Kako pa se kaj pelje CAPTIVA??? :ne vem: Je zadeva OK?
Pri vo?nji Captive sem bil zelo presene?en (pozitivno, da ne bo zmote)!
Udobje kot v kak?ni ve?ji limuzini, izredno dobro izolirana (ni hrupa motorja, ?eprav sem vozil diesel), pospe?ki kar ugledni, glede na to, da ima avto 2 toni (2.0 diesel 150 konjev), kon?na hitrost-?tevec se je umiril pri 195 km/h po ravnini (najve?je presene?enje), poraba pa je hmmm en minus - povpre?no med 9,5 in 12,5 litri (diesel) goriva.
Druga?e pa zoom-zoom do prvega trgovca in testirat!
prestavljanje iz v drugo (iz prve/tretje v drugo), je tudi pri nas mal problemati?na, sam se usega navad?. Sklopka pa ni? ne zdrsava, razen po nekje 40k km, ko smo jo morali menjat zaradi obrabe
kar naenkrat je spustila, nekje 2k km preden je bla tok fu?, da se je ?e komaj dalo peljat. Nam ni blo ni? jasno, avto ve?ino vozi mama, zelo previdno, res pa je da je recimo vsako jutro nekje 5 km cijazenja, kjer se premakne? 1m, ustavi?, spet spelje?, vozi? po 3 kmh, tako, da tam se nekaj sklopko matra, ampak tudi to ne tolko, da bi po 40k km bla zani??
Menjava sklopke pa je na Cosmosu pri?la 170k sit
lp
Moj aftek ima 130k km pa se sklopka obna?a kot prvi dan (brez menjave) !!!
?e pri meni bolj?i od : BMW 320i; Ranault Megane; Opel Astra; ?koda Octavia; Honda Civic VTi(ne me kregat); Ford Mondeo; Fiat Stilo; Chewrolet Captiva; Chewrolet Epica;...ne ljubi se mi ve? na?tevat
jaz ga nisem dal, zaradi tega ker se veliko vozim po drzavah kjer tankajo cuden dizel...
glede na to, da ze s cistim dizlom bo avto velik bolj kadil, to bi blo smrtonosno za mojega.
naj te veseli dejstvo, da mas najbrz vec kot tovarniskih 136 KM (na enem teste so izmerili skoraj 150KM)
Jap, na tistem testu so namerili 147,6 KS (tovarni?ki motor)
Jaz nisem imel ?ipa ampak PowerBox:
- pozna se pri pospe?evanju (kar opazna razlika-vendar je tudi opaznej?a turbo luknja);
- kon?na hitrost (mala razlika-mogo?e 3-5 km/h);
- dimljenje (bistveno bolj zadimi, ko pohodi? plin);
- poraba (ni bistvene razlike-mogo?e kakega pol litra, kar je verjetno posledica podzavestnega priganjanja motorja, ko si glavni, ker ma? "?ipan" avto)!
Moj aftek se ?e kar nekaj ?asa vozi zopet brez PowerBoxa, pa gre kar v redu (po ?tevcu tudi 220 in ve?, ?e je treba )...
Jaz sem pred 6-ko imel Renaulta Megane - nikoli ve? Renaulta (pa res sem ?e dosti razli?nih avtov imel - vsaj 25) ... kanta od kante ... sorry ... ... kvari in crkuje se vse po?ez - ko je bil star 1,5 leta mi je prekipelo in je ?el papa!
sedaj si pa poglejte mazdo 6, ki jo prodajajo v Nem?iji; koliko dodatne opreme imajo, vklju?no z akustiko in za kak?no ceno?! (na sliki je M6 stufenheck samo bencinar, ki je kar cenej?i - tudi ostali modeli). Pri nas pa je nabita cena in vse 6 imajo samo osnovno opremo ne glede na (to ali je benz, dizel) ceno!!!????
Tudi jaz ne bi rad nekomu pameti solil po nepotrebnem - v galvnem pri moji Mazdi 6 CD 136 TE letnik 2003 so kabli pod trikotno plastiko namenjeni visokotoncem in to so na servisu tudi vedeli, saj so mi visokotonce prikljapljali in montirali na poobla??enem Mazda servisu! Drugih posegov niso izvajali, kot zvo?nike priklopli na ta dva kabla, ki sta po besedah avtoelektri?arja (na Mazda servisu) namenjena za visokotonce! Od kod in kako sta potegnjena pa me preve? ne zanima (mogo?e gre en kabel (par seveda) v vrata, kjer se razdeli na dva (en na zvo?nik v vratih en pa za visokotonce)?!
V glavnem - jaz imam prikljopljene na ta kabel, ki je skrit pod to majhno trikotno plastiko in igrajo OK!
Hmmm, nisem prepri?an, da bo to ?lo tako "na simpl".
Tisti kabel pod plasti?nim trikotnikom (rde? in ?rn) je namre? kabel kontakta (klju? na "ON") in je namenjen za stranska ogledala, ki se zlo?ijo avtomatsko, ko izklju?i? kontakt. Za Evropo ni takih ogledal, kabel je pa pa? pripravljen.
Plus za vgradnjo visokotonskih zvo?nikov mora? obvezno vgraditi ?e kretnico, ki bo lo?ila visoke tone na visokotonec in ni?je tone na glavni zvo?nik. Torej je treba razdreti vrata.
Vse ostalo pa dr?i.
?isto tako simpl je! Preverjeno je ta kabl pri 6-ki predviden za visokotonce in je ?e povezan na radio - nima nobene veze z ogledali! Pa tudi za kretnico ni potrebno skrbet (?e nisi preve? zahteven poslu?alec), ker imajo ti zvo?niki ponavadi ?e vgrajen kondenzator?ek, ki svojo nalogo kar OK opravlja! Torej - kupi? visokotonce, priklopi?, pritrdi? na plastiko in uala - ?pila! Niti sledu o razdiranju vrat ali ?em podobnem!?
Preden se ?iri kriva vera je potrebno dejstva malo preverit!
?al mislim, da bo to zelo te?ko. Si ne predstavljam, da bi 6ka po 15. letih in ?ez 300k km delala brezhibno. Zaradi prepogostih okvar elektronskih in mehanskih sklopov, bo postal avto finan?no prezahteven. Bolje bo kupiti kaj novej?ega.
Jaz pa mislim, da bo pri 300k km laufala kar OK. Jaz imam zaenkrat 122k km, pa ni crknilo ?e ni?!!! (razen neljubega dogodka z vijakom) - zamenjani so edino filtri in zavorne plo??ice (pa pri 120k km ?e vsi jermeni) - aja, na enem ?arometu je crknil motro?ek - ta ?aromet je tudi zamenjan!!! Pri?akujem ?e vsaj 3 x toliko km brez te?av - hehehe
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri vo?nji Captive sem bil zelo presene?en (pozitivno, da ne bo zmote)!
Udobje kot v kak?ni ve?ji limuzini, izredno dobro izolirana (ni hrupa motorja, ?eprav sem vozil diesel), pospe?ki kar ugledni, glede na to, da ima avto 2 toni (2.0 diesel 150 konjev), kon?na hitrost-?tevec se je umiril pri 195 km/h po ravnini (najve?je presene?enje), poraba pa je hmmm en minus - povpre?no med 9,5 in 12,5 litri (diesel) goriva.
Druga?e pa zoom-zoom do prvega trgovca in testirat!
Moj aftek ima 130k km pa se sklopka obna?a kot prvi dan (brez menjave) !!!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani