No ja ... ?e je vse kar spada pod udobje to, da sedi? na mehkih sede?ih, in plava? ?ez prepreke na na?ih cestah potem je res renault winner ... ?e pa pod udobje ?teje? ?e druge features-e, potem pa mislim, da so ?e precej za ?asom ... Lahko pa za zanimivost povem, da pa mora? pri Bavarcu dopla?at celo to, da se ti zadnji sede?i podrejo. Ni pa to za brezveze ... (Tega renault ne uporablja, ker je ?e tako in tako premehek pa mu to ne bi istveno pomagalo)
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Zadnji tank 7.6 (od tega sem zihr prevozil 150km po AC pri brzini cca. 160 kmh, kar pomen da mi ?re vsaj kakih 12 litrov takrat), no pa s tem da je moje gorivo 0,699 ? po litru! Tko da se cenej od tebe peljem za kake pol eura/100 km, pa ?e ni? se ne kadi za menoj (saje pfuj in fej ko dizler zahodi - kak?en niti zahodit ne rabi da se zadu?i?)!
Ko se pa vozim 6,8 in LPG funkcionira kakor treba, pa so stro?ki transporta zanemarljivi (aja Renojski BC-ji so to?ni k svina, ne mor? verjet)!
P.S. - Madmaxovmu ?kodojcu nih?e od naju ni konkuren?en!
Samo ?e vseeno je razlika ... ?e ne drugje pa sigurno v u?itku ... RWD, in 330Nm navora... in traktorja z 8,8s 0-100km/h sigurno ne bi menjal za galoono. Pa za tako poceni vo?njo niso zaslu?ni pri renaultu ... predelava je sigurno aftermarket, ane? Mislim, da ima galoona z manj konji ve?jo porabo.
Sicer pa, ve? zakaj imajo francozi Eiffel-ov stolp? Zato, da na Bavarsko gledajo kako se avtomobili delajo, samo je ponavadi megleno, pa se bolj slabo vidi. Zato so dokaz vsi francoski avtomobili.
Res pa je, da so BC-ji renojev verjetno najbolj natan?ni. Meni recimo la?e za 6dcl/100km. Pri kraj?ih relacijah pa za celo 9 ...
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Mene ne briga kateri forum je itd. Bolj mi je va?na konstruktivna in argumentirana debata.
Ne bom rekel kateri forum, ampak tam so o?itno ljudje dobesedno zaljubljeni v svoje barve. In vedno bolj opa?am, da dr?i rek. Povej mi kateri avto vozi? in opisal bom tvoj karakter. ?AL ...
Lp
Upam da to ni letelo na BMW forum ... Mislim, da je en bolj?ih v Sloveniji. Je pa res da so izjeme ...
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Kar se ti?e notranjosti, kvalitete izdelave in ti?ine med vo?njo, je sigurno BMW v prednosti. Dejansko ima? ob?utek, da sedi? v nekem varnem, trdno zgrajenem nem?kem bunkerju.
Kar se ti?e samih performans noben ni ravno biser ... tukaj bi plus dal vseeno mazdi, ker se mi zdi da se kar solidno pelje skozi ovinke. Po snegu pa niti en niti drug nista ne vem kaj. (zdaj je pa? vpra?anje kaj od avta pri?akuje? in kaj sploh ho?e?)
Je pa sigurno BMW-jev diesel bolj?i. Sploh poraba goriva ...
Menjalnik je pri BMW-ju kot pri wartburgu - med prvo in drugo prestavo je en meter razlike, pa ?e tak gumijast je ...
Pri BMW-ju dobi? veliko opreme - za veliko denarja Mazde so kar dobro opremljene.
Videz pa je itak ?ist objektivna stvar ... (?eprav je BMW nasplo?no grd)
Jst ne bi vzel nobenga od teh dveh ...
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Tudi ADAC je nem?ki, pa je bla mazda ve?krat na 1. mestu ...
Mislim, da je predvsem pomembno pogledat katere kriterije ti viri uporabljajo, na kak?en na?in testirajo, koliko ?asa ... potem pa presodit o realnosti rezultatov.
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Glede na "?e kar celo" notranjost, bi bil tale AM primeren za kako styling predelavo kakega drugega avtomobila ... Recimo kake mazde mx-6 z notranjosto AM ... (?e bi bla mazda seveda dosti ?iroka)
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Mislim, da imajo angle?i ?e vedno dokaj dober sistem, kazni so nizke samo pike pa takoj dobi?. Posledi?no ve? ima? pik, ti ?e zavarovalnica dvigne premijo
To?no tak?na je moja filozofija preventive o varnosti v CP
I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Novi model? :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani