Ja cene na autodocu ves cas nihajo. Danes je lahko ena stvar 30€ jutri je pa lahko ze 38€ itd. Hocem samo povedati, da imam jaz vedno iste cene neglede na to ali gledam preko spleta ali v app. Mi pa app ni vsec ker je slabo pregleden pa se skos neki spamajo s temi "bonusi" in pa ce imas kaksen artikel v kosarici itd.
P.S ja vem lahko ta obvestila blokiras v nastavitvah telefona.
Pa pazit je treba, ker se v košarici lahko kakšen artikel izgine (ni več na zalogi) in se zaradi tega cena zniža.
Moja izkušnja je pa taka: čez vikend je cena iz petkovih 159 € v nedeljo zvečer narastla na 179 €, v ponedeljek zjutraj v mobilni aplikaciji je padla na 143 € (- 1€ bonus) in sem kupil. Danes pride isti set na spletu 182 €, v aplikaciji 167 €.
Na računalniku je veliko lažje pregledovati - izdelke sem dodal na seznam želja. V mobilni aplikaciji sem iz spiska želja izdelke prenesel v košarico, tu pa se znesek preračunava na aktualno stanje cen ... pustiš in čakaš, če se ne mudi.
Kako se ti kaj tale modul obnese po parih mesecih uporabe?
Smo ga imeli nekaj tednov priključenega v obeh avtih in je delalo BP. Edina težava se je pojavljala ob menjavi voznika - ker Mazdi uporabljamo štirje različni vozniki, z različnimi telefoni (Android, iOS). Če vozi avto isti voznik, se zelo hitro poveže, praktično istočasno, ko se vzpostavi Mazdin info sistem. Modul si zapomni zadnji telefon, s katerim je bil povezan. Pri menjavi voznika je potrebno ponovno vzpostaviti povezavo preko Bluetooth nastavitev na telefonu.
Skratka, priporočam, če uporablja avto isti voznik, če pa se vozniki pogosto menjajo, potem je boljši kabel.
Meni so ga, ampak ne pri CX-30, ampak pri CX-3 ... menda da je bila kar pogosta napaka ... ne vem pa če na spoju s plastiko. Vem pa, da se jim je pri menjavi polomila neka plastika (nosilec) in so morali zamenjati še tega.
Odvisno kje, enim je vseeno od kje si. Je pa tko, delat nekje kot tujec, moraš pa povsod imeti neko znanje ki te razlikuje od domačina, in tudi se moraš malo bolj dokazat kot domačin.
Lahko pa iz osebnih izkušenj povem, da v tujini cenijo izkušnje iz drugih držav, pri nas se pa na to gleda malo zviška, v stilu "je mogu v tujino it delat, k v sloveniji ne more sluzbe najdt", bl s takim tonom, kot da si nesposoben
V moji prvi službi se je o nekom govorilo točno tako ... "tukaj ni bilo nič od njega", no kasneje, ko je odšel v Siemens v Nemčijo, je zelo hitro postal direktor razvoja ... Z nami tukaj nekaj ni čisto OK ...
Ni interes zrihtat javnega prevoza. Država plača monopolne avtobusne firme, da se prazni vozijo medkrajevno po 2,5€ po km. Normalno, da je prevozniku interes, da je avtobus prazen...
Podizvajalec dobi pa 1,6€...
Ljudi treba privabit na avtobuse in vlake...al pa prisilit...
Roman se lahko napiše glede tega...
V LJ bi bilo treba narediti novo mrežo mestnega prometa... Na SŽ v konicah na 10 minut vlake...
Vse se da, če je interes...samo interesa ni...
To se dela ravno s subvencijami (se privablja z nižjimi cenami, ker del krije "država"), ali z višanjem trošarin na pogonska goriva (prisila, da bi uporabljali javni prevoz), pa v obeh primerih nismo zadovoljni ... 😁
Zato pa morajo biti rešitve take, da bodo preživeli vsi, v hribih in v mestu.
Ne da bi se bal lopate, ampak iskreno ... hribovske kmetije bi po mojem morale biti deležne še večje podpore države, ker pogojev kmetovanja, stroškov, itd. v veliki rodovitni ravnici in v kraških hribih ni možno primerjati.
Kar se tiče slovenskega javnega prevoza ... ne predstavljam si ga, oziroma ga nismo sposobni vzpostaviti-plačati, da bi se recimo 90% delovnega prebivalstva vozilo v službo in nazaj z javnim prevozom. Ker so naši domovi dobesedno nametani po vseh slovenskih hribih in dolinah, kot da bi se razsuli iz visoko letečega aviona. Koliko delavcev bi se lahko z javnim prevozom v primernem času pripeljalo delat k Akrapoviču v Črnomelj ali v Krko v NM ...? Pogled na njihova parkirišča pove vse. Takle imamo. 🙂
Ja, se strinjam. Takoj, ko bo vlak iz Lokovca peljal v Novo Gorico in nazaj, bom opustil prevoz s svojim avtom...
Em, čakaj malo. Nekdo, ki živi v centru Nove Gorice, se lahko prevaža s kakšnim majhnim vozilom, ki ima tudi majhno porabo. Jaz, ki imam hišo na 965 metrih nadmorske višine, se pa prav nič ne preseravam s štirikolesnim pogonom. Pozimi je včasih še to premalo in na kolesa montiramo verige. Ko burja naredi zamete, se celo z vitlom rešujem. Normalno, da je v tem primeru poraba večja. In zdaj naj jaz plačujem višjo trošarino za to, ker živim na demografsko ogroženem območju, kjer so ceste precej zanemarjene in slabo vzdrževane zato, ker zimska služba pri nas v hribih ne zmore zagotavljati normalne prevoznosti ceste? In ti zdaj povezuješ večje uničevanje cest z večjo porabo goriva? In to naj bi bilo najbolj fer?
Bom. Lopato imam v avtu tudi poleti. Kje te dobim?
Na vseh področjih podobno. Ker rešitve niso tako enostavne, kot jih vidimo mi (navadni ljudje). Boss gleda z ene perspektive in na pogled vse klapa, Slivka iz druge in na pogled vse klapa. Med seboj pa se rešitve tepejo.
Kako naj zdaj oblast - lokalna, državna, evropska, ... naredi pravila, da bomo šli v pravo smer (trajnostno, zeleno), kot si to verjetno vsi želimo (piti čisto vodo, dihati čist zrak, ... in to pustiti tudi zanamcem), hkrati pa bodo vsi zadovoljni? Nemogoče. In politične stranke se v tem peskovniku bolj ali manj znajdejo, farbajo ljudi z nerealnimi obljubami, ker to raje kupujemo kot bridka dejstva ...
Po 10 letih zvestobe JAP-F Qahqaju sem nabavil Mazdo CX 5, 2.0 benzin. Ker letno naredim med 10k-12k se nisem odločil za dizla. Če ma kdo isti model bi prosu za mnenja o zadovoljstvu.
Mnenja drugih ti lahko kvarijo zadovoljstvo. Raje bi slišal malo več o tvojem avtu (letnik, oprema, km, ...) in tvojih prvih vtisih.
Sam sem tak nadomestni avto CX-5 2.0 G165 MT peljal 2 x po 25 km po avtocesti. Meni se ni zdel nič posebnega oz. me čudi zakaj je tako popularen - veliko raje vozim nižje in posledično daljše avte, ker se po cesti manj zibajo.
Čisto zares, kolikokrat dejansko koristi, da so ogledala zložena? Sam imam to plastično brnenje izklopljeno, čisto dovolj imam že brnenja električne ročne zavore ...
Potenje rok zna biti resna težava. Pot vsebuje različne soli in aminokisline, ki povzročajo razpadanje usnja. Nekateri npr. primejo revijo v roke in praktično v trenutku stopijo tisk na mestu, kjer držijo s prsti.
Rešitev? Vozniške rokavice (za avto, ne za revije).😉
Okol tega AT menjalnika je tolk enih pravljic, da glava bole
Zato sem pa jaz zamenjal olje sam in točno vem kako in kaj je procedura in točno kaj sem naredil. Tako da če mi kak mojster začne govorit drugače, potem vemo kje smo
A kdo ve za kakšno Mazdo Skyactiv AT, ki se ji je menjalnik pokvaril zaradi nemenjanega olja (se je lastnik držal Mazdinih navodil)?
Kje v zakonu? Na spletnih straneh lahko pišejo posamezniki kar hočejo, enako kot mi tukaj ...
Te ustavi policaj, napiše kazen, ti pa se pritožiš, da si vozil po pravilih, tako kot je napisal Janez007 na Mazda forumu ...
Vedno se je treba vprašat "kje to piše?". V zakonih, uredbah, pravilnikih, odlokih, ... Pri Mazdi na primer nisem uspel dobiti jasnega odgovora, kje piše oziroma po kakšnih pogojih menjajo motorčke ogledal izven-garancijsko ... Tukaj na forumu se govori, da jih po novem menjajo (več jih je že to potrdilo), vendar Mazda Slovenija mi ni hotela dati eksplicitnega odgovora, ali menjajo in pod kakšnimi pogoji. Torej nekaj mutijo in ne moreš vedeti pri čem si. To ni prav!
Pri cestnoprometnih predpisih so stvari bolj jasne - policaj te ne more kaznovat za stvar, ki po predpisih ni opredeljena kot prekršek.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa pazit je treba, ker se v košarici lahko kakšen artikel izgine (ni več na zalogi) in se zaradi tega cena zniža.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani