Tale Porsche 944 ni slab ja. Je pa fora, ko je pri?la ven S13 200SX je v bro?urah bil Porsche za referenco. Seveda v stilu, na? Nissan je hitrej?i, manj pije in je cenej?i. Nasploh se Nissan rad meri s Porschejem, tudi pri 350Z so poudarjali to, za 370Z je bila celo kampanja kjer so kupili Porscheja in nanj nalimali, da je dra?ji in po?asnej?i od 370Z, da jim je pri GT-Ru bil cilj, da bo hitrej?i kot Porsche je pa splo?no znano.
The Porsche 924 had originally been a project of VW-Porsche a joint Porsche/Volkswagen company created to develop and produce the 914 which was sold in Europe as both a Porsche and a Volkswagen. In 1972 a replacement for the Volkswagen version of the 914, code named EA-425 began development. The model was to be sold as an Audi as part of the VW-Audi-Porsche marketing arrangement. Although testing had begun in the Spring of 1974 Volkswagen decided to cancel the program due to the expense of production as well as the feeling that the recently released Volkswagen Scirocco would fill the sports coupe sufficiently. At the time Porsche was considering introducing their own water cooled front engine 2+2 coupe to replace the 912E and their model of 914 and Volkswagen's cancellation provided an opportunity. Porsche purchased the design and finished development. The vehicle drove and handled exceptionally well and received positive reviews, but was criticized for the Audi-sourced 2 litre engine; Porsche introduced a Turbocharged 924 to increase performance, but the price was considered too high for the time, which hampered sales. Rather than scrap the design , Porsche decided to develop the 924, as they had with generations of the 911; although model numbers would change, the 924 would provide the basis for its replacement.
Saj Scirocco je kul ampak VW se je od tedaj naprej "zahaklal" pri FWD avtomobilih...
Saj pri enih avtih se ogledala samodejno zaprejo, ko ga zaklene?. Kot sem napisal, to je ve? kot 20 let stara pogruntav??ina in je pri Japoncih doma nekaj samoumnevnega (najbr? zaradi natrpanih mest).
To je 100% Nissan motor. Ni pa to oldschool Nissan motor ampak na?eloma dela. Mal mi ?e?ko delujejo ?rne radkape pa park senzorji. Stare Primere so imele te?ave z aksami ampak tale je dovolj nova, da je ne bi smelo utrgati. ?e bo karkoli narobe me pa kontaktiraj, imam ?e dosvolj vez za rezervne dele.
- el. zlo?ljiva zunanja ogledala (?e nisem videl X6, ki bi to imel, a je ata to naknadno vgradil?)
Tole je mo?no. ?e 200SX S13 je na Japnskem imel to pa je starej?i avto. Nasploh na doma?em trgu imajo to Japonci ?e nekaj ?asa. V EU je pa to predvsem zadnjih 5 let hit.
Tisto je bilo ponarejanje uradnega dokumenta in kaznivo. Je pa vpra?ljivo koliko Ferrarijem so potem napisali kazen.
V glavnem mora? kar lepo na?raufati nosilce v odbija? Ali pa obojestranski Tesa outdoor super strong selotejp kot imam jaz na Cliu in dr?i ?e skoraj 2 leti. Ampak biti mora un outdoor, posebno mo?en. Ko ho?e? dati tablico dol pa jo odre?e? z laksom (za tablico) ter spuca? ostanke potem.
Kot ka?e ima? super hitro Katrco, da se lahko meri z elitnim bratom Das Auta! Si pa kar mislim, da ?e bi ga opral, bi se lastnik Boxterja pretvarjal, da niti ni stiskal in da ?e cel cajt pi?e sms in fura ekonomi?ni na?in vo?nje.
Po drugi strani je pa Honda CTR tudi hitrej?a od Clia za mi?jega. Prav tko, povsod res minimalno. Bo treba po?timat konjenico za sezono 2012.
Tale je pa na Nissan forumu ja. ?e bo? ?el pogledat avto samo odpri pritlja?nik in snemi tapete zadaj ven. ?e so koloteki lepi je OK, ?e ne se ti bo enkrat sam usedel zadaj na gume. Tam najbolj rjavijo. Druga?e pa relativno poceni zadeva za laufati. Ketna, dober motor, ve?ina delov (bremze in podvozja) je istega kot od Sunnya. Pa ?e poleti je fajn ko da? streho dol.
Jo?a moj je bil edini (ali pa zadnji) 100NX GTi na slovenskih cestah. Zdaj pa gnije pod enim balkonom.
kar je res, ce peljes po "kruzersko" (isto velja za mojo mx5), ampak ce hoces nekam it in to veckrat in za vec let, pol vsaka kombinacija z bencinom odpade...
Tudi to je res. Sem tudi napisal, da je dizel ?isto fajna stvar, ?e ve? ali manj dolge relacije. Ampak hecno mi je ko dosti folka izjavi, da je poraba 7-8 za take avte nemogo?a.
Pa, da ne bom "nakladal", trenutno imam 8,7 porabe.
symon kok prabi tvoj clio, ce peljes konstantno 160km/h pa naredis 500km s takim tempom?
Ne vem to?no ampak gotovo ve? kot dizel, ?e ho?e? to povedati. Glede na to, da je ve?ina mojih relacij po regionalki me niti ne zanima. Ko grem pa na AC nastavim tempomat na 120-130. Zadnji? je bila relacija Ravbarkomanda-Morav?e poraba 6,7 s tak?nim re?imom (v dolino pospe?il na 130, v klanec spustil na 120 ) s ?imer sem zadovoljen. 160 pa tempomat pri meni ?e ni videl ker ponavadi po AC dolge relacije raje kruzam po omejitvah.
Jaz pa mislim da malce nakladate. Noben bencinc 2,3l z 150+ Km ne rabi 8 litrov. Ja mogo?e ?e ga vozi? kot po jajcih. Medtem ko M6 dizel kuri 7-8 litrov rabi podoben bencinc z enakim stilom vo?nje 10-12 l.
Ajde za 2,3 ne vem za 2,0 z 180 konji sem pa 100%. A to tvoje sklepanje o porabi je iz izku?enj al ker si nejeverni Toma?ek? Tole je bilo na regionalki, vo?nja po omejitvah, brez ustvarjanja kolone. Sem lepo napisal, 2,0 z normalno te?o (se pravi ne tona in pol ali ve? se da peljati med 1600 in 2500 obrati. Ampak me ne moti, ?e ne verjame?, jaz nisem ni? na izgubi.
js imam dizla edino zaradi porabe in zaradi navora. ce pa res od ajvara MPS kuri komaj 10l in od hazarda 8l potem pa menjam ga takoj. ampak s tem pogojem da mi ga posodijo za en teden.ker pac preprosto nobenemu ne vrjamem.
Fora je, da ve?ina ljudi ne razume, da ?e ima? 2.0 ali ve? ter normalno te?ek avto (ne kak neaerodinami?en terenec), da bencinarja lahko brez te?av fura? z 2000 obrati pa bo lepo vlekel. Ko ti zapa?e tiste parkrat na kestl ga res stisne? ampak, ?e se 3/4 kestlna fura? z minimalno porabo relacije je to to.
Hmmm... sam zaenkrat nisem imel okvar... (prejsnjo sestico sem imel 5 let - 2003 - 2008, sedanjo pa imam od 2008 dalje ...) ... pri porabi je veliko odvisno od nacina voznje ... in pri bencinarju se "tezka noga" pomoje precej bolj pozna kot pri dizlu ... Seveda je to moje mnenje... in se lahko razlikuje od mnenja nekoga drugega
No tu pridemo do druge to?ke, ko bo? bencinarja teral se bo oreng poznalo. Namesto 8 bo pilo 10, 12. Dizla pa ?e slu?ajno res tera? ga itak ?e vedno v srednjih obratih ker ima tam toliko navora. Pred blokado se tam ne dogaja ve? kaj dosti medtem ko se pri nekaterih dobrih bencinarjih dogaja ravno nekje pri koncu. In zato gre poraba toliko vi?e.
Lejga sej ni noben reku, da je v pospe?evanju isto mo?an diesel hitrej?i od bencinarja. Sej ne more bit, ?e je kar precej te?ji pa ?e vsaj eno prestavo je treba ve? ?altat zaradi ni?jega raspona obratov, kar pomeni ?e vsaj dodatne pol sekunde, ?e ne ve?.
Mene osebno je diesl ?e vedno prepri?al sploh recimo, ko z dieslom v 6 prestavi pospe?im iz 130km/h, ko se za?ne vrhni?ki klanec na AC in je pri ?tempetovem mostu na ?tevcu ?e 190km/h in to ?e vedno v dokaj?nji "ti?ini" pri cca 3000 obratov. Z bencinsko Mazdo 2.0 in 10KM ve? je na vrhu ?tevec kazal malce ?ez 180km/h s tem, da sem ga poteral v ?etrti prestavi, da je rohnelo k zme?ano pri 2x vi?jih obratih. V peti pozabi, da bi pri?el nad 160km/h v ?esti pa celo dvomim, da bi lahko vzdr?eval hitrost, kaj ?ele pospe?eval :ne vem:
So, na Renault forumu. Naslov teme je "moderni dizli in ?portna vo?nja" in pod ?portno vo?njo si pa? vsak predstavlja, da ga stisne? do konca. Zato sem dal to primerjavo. In sem tudi lepo napisal, da v svojem delovnem obmo?ju dizel bolje vle?e, tega se zavedam. Mi je prijatelj v Golfu 4 TDI fajn u?el enkrat ko ga je v klancu na regionalki nahodil (se je ravno en traktor umaknil. ) in me presenetil. Seveda sem ga z obrati ujel vendar je bila razlika tistih par sekund lepo opazna.
Kot sem zaklju?il, odvisno kaj rabi?. Ob?asen dober ob?utek ko ga pohodi? in nasploh v vsakdanji vo?nji je dizel ?isto prijazna pogruntav??ina. V prid so mu vse nove tehni?ne pogruntav??ine zaradi ?esar so res pro?ni in fajn potegnejo, oziroma jim dodaten tovor ne predstavlja problema. Razlika pri konkretnem teranju je za malenkost v prid bencinarju. In kdor rad na vsake toliko ?asa sli?i obrate, "trganje asfalta" zaradi vi?jih bencinarskih obratov pa bo seveda z veseljem imel bencinarja, ?e mu le znese. Vsaka re?itev ima pa? pluse in minuse.
Aja Boss primerjava ki si jo dal je kar fajna. Pri unem lenem bencinarju se verjetno rabi kar dosti obratov. Zanimiva bi bila pa primerjava z 2,3 GT. Seveda bi bil 2,3 ?e vedno glasnej?i ampak verjetno bi zaradi ve? navora vseeno lep?e potegnil tudi v peti prestavi. Da je pa? na vi?jih obratih je za bencinarja normalno, ker ima ve?ji delovni razpon in to pride zraven kot to, da so nekateri dizli do 2000 tako mrtvi, da te skrbi, da ne crkne.
Uf, ste?ka najdu primerno temo. Na Renault forumu se je vnela debata o sodobnih dizlih in ?portni vo?nji in se mi je dalo pisati pa sem rekel, bom dal tole umetnijo na copy/paste ?e sem:
Kljub bistveno manj?emu navoru je bencinar ?e vedno v prednosti. Tistih 15hp je nepomembnih ?e upo?tevate prvo primerjavo zgoraj kjer je Clio bencinar z isto konjenico do 100 vseeno prvi. Pri pro?nosti je v mali prednosti dizel kar je glede na navor (340 vs 270Nm!) logi?no.
Pa, da ne bomo primerjali le Renaulte, pojdimo v Nem?ijo kjer so dizli doma. Kraljevina traktorjev, VW! 8) Ker je downsizing in, dajmo primerjti dizla z majhnim turbo bencinar?kom.
Vraga?? Kljub isti konjenici in bistveno man?emu navoru ter prostornini motorja je zmagal bencinar?? Res minimalno ampak mislim, da dovolj, da sem pokazal kar sem mislil.
No evo, kon?no ena zmaga dizla. Zakaj? A je kdo opazil, da je bencinar 1,8 dizel pa 2,2 (skoraj pol litra motorja ve?) in seveda ?e turbina. Pa ?e vedno je zanimivo, da je bencinar iz nule ?e vedno blizu oziroma mu celo uide. ?tevilka za 0-180 je pa ?udna, je ne sploh bom upo?teval. Aja in tale 1,8 bencinar je baje eden bolj lenih tako, da bom dal ?e zadnjo primerjavo:
Honda Civic 2.2 i-CTDi vs Honda Civic Type R (FN2)
Ja vem, bolana primerjava. Ampak hotel sem pokazati, da ?e se bencinar (manj?e prostornine in brez turbine) oreng zavrti, dobi svojo mo? mu tudi Navor dizla ne pride do ?ivega. Niti pri pro?nosti kjer v ve?ini primerov zmaga bencinar.
Torej?
Ko po perfomansah primerjamo bencinare proti dizlom je ponavadi argument dizlov, da "fuul vle?ejo" v delovnem obmo?ju. Res lepo vle?ejo. Ampak to delovno obmo?je je o?je kot pri bencinarju. In ?ir?e delovno obmo?je primerljivega bencinarja bo premagalo tudi gromozanski navor turbodizla. Kar je ?e samo po sebi uspeh. Kako se vse skupaj obnese v praksi? ?e bo dizel ujel nepripravljenega bencinarja v ovinku mu bo le ta u?el ampak ko bo bencinar iz ovinka pridobival obrate ga bo hitro spet nazaj ujel ali pa celo prehitel. Na?eloma manj?a masa bencinarja v nosu pa mu pomaga tudi pri bolj?i legi. Lepo razvidno pri primerjavi obeh Golfov kjer je bencinar na isti progi kar dosti hitrej?i (2 sekundi na dirkali??u je veliko). Pro?nost ti pri teranju ?ez ovinke dostikrat bolj malo pomaga, kve?jemu je preve? navora. Razen mogo?e pri dobrem ?oferju in RWDju kar se vidi v primerjavi kjer je BMW dizel na eni progi hitrej?i od brata bencinarja. Primerjava dveh Civicov je pa zanimiva ker je tak?na motorizacija kar pogosta. Dizel in bencinar, ista konjenica ampak dizel ima dosti ve?jo prostornino, turbino in posledi? no toliko ve? navora, da v dolo?enem obmo?ju dosti bolj vle?e. Ampak, ?e bi bil dizel hitrej?i na progi bi ga navili in dali v Type R najbr?? :wink: Po drugi strani pa kdor ho?e lepo kruzati in ga le malo stisniti za ob?utek, mogo?e rabi dovolj navora za peljati dru?ino in tovor na morje bo zelo zadovoljen z dizlom. Za oreng ?portno vo?njo pa izgleda dizel ni.
Evo, zdaj pa dodatno analizirajte rezultate, ?e ima kdo voljo (?e je kdo vse prebral pa pregledal). Pa, da se razumemo, ni provokacija ampak sem le posku?al prikazati kje je kak avto v prednosti ko gre za "?portno" vo?njo ter teranje.
Pomoje bi to res lahko bilo to. Na?a Fabia se ves ?as ustavlja in nagaja, pri Cliu nimam problemov. Nisem se pa spu??al v ?em je fora, ?e je kaj razlike v konstrukciji. V glavnem glupo nagaja, mora? prav nacenstirati ro?ko, da mogo?e ne nagaja.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tale Porsche 944 ni slab ja. Je pa fora, ko je pri?la ven S13 200SX je v bro?urah bil Porsche za referenco. Seveda v stilu, na? Nissan je hitrej?i, manj pije in je cenej?i. Nasploh se Nissan rad meri s Porschejem, tudi pri 350Z so poudarjali to, za 370Z je bila celo kampanja kjer so kupili Porscheja in nanj nalimali, da je dra?ji in po?asnej?i od 370Z, da jim je pri GT-Ru bil cilj, da bo hitrej?i kot Porsche je pa splo?no znano.
O VW ?lahti je napisano na Wikipediji.
Saj Scirocco je kul ampak VW se je od tedaj naprej "zahaklal" pri FWD avtomobilih...Povezava za deljenje
Deli na druge strani