Ne vozim 6 in tudi dizla ne, ampak 626 bencinerja. Lahko pa ti mogoce pomagam tudi jaz pri izboru.
Kar se tice 3 in 6-ke tu je velika razlika. Kot prvo avta sta popolnoma druga razreda in leta izdelave. Je pa res da je M3 narasla in je kar prostoren avto za svojo klaso (dejansko je najvecji v klasi)
Pri motorjih pa je tako. V 6 je motor katerega je mazda sama razvijala in je popolnma sadez mazdinih inzenirjev. Pri 3 pa je to motor ki je narejen v sodelovanju PSA in Forda. Je najboljsi dizelski motor trenutno na trgu v tem razredu.
Toyotin D4-D je zelo dober motor (avto tudi). Lahko potrdim iz osebnih izkusenj ker ga vozijo domaci. Je pa res da jeseni prihaja na trg novi motor 2.0D4-D z 150KM ki bo narejen po vseh najnovejsih merilih.
Servis? Danes avtomobilska industrija zivi od servisov!!! In zato niso presenetljive vse visje cene le teh. Osebno servisiram svojo mazdo v GammaCentru v BTC-u. Kot zagotovilo koliko so dobri, posteni, hitri, prijazni, kvalitetni naj ti pove podatek da se na servis vozim z Hrvaske!!!
Obvecsam vas, da je 3. in 4. septembra 2004402 Drag Race na Reki, motodrom Grobnik.
Bilo bi lepo, da se zberemo, se spoznamo, si ogledamo in sprobamo avte in vidimo Race402. Glede na to da sem z Reke vas vabim in se lahko tudi dol dobimo.
Pri gumah je tako: Cim bolj mehke so, bolj drzijo in bolj se obrabljajo in obratno. Recimo, gume TIGAR jugo proizvodnje so bile tako plasticne in trde da so marsikatere nadzivele avto. Pri Yokohami pa imajo tako mehke gume, da ce zdrzijo 10.000km, so zdrzale veliko. Povprecne gume katere vecina nas uporablja MORAJO ZDRZATI VSAJ 30.000km. Guma se najbolj obrablja na lateralne sile in pri visji temperaturi, kar v praksi pomeni v hitrih voznjah skozi ovinke in hitri voznji po avto-cesti.
Jaz osebno menjam gume na priblizno vsakih 80.000km imam pa Bridgestone serijskih dimenzij 195/65/15 (verjetno bom dal gor 205 zaradi posega na motorju).
Po drugi strani, cim tanjsa je guma vecja sila deluje na njo in se hitrej obrablja, vendar tudi presiroka guma ni dobra. Ker vzmetenje avta ni prilagojena presiroki gumi, guma ne lega pravilno na gazno povrsino. Poleg tega so tudi lezaji preobremenjeni, slabse performanse, manjsa koncna hitrost in vecja poraba. Edino videz je lepsi.
Za primer dva ista avta: VW Polo Classic in Seat Cordoba. Pri Seatu su serijske gume (predzadnja serija obeh) bile 175/xx/13 pri VW pa 175/xx/14, kot rezultat tega je bilo da so pri Polotu lastniki imeli velikih problemov in pogosteje menjali lezaje kot pri Seatu (ce so sploh). Potem so pri VW ugotovili da so zajebali, priznali tovarnisko napako in vse lastnike poklicali v servise na brezplacno menjavo lezajev.
Tako! Ne pretiravajte, ampak vse v mejah normale. Kar se pa porabe gum tice, ne divjajte, ampak pocasneje. V nasprotnem boste gume menjali vsakih 10.000km. Naj sem vam za vzor. 80.000km!!!
Btw, Turbino mi je zrihtal tip ki se ukvarja samo z tem in je pravi profi. Zamenjano je tudi tesnilo glave in nove so cevi. Pesezeno je tudi v karter. Menjane so svecke in spremenjene se nastavitve na elektroniki in merilniku protoka zraka... Mene je to pri nas (HR) stalo priblizno 4000kn (okoli 120.000sit) je pa res da me mojster pozna in mi je za to ni racunal dela, ampak samo dele (sicer dela ne racuna veliko). Turbina je Garrett 25.
Za vse ki vas zanima morebitni tuning vam lahko pomagam. Mojster bo najrajsi videl da pridete osebno do njega ker mora videti avto, pa tud je veliko razlicic kako bi se kaj realiziralo (kaksna vrst tuninga, kateri turbo, interkuler...). Sicer je clovek na Reki (LJ-RI = 105km)
Kar pa zadeva xenon je tako: 300USD prek interneta. Kaixen 7500K HID kit (balast, ignition in zarnice). To podjetje drugace dela HID za Audi in Lamborghini. Razen cene je tu se carina in davek. kar vse skup znese nekaj manj kod 400 EVROV. Montiral sem jih sam. (sem jih ze cca20 na drugih avtih). Vgradnja ni teska ampak je treba biti prevden in paziti kje se montira ballast (ZELO POMEMBNO!!!). Ce vas KARKOLI zanima glede pravega xenona mi lahko pisete tu ali na blok2@email.si ker imam z tem dosti izkusenj. Da se ne zajebete, ker se da zelo lahko.
Da se predstavim, Sem DonFilipo. Studiram v Ljubljani, sicer sem pa z Hrvaske. Veliko sodelujem v mazdinih forumih in nasplosno se zanimam za mazde. (sej vsi vemo koliko so to kvalitetni avti in vzdrzljivi - GOLF SUCKS!!!) Cisto po nakljucju sem ugotovil da ima Slovenija svoj forum! Bravo, cestitam, zelo vesel sem.
No da grem k bistvu.
Sem (prvi) lastnik Mazde 626 2.0 1998.l. Avto je se sedaj kot nov, ima prevozenih 160.000km. Na avtu ni bilo nobenih vecjih posegov, razen seveda rednih servisov in malo bolsih zvocnikov (serijski so bullshit:)). Prejsnji mesec sem dal xenonske luci (pravi xenon, ne plave zarnice) in turbino. Sicer je to LPT (low pression turbine) kar pomeni da ima tlak le 0,4bara. To je vgradil profesionalec ki se zelo dobro razume in dela samo z turbinami. Za vec od tega bi bilo potrebno se marsikaj spremeniti, kar mene osebno sploh ne zanima. In kaj sem dobil? Tisto kar sem hotel. Vec moci, seveda (priblizno 30-40%) kar znasa okoli 160KM in tisto zaradi cesa sem to naredil - vecji navor kateri znasa 210Nm. Avto je na testiranju pokazal zelo podobne meritve.
Na zunanjost nisem nicesar polagal, ker me vodi dejstvo da je bolse imeti dober motor katerega zunanjost ne odkriva kot avto poln spojlerjov in 60KM .
Ce koga zanima, lahko dam tudi slike tukaj.
Zanima me ce se kje v Sloveniji dogaja kaksno srecenje za mazdiste, ker bi se ga rad udelezil (cimprej).
Lep podzrav DonFilipo
p.s. pa oprostite zaradi moje slovenscine katera ni glih...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A ja?! Kaj se in kje dogaja? Mogoce se premislim...
voli vas Don
_______________________________
Viva Revolucion - Viva Mazda, Manuel !
Povezava za deljenje
Deli na druge strani