtom, medtem ko bencin/nafto imaš vedno pri sebi ; lastniki pravih terencev imajo pri sebi vedno kanto z gorivom, rezervno gumo in dodatni akumulator s seboj. Najbolj smešni so mi pa tisti ki na SUV vgrajujejo dodatna rezervna kolesa z nosilci na zadek ali vlečno kljuko ter na streho.
Dacia Duster sta modela Elia in Techroad edina in to celo polterenca ki imata v paketu dodatne dolge luči in pripravo za vitel serijsko. Očitno so tu reduktor nadomestili s krajšimi prestavi, kjer se speljuje z 2. prestavo, prva je samo za daljše klance ali vleko. Ampak pogrešati reduktor s katerim delaš in ga rabiš je pa hudič.
Ja, duster je suv,kjer je manj šminke kot pri ostalih in ti ga je zato malo manj škoda
Zavizan.... 😍😍 Sory,ko se omeni hribe, jaz odplavam malo stran in podozivljam kolesarske izlete tja gor. So se že navadili verjetno na forumu tega. 😂
Jasno, zaradi tega pa ga imajo v GRS, pri jamarjih in varnostnih službah ; na Brniku je od G4S čisto obtolčena in uničena ampak še vedno kroži po letališču in okolici.
Pa še nekaj župnikov jo ima tako kot Nivo in to ne brez vzroka 😉
Se spomnim ko si enkrat omenjal to in sem ti tudi povedal glede okolice Pri meni je enako, samo jaz grem to z pravim terencem kot si lahko razbral
Eco Sport; se mu vidi da je narejen za manj razvite (zahtevne?) trge... Meni je mimo... Če se rabi pravega terenca in si neobčutljiv na hi-tech stvari (ki jih Eco Sport jima) je bolje pogledati k dacii ali suzukiju,kdor pa želi tipičnega novodobnega suv-a , bo pa več dobil pri VAGu, Renaultu, Nissanu, Mitsubishiju, mazdi.... Ali pa v istem salonu pri modelu Puma.
Ja, meni to samo mestna šminka saj nima ne prave opreme niti ni za zahtevno uporabo.
Za-ta denar raje kupim novega Jimny-ja in ga lepo opremim še z ostalimi offroad dodatki.
Sem gledal tudi Dacia Duster in me je razočarala saj pri nas ni na voljo z avtomatskim menjalnikom.
Je pa zanimiv test kjer lepo pokazal vožnjo na Zavižan ter povedal da to ni pravi terenec z reduktor in zaporami, ampak polterenec s katerim lahko skočiš na vikend ter potuješ brez težav po avtocestah
Ah, me je razočaral. Še en avto sestavljen in lego kock iz vseh možnih vag delov in zavit v paket kao Premium izdelka. Cena pa astronomska.
Se strinjam in kot sem že rekel, pa se opračujem če se ponavljam : pač samostojna znamka, nekoč športni oddelek, danes pa samo imidž brez terenskih sposobnosti.
Za omenjeno ceno raje kupim pravega terenca ali pa katero od legend.
Kaj pa pristaši novodobnikov pravite na Ford Eco Sport ?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zanimivo.
A to je bila tista zadnja generacija Honda Prelude z 4WS volanom?
Verjameš ali ne, kljub temu da je športni kupe, ima zadaj kar precej prostora in komot se nas pelje 5 oseb. 😏
Povezava za deljenje
Deli na druge strani