Ko so meni menjali olje v avtomatskem menjalniku, so omenili, da rajši vidijo, da se avto pusti tam. Če se prav spomnim, so razlagali o tesnilni masi, da je precej bolje malo pustiti. Mislim, da ni nakladal, ker bi lahko naredili tudi takoj, je pa predlagal, da se počaka. Koliko ur dela je bilo, se pa ne spomnim. Cena je bila 236 evrov (olje, filter, masa, delo - aha 70 minut je bilo).
Glede zunanjih ogledal - na moji CX-5 (letnik 2016) sem že imel težave z desnim ogledalom. Avto je običajno pod streho, tudi pri pranju sem bil pazljiv (no, sam ga imam šele nekaj mesecev).
Dvakrat je pomagalo, da sem pošprical s silikonom. Želel sem izključiti zlaganje, pa ne gre. Ne deluje tisti trik, ko držiš pritisnjene tipke za spuščanje stekel. Vprašal sem na servisu in menda ne morejo tega izključiti niti s kakšnim svojim pristopom (Mazdin program, dodaten trik ...). Tako sedaj preklinjam to zlaganje in upam, da se čim manjkrat soočim s situacijo po(ž)ledenelega ogledala.
Torej - v nekaterih primerih pomaga sprej, verjetno pa prej ali slej zadeva dokončno odpove. Škoda, da jim tega še ni uspelo izboljšati ali vsaj omogočiti uporabniku, da izključi zlaganje.
Imaš prav, bi bilo kar prav. Po mojem proizvajalec to dobro ve. Se pa zavedajo, da mnogi večji kupci preverjajo predvidene stroške vzdrževanja v nekem časovnem obdobju. In če takšne reči dodajo v načrtovan program, so pač dražji od konkurence. Ni hudič, da ni podobno pri menjavi olja v avtomatskem menjalniku pri Mazdi.
Za "pravo" delovanje bomo še malo počakali. Slovenska sinteza (ki jih verjetno najbolj žuli) sicer obstaja pri Amebisu - eBralec. Ampak Google bo seveda pripravil svojo.
Preko vikenda sem malo poskusil. Na telefonu se torej sedaj lahko nastavi Google Maps, da razume slovensko, čeprav telefon uporablja angleščino kot sistemski jezik. So far, so good.
Ampak (vsaj pri meni) Google Maps v Android Auto pa vseeno želi slišati v angleščini in slovenščine ne razume. Ne vem, mogoče je to posledica kakšnih mojih nastavitev (kar nekaj časa sem bil na beta kanalih za GM in AA, telefon uporablja zastareli Android 10 ...). Po vsej verjetnosti pa zadeva ne deluje iz razlogov, ki sem jih omenil zgoraj (da Google še nima slovenske sinteze in kakšnih pogodb s slovenskimi podjetji za novice/informacije ...).
Ja to tudi mene moti, čeprav v mapsih lahko nastaviš jezik , kot da ne upošteva tega za govorne komande.
Veš, da sem zdele pogledal in se je očitno ravno ta del res posodobil. Prav drugačni fonti so. Skoraj ne morem verjet, da je bilo to ravno sedaj.
Bom malo poskušal. Dobro si tole namignil.
UPDATE: ampak prav res se je ravno včeraj posodobilo. Vidim, da so tudi druge Googlove aplikacije posodobljene.
Avto je iz uvoza, ampak so bili verjetno takšni tudi pri nas. Sport Line oprema je bila po mojem najmočnejša v Nemčiji.
Videti je takole (slika je sicer iz poglavja o oknih, se pa vidi še tisti krogec zgoraj, kjer je pač levo/desno in spodaj ročno zapiranje):
UPDATE: dodajam še eno sliko, kjer je točno tak sistem:
Google Maps - res so sedaj tudi razpoznavo lastnih imen popravili. Se strinjam. Ni pa še čisto zaživelo.
Še nekaj me tam moti - Google Maps uporablja sistemski jezik za razpoznavo. Tudi Googlov Waze (ki je meni osebno slabša navigacija) ima to bolje rešeno, saj lahko določiš poljuben jezik.
Misliš tole stikalo, ki ga je omenjal Jest?
Tega nimam.
Pred eno uro je SpEkTr napisal:
Lepo napisan povzetek, omenil bi samo, da v google mapsih deluje glasovna izbira v slovenščini, je pa mislim ta da tako, da mora biti jezik telefona nastavljen v slovenskem jeziku. Vsaj pred časom ej bilo tako.
Hvala.
Slovensko glasovno ukazovanje deluje (kot si napisal, če imaš nastavljeno slovenščino za sistemski jezik). Čeprav je Googlovo slovensko razpoznavanje dokaj dobro, pa (skoraj) ne razume lastnih imen, kar je pa ravno pri navigaciji pomembno. Kraji, ulice, imena podjetij ...
Prav tako Google še nima slovenske sinteze govora in mislim, da je to eden glavnih razlogov, da Google Assistent še ne deluje v slovenščini. Tisto kar govori slovensko je zgolj lepljenje vnaprej posnetih zvočnih posnetkov, zato ima tudi pri sintezi težave pri branju lastnih imen.
Te zadeve spremljam službeno 😀
Tudi pri 6-ki je tako, kot je napisal Jest. Čudno, da pri tvoji ni. 🤔
Dobrih pet tednov si lastim CX-5 in ... mislim, da bom kmalu naredil 4 kkm.
Zapiske za "review" že imam in bom kmalu pripravil. Ne bo "review" kot je za tista nova vozila, bolj primerjava s prejšnjim (Passatom).
Še vedno pa mi ni uspelo izključiti zlaganja ogledal. Še posebej sem bil alergičen, ker se je pri sovoznikovem pogosto začelo zatikati (sploh, ko je bil na soncu, se za vraga ni hotel "odpreti"). Po navodilih na YT (mislim, da je celo en forumaš?) sem uporabil sprej za podmazovanje in ... od takrat še ni bilo težave. Ni vrag, da se ne bo še kdaj pojavila in to je tudi razlog, da bi s tem raje upravljal ročno. Tako se prav po nepotrebnem gonijo motorčki, ki očitno že tako niso zanesljivi (ali vodila ali karkoli že).
Meni tisti trik, ko držiš tri tipke za spuščanje oken, nikakor ne izključi tega. Je to možno izključiti preko Forscana? Ali še kakšna druga ideja?
Imam infotainment verzijo 59.00.502 EU N. Glede na informacijo na Mazda AIO Tweaks sem ravno tisti mejni primerek, kjer ni možna preprosta "nadgradnja".
Se je od tukaj prisotnih že poigral z rešitvijo preko Serial Connection?
Računalničar sem, za tisti del me ne skrbi. Nisem pa vešč elektronike in razgradnje armature.
Vmes sem pogledal tudi tisti Mazda Tweaks AIO Infotainement. In glej zlomka, imam ravno takšno verzijo, od katere naprej je potreben bolj korenit poseg.
He, he - downgrade pa verjetno ne gre? 😁 Da bi potem namestil te Mazda Infotainment Tweake. Vidim, da so zelo uporabni.
Imate kakšno informacijo, koliko pa pri slovenskih pooblaščencih računajo tisto uradno nadgradnjo za Android Auto? Pri Nemcih naj bi bilo okrog 300 evrov.
UPDATE: sem poklical na servis in takšna cena je tudi pri nas. Če ima kdo kakšno ugodnejšo možnost ali predlog, se priporočam. Pač glede na to, da je zgoraj omenjeni Tweak malo bolj neroden. Poleg tega verjetno zamenjajo tudi kable, saj stari bolj slabo polnijo 🤣
Mislim, da pri starejših ni enako. Sem poskušal, pa se vrag še vedno preklopi.
Naj bi šlo takole, pa mi tudi ne deluje:
Canceling the automatic folding function
To cancel the automatic folding function, carry out the following procedure using the master control switches.
1. Switch the ignition ON.
2. If the power window lock switch is in the unlock position, switch it to the lock position.
3. Press and hold the front passenger's power window switch and rear left/right power window switches on the driver's door at the same time for 3 seconds or longer.
6. Sicer ne vem, kako je pri prejsnji generaciji. Pri moji moras dati stikalo za zlaganje ogledatl v pravi polozaj...
9. To deluje samo do neke dolocene verzije vgrajenega firmware. Pri novejsih ne mores nalozit, ne mores pa narediti "downgrade" ... Oz. nekako se da, vendar so potrebni hardverski posegi v infotainment (lotanje) ... Nisem pa nikoli tega prav podrobno bral... le zasledil sem na nekem nemskem forumu ...
XX. Najbolje, ce avto malo bolje predstavis v ustreznem podforumu... sicer pa ... pa srecno voznjo ...
6. Se kaj spomniš, v kateri položaj moraš dati? Na spletu nisem našel nobene opombe na to temo.
9. Na njihovi spletni strani piše:
WHICH FW VERSIONS ARE SUPPORTED?:
ALL FW V55, V56, V58, V59 & V70 ARE SUPPORTED
To install tweaks on:
v59.00.502+ Requires making a serial connection
v70.00.335+ Requires a slightly different approach
Bom še malo preučil, ko bom imel čas.
XX. Ko prevozim še malo več, bom pripravil zapis. Recimo, da upam 🙂 Zadnjič so me namreč kar malo napadli.
Dobrih 200 km sem že naredil (okolica Kranja, vaška okolica Kamnika, Domžal in kar nekaj po Ljubljani). Počasi vendarle pada, sedaj je na 6,5 in imam občutek, da bo povprečje tukaj sedaj obstalo. Seveda bi s trudom šlo nižje, ampak to ni namen, kot ste že napisali.
Imam pa nekaj vprašanj. Po hitrem iskanju nisem našel odgovorov, prepričan sem, da boste tukaj hitro povedali, kako se rečem streže.
1. Vžig na gumb - ali avto samodejno počaka, če bi potreboval kakšno predgretje? Običajno človek počaka, da se lučke malo ugasnejo, tukaj pa tega ne vidim (po hitrem branju navodil).
2. Ali ima avto že kakšno predpripravo za vlečno kljuko?
3. Na hitro v nemških navodilih tudi nisem našel razlage, kako namestiti prečke na streho. Vidim, da je nekaj označeno na strehi.
4. Ali lahko človek doda DAB logotipe v infotainment?
5. Iz prakse - gre XL gorsko kolo v avto?
6. Kako za vraga izključiti jebeno zlaganje zunanjih ogledal? Na spletu sem videl trik, da držiš tri tipke za odpiranje oken. Pa ne pomaga.
7. So na voljo kakšne uporabne spremembe preko OBD? Recimo pri VW je zanimivo odpiranje/zapiranje vseh oken z daljincem. Pa kakšne spremembe, kako naj delujejo smerniki, pa recimo kako naj pobriše zadnje steklo ... Obstaja to za Mazdo? Kako najelegantejše spremljati recimo vrednosti DPF? Na hitro sem priključil BT OBD in mislim, da bi se tam videli podatki.
8. Če sem prav razumel, je nadgradnja navigacije po nekaj letih plačljiva? Z navigacijami sem se včasih ukvarjal in tale v avtu - če je možno, bi jo pač nadgradil. Kako pa vključim "Traffic Online"? To je namreč osiveno. Mogoče deluje zgolj, če preko telefona naredim hotspot?
9. Ali kdo tukaj uporablja tisti AIO Mazda Tweak? To deluje? Ali potem deluje tudi Android Auto, če sem prav razumel? Ali pa je AA samo za novejše sisteme? Trenutna verzija je 59.00.502 EU N.
10. Navigacija deluje preko SD kartice, ki je v avtu? Si zadeve na prenese na kakšno notranjo enoto?
Toliko za sedaj. Veliko bo še.
Za sedaj zadovoljen. Sama vožnja je manj udobna kot pri Passatu, ampak to je razumljivo, saj je SUV in to ima svoje slabe lastnosti. Seveda pa tudi prednosti, zato pa sem ga izbral 🙂
Noč je mimo (no, za večino še ne, samo za nas, pridne 😁).
Včeraj sem kupil omenjeno CX-5. Poraba je bila v prvih 30 km res šokantno visoka, zato sem spraševal, ko sem prišel domov. Kasneje sem se še vozil in je povprečje začelo padati, čeprav imam res občutek, da tisto skupno porabo začne kazati silno konzervativno. Vse naslednje vožnje so bile občutno z nižjo porabo. Bilo je več klanca, pa vseeno se mi je (glede na Passata) zdelo ogromno. Mogoče je tudi delal regeneracijo. Ker avta še ne poznam, ne morem reči. In to bi bil tudi razlog, da se mi je zdel zares robat. Sporočim, kako bo kasneje, ko pokurim vsaj cel rezervoar. Tudi Švejk je rekel, da brez panike. Vprašanj bom imel zagotovo cel kup (spisek je že dolg). Že vnaprej hvala 😁
Ej, točno to se mi zdi. Sem natočil na polno in resetiral. Potem pa malo Vukojebin in klanca ... pa me je šokiralo.
Sem pa prejle naredil 30 kilometrov, pa se mi zdi, da je kazalo poraba za tisto vožnjo 6,2 (skupna pa je sedaj padla na 7,9). Mogoče vseeno ne bo tako hudo. Se še oglasim.
Fantje, kaj pa je lahko razlog za visoko porabo?
Vozil sem zelo zmerno, sicer po Vukojebinah, ampak poraba je komaj prišla pod 10 litrov.
CD175, AT, AWD
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mimogrede - kakšni pa so "priporočeni" rezultati PIDa "koliko je ketna napeta"?
Govorim za dizla s 175 konjički, če je kaj razlike med modeli.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani