Se ne bom kregov. Ampak, odgovoru sem godlikeu k je napisov kako je v grciji, in sem reku na kaj je treba pazt po grciji, nism za eu na splosno pisov, sem mislu da je bilo jasno napisano. Tko kt sm reku, po grciji, mas nekje 50/50 krozne, mesano med to kar je po njihovo in kar je po nase. V vseh mojih letih tam, je bilo vedno pravilo da ce na vstopu ni table za odvzem prednosti, pol jo ma ta k vstopa.
Se ponavljam ze ne vem kolk dolg, da je tocn tko pise v tvojem linku 😂
Pri nas do krizisca. Pa mislm da smo eni redkih ki imajo tako pravilo.
Vecinoma majo do preklica, zato naprimer vids razne svabe, avstrijce, etc... ki pred kriziscem zmanjsajo na karkoli je omejitev, in pol v nedogled tolk vozi, zadej pa ljudje pizdijo
Tako je 3 variante
1. Za kriziscem kot pri nas
2. Do preklica
3. V nekaterih pa se Do stop ali semaforja,ne pa do ninas prednosti
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Drugace sem pa ravno s 3 dnevnega solanja za vodice na motorju, res zanimivo. Na primer ne dovoljujejo vse drzave da se svojec pelje v resilcu, zavijanje pri rdeci je spet razlicno v 3h evropsjlkih drzavah, eu je res homogena,
Tipicen primer za eu, vas vprasam do kam velja ta znak
null
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Jest pravm, da v grcij, v njihovih kroznih, notr, nimas nobenih tabl. Mas jo na vstopu, ce jo imas. Ce ciljas na une "krozne", ki to niso, k avenije skupaj pridejo, je vse oznaceno kt je treba, ker je to mavadno krizisce za njih in tudi ni oznaceno da je krozno.
Tko kt je @godlike reku, grska krozna, ce ni table, ma vedno prednost kdor se vkljucuje, pa ni vazno kolk je veliko krozno. Jih pa ze kr nekej casa spreminjajo, da bo promet potekov tko kt drugje, in zato pravm, da mors pazt kaksna tabla je na vstopu, pa ce ma un k se vkljucuje kaksno tablo. Mors racunat, da je to ne glede na velikost kroznga. Kt da bi v Kranju na primskovem v grosovem kroznem meli prednost uni od zunaj, pa je zadeva vse skupaj nic velika
Tudi, v grcij tista velika krozna kjer skupaj pridejo avenije niso krozisca in se vsak uvoz/izvoz tretira kt svoje krizisce, in ma lahko v enem kriziscu un k je "v kroznem" prednost, v naslednjem pa uni k se vkljucujejo. Te znajo bit zurka tud za GPS, ker se zna tudi sred "kroznega ki to ni" ime avenije spremenit, lahko tudi po vsakem kriziscu
Ne vem kako ti naj se razlozim, nima veze z avenijam, v Franciji in Spaniji je polno malih rondojev tudi po vaseh kjer moras pustiti tiste ki se vkljucujejo v rondo.
Mas tud v Spaniji avenije z normalnimi in drugimi rondoji.
Pa se en na diagonal v Barci, bela crta je stop, ker vozijo not...
Kot sem omenil, prostora ogromno, a buh ne dej da se dva srecata, vse strogo loceno.
Vozniki so pa spanci za nas balkance neprebavljivi. Defenzivni, strogo strogo po pravilih, ce kolesarja ne more prehiteti z 1,5m razdalje se bo za njim ali v hrib ali na ravnini peljal tud 20 min 15 na uro. Tud ce ni nikogar nasproti pa je polna ...samo ko so res vsi pogoji...
Sem kar izstopal tam z mopedom
Pa se od lani novost v Barci, lane spliting prepovedal na Rondi del dalt. 3je pasovi na srednjem se vozi avto s kamero v levem in desnem ogledalu, in samo slika motorje levo in desno v rit...cca 6.000 komadov na dan na en avto s kameram....
Tam je tako kot da bi Franco še vladal, buh ne dej da greš malo izven pravil
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Sj pravm, nimas ti v kroznem table, ce jo ma, jo ma un k vstopa. Vsaj v Grcij majo, v Francij pa Spanij nisem dost vozu da bi za zihr reku.
Tist pr arc de triomphe pa da ni tko kt po atenah, tm k se velike avenije krizajo, da je samo cesta k gre v krogu, ni pa dejansko klasificirano kt krozni?
Mas v kroznem, verjem
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Če zavijaš levo od smeri prihoda v krožišče, daš levi žmigovc. Tako imajo taljani, po preučevanju prometa pri njih lansko leto.
Ja vsa zahodna eu
pred 3 urami je Matick napisal:
To moras spremljat po Grciji. Po vecjih mestih pocasi spreminjajo krozne kjer ima prednost tisti ki je v kroznem, ampak po mojih izkusnjah so nekje 50/50 zj. Moras pa pazt kaksno tablo ima tisti ki vstopa v kroznega, ker enkrat ko si notr, ti ne bos imel table ki bo povedala al mas prednost al ne
Mas mas, Francija, kot aem gor napisal ali semafor ali pa samo trikotnik na glavo
Pred eno uro je godlike napisal:
Imaš.
Tabla za odvzem je narobe obrnjen trikotnik. Za to pa so table za odvzem in stop drugačne oblike, da se kontra prepozna.
Če je nima, se ustaviš.
Še vedno mi ni jasno.
V krožnega vedno zavijaš desno, razen angleži vedno levo.
@Alex se ti kaj sanja? Dosti sem googlal in nisem nič o levem blinkeru v italjanskem krožnem opazil. Samo da ima prednost levi oz. ta v krožnem.
Ne rabi se ti sanjat, tako majo priučeno. Kaj res nisi nikoli opazil?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
To moras spremljat po Grciji. Po vecjih mestih pocasi spreminjajo krozne kjer ima prednost tisti ki je v kroznem, ampak po mojih izkusnjah so nekje 50/50 zj. Moras pa pazt kaksno tablo ima tisti ki vstopa v kroznega, ker enkrat ko si notr, ti ne bos imel table ki bo povedala al mas prednost al ne
V Franciji in Spaniji imas 3 tipe kroznih
1 - klasicni kjer imas prednost v kriziscu
2 - kjer ma prednost tisti ki vstopa.
3- vsak vstop in izstop je omejen s semaforji
Ni to šala. Najbolj znan 2 tip je rondo okoli slavoloka zmage. Not ga pičiš ko car, ven pa lomiš vrat. Poglejte si filmčke
Pri 3. Pa sem vsak dan pizdil v Barceloni. Semafor da vstopis, semafor mimo prvega izvoza, semafor mimo 2 in pol semafor za izstop 3.....katastrofa
V barceloni balkanc popizdi. Nimajo pravila srecanja, nimajo desnega, popolnoma vse je semaforizirano 8n samo 1 na enkrat pelje, 2 se ne moreta srecat.
Celo pesci imajo v X kriziscih vsi naenkrat zeleno...cakava s sinom kje bo prej zelena levo al desno ker sva sla cez diagonalno, pa naenkrat vse zeleno.
Ce kdo zavija desno, ma nasproti rdeco, ce kdo zavija levo ma nasproti rdeco....samo 1 linija naenkrat.
Nacakas se pa ko budala na 500m.
Pridejo kolegi motoristi k meni s trajekta 5km iz porta, 1 ura brez guzve, prva stvar - a je to normalno s semaforji?
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Grki pa imajo res, da ima prednosti tisti, ki pelje v krožnega, ker je desni. Razen če je ob vstopu odvzen. Na Samosu sta 2 krožna, kjer iz 2 strani ni odvzema.....
Kot sem napisal pred vklopom, ce gre levo v rondo vstopa z levim, ce gre desni z desnim, ce gre naravnost pa nima.
To ni šala, 1,5 leta sem bil tam, v Italiji pa FR pa enako
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
V določenih primerih povzročitelj ni kriv. In na njegovo srečo so pravila, ki so jasna, niso pa v prid vozniku, ki bi glede na realno situacijo težko rekli, da je kriv.
Recimo, pri nas je bila nesreča, ko se je rdeč avto vključeval na prednostno, po prednostni pa pelje moder avto z utripalko, da bo zavil desno. Utripalka mu je očitno ostala od krožišča, ker ni zavil desno, ampak peljal z desno utripalko naravnost. Rdeč avto je speljal in sta trčila. Kriv je bil rdeč avto, pri tem morebitna utripalka modrega ni imela vloge (vsaj tako je razložil policaj).
To potrjujem, smerniki pri nas ko pride do tolmacenja cpp, zal ne igrajo vloge. Varno vkljucevanje je tisto ki tu prevladuje pa cetud ta na prednostni ma roko, zmigovc, puscico da zavija...
Shrek, zal ni tako.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Na prehodu za pešce so PEŠCI, razen, ce je vzporedno kolesarska steza. Kolesar in voznik skiroja mora potiskati kolo oziroma skiro ob sebi. Pešec se mora prepričati, če lahko VARNO prečka cestišče. Pešec MORA prečkati vložišče s POSPEŠENIM korakom.
Enako je za pločnike btw
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ta reklama je res kontradiktorna. v bistvu vse električne naprave označuje za umazane....oziroma lepo pove da vsaka električna naprava nosi tudi velik ogljični odtis....tega se danes nobena naprava ne more izogniti, niti električna. To je realnost pred vsako debato. Še kovinski del lopate in vil je treba obdelati na visoki vročini, tam se tud kadi....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Brez tega se ne bi naredilo niti 1 vozilo. Bodisi ice, elektricno, vlak, letalo, tudi kolo se ne bi naredilo, niti reciklaža ne bi delovala......nobena turbina za elektrarne, nič...
Mamo samo 2 možnosti:
- z pa vsakemu svoje
- brez nobenemu nič (kamena doba)
To je treba dojeti
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ne bi rad spet zanetil kake elektro-neelektro vojne, ampak če povzamem lasten primer prejšnjega tedna.
Dom - bologna 390km
Bologna - Mieming čez Brenner 440km
Mieming - dom 480km čez tauren
1310km, vse 3 runde v šusu, brez ustavljanja, ne da bi se teral, enostavno mi ni bilo treba
Tankal doma (pred mejo) (1,5€), tankal v Avstriji pred hotelom (1,66€) doma imel še za 200km - slika, poraba 6.0 - po omejitvah, aktivni tempomat samo AC
To je 1310*6/100 x 1,6 povprečno za benz = 125,76€
Če iz zgornje tabele vzamem skorajda najbol podoben / zaželjen avto kot sta Enviaq in Ioniq, kjer so izmerili porabo v povprečju obeh 24kW/100 pa vzamem realnih povprečno 0,5€ na celi poti =
1310*24/100*0,5 = 157€...., če vzamem konzervativnih 0,4€. ki jih na poti po AC težko dobiš (v mojem primeru bi moral večkrat polniti na AC!) dobim točno enak strošek....
Če vzamem še doseg, potem je to:
1x polnjenje pred Bologno (pod pogojem da sem startal doma 100%)
1 x nočno polnjenje v Bologni (ni izgube časa), hotel v Bologni je imel polnilnico in to prosto
- res spet ne vidim nobenega dobrobita, tako v € kot v urah, vse tele poti so bile v roku 4-5 ur v šusu
Če pa sedaj pomislim, da bom imel LPG, pa sploh....
samo v Italiji je LPG 0,75e proti benzu 1,8/1,9€
Range avta si bom dvignil iz 700km na 1300km
Komaj čakam da dobijo material, plačan je že....drug teden grem v Julich (Koln) 1000km v eno smer... @Jest a se motim al so to tvoji kraji? Pozabil....
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
To ni voznja cez krizisce,to je zavijanje desno/levo in potem menjava pasu za kriziscem
pred 5 urami je samSimon napisal:
Nimaš kej menjat pasov v križiščih in na prehodih. Ima lepo svoj desni pas, s katerega se mora potem vključiti na levega, in tisti na njem ima prednost. Če prideta oba istočasno do prehoda, mora desni počakat.
Ni to menjava pasu on dovoljeno je obema iti na katerikoli pas - če je le prost. Če ni potem vsak na 'svojega'.
Ta na levem pa nima prednosti pred desnem....sta enakovredna, velja menjava pasu oz zadrge kot pravi boss
Desni na prehodu ne caka nic (razen pesce) ker ma svoj pas.
Joj pa to so res osnove no
pred 5 urami je Boss napisal:
Se vidi, da si premalo v Sloveniji zadnje čase. Že nekaj let tega znaka ni več v prometni zakonodaji, saj naj bi se pričakovalo, da bodo ljudje razumeli pravilo zadrge tudi brez znaka tako, da tam v Medvodah le uporabljaj to pravilo.
Zato pa pride do tega, da se v takih dvoumnih situacijah, kot je Celovška zdaj pogovarjamo ali pravilo tam velja ali ne.
Uporabljam, oz stegujem vrat, to je nujno pravilo....nisem ko verstappen tud ce 'nimam ovinka'
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tako je 3 variante
1. Za kriziscem kot pri nas
2. Do preklica
3. V nekaterih pa se Do stop ali semaforja,ne pa do ninas prednosti
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani