Da kar tuki vprašam. Gledam isto CX5, g194 AT. Novo. Te na zalogi imajo še i eloop. Ta nove so že mild hibrid. A so še vedno (pri CX5?) težave z i eloop in je bolje naročiti z mild hibrid sistemom? Vem, da je zdaj 6 let garancije. Aja, za AT pravjo, da ne rabi servis, lahko pa naredijo. Nima čepa spodaj in izčrpajo ven.
Bela barva je za to res nehvaležna, jaz sem nekako "obupal" nad izvajanjem vseh aktivnosti, da bi bil avto super shiny in na vseh zakotnih koncih odpravil vse pikice....ker bi to lahko potem delal vsakih 14.dni....bom pa letos ko se začne sezona domačega pranja poizkusil enkrat to kar je @Alex predlagal.....
Pri pranju lahko uporabiš kak dober pre wash, da gre trdovratna umazanija dol. Pa za zračno rjo. Pol pa lahko sam povoskaš. Jaz uporabljam tekoči vosek, zelo enostaven za nanesti in predvsem za prebrisati (odstraniti). Nič lis in belih sledi. Rezultat pa fenomenalen!!!
Še vozniki bmw, audi oziroma mercedesa se radi obrnejo na parkirišču tuki v LJ, tok se sveti, he,he,he....
Menda je A-Cosmos zafural vse… in je menda eden izmed zaposlenih prevzel servis…
Aha... pol jih je pa tut moralo kaj oditi stran. Za Andreja vem, da je zdaj na Interclassu
Meni so drugače na servisu BTC lani avgusta priznali 50 % popust, ki sem ga dobil ob nakupu pri Andreju. To leto bom pa najbrž delal kar na Interclassu.
Kolikor vem, prodajnega salona tam ni vec… Samo servis… in se to je druga pravna oseba… A ti ni Andrej prodal Mazdo. Ali je takrat bil ze na Interclassu?
Sem tudi to opazil. Nič več nimajo oglasov. A jim je samo še servis ostal??
Jeseni sem spet menjal gume pri njih (BTC). In mi je neki novi, cel lep uslužbenec, urejal birokracijo in plačilo. Pri njih imam tudi hrambo. Pa mi je naračunal cca 20, 30 € več kot ponavadi. Pa mu rečem za popust. Da mi po navadi sami ponudijo (ne bom imenoval drugega uslužbenca, ki je sedel zraven). Pa mi reče, da je novi lastnik in ne gre. Ko sem še vztrajal, pa mi mulo arogantno odvrne, da je on eden od lastnikov. Da je sin od lastnika in da popustov ne morejo kar tako deliti.... Da bojo tako sebi delali izgubo....
Moja prva Mazda, od prej torej nimam izkušenj z dizel oziroma skyactiv motorji. Živim v LJ in dostikrat mrzel avto prižgem in ga ugasnem tudi, ko pride temperatura do cca 70 °C ali manj. Zdaj je naneslo, da že nekaj mesecev delam zjutraj relacije in naredim v kosu 80 km. Sedaj z relacijami je povprečna poraba padlaa na 7.2 L. Po LJ mi , ko še mrzel motor ugasnem pokaže tudi preko 10 L na vožnjo.
Evo danes se mi zjutraj ni mudilo in sem za spremembo vozil na desnem pasu 40km, brez klime. Nato pa še nazaj brez, da sem ugasnil avto, z klimo, na levem pasu, dinamično, in sem imel po 80 km porabo 6.1 L. Včeraj ista razdalja 7.5, skoraj da brez 6. prestave😜
Moje ugotovitve za X 186 motor je, da do 140 km/h po števcu na AC gre poraba pod 7 L, tudi pod 5L, ampak preveč penzionistično. Nad 140 km/h je nad 7L. Po LJ pa 8L in več.....
Meni je bila prejšnja posodobitev boljša, ta mi dosti krat kiksne, vsaj po LJ in okolica. Včasih me pa kar preseneti in mi ,ko je kje delo na cesti in nove omejitve, kar zazna in napiše...
Je pa stvar strežnika da bremza in počasi nalaga. Mislim, da sem bral, da so omejili hitrost al kako že....
@Gelipter čestitke avto je bomba ta motor je odličen za vožnjo. Bo kar razlika s CX5. Sem v živo videl to barvo, mene je navdušila. Je res nekaj novega. Na soncu pridejo "kristalčki " do izraza.
Za popuste oziroma opremo za zraven so pa kar trdi....
Ko sem mesec dva nazaj spraševal glede cen in popustov so mi rekli, da to leto ni več popusta na gotovino. In so cene višje od lanskega leta (cca 6 mesecev nazaj).
Sam imam tudi X 186 motor z ročnim menjalnikom. Lahko rečem, da si ne predstavljam manj žrebičkov v hlevu. Za avtocesto pa sploh.... Zaenkrat še nisem bil poslikan 🤑
Kar se tiče pa dojenčka in prtljage, meni je premajhen. Za udobno vožnjo na dopust mislim, da je na zadnjih sedežih ravno zadosti prostora. Prtljažnik pa je mali. Danes sem kupil avtosedež, 0-4 let. S škatlo vred, sem moral dati gumijasto korito in dvojno dno ven iz prtljažnika, da sem spravil škatlo na bok ravno pod višino police. Za dopust pa prtljago, voziček ne bi vozil v CX30. Za dnevne izlete pa je čisto OK.
Ja kaj hudiča je pa meni ostalo tako malo mikronov???
A so nove barve res tako revne.... Kaj pa sploh lahko naredim, da ne bom imel težav z lakom? Avto je 5 mesecev mlad 😠 na servisu so rekli, da je itak 5 let garancije....
Bom danes premeril, ko umerim merilec laka. Tudi mene zanima, koliko je pri moji 6-ki.
Super... še vedno ne morem prežvečiti, da mi je ostalo še tako malo. Debelino laka se itak ne da izmeriti, a pa je to pol možno, da se začne lupiti al pa pokati lak???
Vem da sm bral kako se splača prati v avtomatski pralnici, sej greš pol na leto, dve itak na poliranje in je avto kot nov....
Sem včeraj kupil, a še ne dobil profi merilnik debeline laka. 🤗
Brez tega pripomočka ni zdravo nič delati na laku.😉
Trenutno ne morem delati nič, ker imam v garaži parkirano eno revščino od folcvagna passata. Kolega ga prodaja, sva ga zrihtal, a ko ga je hotel odpeljati, ni več vžgal. 🤪
Pa so bili ob njem avtoelektičisti, pa mehaniki, pa FB mehaniki... nič. Nobeden ne ve, kaj je temu avtu. 🤔
Sem ga vprašal, če kupi mojo staro 6- ko. 😉
Sicer pa delam to le za usluge kolegom. Nimam časa se s tem zafrkavati, ker imam itak že preveč dela z kitarami.
Alex, a bi lahko prosim izmeril debelino recimo na haubi pa strehi pa napišeš ali je bilo že kaj prej na barvi delano?
Meni so na servisu nekaj polirali novi avto. Sem pa preveril in imam na strehi še 35 mikronov, na haubi pa v povprečju 50 oziroma še malo manj....
Ta k mi je meril se profi ukvarja z avtokozmetiko in je rekel, da sem kar zaključil s poliranjem, s streho 100%....
Ja za 4 mesece star avto je to čisto prehitro.... kaj pa ,če je kakšna trdovratna umazanija. Mogoče bi kdo, ki se ukvarja z avtokozmetiko ali pa kakšna dobra trgovina znala kaj več reči....
Jst tudi mislim, da je treba fejst drgnit, da gre dost laka dol... mogoče pa je bilo že v štartu malo barve....ali pa res šalabajzersko delano.....pri meni je meril 2 X, vmes še skalibriral in je bila hauba povprečno 50 mikronov, veliko od tega tudi samo 40. Bolj me moti, da so pri meni še pri drugem spet polirali. Čeprav sem izrecno rekel, da mehansko nič ne delajo.
Kar se pa tiče nanašanja keramike sam. Nisem se še spravil. Sem pa gledal, da je treba aplikator pogosto menjavati, ker hitro rata trd in posledično lahko naredi praske. Več kot kakšen sealant nisem osebno nanašal sam.
Mogoče kaj več nasvetov od izkušenejših članov.....
Keramiko bi dal obvezno. To potem ne ščiti pred kamenčki ampak ima Mazda zelo malo debeline barve in laka in bo keramika še malo dodala zraven....
Letos sem kupil svojo prvo Mazdo in sem vse prebrskal o motorjih, menjalnikih ... samo nisem začuda zasledil, da je barva veliko tanjša kot pri recimo nemških znamkah. Za mojo barvo naj bi celotna debelina bila samo 85 mikronov (rdeča naj bi imela cca 110). Skratka avto je bil na zalogi in je imel mikroskopske krožne rise, ki so bili vidni na soncu. Mene je to motilo in so mi rekli, da bo njihov ličar pogledal. Ker naj nebi bilo še vedno ok so dali še enemu strokovnjaku za pogledati. Ker sem bil že paničen zaradi toliko strokovnjakov sem izrecno zahteval, da naj mehansko nič ne delajo na barvi. In glej ga zlomka.... izvem, da je prvi strokovnjak prvo poliral na grobo in potem še na fino. Ta drugi, ki je samo pogledal, pa je isto nekaj poliral. Rise so spravili ven ampak je bil avto poliran vsaj 3 X.
Ko sem spraševal za keramiko mi je izmeril debelino in je ostalo na strehi še 35 mikronov, drugje pa pod 50 povprečno. In mi je rekel, da on nebi nič več počel z barvo. Ker za nanos keramike je treba spet polirati.
Mazda servisu sem zaupal, ker kaj pa v primeru karambola, sej takrat se tudi barva. Tako, da bolje izbrati dobrega in izkušenega strokovnjaka za keramiko, ker pred nanosom se avto tudi polira in naj bo čim manj odstranjevanja laka.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Da kar tuki vprašam. Gledam isto CX5, g194 AT. Novo. Te na zalogi imajo še i eloop. Ta nove so že mild hibrid. A so še vedno (pri CX5?) težave z i eloop in je bolje naročiti z mild hibrid sistemom? Vem, da je zdaj 6 let garancije. Aja, za AT pravjo, da ne rabi servis, lahko pa naredijo. Nima čepa spodaj in izčrpajo ven.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani