Boss...ne seri no. Veliko ti dam prav, ampak bučke pa ne trosi, no.
Poznaš cesto čez Avstrijo od Karavank do Salzburga? V klanec proti Tauerntunelu? Tam ti ne piha v rahel vetrič v hrbet. Tudi če bi, se pri 40 ton skupne teže ne pozna. Pa če se v klanec namesto 84 na uro pelješ 89 je tudi razlika. Pa tudi samo takrat, ko sem OMV nafto tankal, ni pihalo...
Vidim, da si trd kot diamant in ne upoštevaš drugih ne glede na politično usmerjenost...
Kako je sedaj se ne poglabljam. Bila pa je razlika v gorivu. Pri porabi 5 litrov se 10% ne pozna veliko. Pri pirabi 35 litrov se pa pozna ohoho...pa 100 000 km na leto... Izračunaj si...
Testirano pa pri isti teži, isti relaciji (700km v eno smer) isti tovor, isti avto isti voznik, ista ura, približna temperatura. 4 vožnje s petrol nafto, 4 vožnje z OMV nafto. Poleg nižje porabe je proti tauern tunelu mimo eisentrata v avstriji šel tovornjak 5km/h hitreje v klanec.
Bilo je obdobje, tam leta 05 ali 06, ko je nafta prihajala iz Avstrije. Ti iz prve roke povem. Sem bil voznik tovrnjaka takrat. Nafta bila ohoho kvalitetnejša. Spomni se zaustavitev mestmega prometa v MB zaradi slabe petrolove nafte...
V glavnem, bilo je obdobje kvalitetne nafte na OMV.
Glede Škode bom tako povedal. Imel sem nekaj let nazaj Octavio Scotu letnik 2015. Sem ga kupil, ko je bil star letno dni, na srečo še v garanciji in jamstvu. V dveh letih je na avtu crknilo in so mi brezplačno zamenjali... nosilci zadnjih amortizerjev, prednji in zadnji diferencial, menjalnik, ventilator hladilnika. Skratka veliko vsega.
Glede cene. Kodiak Style ima ni tako močno opremljen, če še začneš dodajat se hitro pride na 40.000 €.
Sem se zanimal tudi za Octavia Scout nov model, ki ima že standardno zelo dobro in veliko opreme. Sem dobil ponudbeno ceno 31.500 z 1% financiranjem. Sem pa preračunal, da bi v 72 mesecih avto preplačal za skoraj 5000 €. Torej je njihovo financiranje en velik Nateg oz. drago preplačaš.
Poleg tega sem pri Scout za redni servis plačeval blizu 300 €. Najboljša je pa postavka na računu (odstranitev spodnje zaščite vozila....mislim, da 12 € za 3 + 3 minute dela...
A ima kdo izmed vas CX-5 z navedenim bencinskim motorjem?
Eni tukaj me bodo sedaj linčali. Glede na tvoje potrebe bi sam resno razmislil o kakšni Škodi Kodiaq diesel 150 KM, 4x4. Imamo jih v službi in me je navdušila. Res ni tako lepa kot Mazda, je pa bolj uporabna in vprašanje če ne celo bolj kakovostno izdelana.
Že primerjava armature med šestico letnik 08 in 13 je minus pri 13. Če hočem iskati frekvenco na radiu, moram pri 13 letniku prav pogledat na displej, kam moram pritisnit. Na 08 letniku lahko tipam po armaturki brez pogleda.
No, da je hibrid za mestne ulice in ljubljanski grad...ne vem, no...
Ta ima 150 konjičev, ki se lahko uporabijo povsod, tudi v gozdu. Sem vozil hibrida, pa vem, da ni razlike pri sposobnosti vozila. Kolikor pritisneš stopalko za plin, toliko avto gre...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Boss...ne seri no. Veliko ti dam prav, ampak bučke pa ne trosi, no.
Poznaš cesto čez Avstrijo od Karavank do Salzburga? V klanec proti Tauerntunelu? Tam ti ne piha v rahel vetrič v hrbet. Tudi če bi, se pri 40 ton skupne teže ne pozna. Pa če se v klanec namesto 84 na uro pelješ 89 je tudi razlika. Pa tudi samo takrat, ko sem OMV nafto tankal, ni pihalo...
Vidim, da si trd kot diamant in ne upoštevaš drugih ne glede na politično usmerjenost...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani