Seveda,seveda se strinjam....vsak ceni svoj avto kot ga ceni (ve?krat je tukaj pomoje vpletena neka ?ustvena vrednost in to da pa? avto dela), drugo je pa dejanska vrednost, samo konec koncev je to ?e 15-20 let star kos pleha z motorjem, ki je ?e zdavnaj amortiziran in prakti?no brez vrednosti. Kot je ?e Boss povedal, ceno dolo?a trg in ?e ima? sre?o kak?en freak na dolo?en tip avtomobila...kar pa verjetno 9/10 avtov ni in nimajo neke zgodovinske vrednosti in neke svoje top shit du?e al karkoli ?e
Samo 8,0 je res mal velik mogo?e bi mo?nej?i motor mal porabil....meni moja gta-jka s 150 konji+ pije mestne 8,5l....relacije po avtocesti sem jo po omejitvi spravil kar lepo pod 8 litrov. Zakaj menim da bi bila pri mo?nej?em motorju manj?a poraba...ker imam izku?nje tudi z 1.6 trojko, katero sem imel in je bila poraba enaka ali vi?ja kot pri 2.0 motorju....
ps....a se je ?e za?el prodajati "ta mo?en 121kw" bencinar? nikjer ?e nisem zasledil oglasa s tem motorjem, sicer v katalogu pa je
Tudi sam sem nekaj prevozil z dvojko...sicer tistih ta?voh motorjem....in takrat ?isto nikoli ni? problemov, super kinder jaj?ek moram re?t Zdej jo dobi? dobro opremljeno ?e za lu?ten denar, glej da bo SLO in redno servisirana.
Da za kanto so, zato letos menjam..sicer za eno sezono bi ?e ble ampak mi to ni to....sej druga?e so OK in verejtno ?e vedno bolj?e s toliko profila kot kak?na jajca z 1x ve? profila....men je va?n da v kriti?ni situaciji guma naredi svoje, + v de?ju se morajo dobro obnesti.
Jest pa po?asi sportmaxx tt nisem ve? zaupal pri ?e cca. 3-4mm profila od minimuma, po suhem je bila kar ok, je pa iz rondoj?ka ?e ?lo malo na po?rek in je izgubljala oprijem, pogoj je pa bil da so bile gume ogrete...hladne pa niso bile ok...da ne govorim o kombinaciji hladne in de?...o fak.....sem moral zelo paziti, pa govorim o mestnih hitrostih....in pa ?e to....zadnje leto, ko so bile ?e bolj ?voh, se je po de?ju vedno in vedno en faking sloj naredil ?ez gumo, in ko si pri 5 km/h zavijal se neki ?uden zvok spu??ale....zdej npr. pri zimskih GY tega ni.
Glede konjenice v novej?ih makinah je verjetno nekaj na tem tudi zaradi okoljskih zadev in teh EURO standardov. Glede kakovosti pa tako.....sem prepri?an da zanala? delajo da avti crkujejo, saj bi druga?e glede na to da tehnologija napredu, ?e morali znati naresti avto ki ne crkne (glej golf 2 - 30 let nazaj pa ?e se vozi), ampak potem bi vsak kupil 2 avta v life-u, servisi in proizvajalci delov bi pa propadli en za drugim. Imajo oni svojo ekonomsko ra?unico, ?e tako pravijo da poobla??enci ?ivijo od servisov in ne prodaje vozil...se pravi proda ti nekaj s popusti ipd, potem pa notri dobivajo denar s servisi, pogoji garancije ipd....lep primer je KIA...ima? 7 let garancijo ?e ga 7 let pri njih servisira? in ?e se ne motim je ?e servisni interval kraj?i?? (to sem prebral nekje, tako da 100% ne morem trditi)
Opa hvala, tale Adrenalin mi je OK, pa plus je tudi ta da ni tako civilizirana, ker tudi jest nisem, review je tudi ok http://www.aluplatisca.com/pnevmatika/brid...17-93w-re002-xl , za comfort mi je vseen ker avto je itak tolk trd da ?e dam pov?tre namesto gum bo ?e vedno trdo
Jest bi tudi tele GY vzel sam ko ima Mazda tako faking gnilo dimenzijo da bi jim cel avto kar nazaj na Japonsko poslal.
Zato v moji gnili dimenziji 205/50/17 izbiram med:
- Pirelli Cinturato P7 - 137 eur po komadu
- Dunlop Sport Maxx RT - 130 eur po komadu
- Bridgestone Potenza RE002 - 128 eur po komadu
Continentalke so pa ?e predrage. Aja kupujem gume vi?jega razreda, teh par cm je edini stik med avtom in cesto in se ne mislim razkantat v nepredvideni situaciji zarad 100 eur razlike v ceni kompleta, ?eprav bo od dons moj stroj mal manj ?porten z mal manj navora kot je bil "par let zdej vmes".
evo natega....26,00 eur potem pa nekaj prijavnina 10 eur,se pravi 36,00 eur .....a drugi vozijo na tak?ne izlete po 40-45,00 eur tako da realno popusta je max 10-15%. Z za?etnimi ceni se pa da manipulirati...klasika.
Hja, experti na tem podro?ju so nekako namignili, da te bolj poceni aparate nima smisla, kej dosti kontrolirat in je najbolje po 5 letih pa? samo zamenjat. Stro?ek na to obdobje pa res ni tak, da bi zdej ?paral.
Pa si vsaj tele "stare" potem preizkusil pri ga?enju ognja, ?e je res kaj na tem da niso ve? dobri po petih letih.
zdej pozimi 90% mestna pa jo vsake tolk cajta mal stisnem 8,4 .....po omejitvah poleti kar lepo pod 8,0 ...ko sem jo pa ?gal na obratih ko pra***o Japonsko nemarno cel cajt, pa tudi 10+ ....pa ima nekaj konjev ve? kot tale iz oglasa.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi jest sem mnenja da okoli 9 jur?kov.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani