Gleda avta pa takole.... Glede na kilometre in letnik je tole delalo precej dolgih voženj, kar načeloma ne bi smel bit problem. Boljš to kot pa cincanje z mrzlim motorjem vsak dan 5-6km po mestu. Pejd ga pogledat, preveri a ni bil kej fejst zaleten. Pol pa če bo še testna ok ne vidim problema, da ne bi naredil še nadaljnih 200kkm.
Al pa kej takega, če seveda ni prioriteta nov avto. Ma vse kar bi Slivka rabil, dizel, 4x4, sedem sedežev in ročni menjalnik ter dovolj navora , ki ga ponudi 2,2 motor. Recimo nissan ima "le" 1,7 tako da bi bil Outlander veliko bolj primeren za vleko prikolice.
Kaj vse obljubijo, da izpeljejo posel. Mene so tudi hecali z nekimi free prvimi servisi pa sem lepo rekel, da ne in da bomo poračunali takoj. Pa sem dobil recimo feltne, gume, po znižani ceni plus TPMS ventilčke zraven. Ne padam na te fore ja bo pa naslednjič prvi servis zastonj. Ne , takrat ga bom plačal, zdaj boš pa dal neki v tej vrednosti cene prvega servisa.
Sej ne rečem, večina se drži takih dogovorov, ampak pol pa pride podobna situacija/sprememba pa nihče nič več ne ve o kakšnih dogovoriha ali ugodnosti. Alex bodi vesel, da je "le" par sto evrov in "drobiž" v igri - lahko bi bili veliko višji zneski.
Ker nisem čistokrvni Gorenjc oziroma bolj hibrid Gorenjca in Primorca tist del primorca pravi... " vedi, če bo nesreča je strošek bistveno večji kot razlika v ceni med posameznimi modeli/znamkami gum" - pol pa Gorenjski del utihne in se potihom strinja. 😁
Tako kot praviš, zato pa eni ne kupujemo nič kar ni vsaj v top 5-6 pnevmatik na testih. Jebat ga, ne bi si rad kdaj očital, da me je ohernost "pokopala". Pa s tem ne ciljam na nobenega, vsak se sam odloči kako in kaj in vsak ima takšne ali drugačne prioritete.
Sicer sem spregledal drobni tisk ampak vseeno. Po moji grobi oceni CX-80 ne bo dražji za več kot 5 jurjev od CX-60. Pa mislim, da bo spet prišel čas, ko boš lahko vsaj tri ali štiri jurje dobil skonto, ker pri taki ceni tud prodajalci ne bodo mel velik izbire. Tko, da na koncu bo res tam nekje dobrih 50 jurjev
Pa sej si videl ceno u Njemačkoj... to je realna cena, ker dejansko smo v času, kjer cena ni odraz proizvodnjih stroškov in pričakovanega realnega dobička ampak zgolj in samo to kolk smo kupci pripravljeni plačat. Ne gre zato, da bi rekel okej bomo dali 10% RC-ja oziroma 5 jurjev, če so pa kupci pripravljeni plačat ceno, kjer je 15 jurjev profita.
To se dogaja danes vsepovsod, ker če recimo trgovec tipa Mercator v decembru in januarju dvigne ceno vsak teden za 10 centov in pride do cifre 1,69€ za liter alpskega. Potem se pa kupci uprejo in ne kupujejo več in nato spusti ceno spet na 1,49 ko so mleko še kupovali. Da zraven še hitro akcijo za 1,19€ za tisti teden, da namami kupce nazaj. In tako spet vsi veseli drvimo s ceno 1,49, ki je načeloma za 30 centov višja kot je bila še v novembru pa je dosegel svoje in kupci so spet zadovoljni, da se je cena znižala.
Če to počne Mercator, a misliš, da ostali pa niso tega pogruntal?
To je fora, da je na dizlu tolk visoka cena, ker ne sme bit tolk razlike napram hibridu. Torej gre za umetno nastavljeno visoko ceno in sem prepričan, da če si resen bi se dalo precejšen popust na dizlu izpogajat.
Ne razumeš tega, to je statusni simbol in recimo Audi je več kot VW. Recimo deset let nazaj so določeni direktorji dobili službene avte in sicer je bila omejitev budgeta in so lahko izbrali ali oskubljenega Audija A4 ali dobro opremljenega VW Passata. Od 6 avtov je bil na koncu samo en Passat, ki je bil bolj luksuzen od ostalih 5 Audijev. Ampak še 1x Audi se vidi na ven... oprema je pa samo zate.
se nič ne pritožujem, ker sem tud pri kilah nadpovprečen 😅
pred 3 minutami je Alex napisal:
Uf, pa ti se ne moreš skobacati v noben kabrio. 🤔 Še, ko daš svoj vozniški sedež nazaj, da normalno sediš, ima tisti za teboj že kar probleme z koleni.
Jaz sem visok 184, pa se sin, ki je 183cm včasih, ko sedi za menoj v 6-ki buni, da kaj sem dal sedež tako nazaj. 😊
Zato pa je zame vedno en od poglavitnih parametrov kako se sedi v avtu, ki ga kupujem.
V limuzini lažje kot karavanu... kar se tiče sedenja zadaj v šesticah.
8cm je več prostora zadaj pri limuzini, kar je ogromno. Ampak pri tako glomaznem avtu kot je CX-60 pa tolk mal prostora na zadnji klopi. Me je kar presenetilo.
Narobe seveda. Ampak ni pa posebej ogrožal prometa - vozil je ob robu in previdno počasi -si ga lahko opazil in se mu izognil.
Ampak, a po tvoje ne bi bilo bolj smiselno, da bi dal vzvratno, vklopil štiri žmigavce in se odpeljal počasi vzvratno 20 metrov nazaj ter nadaljeval nato naravnost?
Pri takih sem prepričan, da če bi prišlo do trka, da bi na vse pretege trdili, da on ni kriv in da sem sigurno jaz divjal.
Da tema ne zamre se trudijo raznorazni bizgeci. Tale je v eni sekundi naredil vsaj 5 prekrškov in zna bit nov rekorder:
1. Zavijanje levo kljub tabli, ki kaže obvezno smer
2. Vožnja v nasprotni smeri enosmernega prometa
3. Izsiljevanje prednosti
4. neuporaba smerokaza
5. uporaba mobitela med vožnjo (na kameri se sicer to ne opazi, sem pa videl, ko se je peljal mimo)
Aja, pa da ne bo zdaj kdo tole preveč analiziran in iskal kaj vse sem sam naredil narobe v tej situaciji je tukaj kratka razlaga. Kadarkoli kot prvi štartam v križišče ob prižigu zelene luči, obvezno spremljam dogodke levo in desno, zaradi morebitnih padalcev skozi rdečo. Zato sem nekoliko pozno porajtal, kaj tale počenja in nisem ustavil prej, saj niti pod razno nisem pričakoval kaj takega. Tega avta pod nobeno logiko tam ne bi smelo biti.
Jaz nisem spal celo noč, preden sem kupil prvo miato 😮
Jaz sem tud leta 2019 delal celo dramo, ko so se že začeli kazati prve smernice, kako avta ne izbira več kupec ampak mora upat, da sploh kej primernega najde. Razen, če je človeku všeč SUV pol je pa izbire tolk, da se je še težje odločit.😗
Za koliko bi ga ti prodajal, če bi imel točno takega?
Če bi jaz poznal Pahorja, bi mu posodil teh 12.000 €, da ga kupi. Potem bi mu dal še 8.000 € honorarja, da se zraven slika in da kakšno izjavo. In organiziral bi dražbo. Ni hudič, na koncu bi imel vsaj za eno novo CX-30 dobička. 😂
Emmm, kaj mam pa jez klele zraven. Nikoli nisem imel BMW-ja, ko sem prodajal svoje stare avte sem pač nastavil ceno, ki je realna in ne taka, kot nekateri oglašujejo stara jajca na avto.netu. Mislim, če prodajalec ne pokaže vsaj malo zdrave pameti mi padejo samo tri stvari na pamet:
1. noče prodat pa se samo hvali da ima BMW z malo prevoženimi
2. trola morebitne kupce in se iz njih dela norca, če ga pokličejo
3. je imela določena ustanova dan odprtih vrat na firewallu pa je nekomu uspelo oddati oglas.
A glede na to, da so Pahorjevo katrco prodali po taki ceni za dobrodelne namene, mora zdaj vsak s tako starimi jajci dat oglas, da hoče ceno nekje približno na tem rangu. In seveda se sklicuje na to, da če je kdo dal Pahorju 60 jurjev za staro katrcu, mu mora dat pa vsaj 12 za staro trojko.
Sam Slivka bi vleku še počitniško prikolco zraven in dejansko bo edina rešitev nek 4x4 kombi s sedeži in okni ter dizlom. Mislim, da druge ni razen kakšen Volvo XC90 al pa Misubishi Outlander, al pa Mazda CX-80 z dizlom, ko pride.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pismu Qwerty pa kje si ti bil zadnjih 5 let?
Lepo, da si se oglasil.
Gleda avta pa takole.... Glede na kilometre in letnik je tole delalo precej dolgih voženj, kar načeloma ne bi smel bit problem. Boljš to kot pa cincanje z mrzlim motorjem vsak dan 5-6km po mestu. Pejd ga pogledat, preveri a ni bil kej fejst zaleten. Pol pa če bo še testna ok ne vidim problema, da ne bi naredil še nadaljnih 200kkm.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani