Svak je te dni kupil v neki akciji -2k€+zimske gume tale avto; MG HS 1.5 Luxsory ,za 26k€ in 7let ali 150kkm garancije!
Moram rečt,da je velik cca kot cx5 Mazda in je vreden vsakega evra glede na velikost opremo in ceno 26k€. Mene je pozitivno presenetil,notri so usnjeni sedeži in vsa tapicirnga po armaturni in na vratih je mehko in tudi vožnja z njim je zelo,zelo mehka in po slabi cesti tiha in udobna! Izdelava je tudi na visoki ravni.Čez ovinke pa to pomeni,da se ziblje kot kak kombi pa še zelo visoko se sedi....☹️ Zadaj je ogromno prostora in še klop- naslon je pomičen. Prtljažni je pa povprečen,malo večji od cx30.
Motor je v normalnih pogojih kar vredu pri pospeševanju pa 🥴 Motor je od grupacije GM.
Ja hudi časi se bližajo EU avtomobilski industriji......🤔
Vrefu avtek, kljub temu pa nasvet. V zelo mrzlih dneh (vem da so pri nas redki) imajo ti motorji težave z vlago, namreč turbo zamrzne in je omejen vstop zraka. Pri takojšnji vožnji lahko pride do poškodb turba, zato predlog ob zagonu v zelo hladnih dneh naj avto na mestu laufa nekaj časa da se zagreje. Včasih ga senzor tlaka olja malo zabluzi. Drugače pa koliko vem te zadeve kar gredo 🙂
Danes sem pa po enem mesecu raznih toyot hybridov prišel nazaj na mojo mazdo. Seveda takoj opral notri veni in do Lipnice na pijačo skočil. Po 5 letih mi je še zmeraj neizmerni užitek vožnja z mazdo, kot je bilo prvi dan. Tak sem vesel, da bi ji kar olje menjal pa čeprav je 800km od menjave.
Kar nekaj let je že minilo od takrat, ko sem vozil Toyoto RAV4 hibrid. Bilo je takrat, ko se je RAV4 hibrid pojavil, če se ne motim, je bilo 2016.
Res nimam več v spominu, kako se je stvar peljala. Mi lahko kdo obudi spomin, če zadevo primerja s CX-5? CX-5 se odlično pelje in je kakovostno narejen. Kaj pa RAV4? V tujini je precej popularen. Govorim za prejšnji model, ne ta zadnji.
Je zadeva sorodna CX-5 ali je slabši? Sem pač na Mazdinem forumu in moram tako napisati.
Moje izkušnje, je rav 2016 zelo nemiren, ogromno nekega zibanja in pa odziv volana monoton. Z zadnjim modelom so vse popravili razen zibanje. Cez palec bi rekel 2016 rav slabši od cx5 ta tanov pa nekje enakovreden.
Pričakujem da bo naslednjik cx5 spet stopil pred rav.
Prijatelj, vem jaz to in 2000€ za baterijo je kar precej.
Na teh 400-500.000 dodaj še najmanj 200.000km podlage.
Vem, folk ne bere navodil in zadeva se pregreva ; zato pa določeni modeli nimajo funkcije gretja zadnjega prostora za noge in sedežev, pri nekaterih pa se ta višek toplega zraka usmerja v gretje zadnjega stekla tako kot se je pri legendarnih vozilih z motorjem zadaj kateri niso imeli omenjene funkcije (fičo, hrošč, R8, Tatra, ...).
2000€ za baterijo je dosti?? Sklopka, turbo, šobe 2000€ pa je malo? S tem da ti baterija špara gorivo po eni strani. In glede na to da si napisal na 200000km podlage torej zdrzijo še več kot je uradno. Če imaš zaradi baterije 1liter manjšo porabo na 100km v primerjavi z enakim modelom in navadnim motorjem. In narediš 400000km, pa reciva da je liter goriva 1,4€ je to 5600€ prihranka pri 400000km, torej se je baterija že davno amortizirala, pa tudi razlika v ceni se je pokrila.
Za novega yarisa je razlika v ceni hybrid klasik 3000€, hybrid ima porabo povprečje 3,5 navadni ima 5, torej je razlika 1,5l. Baterija bi naj zdržala reciva povprečno 400000km, torej v teh km prišpara 8400€, odštejema razliko v ceni in novo baterijo pa še zmeraj imaš 3400€ profita. Pri dizlu pa redko kateri turbo, ketna i šobe danes zdržijo 400000km in pod 1000€ ni nič.
V glavnem hybrida treba vozit tako kot vsak avto, najbolj škodi avtu mirovanje pa naj bo hybrid, dizel, bencinc al pa premog.
pred 5 minutami je SpEkTr napisal:
Kakšne bedarije, pol pa voz otroke zadaj, ...da se ti bo baterija pregrela Še ena stvar več, da mi služimo avtom in ne obratno...
Vodno hlajenje bi moralo bit tako kot imajo električni, ima pa samo inverter vodno hlajen. Drugace pa bi lahko ce mene vprasas, po tunelu na sredini ki ima dovod zraka na zadnjo klop speljali malo naprej in direkt do baterije, brez teh rozet ob strani in mirna bosna. Zdaj so celo nadgradili da se samonrezato dol vzame in menja filter, prej si moral pol klopi razdret da si prisel do filtra.
Ja, vsak določen model vrže slabo oziroma dobro luč na celotno znamko in njeno modelno paleto.
Računica je da se hibrid izplača oziroma pride njegova pozitivna lastnost na plan v kolikor delaš mestne relacije oziroma je vozilo stalno v pogonu (taxi in razne dostave ; prvi pri nas so imeli Priuse leta 2005 v bivšem podjetju Rumeni Taxi kateri se danes prodajajo. Priusi so znani po cekovanju baterij in slabih plastikah.
Odkrito bluzis, kakih plastikah??? Kakšne baterije??? Baterije na prvih priusih so zdržale med 300000 in 400000. Menjava je prišla nekje 2000€. Koliko pride pri dizlu menjava sklopke z vztrajnikom? Koliko pride menjava turba? Koliko pride menjava pogonske verige? Koliko pride menjava šob?
Mislim, da je jasno.
Glede "priusov" yaris, auris, corrola, rav... Imajo enako tehnologijo in edina "težava" je hlajenje baterije pa še to je v 90% kriv uporabnik, namreč ventilator za hlajenje baterije ima zajem zraka na zadnji klopi na levi strani, folk pa tam odlaga stvari in celo stacionira ljubljenčke tako je omejen dotok zraka in dlake blokirajo filter, posledično prihaja do pregretja baterije. Po novem se ta filter pregleda vsak servis vsak drugi se pa menja.
Glede plastike v notranjosti, da te spomnim mazda ima pleh kot papir...
Ja hudič bodo te hibride kateri crkujejo kot po tekočem traku, saj pri nas rekdokateri obvlada popravilo in je potrebno čakati na rezervne dele. Mislim pa da nikoli ne bodo dosegli popularnosti v ostalih segmetnih kot so pravi terenci, dirkalniki in vozila za daljša potovanja, ampak bo to ostalo le med urbanimi oziroma mestnimi vozički.
Pa vprašanje koliko je ta CX30 kaj praktična pri vleki prikolice, saj današnji SUV in podobni križanci niso več delovni konji.
Super napisano, zdi se mi pa, da ima Mild Hibrid od cx30 le 24v baterijo... 👍
Mazda je na 24v v večini pa so ostale znamke že na 48v.
Pred eno uro je Tilen5 napisal:
Če bi izbiral,... priključni hibrid 👍
Kaj pa imajo Hyundai kone recimo?
Jaz bi šel do full hybrida, priključnega še ne.
Kona je električna, mild hybrid in pa full hybrid.
pred 29 minutami je Slivka napisal:
To pa je izbira!
Če bi moral izbirat med temi možnostmi, bi se takoj odločil za navadnega dizla. Mogoče bi prišel v igro tudi turbo-dizel. Za karkoli drugega je škoda moje garaže...
Matr to pa more bit en super alternator da doseže take brutalne pospeške 🤣🤣 Mislim, da so turbini šteti dnevi in se bo zdej vse gnalo prek alternatorjev haha 🤣😂🙈
Žuta oz. Izobraževalna minuta:
Torej imamo:
Mikro hybrid- klasičen start stop 12v sistem, zažene preko zaganjalnika
Mild hybrid- imamo 48v sistem, uporablja alternator, ki služi za zagon, polnjenje baterije, regenerira energijo med zaviranjem, pomaga pri speljevanju in pospeševanju. To vse preko mikro jermena
Full hybrid- kot ima toyota 400v sistem omogoca vožnjo na strom do 5km vmes se vkljyci motor in polni, poganja itd.. bsterije so velikosti do nekje 1,2kW
Priključni hybrid- isto kot full hybrid le da ima večjo bateriji do cca 15kW in omogoča vožnjo na strom do cca 100km
Električno vozilo- čisti štrom baterije do cca 90kW odvisno od vozila, pač polniš na postajah ali doma en teden (hec)
Električno vozilo rex: je pa električno vozilo ki ima zraven še en mali mali motor z notranjim izgorevanjem, ki pa služi kot podaljševalnik dosega, po domace ko zmanjka stro a se vkljuci in služi kot generator.
Start stop dela-zaganja motor na alternator, ima drugačen napenjalec(objame jermenico alternatorja,da jermen ne drsi) mislim,da imajo vse 3, cx30 razen bivših dizel.
To je naloga start stop, zraven tega pa pri mild hybridu pomaga pri speljevanju prejo alternatorja, torej alternator pomaga pognat glavno gred preko mikro jermena. Mikro hybrid je pa samo start stop sistem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Čestitam, obilo varnih kilometrov, pa kako sliko prilepi 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani