Garancija je dober prodajni argument, vsak si misli, da kupi nov avto in bo imel potem 2-5 let ?mir?. ?e pri relativno zanesljivi znamki, kot je mazda, ?al ni ravno tako... Ko je treba kaj uveljavljati, se za?ne veselica.
Filter si lahko nastavi? tako, kakor ti pa?e, da lahko potem po svoje interpretira? zadeve. Meni je recimo ?e mojih do danes prevo?enih 8k kilometrov reprezentativnih. Povpre?je 6,5 (od 5,9 do 7,2).
Za primerjavo lifetime poraba prej?njih treh bencinarjev: volvo v70 2.4 AT 125kW 9,6 l/100, grand scenic 1.4 tce 96 kW 8,9 l/100, megane grandtour 1.2 tce 97 kW 6,9 l/100. ?e en dizel je bil vmes: scenic 1.5 dci s povpre?jem 5,9.
?elna povr?ina ima do 100 km/h bistveno manj?o vlogo kot masa, a se od 80 km/h zra?ni upor ?e lepo pozna. Pelji se enkrat z motorjem: do cca. 70 km/h ne ?uti? upora, pri 80 malce, pri 100 pa ?e pa konketno. Verjetno je skoraj sekundo in pol slab?i pospe?ek do 100 pri cx-5 vs. 6 nekje 2/3 po krivdi mase in 1/3 zaradi slab?ega koli?nika upora.
Pri bencinarjih so dejansko dodali direkten vbrizg in vsaj pri G145 prestavna razmerja podalj?ali. Marketing je i-eloop, saj recimo G145 porabi pol litra manj kot G165, kljub temu, da G165 (vse opremske razli?ice?) imajo i-eloop, G145 pa ga nima, ima pa zato dalj?a prestavna razmerja. Ampak i-eloop naj bi prihranil do 10% goriva. Poudarek je o?itno na "do". Enako velja za D150 vs D175, tudi tu ima ?ibkej?a verzija "dalj?i" menjalnik.
Pri dizlu pa gre pri skyacive za ?isti marketing in dejansko ni razlike v primerjavi z GH dizli.
Kar se filtrov pri spritmonitorju ti?e, sem ga seveda dodal, upo?teval sem uporabnike z vsaj 5.000 km vnosov. Prav tako sem primerjal jabolka z jabolki, torej: G145 vs. D150 MT in G192 AT vs. D175 AT. Prav tako je treba seveda ignorirati podatke uporabnikov, ki jim bencinar kuri 5, rav tako tiste, ki jim dizel kuri 8.
G145 porabi v povpre?ju 6,9, D175 AT pa nekih 7,2. Zato ?e ne trdim, da dizel porabi ve? kot bencinar.
Kakorkoli, zelo o?itno je, da ima dizel tu mo?nej?e zagovornike, ki ne priznavajo podatkov realnih uporabnikov, primerjajo CX-5 G165 s CD150 mazdo 6 in pravijo, da G165 nikamor ne gre (ki ima sekundo in pol slab?i pospe?ek do 100 zaradi ve?je mase in ?elne povr?ine napram G165 6ki, od 100 naprej je seveda razlika ?e ve?ja).
Alex: poglej si sprintmonitor, v RL je razlike v porabi 7-8 deci na sto. Na papirju verjetno ve?.
Dvomim, da bi mi CD kurila 4,5 nepo?asne vo?nje.
2.5 T bi sicer bil super motor za 6ko, saj mi je tudi 2.5 AT delovala anemi?no. Ko 2.0 ro?ni pelje? ?like U stole it? in menja? prestave, kot se spodobi, je u?itka v vo?nji ve?. Za vsak dan pa itak AT.
Linke spritmonitorja (torej realni podatki, papir namre? prenese vse) sem ?e lepil, ne da se mi jih ve?. Razlike v porabi je po spominu 0,7 do 0,8 l/100 km. Vseeno ?e primerja? G145 MT in CD150 MT ali pa G192 AT in CD 175 AT, razlika je enaka.
Vsaj 2 litra razlike je bilo v prid dizla do GH generacije, po uvedbi direktnega vbrizga pa sta motorja po porabi zelo blizu.
Edino navor je tisti, zaradi katerega bi sam razmi?ljal o nakupu dizla, ?e bi ga potreboval za vleko prikolice recimo. Prehitevanja, kolesa na strehi itd. pa tudi bencinar zmore.
X2, ampak tudi radarski tempomat imajo sedaj vse razli?ice serijsko, tudi tiste z ro?nim menjalnikom. Upam samo, da se ga da uporabljati tudi kot navadnega.
Glede na to, da je razlika v porabi minimalna (dejansko manj kot liter) + adblue stro?ek, se ekonomsko gledano skoraj nikomur (razen takim ki delajo 40k in ve? letno) ne izpla?a novega dizla. Cca 2000 EUR je namre? dopla?ila, rabljeni bencinci pa bolje dr?ijo ceno. Zgodba je druga?na pri rabljenih, saj je dizel zaradi bistveno ve?je ponudbe hitro ugodnej?i. Kupiti rabljenega dizla pa je ve?ji riziko, ?eprav nekateri tu pravijo, da to nikakor ne dr?i.
Navigacija na telefonu recimo google maps je bolj?a, preglednej?a, hitrej?a... sploh sedaj, ko ima tako reko? vsak EU Roming brezpla?en. V vsakem primeru superiornej?a kot pa originalen tomtom crap. Sam jo imam v svoji, a je ne uporabljam (za navigacijo), edino za prikaz hitrosti po GPS sem jo nekajkrat uporabil, ko me je zanimlo koliko la?e ?tevec pri 50, 100 in ve? km/h.
Bodi vesel, da ima? FL ?estko. PFL vedno za?ne s prvim komadom ob vsakem v?igu avta. Prav tako je random vrstni red pesmi VEDNO enak. Predvaja pa jih po abecednem vrstnem redu.
Tako pa izgleda, ko lisica poje roko , tu bi lahko potem verjetno uveljavljal garancijo na prerjavenje . ?e bolj hec pa je potem menjava roke. Res je, da je imel avto preko 350.000, ampak to je pa preve?. Na Mazdi 6 1. gen bi verjetno rjavela ?e plastika
ps. roka je odpadla pri po?asni vo?nji ?ez le?e?ega policaja
100 EUR res ni veliko, ?e dejansko zadeva vsaj malce ubla?i napredovanje rje. Po drugi strani pa grem raje za ta denar na na dobro ve?erjo ali dve, avta ne nameravam imeti 5 in ve? let. Kolikor se poznam, bi predvsem bi te?ko gledal luknje na pragovih...
V Avstriji ceste mo?no solijo, posipajo jih nikoli. ?e bi moral izbirat med pikicami od kamen?ov (nimam niti ene) in zarjavelim podvozjem, bi se raje odlo?il za prvo.
Stara tema, a bo vedno znova aktualna: pri moji 6ki 2013 je komplet podvozje precej bolj zarjavelo, kot pa prej pri 8 let starem scenicu in ?e prej pri 11 let starem volvu v70. Avto kupljen star z 18.000 kilometri, torej ima pozimi prevo?enih manj kot 10.000 kilometrov. Bila je gara?irana, zelo verjetno v topli gara?i, saj si druga?e ne morem predstavljati, da bi rja podvozje tako na?ela. Tudi zadnji diski so na robovih ?e po?teno zarjaveli, sprednji so brez rje OK. Rja je zaenkrat povsod povr?inska, a je res ni malo... ob priliki nalo?im nekaj slik.
Plo?evina pa je po drugi strani bp, avto izgleda kot nov, dokler ne sname? katerega izmed koles oz. da? avto na dvigalko.
Povpre?na lifetime poraba. Ne zadnji oz. predzadnji tank. Za vsakega od uporabnikov spritmonitor lahko vidi?, koliko km to pomeni. ?tevilke so zato zelo povedne in dober prikaz realnega stanja.
In ravno visok izkoristek skyactiv benz motorjev je razlog za to, da se dizlom zelo pribli?ajo pri porabi. Svojo ?e 7.000 kilometrov vozim s povpre?no porabo 6,5 l/100 km, prera?unano na roke. Dizel porabi samo dobrih 0,5l manj. Primerjava med D150 in G145 , oboje ro?ni menjalnik:
Edini ve?ji minus je navor in seveda posledi?no ni bum efekta, se pa zato nad 4k obratov zelo lepo zavrti. Prehitevanje pa? izgledatako: 2,3 ali 4 prestave dol in akcija! V 4. gre ?ez 200 km/h, v 5. malenkost ve?, v 6. pa te?ko vzdr?uje? top speed. Pri 130km/h je posledi?no obratov cca. 2.700, 6. prestava pa bi ?la teoreti?no do 320 km/h.
?e dobavljiva 2018 6ka ima vse bencinarje ?e vedno brez filtra trdih delcev, ker motor tudi brez njega ustreza novi normi 6d-temp. Tudi nova mazda 3 (2019) filtra pri bencincih ne bo imela.
BMW, Ford, Mercedes, Opel, Peugeot in Volvo filtre pa pri bencincih pri ve?ini izvedenk ?e uporabljajo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Garancija je dober prodajni argument, vsak si misli, da kupi nov avto in bo imel potem 2-5 let ?mir?. ?e pri relativno zanesljivi znamki, kot je mazda, ?al ni ravno tako... Ko je treba kaj uveljavljati, se za?ne veselica.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani