jaz se ne hecam, moj dober prijatelj je kupil 1.6 TE SPORT z vso opremo, pa ma porabo 7-8 zdaj ?e ene 5000 km ... v?asih 8.5
?al se bolj malo ogla?a na forumu...
avto pa se pelje kot kak?en mercedez... res, mene je navdu?il
in za to kar sem povedal dam roko v ogenj... mogo?e ma Lela pa? ena redkih tako izku?njo.. kdove... jasno pa je da taka izku?nja bistveno pokvari vtis o vozilu... ampak... sja ma 3 leta garancije...
V cenovnom razredu 4.000.000 - 4.600.000 je 66 dizlov razli?nih znamk...kako se odlo?iti in zakaj glih za mazdo? Tukaj vsi gledate skozi mazda-o?ala, kaj pa ?e bi jih za trenutek dali dol?
vsak se odlo?i za tisto kar mu je v?e?... jaz sem podal koliko toliko objektivno mnenje o avtomobilu za katerega se je v naslovu spra?evalo...
noben nikogar ne sili da naj mazdo kupi... lahko pa jo gre probat, pa si ustvari svoj vtis... vsake o?i majo svojega malarja, zato je enmu v?e? rjavolaska, drugemu pa blondinka... kapi? ?
druga?e pa je to MAZDA forum, kjer se ve?inoma govori o vozilih znamke MAZDA...
jaz z mojo 1.8 mazdo povpre?no normalno rabim 10 litrov, ko sem se vozil v Pore?, je bla dva tanka povpre?na poraba 8 litrov...
fantje na forumu ti lahko povejo koliko porabi njihova 6ka npr. ko je 2.0 pa 136 KM dizel , na dolge ture...
poznam tipa ki je hodil z novo 6ko na hvar, pa je mel dva tanka povpre?no porabo 5.3... razlika med mojim pa njegovim je v prostornosti , on ma klimo, pa karavana, pa mu tud 150-160 normalno pelje po AC... razlika pa je tudi v novem motorju ipd... ampak v porabi je pa razlike za pribli?no 2.7 litra / 100km ...
pravljice ? izra?unaj kaj se komu spla?a...
sosed ma golfa 1.8T pa je tud novej?i motor od mojega pa ne porabi ni? manj kot moj...
vsak mora pri sebi pre?tudirat ?e bo dal 500 jurjev ve?... tisto sivo povpre?je pa je v o?eh opazovalca...
predlagam da tudi temeljito preveri? podvozje, ker je avto zelo te?ak,
odsvetujem iskanje podobnega vozila z avtomatskim menjalnikom... baje (prebral na tujih forumih) se znajo te?ave pojavljat... kak?ne pa se ve? ne spomnim...
konc koncev pa je V6 tak lepo z ro?nim menjalnikom vozit
LabiGT: ne razumem, kako ni to ni? za tak avto.. pa saj je 1.8 pa ma 136 KM, tudi konkuren?na vozila ne pijejo ve? ! vsaj ne o?itno ! Velika "te?ava" MX-3 je, da ima zelo kratko izdelan menjalnik, v 5. se peljem 120 pri 4000 obr/min.
Ampak, ko sem kupoval avto, sem pri?akoval to, tak da...
Caw! Ko je ravno ta debata..Men se pa pr mrzlem avtu obrati laufajo na 2500rpm..To pa kokr se mi zdi ni ?ist normaln, saj mal too much..Sej pol k se segreje, je normalno, samo pol je pa en drug problem-Tko k se pelm, pa k se ustavm, npr na semaforju, obrati v?asih padejo na nulo pa avto za?ne trest k da bo crknu. Pa pol mal gasa prtisnm, pa je spet uredu..Sam mam filing da je neki wrong, pa baje da bi mogu en ?rauf za ?tendgas neki ?telat..
A se kdo kej bl spozna na to? ?e se, mu bom hvale?n za k?n info...
LP, Luka
to res ni ?isto normalno...
vzroki so lahko po lastnih izku?njah s Fordom sode?, da je umazana loputa za plin in njeno le?i??e, da je umazan, raz?telan ali izrabljen TPS senzor(senzor lopute za plin- pri fordu ?ez 70 jurjev ), lahko ma? te?ave z alternatorjem, ali pa z razdelilcem v?iga...
lahko je pa kombinacija katerega od teh... ali pa nobeno, in je v tvojem primeru ?isto kaj drugega...
btw... sem laik in govorim iz izku?enj, ne pa mehanikov jezik !
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
btw... moj ni rde? ampak roza, pa se samo dva dni vozim po soljenih cestah...
LP KAALman
Povezava za deljenje
Deli na druge strani