Skoči na vsebino
Statika
Napisano

Ze nekaj casa me avto strese, ko stopim iz njega. Se komu dogaja enako?

Ni vazno kako sem oblecen ali obut, nimam prevlek na avtu itd.

 

Bi znal kje akumulator prebijat?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 12 urami je godlike napisal:

Če logično pogledava sliko, imaš pri vsaki meritvi puščice. Sredina je v mejah, potem malo iz mej in kritično.

 

Po končani optiki imaš vse v mejah. Razen levo zadaj, je nad mejo. To pa bi verjetno moral komentirat mojster zakaj ni šlo spravit v meje....

 

Pa še to je po slikicah. Zgoraj pa piše, da je v mejah tovarniških nastavitev.

 

Kolikor jaz gledam, logično kot praviš, so vse puščice v eno ali drugo smer. Niti ena ni na sredini.

 

@Bini 45 € sem dal pri Protect trade Šentjur.

Pa za premontažo zlatih 54 €. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano
pred 24 minutami je Bini napisal:

In je bilo veliko popravkov na optiki? 🤔

 

Ravno to sem mislil vprašati s tistim "prej in potem" vprašanjem. Mogoče nisem ravno lepo oziroma jasno napisal kaj želim vprašati. 

 

Meni žal te cifre ne povedo veliko. Nekaj razlike je med "prej in potem" na listu, ampak še vedno ostaja neka razlika. Kaj več pa ne znam razbrati.

Je pa mojster rekel, da je "spredaj levo" in "zadaj desno" bilo veliko razlike oziroma za nastavit. Ampak kolikor vidim na listu, je še več razlike bilo med "desno spredaj", kar pa ni omenil. Saj pravim, ne vem kaj so te cifre...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Jaz sem pa na moji M3 prejšnji teden menjal gume, kupil sem nove, ker mi je Nexenke po dveh sezonah čisto pobralo.

No, sedaj sem naredil še optiko. Ima kdo kakšen komentar na prej ali potem?

Upam da mi sedaj te Goodyearke zdržijo 4 leta. Berem komentarje uporabnikov tu na forumu, pa imajo Nexenke po 5-6 let, pa se jočem zraven, ker so meni zdržale samo 2 leti... Sem naredil z njimi nekje 35-40.000 km vse skupaj.

 

1680274613180.jpg
1680274613192.jpg
 

Popravljeno od Jaka32
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano

Gume naročene (Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3), upam da jih do petka dobim in premontiram. Zdaj pa raje z drugim avtom naokoli za te 2-3 dni.

Najlepša hvala vsem za nasvete, pomoč in vse informacije!! 

 

Upam da bodo kaj boljše kot te Nexenke, čeprav so se dobro držale ceste v suhem (po mokrem malo manj). Ampak da jih je v dveh letih čisto pobralo - ne morem verjeti. Sem računal da bodo gume za 4 leta oz. nekje 45.000 km... 

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Jaka32 napisal:

Kakšno barvo/sprej priporočate za čeljusti/klešče?

Tudi sam moram menjati diske in ploščice pri naslednjem servisu, pa bi si jih pobarval, da dobim 5-10 konjev zraven. 😂

Resno sprašujem drugače.

 

No, pa sem še jaz danes menjal gume in komplet opral M3, stare felge z gumami in pa tudi nove originalne, ki so bile precej črne in sploh ni šla umazanija dol z vapom. Jah, banex, cotka in pa na roke drgnit.

 

 

1679399399906.jpg
 

 

Sem pa opazil, da sta precej bogi dve gumi, Nexen N'fera SU4. Imajo DOT 2720. Če jih primerjam s starejšimi zimskimi Michelin Alpin PA4 ki imajo DOT 3819, ki so kot nove...

Povejte, jih je potrebno menjati? Sedaj sem jih dal na zadnji dve kolesi, pa bi jih najraje menjal po koncu sezone - kar vse 4 skupaj.

Ali pa bi bilo bolje da bi jih kar čimprej? Lani so bile na sprednjih kolesih in kot vidite, res pobira robove - praktično jih ni več na notranji strani gume.

 

1679398948145.jpg
1679398948153.jpg
1679398948160.jpg

 

 

Za primerjavo, starejše Michelin Alpin PA4: 


1679398948167.jpg

 

Popravljeno od Jaka32
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano (urejeno)
pred 15 urami je Alex napisal:

Sem imel na stari 6-ki nexen letne, res da le pol leta, ker sem jo potem prodal. Kot sem takrat napisal, guma je bila  dobra v mokrem in precej tiha. Se je pa že poznala dokaj hitro, po par mescih večja obraba (premehki robovi gume). Prej sem imel na istem avtu conti in so bile precej boljše v vseh segmentih vožnje.Še prej pa GY F1  assimetroc 5, ki so bile superiorne v vseh pogledih. Edino razpok na bokih so imele več. 😊Najbrž bi naredil z Conti tudi veliko več kilometrov kot z nexen. 

Sicer pa vsak naj kupi in da na avto kar hoče. Avto je njegov. 😊

 

Jaz imam Nexen N'fera SU4 letne gume. Lahko potrdim napisano, je pa seveda od stila vožnje tudi precej odvisno. Ampak tudi meni so se zunanji robovi čisto znucali, medtem ko je sredina gume še odlično ohranjena po 3 sezonah. Jih bom še imel eno leto, potem pa bo čas za nove. Seveda grem sedaj bolj previdno v ovinek, če je mokra cesta - jim ne zaupam več toliko kot ko so bile nove.

Je pa zanimivo, tišja in bolj varčna (avto pije 0.3 več pozimi) guma od zimskih Michelin alpin PA4, čeprav mislim da na netu ravno obratno piše. 

Popravljeno od Jaka32
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

kaj je odvec danes na avtu?
Napisano

V moji Mazdi3 je odveč zaviranje v sili. Ker enkrat bi bremzal kar po svoje, drugič ko je treba, pa sploh ne zazna ničesar pred sabo.

Enako ta nadzor mrtvega kota, neuporabna funkcija. Ali pa bolje rečeno, nedelujoča v Mazdah očitno.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

 

dne 17. 8. 2022 ob 16:43 je Janez007 napisal:

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

image.png

 

 

 

 

 

 

 

No, tudi sam sem rabil kar nekaj časa oziroma poguma, da sem tole sprobal.

Namreč, lučka se mi prižge na 60-70 km. Pa sem enkrat rekel "ku**, grem do konca pa da vidim kaj bo"... No, hvala bogu je bila črpalka 4 km stran, v domačem kraju, pa sem si to upal. No, ko sem prišel do nje in natankal, sem stlačil notri komaj 39 litrov. Potem sem si prišel gor, da je rezerva komaj potem, ko lučka pride na 0 km. Sedaj tankam zmeraj okoli 37-39 litrov (še cca. 20-40 km lučke), naredim 650 km in porabo imam poleti 6.1 in pozimi 6.3.

Popravljeno od Jaka32
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.