Mojemu mehaniku (Maribor), sem za gradnjo + barvanje pla?al 80 ?. Toraj vse skupaj me je stalo malo ve? kot 160 ?.
Klical sem tudi drugje (LJ z okolico), vendar so vsepovsod hoteli za omenjene senzorje z vgradnjo vred (brez barvanja) med 220 in 250 eur. Verjamem, da je ?e kak poceni a ga nisem na?el.
Evo,senzorji so kon?no zmontirani. Parkrat sem preiskusil, in za enkrat delajo super!
Ve? informacij pa v kratkem, ko uspem zadevo bolj podrobno stestirat.
Mimogrede, senzorje sem zelo te?ko dobil po ceni 80 ?, vsi monterji ho?ejo imeti za Metasystem (125 ? +), na avtocaravaning pa jih ni ve? mogo?e dobiti. Kupil sem jih na http://www.vsepovrsti.com, po?tnina je bila brezpla?na.
EDIT:
Torej senzorji preverjeni. Lepo za?nejo po?asi piskat na cca 1 m in piskajo neprekinjeno pri 20 cm.
Edina zadeva na katero me je sam monter opozoril je ta, da branik ni popolnoma raven v predelu kjer sta stranska senzorja. Posledi?no ta dva senzorja pozicionirana nekoliko (nekaj stopinj) navzgor in mi najverjetneje ne bosta ?pobirala? nizkih predmetov. Sicer se dobijo ene podlo?ke,blende, a niso prilo?ene kompletu. Ob priliki ?e stestiram zaznavanje nizkih predmetov.
Mehanik je skril beeper v C stebri?ek, tako da ni viden, glasnost se mi zdi idealna (nastavitev na maximum).
Kako, ?e damo za dizla 200 oz ?e manj? Lahko da pa? posamezni servisi dodatno lupijo stranke, tja pa? potem ne gre? ve?.
Spektr, kam pa vozi??
Mojo ?raketo? sem kupil od lastnika, ki mi je prilo?il od prvega do zadnjega ra?una od opravljenih servisov, vsi narejeni na Intercalssu Vi? Lj. ?e ?elite vam lahko posredujem natan?ne zneske za posamezne servise (?e kdo ne verjame, tudi scan ). Mene je kar streslo ko sem videl te cifre. Pa ne pri?akujem zastonj servise, dale? od tega, tudi zavedam se da vozim Mazdo, ki ni najcenej?i avto. Ampak bojim se, da so cene Mazdinih originalnih servisov, oz. naj se popravim, Interclass vi?, ene najvi?jih, ki sem jih kadarkoli videl.
Kar se ti?e amortizacije in zavarovanja, se popolnoma strinjam, vse je hud stro?ek in vse je treba vzeti v zakup. Pa vendar, Jures, to je popolnoma druga tema kar ti govori?. Moja tema je bila primerjava cen med servisi, ne primerjava enega stro?ka z drugimi. Druga?e pa, mislim da je dejstvo da ?elimo generalno zni?ati stro?ke oz. dobiti najbolj?e razmerje cena/kakovost, vsaj nekateri. Pa mimogrede, ni 50 ? servis, vsaj ta ne o katerm sem jaz govoril.
?e bos kupoval raje vzemi nisana kot renoja, stric ima starej?i model qq-ja in nikoli nobenih problemov. ?e je ta turbak 1.2 japonski go for it, ?e je pa francoski pa ne priporo?am. Pa pozanimaj se koliko % je tu francoza. Glede mazd sem nekje bral izjavo zakaj nimajo turbo motorjev ti skyactive motorji " zavedamo se morebitnih stro?kov v prihodnosti z odpovedmi turbin in s tem po?ledi?no vi?jih stro?kov popravil lastnikov mazd, zato se nismo odlo?ili da gremo v trent zman?evanja kubiktur motorja z turbinami " nekako tako je pisalo mislim da v avtobildu. Spomnim se ker sem ?eni dejal glej kako mazda misli na svoje kupce v prihodnjosti z servisiranjem njihovih avtomobilov.
Huh, vse ok, ampak kar se ti?e cene Mazdinih servisov pa je kar groza. Pa mogo?e se ne bi prito?eval, ?e bi bili servisi tip top a to niso. Tako, da ne vem koliko v tem primeru mislijo na stro?ke. Mali servis bencinarja konkretno preko 200 ?, na ?kodi so mi rekli da je za dizlarja cca 150 ?, na kia-i za bencinarja krepko pod 100 ?, citroen nekaj ?ez 100 ?.
Jaz imam TE plus, imam ksenonke, Bose, in nobenih senzorjev.
Druga?e, sem govoril z enim majstrom in je rekel, da se naj izogibam Flush senzorjev, torej teh brez izbokline. Ti so namre? mi?ljeni bolj ali manj za tovarni?ko vgradnjo. Finta bi naj bila v tem, da je potrebno zvrtati luknjo pri ?emer lak rahlo po?koduje?, in se v tem primeru vidi.
V primeru druge variante (Plug-in) pa senzor malenkost gleda preko zunanje strani branika in tako prekrije luknjo in mini napake-posledice vrtanja.
Pob, ja glede na firmo so tukaj zlo poceni, vsaj jaz nisem na?el cenej?e variante.
Do sedaj mi je uspelo izvedet, da so kao oboji zelo zanesljivi, le da v primeru Easy senzor rahlo ??trli? iz branika, Active pa so poravnani z branikom.
Baje so Easy analogni, active pa digitalni, ?erav mi je to zelo ?udno.....
To je vse kar sem do sedaj uspel izvedet. Mislim, da bom danes naro?il Easy varianto, sporo?im kako dela, ko bo zmontirano
Toraj na mojo ?estko (2008) bi si rad montiral parkirne senzorje. Glede na to, da ni mogo?e dobiti sprednjih in zadnjih senzorjev brez popolnoma odve?nega zaslona, sem se odlo?il da bom montiral samo zadnje. Kolegu so, sicer na citroenu montirali ?e pred leti Meta System in je zelo zadovoljen, nobenih problemov zato sem se odlo?il za te.
Na netu sem na?el dve izvedenki, ki se dobita pri nas in po specifikacijah sode? imata samo eno razliko:
1. Meta System, Easy Park, 80 ?, imajo: PLUG-IN mounted sensors
2. Meta System, Active Park, 100 ?, imajo: FLUSH mounted sensors
A slu?ajno kdo ve kaj je bolj?e oz. kaj pomeni sploh ta razlika?
Rad bi si zmontiral kljuko na M6 druge generacije (sedan, 2008, 2.0i te plus).
Sem si prebral kar nekaj o horizontalnih (H) in vertikalnih (V) kljukah, pa vseeno prosim za nasvet, ker mi zadeve niso ?isto jasne.
?e prav razumem je razlika med H in V to, da v primeru V, ko je kljuka sneta se priklopa kljuke ne vidi. A potem takem rezanje branika v tem primeru ni potrebno?
Namre? sem pred dilemo, srce se mi jo?e (), ?e bom moral rezati zadnji branik, po drugi strani pa so vertikalne kljuke noro drage (z monta?o cca 500 ?) med tem ko so horizontalne, vsaj 100 ? cenej?e.
A ima kdo izmed vas konkretne izku?nje?
?e sem prav razumel bom v primeru monta?e kljuke potreboval tudi nek modul za elektroniko. To dr?i?
Se pridru?ujem Dejanovemu vpra?anju. S tem, da sem jaz malenkost bolj finan?no omejen, zato gledam Mazdo 6 (karavan) tretjo generacijo, rabljeno oz. nekaj do 18,000?.
Kilometrov delam okoli 25 000, in nimam pojma ali naj vzamem dizla ali bencinarja. Vo?nja je kombinirana, avtocesta, mesto, pode?elje, skratka vse. Koliko pijejo novi bencinarji (145 KM)?
Vem, da je to ?e bilo debatirano in da so avtomobili relativno novi - ampak ali imate kakr?ne koli te?ave z rjo? Tudi jaz kupujem avto za 10 + let. (Moja 626-ka ima prek 16 let in 330 000). Vse super, zelo malo okvar, te?ave z rjo pa grozne! Kolikor vem imata prva kot druga generacija ?estk iste probleme. Kljub zanesljivosti, je to izredno velik minus.
Hvala za vse odgovore. Dejan, upam da ne zameri?, da sem se u?tulil zraven.
Pozdrav dru?ba, prosim vas za mnenje oz. znanje pri naslednji zadevi.
Kolega na ?vedskem kupuje Mazdo 626 (?ivi tam), shopping day bo jutri. Gre za zelo ohranjen primerek Mazde 626, z bencinskim 2.0 motorjem in veliko opreme (tudi tempomat, webasto itn.) in vsemi uradnimi servisi. Predvsem pa je mazdojka za svoja leta odli?no ohranjena, od prvega lastnika in ima prevo?enih vsega 70.000 km.
Ga pa v primeru nakupa ?aka menjava jermena in (da ali ne?) vodne ?rpalke.
Jo je pri tem motorju potrebno menjati isto?asno kot jermen ali kasneje.... ??? Avto je letnik 2000 in ima za 13 let kot re?eno prevo?enih malo km.
Ker avto namerava imeti nekaj let so dobrodo?li ?e kak?ni napotki oz. izku?nje aktualnih ali nekdanjih lastnikov 626 (morebitne hibe ipd.)
Hvala vnaprej za odgovore, spodaj pa ?e link od ?estice.
Sam imam to?no tak?no mazdo(isti letnik, 2.0, 136 KM, tempomat, itd) ve? kot ?tiri leta. Ko sem jo kupil je imela 130 000 prevo?enih, sedaj imam 250 000. Izku?nje?
Z avtom sem zelo zadovoljen, s tem da je bilo nekaj okvar, ki pa niso bile ravno poceni.
1. pokvaril se je regler na alternatorju, ki pa je skupaj s ??etkami in je bilo potrebno vse zamenjati (cca. 100 evrov brez popravila)
2. servo ?rpalka je za?ela pu??ati tako...da je bil motor v olju
3. pred 1000 km, mi je prerjavel rezervoar bencina pri levem nosilcu (sem zvedel, da je pri teh letnikih ve? tak?nih primerov).
To pa je to, kar se ti?e okvar. Dejstvo je, da avto vzdr?ujem redno in zamenjujem vse po predpisanem ali pa celo prej, delam pa tudi kar lepo kilometrino in to tudi nekaj ?teje.
Velik minus je rja, ki se pojavlja prakti?no na vseh zvarih (spodaj pri vratih, pokrov motorja, robovi, itd.) tako da je avto treba rjo sproti popravljat na 2 leti.
Glede motorja, sem zelo zadovoljen. Za enkrat ?e trkam po lesu! Ni bilo prav nobenih te?av.
Kar se ti?e vodne ?rpalke, ?e se ne motim ni direktno vezana na zobati jermen a je kljub temu treba pokrov ventilov in ostalo odpreti.....da se pride do nje....to pomeni, da se toplo priporo?a menjava pri menjavi zobatega jermena...da pa? nima? sranja kasneje.
Imel sem ta staro 626, (tisto ko so jo delali 93-97) letnik 97 - bencinar 1.8, 90 konjev, ?e ne omenjam cel kup rje moram povedat ta je avto po 225 000 km delal tip top! Motor ko ura! Je pa zaradi malo konjev bilo poleti na avtocesti res ob natovorjenem avtu zeeelo te?avno vozit.
Zdaj imam mazdo 626, 2.0 - bencinar, 136 km, letnik 2000...sicer ga imam ?ele eno leto. No v tem ?asu mi je crknil regler na alternatorju...s katerem sem imel pizdarijo in pol, ker to?no ta letnik ne sprejme bilo kak?nega drugega alternatorja kot pa originalnega (mitshubishijevega) - druga?e je avto za moje pojme super. Je pa ?al dolgo?asne oblike. Poraba? Ne vozim ravno ne?no, vendar se vozim vsak dan 50 km, od tega 20 km avtoceste. Poraba od 7,7 do 8,5L
Bencinarji so pri starej?ih mazdah, kar zanesljivi med tem ko so bili dizli pri 626-kah itak zelo redki.
Ker imam slu?ajno dober vpogled na zadeve (2 leti dela na omv) mislim, da lahko povem kje je ta frka. "Petrol" je "na?a dr?avna" firma, ki ima na vesti tudi na?o nacionalno rezervo goriva. Te zaloge je treba na vsakih 5 let obnovit. In ker to po?nejo sproti, dizel, bencin .. pride v Luko in omv ga razvozi na servise petrol pa v rezervoarje dr?avnih zalog. Iz dr?avnih zalog (ki so ponavadi stare med 3 in 5 let in so "dotrajane" v "dotrajanih" rezervoarjih, petrol nato gorivo razvozi po servisih. 90% te zaloge obnavjla Petrol preostanek pa ostali. Zato, se zna zgodit, da se v gorivu pojavi voda ali svinjarija. Pravtako je res, da iz luke (kjer je ve?inski lastnik rezervoarjev istrabenz, ki je v navezi z OMV), prve cisterne (svinjarija s tal...) razvozijo na petrol potem pa komaj na OMV. Zato se dogaja,da je v ve?ini gorivo na OMV zadovoljivo na petrolu pa loterija. Ali tanka? sve?e, ?isto gorivo iz Luke ali pa 5 let stare (gnile) dr?avne rezerve. So pa tukaj ?e druge izjeme. Recimo OMV vozi super 100 naravnost iz laggerja Graz in je kvaliteta bolj?a kot na?a. Recimo Agip pa vozi tako Dizel kot tudi N95 iz Italije in je gorivo ravno tako ZELO kvalitetno, do?im N98 pa jemlje od Petrola. Najbolj pa ga naj****jo, manj?e "privat" pumpe kot so Tu? in podobno, ki jemljejo gorivo me?ano od petrola in omv-ja, vendar jima obojni vozijo gorivo iz dna rezervoarjev (svinjarijo).
Kar pa se ti?e prevoznika, pa malo vpra?aj tega, ki poza? zakaj so izgubili 80% posla z OMV-jem in jim sedaj namesto Bubni?ke vozi Tramperca? ?eprav so bili tile ?oferji videti po?teni, so ravno zaradi njihovih bedarij in la?i ta posel izgubili. V vsako cisterno se sto?i veliko aditivov, ki skrbijo za primernej?e lastnosti. Najve?ja mera teh aditivov je ravno sedaj ko imata ta alpin dizel in podobno. Tudi ?ez leto se aditivi razlikujejo in tukaj se Petrol veliko preve? ?para spljoh pri nafti....
lp, Ale?.
Mimogrede glede vode. Vsaka petrolova bencinska ?rpalka (verjetno imajo tudi ostale a za petrolove je to zagotovo) ima v vsakem rezervarju sondo, ki meri natan?no koli?ino vode in ostalih primesi. Sonda je preko ra?unalnika vezana direktno v ljubljano in tako ne more priti niti na ˝isamljenih˝pumpah do povi?anih vrednosti vode, saj bi v tem primeru takoj ?li ?istit rezervare.
-trd menjalnik (in gre nekoliko te?je dati v vzratno brzino)
-slabe bremze (hitra obraba, tudi originalne)
dobre lastnosti:
-vse ostalo
Sam jo imam ?e precej let. sicer letnik 97 (180 000 prevo?enih) pa sem izredno zadovoljen z njo. Nobenih problemov. Nekateri jamrajo da je premehka. Nevem...meni osebno je to odli?no saj se v njem pelje? 3 ure pa se prav ni? ne otrudi?. Moje mnenje pa?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Imam to?no te: http://www.vsepovrsti.com/avtooprema/avtoelektrika/pripomocki-za-parkiranje/parkirni-senzorji-easy-park-meta-system-881
Mojemu mehaniku (Maribor), sem za gradnjo + barvanje pla?al 80 ?. Toraj vse skupaj me je stalo malo ve? kot 160 ?.
Klical sem tudi drugje (LJ z okolico), vendar so vsepovsod hoteli za omenjene senzorje z vgradnjo vred (brez barvanja) med 220 in 250 eur. Verjamem, da je ?e kak poceni a ga nisem na?el.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani