1.8 V6 motor je zakon!!! Verjem! Je pa grda lastnost teh mazdic, da jih lastniki niso primerno vzdrzevali (olje, pumpe in jermeni so pac predragi), sploh zadnje case ko so ti avti vredni nic. In vsak ko ga kupi, ga mrzlega tisci, kao - dok gre pac gre. Drugac je pa to eden izmed top motorjev.
Men se zdi super deal. Sploh zato ker je vhod 60, izhod pa 2x navadn okrogu se mi zdi. Pa ce je devito, to more spilat. A DeVito sploh dela navadne, ne-rostfrei izpuhe?!
Kolega mi ponuja DeVito izpuh (zadnji demfer) , ki je bil na hondi CRX (fi 60mm) ter dva izhoda. Izpuh naj bi bil ohranjen in ne preglasen, ter naj bi imel "specificni" glas. Itak se poznama in ni nafukator, tak da bi ga jst kr vzel, gelde na to da je moj ze dost bogi (dost rje na vhodu, izhodu). Cena bi naj bla 100eur, to znaci tam nekje 80eur...upam .
Pomoje se splaca dat 80eur za rost-frei od devitota, magar je 2-4lete star pa ma 50-100k km (ne vem tocn kolk), glede na to, da je navadn demfer (serijski) za mx-3 1.8 nekje 20k sit - 80 eur?!?!
Moja bivsa (1.6 SOHC 90KM) je pila NIC olja na xxxx km, ce si se vozu normaln. Ce si ga pa puno tiscal je pa spila tam nekje cca. 1l/10.000km. Ampak to je blo ReDevil style tiscanje skoz u blokado.
Isto je blo pr turbotu ko je mel ze 300k km. Sam da je blo pr tem x2. Zakaj? ker je se pri turbini puscalo olje, tak da sam motor da je pil qrac kei. Pa zaka se sekirate? A gre avto manj? A smrdi za njim?.... no pol pa sam nalij pa pohodi
Itak pa so to zanemarljive vrednosti. Ce hondas rece da mu ne pije, potem laze. Kdor pravi da mu ne pije, itak ne tisci avta. Avto sploh ne bi sou, ce ne bi pil olja na punih obratih! Drugac pa dajte tudi avtu olje, za katerega je bil motor skonstruiran! Ne pa XxX hi-tech olje, ker tut ne velja! To je za nove motorje....
moj ma tut kr dost kilometrov (mislim da nekje med 250-300, ceprav je mel na stevcu 170?!)...ko je vse skup stalo, je bil kr pozresen, zej pa se je poraba zelo umirila, nekje po 1000km. Ne vem pa cist tocn se kolk. Uporabljam pa ze od zacetka Shell Helix 10W-40, pa morm rect da sem zelooo zadovoljen z njim.
Hitrost ni bila... blo je se hujs. Pijaca je bla kriva. 0,67 je pokazal. Sm pa gledu na mobitel, medtem ko se mi je nekdo na sproti prpelu. pa oba sma bila cist ob crti. Potem pa zagledam luci, pa se ustrasim in mal pozno ter PREMOCNO reagiram, nakar zapeljem ene 0,5m s ceste. Zagledam neko zabetonirano lukno za vodo in zavijem nazaj na cesto. Sprednje kolo je slo mimo, zadnje pa se je ujelo notr, nakar me odbije na cesto nazaj ter grem proti ograji na levi strani. Niti mal nism zaviral, samo volan sm sukal tako da sem pristal zopet na isti strani ceste, tokrat v manjsem jarku za vodo, se po levi strani avta peljal kakih 10m, ce ne malo vec, potem pa se je jarek koncal zaradi dovoza iz his in sem naletel na "cesto" oz. cev, konec jarka torek, kjer me je nekak obranilo na tisti dovoz in na streho... cudno vse skup.
Drug avto? Malenkost ze razmisljam, ampak se ne bo tako hitr. Ceprav dvomim da bo mazda, zaradi predragih rezervnih delov ter vzdrzevanja (ceprav nic ne crkne, ko pa crkne je pa hudic, al pa ce kak blatnik naslonis da tezko dobis...itd) NIC SE NE VEM u glavnem. Mozno mogoce kak xedox6 1.6...mogoce!
Nimas to kej popravlat. Prodajam vse kar je se celega na njej razen muzke. Znaci zadnji odbijac, zadnje luci, zadnja huba + steklo, pa ostale malenkosti. Motor je se cel (razn intercoolerja) ampak je laufa na strehi se cca. 10 - 15 sekund, tak da hin ni, ampak je vse olje dol steklo in ne vem kaksne so potem posledice.
Jah...kazalec na stevcu pocaka na 220 km/h pr blokadi na 7000rpm. Teh 220 pa doseze zelo lepo, sploh tam do 200 je zelo hitr. Ceprav se mocno delam na tem da se tlak poveca iz 0.5 na 0.8 cemur se racunalnik lahko sledi. Pri 0.8 bar, bi mogu prilezit na 170-180 KM bogi menjalnik, kuplunga, polosi... zivele bencinske crpalke
neki me matra...prej se je dal na forumu dodajat smeskote vsepovsod (pac kjer je stal kurzor al kaj je ze ta crtica...) Zej pa ce dodas smeskote na konc, ko si se vse napisal... ti jih pa kr na konc mece, ne pa tam ko je kurzor za text pisat... a je prav tak al je neki narobe?!
Na pamet govorim... ampak mislim da so airbagi ciiist posebi, zato ne bi smelo bit nobenih konfliktov(kot tudi zavore, luci, etc...)
Glede stevca pa nimam pojma. Mislim da ga ne bi rabu menjat. Itak ma vrjetn sam zajlo(ker je analogen) in je potem pretvornik za digitalne cifre v samem stevcu...ugibam...
Obstaja en fuuul dobr forum o tem. Vse gor pise. Bom enkrat pogledal pa vam tocno sporocil. Pod motornim pokrovom sta 323 C in 323 F popolnoma iste.
Priporocam vam lahk samo dve predelave...eno mal manjso ter drugo vecjo. Priblizn bi naj takle zgledle...
Iz 1.5 Z5 motorja na 1.8 motor (BP) stare generacije z 131 KM:
- motor
- menjalnik ostane prejsni + sklopka + vztrajnik
- zamenja se racunalnik ter vsi senzorji bi se naj prestavli skupaj z motorjem...
- +tiso? ur dela z vsem moznim sranjem....
Iz Z5 na 2.5 V6:
- masinca
- elektronika oz. racunalnik pa senzorji pa to (za luft etc...)
- tu pa naj bi prisu menjalnik od MX-3 1.8 V6 + ta kuplunga + ta vztrajnik!
- axe od mx3 v6 + sprednji ab?enkl + diski bla bla...
- jebeno
- pa vse skup je zelo tight fit!
Pa ceprav je 2.5 v6 ima zelo malo konjev. Nekje okol 170... brezveze... tolk jih bom jst meu ko bom turbino ofnu
Ce je kdo junak naj pa da notr BPT... 220 KM je cist safe za ta motor...
Aja...pa symon...to kar se je zgodil z mojim diferencialom... ni fora sam v motorju...niti najmanj. To sm ga cist sam unicu v zadnjih 80k km kr sm reees grdo delal vcas z njim. U bistvu je tak zelo velik zdrzal...
VSE POHVALE tudi iz moje strani...dost lepsi uporabniski vmesnik in vse...barva mi je pa tudi prejsna bila bol usec...ceprav jst sploh nism zbircn drugac
Se pa opravicujem kr nism meu niti mal kesa da bi lahk daroval... menjalnik pa to...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
So jo ata kupli
zej so pa kr 3 mazde pr bajti
Povezava za deljenje
Deli na druge strani