Pa ?e nekaj povezano s to temo - kaj pri?akuje? od na?e vlade. Dobro homologacija ne re?em, ampak tole v bold....ni?esar ne izpustijo!
In?pektorji Fursa so vzeli pod drobnogled fizi?ne osebe in pregledali dokumentacijo za obdobje med letoma 2011 in 2013 v 31 homologacijskih centrih, ki izdajajo potrdila o skladnosti za predelano vozilo.
Ko so te podatke primerjali ?e s carinskimi podatki, so ugotovili, da ve?ina lastnikov osebnih vozil, registriranih v Sloveniji, ki so jih odpeljali na predelavo na plin v tretje dr?ave (najve?krat na Hrva?ka, v Srbijo, Bosno in Hercegovino ter Makedonijo), ob vrnitvi v EU oziroma Slovenijo carini ni prijavila vgradnje plinske naprave.
Uvozne dajatve za plinske naprave niso bile pla?ane v 167 primerih. Furs je kr?iteljem naknadno nalo?il pla?ilo v skupnem znesku 29.274 evrov in izrekel 76 prekr?kovnih ukrepov, so navedli na spletni strani finan?ne uprave. V tujini ni nujno cenej?e
V upravi opozarjajo, da je fizi?na oseba oziroma lastnik vozila vgradnjo plinske naprave v vozilo, ki je bila opravljena v tretji dr?avi, po vrnitvi v EU dol?an prijaviti carini in vlo?iti carinsko deklaracijo za sprostitev v prost promet. Pri tem je treba pla?ati uvozne dajatve za plinsko napravo in stro?ke monta?e: obra?unata se carina po stopnji 10 % in DDV po ustrezni stopnji, ki je dolo?ena v dr?avi ?lanici EU, v kateri se blago spro??a v prost promet.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ampak tole pa je zaskrbljujo?e, sedaj je trend kazanja prstov na dizle...in to zgolj osebni promet. O?itno so ljudje najbolj preprosti, da se po njih u?ge, nikjer nih?e ne omenja kak tovorni promet ali ?e kaj ve?...
Namre? za voljo re?itve avto industrije bo o?itno trend sedaj ?el v smeri re?evanja podjetij, in ne okolja (?loveka pozabimo). Zaradi 'zaskrbljenosti' bodo sedaj dra?ili bencince, ljudje so pahnili v paniko in mno?i?no prodajajo dizle...
?ez nekaj let ko bo? imel na voljo zgolj velik bencinski motor in elektriko, pa bo nekdo spredvidel (mogo?e), da to ni re?itev za Co2, kaj bo pa potem?
V vseh letih ?e nisem videl neke re?itve, ki bi rekla 'denar od tro?arin, davkov na Co2 itd bomo porabili za gradnjo javnega prevoza...' Popolnoma vse je usmerjeno v avto industrijo, kolk bom izgubil, kako bom nadomestil, jebe? zrak.
O?itno mazda ve kaj dela....verjetno bo treba sprejeti ?e kake ukrepe, da se bo za??itilo EU proizvajalce...
Pa resno se spra?ujem, kako na?i vrli davkojemalci ?e niso uvedli dodatne takse pri registraciji na Co2, kaj ?akajo? To je ?e dolgo v zahodni Evropi vir krpanja prora?una....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Hybrid je okraj?ava za hibridni pogon... podalj?evalec dosega pa ne slu?i za pogon ampak za poganjanje generatorja, ki polni baterijo. To je v osnovi ?e vedno elektri?ni avto.
Ko pony express.....saj ga poganja motor, a ?e vedno je treba gont....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Problem pri Amperi je ta, da menda uradno ni mozno montirati vlecne kljuke... niti ne obstoja uradno noben prtljaznik za na streho... Menda je sicer Thule na zacetku celo imel neke nosilce za na streho... pa so jih kmalu zaradi nevemkaksnega razloga vzeli iz prometa ...
Jaz iz tega razumem, da elektricni avti niso ravno primerni za vleko prikolice ali prevazanja dodatnega tovora ... Zakaj je tako pa nimam pojma ... se niti nisem poglabljal... Sem to samo prebral nekje ...
Moje mnenje je, da je za elektriko se nekaj let prezgodaj ... To tudi dokazuje, da se se vendo niso uspeli dogovoriti o nekem enotnem standardu glede polnilnih postaj... in si tako prisiljen, da imas vec teh kartic za aktiviranje polnjenja, poleg tega moras s seboj tovorit tudi vec razlicnih prikljucnih kablov...
Res je, vsak dodaten upor ali obremenitev izven deklaravije (potniki in osnovna prtljaga) povzro?ajo eksponenten upad baterij ter njihovo prekomerno segrevanje, vse je prera?unano na tisti minumum, ki zado??a normalnemu prevozu po cesti.
Za prave dru?inske, oz normalne avte bo ura resnice z elektriko morala priti slej ko prej.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
kolk pa kj nafte v karter tece? sodelovc ma tako mazdo in pravi da mu na merilni palici nivo olja dokaj hitro narase... in more olje menat... men je to tolk mimo narjeno da je joj.
podlo?k ni menjal ali ma pa samo kratke razdalje
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Mati se spogledujejo z novim konjem ampak sam nimam ravno ob?utka za razmerje med ceno, letom in kilometri...
Je kaj takega sploh smiselnega, ali je to za dizla ?e kar kilometrina?
Hvala!
Po prvem stavku sem mislil, da se lo?uje.........
240k bo vsaj realnih in motor je dal ?e vse skozi, ma da dela, pa ?e ketno ima. Mogo?e bi bilo pametno pogledati stanje ketne, ?e je kaj raztegnjena, prve s tem motorjem so imele nekaj primerov
Navigacijo je pa po moje sam dodal (kar ni ni? narobe)
Pa da preveri? ?e kaj tresejo roke (diski, itd) samo zato se je treba na AC peljat, pa na izvoz malo mo?neje pobremzat
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zvezno upravno sodi??e v Leipzigu je odlo?ilo, da so prepovedi starej?ih dizelskih vozil v mestnih sredi??ih zakonite,
Veljati bo lahko za?ela s septembrom, in sicer najprej za motorje z emisijskimi standardi od euro 1 do euro 4, prihodnje leto pa ?e za euro 5. Vozila z motorji euro 6 bodo izvzeta iz prepovedi, ki bi sicer lahko zajela ve? kot 12 milijonov vozil.
Ne vem zakaj bi pustili na primer starej?e bencinarje z enakmi emisijamo kot starej?i dizli....?e ?e gre za zrak, ali pa pa? resno zgolj proti dizlom, pa je zadeva osredoto?ena na dolo?ene strupene pline
Ok zdaj je jasno....pa? slab slovenski ?lanek / prevod
Experts estimate that excessive amounts of nitrogen oxides or NOx in the air kill between 6,000 and 13,000 people in Germany every year, causing a range of health conditions, from strokes to asthma.
Most NOx comes from transport, especially diesel motors. The EU threshold of 40 micrograms of NOx per cubic metre is frequently exceeded in many German cities, with 70 on the list, most notably Stuttgart, D?sseldorf, Cologne and Munich.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ah, Jures, no! Downsized bencinci niso tako zelo stari...
Sicer pa, klikni na povezavo, pa si preberi, kaj pi?e...
Kak ti ni jasno? Prepoved se nanasa na EUR razrede. Torej se ne gre samo za dizla, kot je to na veliko oglasevano....kajne?
Obstaja tudi za bencince....
V clanku pise tole:
Veljati bo lahko za?ela s septembrom, in sicer najprej za motorje z emisijskimi standardi od euro 1 do euro 4, prihodnje leto pa ?e za euro 5. Vozila z motorji euro 6 bodo izvzeta iz prepovedi, ki bi sicer lahko zajela ve? kot 12 milijonov vozil.
Torej izkljucno dizli ali vsi, clanek ni ravno jasen
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No se minje zdelo da je povezano
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani