Zelo dobra razlaga glede kitajskih EV-jev in tole prihaja k nam. Noro kaj se gremo, z elektrifikacijo bomo uničili evropsko avto industrijo verjetno za zmeraj. Odpovedal smo se konkurenčne prednosti, znanjem, ki smo jih več kot stoletje razvijali, da bomo padli na hitro spacanim izdelkom made in China.
Nisi edini… ko sem se vračal iz Portoroža, sem moral v Postojni it tankat. … ampak se ne sekiram preveč… Pri 40 litrih bencina, je to slabih 80 centov izgube
Tolk ti v enem dnevu pir podražijo v lokalu... ampak kakor koli že... "dol z Golobom"
So ja... pa so ugotovili le to, da ti to rata edino če imaš časa na pretek, kot recimo upokojenci. No upokojenci so edini, da se jim splača to počenjat. Isti kurac je al sediš pred blokom na klopci in klepetaš bedarije, al se pa pelješ na sedežu v vlaku v Koper in isto klepetaš o bedarijah, stane te pa enako.
Če pa gledamo okoljevarstveno je pa to ekološko najbolj neprimeren način, da se voziš naokoli za brezveze samo zato, ker je zastonj.
Ampak, jaz sem itak neumen, ker ne razumem, da v službo se peljat z lastnim avtom je smrtni greh pa kljub temu, da sem zanj plačal državi davke, da jih plačujem pri gorivu, da nisem strošek države na sociali, ampak da z davki od plače plačujem za to socialo, da se lahko dugi naokoli zastonj vozakajo, sam naj pa hodim peš al kako? Žal je logika, ki je meni pač nerazumljiva.
Točno tako, ta zloglasni CO2 se izpušča v višinah, kjer naj bi najbolj vplival kot toplogredni plin, kot pa pri tleh, kjer se veliko preje vsrka skozi rastline in predela nazaj v kisik in hrano za rastline. Tko je to ko je potrebno sledit agendi in ljudi prepričat, da so krivi zato ker imajo avto in z njim prevozijo 20kkm na leto. Peš naj hodijo banda lena, da se bodo pomembneži še vedno nemoteno vozili po cestah, zraku in morju.
Dejansko res... leta je veljalo, da v prvem letu avto izgubi 20% svoje vrednosti. Torej vsaj 12 jurjev dol na 44k€. Pejt tja, daj jim ponudbo 42k€ pa da jih vidiš a bojo kej trzal pol se pa za 44/45k€ dogovorite in je to to.
Probaj, pokaži interes, če bodo palamudrili, jim samo reci, da si mislil ga itak it v Nemčijo iskat pa si vseeno še pri nas poskusil skleniti posel. Daj jim številko in 14 dni časa, da se mogoče premislijo. Če te ne pokličejo imaš še vedno možnost it v Nemčijo. Brez skrbi, ljudje ne skačajo okol njih s 50 jurji in tulijo "take my money".
Saj ne moreš zadnjih 30 let nakupov vozil zamenjati v petletki - to je pa menda celo otrokom jasno?! Gleda se trende - in trend je jasen. Norveška bo prva močno prometno elektrificirana država na svetu.
Pa a veš zakaj? Zato, ker so na ICE nabili tako visoke davke, da so celo dražji kot EV-ji. To je pač diktatura in ne svobodni treg, ki naj bi veljal v kapitalizmu. Tako so delali za časa Juge, ko so uvoženim avtom nabili take dajatve, da je folk zato raje kupoval Jugota in stoenko. A to je napredek - to je čisto nazadovanje. Folk spravit v stisko - demokracija my ass.
A je dolg nazaj od kar so ti menjali? Čeprav ni več v garanciji bi sam verjetno šel še enkrat tja in jih opozoril, da očitno ni šlo za strokovno popravilo in da bi bilo fair tole zdaj zrihtat v okviru kulance. Al pa vsaj toliko, da ti dela ne računajo.
Zakaj pa BMW-jaši tako striktno ne dajejo smernika? Naj bi bil glavni odgovor to, da se počutijo osramočene, da morajo početi isto kot vozniki inferiornih avtov. Dejansko naj bi šlo res za občutek prizemljitve ega. Seveda to ne velja za vse lastnike BMW-jev vseeno pa razloži ta zanimiv fenomen, ki se ga opaža pri voznikih bolj premijskih avtov. Ne vem kaj na to porečejo lastniki premijske Mazde CX-30, kako se počutijo pred odločitvijo o spremembi smeri vožnje.
Drugače pa ja, sam imam nastavljeno piskanje , ko gre avto preko vzdolžne črte in to me še dodatno vspodbuja, da dajem vedno žmigavec ob kakršnikoli spremembi smeri. Ja na začetku je bistveno več piskalo, danes sem pa že res zalo avtomatski in se striktno držim uporabe smernikov. Mogoče 1x tedensko mi še kakšen tak manever uide, ampak izboljšava je res očitna.
Ne se zajebavat... vzemi 15k€. Mislim, sam ne bi 2x razmišljal, ker jebe bo bistveno več, da boš na koncu mogoče imel jurja, jurja in pol manj stroškov... ni vredno, ker to je loto al bo šlo al ne. Tole se splače popravljat v lastni režiji le če imaš najboljšga prjatla za kleparja pa super soseda, ki je ličar. Švero pa ti ne bo dal nikoli 4k€, raje 3,5 ali celo manj.
To sem že videl, ko se je en hotel zrinit pred nasprotnimi, da bi zavil v desno pred njimi. Pa če so hoteli naprej so ga morali počakat in je kreten dosegel svoje.
Ce nadaljujem z ugibanjem, je lahko tudi navadna stara bencinska ai dizelska kanta, ki ima v prtljazniku neko vnetjivo snov ... Sicer pa pri mojem je baterija v dnu pod kabino in ne v zadnjem delu vozila...
Slabo ugibaš 😜 Ogromno PHEV ima baterijo pod zadnjimi zici oziroma nad zadnjim vpetjem. Hyundai, KIA... se pa strinjam s tabo, da če bi bil bencinar ali dizelaš je edino možno da takole zgori v kratkem času le, če bi prevažal kaj vnetljivega v prtljažniku.
Ne ni bil BEV je bil pa nekaj takega kar imaš ti. Priključni hibrid. Ne glede, da so slike slabš kot bi jih slikali z 20 let staro Nokio se vidi, da gasilci kljub popolnoma zgorenem avtu še vedno spricajo zadnji del, kjer je baterija in se še kar kadi. In ni bilo gorivo iz tanka, ker ob takem uničenju tud tanka ni več. Pa trava je ožgana tako daleč stran od avta, kar je edino možno pri temperaturnem pobegu baterije, kjer dobesedno gori in švasa vodoravno z zelo visoko temperaturo.
Laično bi rekel, da se je najprej vžgala baterija in ker je v bližini tanka je tudi tega prežgalo, gorivo je šlo po tleh in veselo skurilo cel avto. Me je pa presenetila izjava, da so požar hitro pogasili gasilci - hitro? Od avta ni nič ostalo. Ko so prišli so le še hladili in gasili baterijo.
Noja… jaz mislim, da je ravno obratno… Ce zagori EV, se to ne veliko povdarja… tudi, ce sploh ni EV 🙄🤣
Zato, ker je razlika, ko zagori EV, kjer ja aktivirana cela gasilska postaja, al pa ko zagori ICE na AC in ga je lastnik sam pogasil. V obeh primerih pa je beležen po en požar. Ko zagori EV, zgori cel kamion na katerem je bil naložen, cela etaža garažne hiše al pa cela ladja. Pred dobo EV-jev so bili tako totalni požari z udeleženimi vozili skoraj nemogoči, če seveda ni šlo za prometno nesrečo z dovolj veliko smole, da je zagorelo.
Tak nesrečni dogodek je bil pred skoraj 20 leti, ampak še enkrat vse je šlo narobe od začetka do žalostnega konca.
Število požarov se daleč najbolj zvišuje zaradi hibridov.
In hibridi so zame še vedno ICE kategorija. Ker BEV pač niso. Ergo?
In vžagalo se je na bencinske motorju al v bateriji. A ni zanimivo, da uradne statistike kateri tip vozila se je vžgal pa ne beležijo... zakaj tako? Pa ne da se kaj skriva? Če bi se ICE-ji vžigali bi bilo to napisano z veliko saj se gre za agendo menjave ICE za EV.
No, je pa v zgornjem članku vsaj nekaj statistike.
V povprečju zgorita dva avtomobila na dan? Pa nista EV, sicer bi bilo povsod. 😃
Bereš selektivno kot ti najbolj ustreza za branjenje EV-jev. Cca 12% EV-jev se proda letno, kar pomeni da toliko ICE-jev manj pa imaš skok iz cca 700 na cca 860 požarov na leto. To je skok samo v zadnjih dveh letih.
Dejmo seštet ena plus ena in se vprašat, kateri procent avtov v zadnjih letih najbolj narašča pri ostalih pa pada. A ti resno misliš, da se kljub manjši prodaji ICE-jev število požarov zvišuje zaradi ICE?
Ne vem no zakaj moram to razlagat. Letni procent prodanih (procent vseh avto je še bistveno nižji) je cca 12%, samo v dveh letih pa je zrastlo število požarov za 23%. Ne vem no kdo je tu nor, resno ne vem.
Absolutno se bo našla tudi kakšna neresnica ampak tako v eno kot v drugo smer. Tukaj je širil neresnico nek posameznik, v primeru požara EV-jev pa neresnico ali bolje rečeno zatajitev počnejo celo mediji, policija, uradni kanali, ki dostikrat z zavajanjem preusmerjajo pozornost.
Spomni se une ladje, koliko časa so govorili, da ni EV gor zagorel... al pa kamiona z avti na Štajerki. Isto, vse so poskušali najdit, da ni EV zagorel.
Mene osebno to ne moti, da pride do težav in nekaj zagori . to je lahko vedno problem sploh pri novih tehnologijah. Me pa strašno moti, ko se zadeve poskuša pometat pod preprogo in ljudem razlagat, da je vse OK in da naj gledajo raje drugam. Celo tako daleč se gre ta agenda, da se umikajo varnostni protokoli, varnostne omejitve in kar naenkrat za neko zlagano ekologijo, smo pripravljeni "žrtvovat" celo življenja. Čist kontra kot so govorili za časa korone, kjer raje uničimo in zaprimo celotno gospodarstvo, saj se splača tudi, če rešimo samo eno življenje.
Ne vem, ampak že pred več kot 20 leti smo se jebali s certifikati SiQ pa je šlo samo za brandanje sestavljenih PC-jev. So jih tem matrali z el. prenapetostnimi udari, metali skoraj ob tla in jih poskušali na vsak način zakurit. Če bi to delali danes z EV-ji bi že vse zgorelo. Takrat za stvari, ki so imele največji kos baterije tisto malo gumbek baterijo smo delali ne vem kake nore teste, danes pa ni panike 100kWh baterija brez testov je vse ustrezno in homologirano pa dam roko v ogenj, da nobenega niti približno takega testa za požarno varnost ni bilo narejenega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zelo dobra razlaga glede kitajskih EV-jev in tole prihaja k nam. Noro kaj se gremo, z elektrifikacijo bomo uničili evropsko avto industrijo verjetno za zmeraj. Odpovedal smo se konkurenčne prednosti, znanjem, ki smo jih več kot stoletje razvijali, da bomo padli na hitro spacanim izdelkom made in China.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani