Ma gledam za sina, ki se počasi odpravlja na svoje. Primerna zanj (optimalna) se mi zdi Mazda CX-30 z 2,5 G140 motorjem. Mu je Mazda 6 všeč, enako kot jaz pa je mnenja, da je v trojki (prejšnji model) občutek vožnje še boljši. Potem si pa mislim, da če bo slučajno kakšen naraščaj, bo trojka HB kmalu premajhna, za nalagat vozičke itd. in je verjetno CX-3 po prostornosti nekje vmes med 3-ko in 6-ko, ali se motim?
Na @Bini sem najprej pomislil, vendarle on je imel limuzino, pa še prejšnji model. Mene zanima Mazda 3 HB, oz. alternativno CX-30, če je prostornejša.
Privlači me tale G140 dinozaverski motor. 6-ke ni več v ponudbi, CX-5 pa tega motorja tudi nima v ponudbi. Ostali večji so zame predragi - ne mislim nabavljat avta za 50.000, ker mi ga lahko naslednji dan zbije toča ...
Tank na 100%, kot da imam Passata. Ko se 100% napolni AdBlue občasno zbluzi. Pa morejo izčprta, ponastavit in natočit 😅
Poznam takega lastnika, preden bom spet kregan o gostilniških zgodbicah.
Kolkokrat imam telefon na 100%. Skoraj vsak dan. Dobesedno zanič roba, če gre ob 100% v treske.
Tusi če je tak očutljiv, pri nalaganju. Kaj se bo šele zgodlo, ko bo sneg? 🤔 Pa bo kako ledeno kepo nabasal po bateriji => kabum. Naj dajo pol titansko plato spodaj.
V glavnem, že dolgo časa nisem kaj tu noter napisa, ampak če je res tak, potem bo bencin še naprej.
Mislim da jo tesla dejansko ima. So delali teste, ko so metali vse živo pod avto, pa je zdrobilo praktično karkoli.
Tu je šlo bolj za kak stik in vročino, dvomim da je fizična poškodba vzrok.
Je imel kdo podobne probleme Mazda 6 2.2 2016 vsak drugi dan mi pokaže napako(SCBS) na sliki ko avto priklopim kaže napako za maf senzor ampak je bil zamenjan(nov)...
Nagibam se k nakupu Mazde 3, 4. generacije, natančneje letnik 2019/20. Prečesal sem kar nekaj tem/debat na forumu z namenom, da bi se seznanil s potencialnimi pomanjkljivostmi dotičnega modela, a debat o 4. generaciji nisem zasledil. Priporočila za G120 bencinarja so kar deževala, a iščem podobne uporabne informacije za novejši model.
Torej iščem bencinarja, G122 se na avtonet-u pojavlja najpogosteje, ima kdo izkušnje o njegovi zanesljivosti? Med branjem zapisov na forumu sem naletel na konsenz uporabnikov, da so cene na avtonet-u napihnjene, 19/20 letnika ni mogoče najti pod 16K, vse rangira tam med 17-19K, kar je res malce nerodno glede na dejstvo, da novega dobiš za 24K. Bi bila torej realna vrednost 5 let starega G122 bencinarja z 100-150K km 13-14K €, ali je taka cena preveč optimistična? Ja, odvisno od opreme, a tako na oko.
Hvala že vnaprej za kakršenkoli nasvet, podajam se v lov in želim biti čim bolj informiran.
G122 je isti motor kot G120 samo da ima še dodatno izklop cilindrov in par eko pizdarij.
Nimaš kaj sfalit s tem motorjem, je pa če bi rad malo več športne vožnje izbira G150 boljša, ker je G122 pri 4k obratih zaklenjen, G150 pa ne.
Reklamiral pri Autodoc (dobro dokumentiral, tudi s posnetkom) in so že rešili - za omejevalec vrat bodo vrnili kupnino. Tako da gre sedaj ta nov izdelek v mešane odpadke.
Jaz pa še vedno mislim, da gre za tiskarskega škrata.
2.5 litra in 140 konjev? Čemu?
To bo kar 1.5 litrski SkyActiv-G navit do konca in bo ravno 140 konjičev spravil iz sebe.
Ampak 2.5 v primerjavi z 1.5 ni tako obremenjen pod polnim gasom, ponuja precej več navora v nizkih obratih (250Nm vs 210Nm za G150) in je verjetno odlična izbira za ponudbo 4x4 verzije, tudi odlična alternativa X motorju, ki pa še vedno velja za najboljšo opcijo iz vidika konjaže
Verjamem, da s tem ko mazda ponuja samo še 2 motorja, sprosti 1 linijo v tovarni, ki lahko štanca nekaj drugega
Žal so podatki o izpustih, porabi, pospešku in končni hitrosti slabši, če primerjam z dosedanjim G150 motorjem. Sicer ne veliko, ampak je korak nazaj in ne naprej. Glede same vožnje, pa bo verjetno lepše za vozit, čeprav G150 tudi nič ne manjka.
3/4 tukej z CX-30 vozi pod štantgasom, pospešuje kot polž in se vozi do max 150, da se lahko potem kurčite kako mate tok nizko porabo da kr bencin nazaj teče... dvomim da se bodo tiste stotinke poznale, se bo pa verjetno poznal navor v nižjih obratih ki je višji za 1/4
Lahko da je napaka v članku in bo 140 kw in ne km..🤔. To je bolj logično, okoli 190 km kot ima motor sedaj...ne vem meni se zdi čisto ok odločitev, če hočeš preizkušen in vzdžljiv motor,zanimivo pa je, da so 2.0 ukinali...očitno velja there is no replacement for displacement 😁. Normalno pa ostane X motor. Pa spet gre cca. 1500 eur cena gor🙃
Kot je @Lentus povedal v eni drugi temi, lahko na hr strani že pogledaš podatke
Verjetno ima manjši izpust kot 2.0 motor, so pogruntali da manj požere?
Centriral sprednji dve gumi, ker je ena tresla, zdraven se je pa še vodila čeljusti spet mal podmazal, da ne bo začelo trest, če sem bil že na dvigalu.
Hkrati prevozil 140kkm
Počasi bom moral razmišljati o menjavi mikrojermena. Kaj naj še menjam poleg?
Kaj torej priporočate, da se preventivno naredi na podvozju, če bi rad Mazdo 6 letnik 2019 še imel nekaj časa brez večjega rjavenja? Pri Meganu sem opazil, da je karoserija prav lepo rjavela tam, kjer so bile zaščitne folije nalepljene, zato mi to ni več všeč, ker ima paradoksalni učinek. Enako pri raznih plastičnih obrobah avtov, ki so neka kvazi off-road izvedba. Najraje tam zadaj za tisto plastiko rjavi vse skupaj, pa še vidiš ne.
Zdaj pri Mazdi, ki je že 5 let stara, ni nikakršnih znakov rjavenja zunaj, za podvozje sem pa pripravljen kaj narediti, če imate kakšen prakičen nasvet.
Radar zaznava oz. z drugacčno ikono na dislpleju in na HUD-u prikaže motoriste… zadnjič enkrat sem vozil za enim kolesarjem, pa je bila ikona kolesarja…
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Odvisno če je X motor, verjetno rabi X motor že 0w20 župco
V ostale mazda bencinarje pa 5w30 ACEA A5 ali API SL (ali več, torej SM, SN,..)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani