Tvoj Saab nima dpf filtra. 😉Veliko dizel mazd prve generacije ( brez dpf) ima že preko 500Kkm.En moderator na Mazda club Italia jih ima celo 560Kkm.😊
Tudi nekatere dizelce iz te naše zadnje generacije skyactive serije so že krepko preko 300Kkm. Tako da ja, verjetno bi morali preko teh kilometrov. Probleme bodo v glavnem delali najbrž prav dpf filtri.
Alex, to da menjaš olje na 10.000 km sigurno ne more škoditi. In res je, da nakup rabljenega avta s 100.000 ali več prevoženimi km predstavlja kar tveganje.
Predstavnik Mazde mi je povedal, da se nekatere znane in drage težave dizel motorjev (če so avti izven garancije) pojavljajo naključno, enako pogosto pri malomarnih lastnikih, kot tudi tistih, ki z avtom ravnajo z vso skrbnostjo. Gre za hibe, ki jih zgolj prepogosta menjava olja ne prepreči. Ampak ti Alex si srečko in bo pri tvojem, ki si ga skoraj novega dobil za 2/3 cene, vse v redu, sem prepričan. 😉
Nekateri avti se ravno dobro utečejo pri tej kilometrini. Jaz jih imam na saabu 346Kkm.
Ne vem, no...a ste na dirkah, al kaj. 120 konjev ima moja 17 let stara diesel, pa se povsod pripelljem. Da pa 145 konjev ni dovolj za NORMALNEGA človeka, pol pa ne vem, kaj.
Jaz sem navajen na 200+ in skoraj 500Nm navora. Enostavno si ne predstavljam, kako bi imel sploh avto ki ima vsega manj
Tile adac testi niso vredni pol piskra mlačne vode. Dobro se ve kdo financira te teste in potem je logično, da neka x znamka gume redko kdaj kam prileze. Žal.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zanimiv in dokaj redek avto. Včasih jih je bilo veliko na cestah.
Roko na srce, jaz se nebi upal voziti v njem izključno iz vidika varnosti.
Bognedaj, da se nek moderen avto zabije vate
Povezava za deljenje
Deli na druge strani