Skoči na vsebino
Mazda 3 CD110TX-DIESEL
Napisano

Mazdo 3 izdelujejo na Japonskem. Imam mazdo 3, sicer bencinarja 1.6 in doslej nisem imel nikakr?nih te?av. Mojo porabo si lahko ogleda? tukaj http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=5846 , pri dizlu lahko ra?una? z do dvema litroma manj?o porabo od moje (seveda, ?e nima? spodnjih ekstremitet z ute?mi popolnjenih). Pojdi pa vsekakor na splet pogledat www.poraba.com, izberi modele mazde 3 dizel in si oglej dejasnke porabe lastnikov. Osebno sem se odlo?il za bencinarja tudi zaradi cenej?ega vzdr?evanja saj te pri dizlu na 120.000 km ?aka veliki servis zaradi pogonskih jermenov (600 eur, ?e ne ve?), medtem ko imajo bencinarji zaradi pogonske verige ta dra?ji servis ?ele pri 240.000 km. Zato je klju?nega pomena, da kupi? trojko s potrjeno servisno knjigo oz. avto z preverjeno zgodovino. Najbolje bo, ?e i??e? opcijo nakup na domu, se pravi od 1.lastnika, z realno kilometra?o (preverljivo na servisu), pa glej,da ne bo? ti tisti, ki bo moral takoj veliki servis pla?ati. Pogajaj se za toliko ni?jo ceno, pa?. Vsekakor pa riskiraj tistih 90 eur in se dogovori s prodajalcem za preventivni pregled pri AMZS (kompletni pregled vozila, dokumentacije in pregled debeline laka z laserjem). :policaj:

 

Osebno sem svojo trojko kupil na popolnoma identi?en na?in kot je zgoraj opisano in imam mir :vesel: . Ogleda? si jo lahko s klikom na moj nick. Glede servisov pa je tako...pri mojem bencinarju jih imam na 20.000 km oz. 1 leto (kar je prej), ra?uni od 1.lastnika na poobla??enih servisih (rednih) v Ljubljani pa ne presegajo 228 eur (oz. so bili manj?i od navedenega).

 

 

Veliko pa si lahko o trojki prebere? tudi tu http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/?n=2627

 

Gre sicer za test bencinarja kakr?en je moj, ampak kjer ni omenjan motor oz. zmogljivosti lahko smatra?, da gre za v bistvu enak avto.

 

 

 

Upam, da bo kaj v pomo?. Predvsem pa.....

 

NE ZALETAVAJ SE PRI NAKUPU, ?E VE?JA PREVIDNOST PRI NAKUPU UVO?ENIH AVTOV!

 

 

Lp!

58461.png
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dilema - kje tankati
Napisano

Na kratko....

 

ti kar ostani pri prej?njem tank?telu, Petrolov dizel ni ni? drugega kot nekaj kar so imeli vsi konkurenti pred njim, le tako kot je treba, medtem ko so reanaulti, pa celo vw in audiji obstajali v prometu, real in ostale AH so vse reklamacije nalepile zavarovalnicam, slednje pa Petrolu. Autodelta pa je zagrozila celo z ukinitvijo uvoza dizelskih vozil.

 

Ja...to je Petrol.

 

Va?no, da se pred vsako stavbo Petrola svetita marmor in krom,tistim, ki vse to posledi?no financirajo pa naj veselo crkujejo avtomobili.

 

Petrol? Ne hvala!! :angry:

58461.png
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Uklopko ?estitam...

 

Le liter ve?ja poraba za 45 KM razlike (+?ir?e in ve?je gume) napram moji srebrnjakinji.

 

Je pa nekaj ne, ker smo ?e pri porabi....

 

Ve kdo zakaj BC toliko prej naznani preostalo kilometra?o (remaining mileage)? Resda se vedno nekako ujema preostalih 50km(po BC) z vklopom lu?ke za rezervo, a me moti predvsem dejanski volumen rezervoarja. V posodo namre? nisem nikoli nato?il ve? kot 47 litrov ob konstantno enakih reakcijah BC-ja in lu?ke za rezervo. Je potemtakem tovarni?ki podatek o volumnu posode za gorivo 55 litrov realen ali gre za pred?asno (morebiti tudi preventivno) reakcijo BC-ja?

 

Thanx. B)

58461.png
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Vmesnik DENSION
Napisano

MK R1

 

Kolikor vem zelo priporo?ljiva zadeva, tudi s strani car audio majstrov, ki se ?e leta ukvarjajo z avtoakustiko nasploh. Zadeva funkcionira brez problemov, dosedanji uporabniki zadovoljni, ni motenj s strani gsm frekvenc. Edino, ?e ?eli? ?e naprej uporabljati komande na volanu kupi iPod, ker pri mp3 playerju te opcije nima?.

 

V avtoakusti?ni gara?i poleg Gama centra v BTC vgrajujejo prav Densionove naprave, ker so po njihovih izku?njah edine OK! Obstajajo ?e nekatere cenej?e kitajske variante, ki pa imajo svoje slabosti.

 

Cena za Dension Gateway 300 je v tej gara?i 180eur + monta?a 20 eur...(preverjeno par dni nazaj na mestu samem). Monta?a je skrita, ni vidne in?talacije. Priklopi? mp3 player oz. iPod in :ouje: .

58461.png
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda Mp3 USB - XcarlinK
Napisano

Tako je ne...

 

Podobno kot vidim nekateri izmed vas tudi sam pogre?am pri svoji trojki mp3. Premore namre? original radio z CD enoto, ki omenjenega formata ne podpira.

 

Kot ka?e je edina zihr varianta z garancijo mislim da 1 leto, vmesnik proizvajalca Dension, namestitev pa v gara?i poleg Game v BTC pa car audio mojstru vzame cca. pol ure. Kot zatrjuje sam (vozi trojko GTA) gre za napravo za katero 100% garantira, da bo delala kot je treba to potrjuje tudi praksa. Nobenih te?av naprava nima niti z morebitnimi gsm motnjami, kot je bilo to prisotno pri recimo Kaalmanu. Na trgu so na voljo tudi nekateri drugi modeli vmesnikov kitajskega porekla s katerimi pa sam omenjen mojster nima pozitivnih izku?enj oz. so uporabniki imeli tak?ne in druga?ne neprijetnosti.

 

Cena je 180 eur+ monta?a 20 eur, monta?a je v celoti skrita (ni vidne in?talacije, ?e posebej je primerna za 3 in 6-tice, ki imata idealen predal za prestavno ro?ico v katerem je ve? kot dovolj prostora za mp3 player oziroma iPod katera je potrebno konektirat na instalacijo, da mp3 pesmice zaigrajo v kabini. Bolj?a izbira je iPod saj tako lahko uporablja? komande na volanu, medtem ko mp3 player te opcije ne podpira.

 

 

Predrago?

Stvar odlo?itve posameznika.

 

Za la?jo odlo?itev.....cena original mp3 enote za npr. mazdo 3 letnik 2003/04 skupaj z okvirjem (plastika) je cca 370 eur (podatek Gama center BTC , 7.7.2008), kar bi z monta?o naneslo skoraj 100% ve?ji stro?ek. Na drugi strani je na voljo cela paleta cheap mp3 radijev v sosednjem Big Bangu, a s tem izgubi? ergonomijo na konzoli, pa tudi komande na volanu. Slednje vsaj zame predvsem iz estetsko-uporabnega vidika ne pride v po?tev.

 

 

Upam, da bo kaj v pomo?, seveda pa bom hvale?en tudi nekomu, ki pozna ?e kako bolj ugodno a zanesljivo varianto omenjenega vmesnika. Konec koncev 180+20 monta?a+iPod vseeno ni tako malo. :(

 

 

 

Lp!

58461.png
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

mazda 3 1.6 sport - bencinc - poraba ce se ?e tako trudim ne pade pod 8,7 - na dolge relacije ob kontroliraju sprotne porabe, da ja ne bi pritiskala ali pretiravala..... mislim :blink: NO KOMENT!!!!!!! Lahko se trudi? ko nor ma ni?ja poraba je samo ce se vozi? po prazni cesti navzdol po Crno kalskem klancu.....

 

veliko veselja pri tankanju....

 

 

 

Lela...

 

Nekaj je o?itno narobe, ?e pravi? da nima? prete?ke noge. Pri svoji trojki z normalno, dinami?no, kombinirano vo?njo ne pridem ?ez 7,6 (prakti?ni izra?un), BC pa ka?e dokaj to?no (odstopanje do 0,3 l). Tako da ne bi bilo odve? se zapeljati na servis in opisati zadevo. Definitivno pa meni to ni normalno. Seveda bi poraba ob?utno narasla pri priganjanju, kar pa je za trojke bencin karakteristi?no (spletna strani avtomagazina-preberi si tukaj:

http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/?n=2627 , http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/?n=1351

 

Bi bilo pa zanimivo zvedeti kako se bo stvar na koncu raspletla, vsekakor poro?aj.

 

Lp!

58461.png
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Vem da je bilo na to temo ?e kar nekaj napisanega, vendar vseeno odpriam nov topic...

Zanima me koliko vam kej po?rejo mazde 6 (lahko tut druge) z gumami od 205/55/16 naprej?

Ker nam se je poraba dvignila iz 7l na skoraj 8l??? Ali je to normalno?

 

LP,andraz

 

p.s.spra?ujem se kak?na bi bila opraba ?e bi dal gor 225/45/17

 

 

 

LP!

 

ANDRAZZZ...

 

 

NA SVOJI TROJKI IMAM OMENJENO DIMENZIJO PNEVMATIK IN JASNO ALU PLATI??A (MAZDA SPORT, 5-KRAKA). PORABA PRI NORMALNI KOMBINIRANI VO?NJI (MESTO+AVTOCESTA DO 130 km/h) JE PRI MENI KAR KONSTANTNA IN ZNA?A ?E DOLGO 7,5 l/100 km.

 

POZABIL PA SI OMENITI VSAJ 2 BISTVENI STVARI :ne vem: :

 

1. ALI SI PNEVMATIKE OMENJENIH DIMENZIJ DAL NA ALU ALI JEKLENA PLATI??A. PRI SLEDNJIH BI BILA VE?JA PORABA ZARADI TE?E NAMRE? ?E TOLIKO BOLJ LOGI?NA.

 

2. JE AVTO DIZEL ALI BENCINAR? PRI DIZLU MED DRUGIM TUDI ZARADI VELIKEGA NAVORA (VE?INA ?ESTIC MALO POD 140 KM), NI PRI?AKOVATI VE?JIH ODSTOPANJ, MEDTEM KO BENCINAR NAVADNO MNOGO IZRAZITEJ?E ZAZNA SPREMEMBE NA SEBI, TUDI KOLESNE. PREDVIDEVAM PA (iz 7l na skoraj 8l???), DA GRE ZA DIZLA.

 

NA SAMO PORABO PA LAHKO VPLIVA TUDI MNOGO OSTALIH DEJAVNIKOV, KI JIH TUDI NE GRE IZKLJU?ITI.

VSEKAKOR PO?AKAJ TUDI NA KAK?NO MERITEV PORABE VE?, IZRA?UN DELAJ PO PRAKTI?NI POTI, MERILNIK PORABE NA RA?UNALNIKU PONAVADI NEKOLIKO ODSTOPA (VELJA ZA VSA VOZILA).

 

PRI 225/45/17 PA V TO SPLOH NE DVOMI. PA Z DODATNIM STRO?KOM HOMOLOGACIJE RA?UNAJ.

 

LP!

58461.png
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume 2008
Napisano

Oj!

 

Kon?no sem naro?il letne gume - ker sem GYF1 prodal skupaj z mazdo... Audi je pa mel gor Michelinke pilot ampak samo 16 col pa bodo romale na o?etovega pi?oj?ka 407... da mi bodo original litke ostale za zimake...

 

Mel sem kar nekaj pomislekov in dolgo izbiral - ampak odlo?itev je padla:

 

feltne Tomasson TN6 black edition 18 col

http://www.tomason.de/tn6_blackedition.php

 

in gume Dunlop sport maxx TT 245/40/18

http://www.siol.net/avtomoto/tehnika/2008/...rt_maxx_tt.aspx

 

Rad bi kak?no mnenje, ?e ima kdo kako izku?njo - vem da so gume nov model zato tudi tako te?ko dobim informacije - in pa standardno vpra?anje - KOLIKO NAJ JIH NAPUMPAM?

 

Pa ?e cena - pri nas sem pregledal vse spletne strani - pa ni? cenika nikjer. Vzel mi je 300? po gumi za komplet, z dostavo domov in plinskim polnenjem pa centriranjem in monta?o. Se pravi 1.200? total.

 

Lp Kuscar

 

p.s. sliko nalimam ko jih prevzamem in zmontiram

 

 

 

LP!

 

KUSCAR!

 

IZKU?ENJ Z 18 COL, NITI Z AUDIJI NIMAM, A JE DOBER PRIJATELJ (REALEN IZOBRA?EN ?LOVEK) VELIKO SLU?BENO NA POTI IN ZADNJIH NEKAJ LET KILOMETRE (SRBIJA, ITALIJA ITD...) PREMAGUJE Z 4 LETA STARIM EDINIM V SLO BMW SERIJA 5 S.M.G. GRE ZA REDEK IN OMEJEN PRIMEREK BAVARIE Z SKORAJ 300KM (MOTOR NAD 4000 ccm) NA KATERIH IMA FULDINE PNEVMATIKE. Z NJIMI NI ZADOVOLJEN, KER NA VE?JIH AVTOMOBILIH DELUJEJO PREMEHKO :( (TUDI POPREJ NA VE?JIH SLU?BENIH VOZILIH ENAKO).TUDI NA DE?EVNI IN SNE?NI PODLAGI SO SE POKAZALE ZA NE 100% (IN TUKAJ OMENJA ZADNJI POGON BMW KOT ZANEMARLJIV FAKTOR, KER JE OB?UTEK TUDI KLJUB TEMU ?E VEDNO PREVE? NEPRI?AKOVAN).

 

 

VE? MOGO?E OD DRUGIH ?LANOV.....TOLIKO OD MENE.

 

 

 

PA SRE?NO NA CESTI!

58461.png
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume 2008
Napisano

JAz sem ze 2 meseca nazaj nabavil Bridgestone Turanza ER300. Bomo vidl cez 14 dni, kako se kaj obnesejo.

lp

 

BRIDGESTONE TURANZA ER300 DEFINITIVNO DOBRA IZBIRA :bravo: . RAVNO PRAV?NJA GUMA ZA ZADOVOLJIVO TAKO DINAMI?NO KOT EKONOMI?NO VO?NJO, HITROST V OVINKIH JI NI TUJA (DSC OFF-SE RAZUME). RES PA JE, DA DAJEM MNENJE NA PODLAGI IZKU?ENJ PRI SVOJI TROJKI, KI JE BILA NA NOVO OBUTA MARCA LETOS. A GLEDE NA TO, DA GRE ZA DIMENZIJO 205//55/16 COL (HITROSTNI RAZRED 91V-DO 240km/h) BI SE MORALE ENAKO DOBRO DR?ATI TUDI NA ?ESTICAH.

 

VSEENO PA BI BILO SMOTRNO V ZAKUP VZETI RAZLIKO V TE?I MED TROJKO IN ?ESTICO TER ZADEK PRI NESPORT VERZIJAH. MOGO?E EDINI FAKTOR, KI BI LAHKO VPLIVAL NA NEKOLIKO DRUGA?NO OBNA?ANJE OMENJENE GUME, A ZOPET NA PODLAGI IZJEMNEGA PODVOZJA ZOOM GENERACIJE.......NITI NE.

 

 

VSEKAKOR PA....?E IMATE TROJKO, STE Z ER300 ZMAGALI.... :vesel:

 

B&F PNEUMATIC CENTER....S POPUSTOM 4 KOSI 205%NEKAJ ?EZ 450 EUR....MORAL PA BI ?E PREVERITI NA RA?UNU DOMA.

 

 

 

UPAM, DA BO IZKU?NJA V POMO?, ZA VE? INFO NIKAR ?PARAT VPRA?ANJ. ZATO SMO TUKAJ!

 

Lp!

58461.png
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.