no ja sinteti?nost se glih ne re?e, to pomeni da je umetno pridobljeno in ni ?rpano kot mineralna olja.Med sinteti?nimi in mineralnimi olji ,?e gleda? isto viskoznost je razlika predvsem v tem, da je v mineralnemu olju dosti ve? polimerov, vemo pa da z temperaturo in ?asom ti polimeri se razkrajajo in zato je tudi ?ivljenjska doba za mineralno olje kraj?a (?e gledamo da mora biti v mejah zagotovljene viskoznosti).
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
pa ?e ima? premo?en oja?evalec ni ni? narobe, lepo zapre? gain, pa ?e bo bolj?e, ker oja?evalca v clip ne bo? mogel spraviti,pa bolj?o dinamiko bo? imel kot pa pri kakem pre?voh oja?evalcu.Ti samo dokupi zvo?nike za prednji sistem in jih daj preko kakega dvokanalca (zadosti 2x 100W RMS) .Dobri so npr.: Rainbow SLC,Infinitty Kappa,ground zero (meni zvok ni glih v?e?),....Tweeterje pa kake infinitty.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
kaj pa ?e bi montiral spredaj in zadaj lcd zaslon namesto tablice, pa bi potem imel notri na nootbook-u celoten film in bi ti tablice menjavalo, tako da plavim sploh ne bi bilo ni? jasno.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
to je samo za tiste radarje ki te slikajo, za laser ne deluje.Ta spray pa se prodaja na eBayu.Sem se pozanimal glede te odsevne folije pa so mi rekli da spredaj je bela dovoljena ,edino zadaj ne.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
tega okvirja ne rabi?, dobi se poseben prozorni spray in samo pobarva? tablico in se sploh ni? ne vidi.Ko pa te ho?e radar slikati pa se svetloba razpr?i po tablici in se na sliki ne vidijo ?tevilke.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
poglej kako je narejen prenos signala na lcd monitor.?e je normalni vhs,... potem kupi? drugi display enake velikosti ki ima ?e vgrajen TV pa ga notri zmontira?.Taki lcd-ji se dobijo ?e za 50k sit v nem?iji.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
motor je vzdr?ljiv, ob?utljiv je zelo ?e ti zmanjka olja.Druga?e pa s tem avtom ni problemov, razen velike potro?nje goriva.Kolega je imel mx-6 z enakim motorjem, in ko si pohodil gas je bencin kar vleklo zelo hitro, seveda je tudi avto letel kot treba.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
samo ?e bo? imel avto za vsak dan, je pa? poraba minimalna 9l, pod 9l ga ni bilo mogo?e spraviti.Glede delov pa je res kriza, originalni pa te pridejo ve? kot pa cel motor,seveda rabljen.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
ne vem, poglej ?e je enak princip, pa izmeri ,mogo?e bi ?lo, saj avta sta zelo podobna.Ali pa poglej v kakem katalogu za ?p. vzmeti ?e sta za hondo ali mazdo isti.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
ne bo ratalo, preve? predelave, polosovone 1.5 oz.1.8 pa nikakor niso iste.poznam pa modela , ?ivi v kr doma pa je nekje na primorskem, ki je v mx3 namesto 1.8 dal not motor 2.5 v6, samo se je ful nkaj povezoval preko interneta v usa, tako da sem sli?al, da je ve? vedu kot na gami v lj.
aha, tako da z menjavo potem ne bo ni?.?e kaj ne pa?e kot pravi? potem je to f**k ko ima? vse dol razdreto.Tako na pogled je zgledalo da pa?e, ?koda, bom pa? dalje imel notri ta motor in ga probal malo naviti, kak kompresor kit,...
TNX
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Ve mogo?e kdo ?e bi pasala v 323c mazdo ma?ina BP 1.8 16V dohc.Doma imam ta 1.8 motor in je v odli?nem stanju z malo prevo?enimi kilometri, polek pa ?e je ECU,menjalnik,...
Zanima me ?e se je kdo kaj ukvarjal z menjavami motorjev, ali pa?e ta ra?unalnik od 1.8 na konektor (prej je bila 1.5 Z5 ma?ina) in kako je z polosovinami spodaj ?e pa?ejo direkt ,.....
Rabim nujno ker bom zdaj naslednji teden imel 1 teden ?asa in bi rad menjal motor, ?e seveda pa?e.
Ta 1.8 motor je bil v mazdi 323f 1991 letnik z oznako avta bg5 hb.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
no ja sinteti?nost se glih ne re?e, to pomeni da je umetno pridobljeno in ni ?rpano kot mineralna olja.Med sinteti?nimi in mineralnimi olji ,?e gleda? isto viskoznost je razlika predvsem v tem, da je v mineralnemu olju dosti ve? polimerov, vemo pa da z temperaturo in ?asom ti polimeri se razkrajajo in zato je tudi ?ivljenjska doba za mineralno olje kraj?a (?e gledamo da mora biti v mejah zagotovljene viskoznosti).
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Povezava za deljenje
Deli na druge strani