Sm kmet an ... ... ... Se pravi: sm lep kmet an s hribu dama, pa se na europsko unijo se zastopm lih tanartabl, ma kolkr je men znano, ne Srbija ne Belorusija nista v EU - torej na izdelku ne bi smelo pisati "made in EU", pa če imajo še tak dobiček...
Made in Europe za Srbijo. Belorusija je pa samo poceni delovna sila. Bo v redu? 😉
Debata je, da so njihovi brisalci iz Srbije, ki so vedno bli Belgijski.
Torej ali Belgija ne uspe vsega naredit, pa so v Srbiji odprli poleg linijo. Ali je samo dotični model srbski ali pa celotno proizvodnjo brisalcev selijo v Srbijo.
Srbska delovna sila je poceni, trenutno cenejša kot kitajska. In na izdelku piše made in EU, kar tudi nekaj šteje. 😉
Tako pirelli gume delajo Romuni, italijanske čevlje Albanci, Bosch stroje Belorusi... Vse je v dobičku.
Najbolj varčen avto na testu? Potem z mojim nekaj ni vredu. Sedaj ko se je ohladilo, mi kaže porabo 9,5l. Vožnja po omejitvah na navadnih cestah, pod 6,2 ne gre. Gume so napumpane na 2,5-2,6. Motor in menjalnik isti kot na testu.
Definitivno nekaj ne štima. Pri moji cx30 je sedaj že nekaj časa povprečna poraba 6,5. (avtoceste 30%,reginalke 30% in mesto 40%.)
pred 7 urami je NevLado napisal:
Tako porabo sem imel tudi jaz s testnim avtom, pa so se mi tu vsi smejali da sem nor
Pa ni to g194 motor. 🤣🤣
Aja, tukaj je govora o navadnem 150 konjske. Zna bit, da je res takšna poraba.
Prvi vtisi po prevoženih 300 kilometrih, večinoma v dežju, z novimi zimskimi gumami hankook so izredno pozitivni. "Grip" v ovinkih in na mokrem je naravnost fantastičen (za kake dve klase boljše kot te zloglasne prvovgradne letne bridgestonke).
So malo glasnejše, a ni tako hudo.
Všeč so mi, ker ne "žvižgajo* kot nekatere druge znamke.
Sedaj moramo počakati samo še na sneg na obali, da vidimo, kakšne bodo v snegu. 😊
@NevLado V bistvu še več, jaz sem šel dol s Triglava, ker je bil kar naenkrat dražji za 170€. Pa nič ne pomaga, da nisem imel že 10 let nobenega škodnega zahtevka, še za parkirišča, stekla, luči, točo ne. Od mene so v tem času ene 8 jurjev čistga potegnili.
Jaz sem pri Generali. Prej pa Adriatic Slovenika od kar je bila ustanovljena.
Vedno zadovoljen, vse rešeno takoj, asistenco sem rabil 1x in to je bilo izpeljano vrhunsko.
Posluša Goloba,da je potrebno varčevanje na vseh področjih....😁😉
Naj kar sam varčuje. Jaz se bo grel na toliko stopinj kot sem se do sedaj in vozil se bom prav tako, zadnje čase se vozim celo več. Naj predava on svojim ovčicam, ki so ga izvolili, najj šparajo.😉
Midva z Gelipterjem imava zmenek z gumistim v ponedeljek ob 8 uri. Pa da vidimo, kako bodo izpadle črne 18" feltne... ravno danes sem malo gledal na parkirišču avte in me je zelo presenetilo, da je imel že vsak tretji avto montirane zimske gume. In to na obali.
Oznaka A na gumah Bridgestone (in večini ostalih) pomeni "asymetric", torej asimetrični profil tekalne površine.
Kar sicer pomaga pri zagotavljanju oprijema, je pa seveda oprijem odvisen tudi od same zmesi, ta pa je pri "touring" gumah, oznaka T, precej trda in namenjena predvsem nabiranju kilometrov in manj športni vožnji.
Sicer pa tisti, ki morate vsak dan in v vsakem vremenu na cesto, ne komplicirajte in preprosto namestite zimske gume.
Ne bo držalo. To smo že razčistili, da navadna T005 in T005A nista isti gumi. "A" ne pomeni asimetrik.😉
Tu jecrazlaga:
Both of the tyres in this comparison are made byBridgestone, which is a brand from Japan. The first tyre test of Bridgestone Turanza T005 was done in 2018, compared to when was the Bridgestone Turanza T005A first tested. When it comes to comparison, eu labels can be also interesting - 82% of Bridgestone Turanza T005 has A wet grip rating, whereas 75% of Bridgestone Turanza T005A has B rating. We also know whereTuranza T005is made - Hungary/Poland/France/Italy.
In še
Večina bi mislila, D jei model, iz katerega domnevno izhaja, to je T005, podoben v vzorcu tekalne plasti in značilnostih delovanja T005A.Vendar ni in človek bi bil presenečen, ko bi videl, kako različni so v vzorcu tekalne plasti.
Turanza T005A, ki je bila predstavljena 2018 na malezijskem trgu, je bila zasnovana in razvita tako, da ustreza splošnim željam lastnikov premium in luksuznih avtomobilov v regiji Asean.Zato je "A" del njegovega imena, vendar se prodaja tudi v Koreji, Indiji in Hong Kongu.
T005 je na splošno namenjen evropskim in drugim trgom, kjer so zahteve glede zmogljivosti pnevmatik drugačne.To pojasnjuje, zakaj je T005 izbran kot OE (Originalna oprema) oprema za Lexus LS in Audi A7 Sportback...
Se pravi, da je ta naša nesrečna guma turanza T005A narejena za drugačne zahteve, kot za evropski trg, kjer so zahteve večje.
Narejena je za tiho, udobno vožnjo. Posledično so nekje po poti izgubili oprijem v mokrem, kar tudi sami priznavajo.
No ja, se ne bi strinjal. Meni je bila zanimiva debata in nič žaljiva. Ne more pa taka debata koristiti pri prodaji konkretnega vozila, kar je verjetno lastnik tudi ugotovil in ukrepal.
Zame je šlo vseeno vse skupaj predaleč. Konec koncev, če nekdo postavi ceno in verjame, da bo avto za to ceno prodal, bi ga morali podpreti, ne pa, da se nekateri zgražajo in razglabljajo. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Brez veze so:
-line assist,
- avtomatski menjalnik,
-android mazda connect,
- touch screen,
- strešno okno...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani