Sam sem imel star model M6 1.8. Avto je bil iz mesta kar posko?en, mo?i mu je primanjkovalo v 5. prestavi in pa pri dalj?ih avtocestnih klancih. Prehitevanja vsaj za moje pojme niso bila problemati?na, seveda pa mora? za razliko od dizla dat prestavo ali dve ni?je. Motor kot tak pa je verjetno eden najbolj zanesljivih, prakti?no nepokvarljiv, ima tudi ketno, poraba pa normalna za tak avto - sam sem imel v 3 letih povpre?je 8,2 l/100km.
Z zanimanjem berem tole temo in me je kar presenetilo, da je 2.0 bencinar pri novi ?estici tako len. Glede na to, da sem imel neko? staro ?estico z motorjem 1.8 benz in da se mi je avto zdel kar posko?en (?e seveda ne ?tejem pomanjkanje navora), bi vpra?al, ?e je potem sploh kaka ob?utna razlika med 1.8 in 2.0? ?e je kdo vozil staro ?estico z 1.8 motorjem in hkrati tudi novo 2.0, naj malo pove vtise oz. poda primerjavo.
Je pa verjetno res problem, ko iz dizla pre?alta? na bencinarja, mogo?e pa odtod ti ob?utki podhranjenosti? Ker ?e primerjam svojo staro ?estico s Proceed-om 2.0 dizel, je slednji avion proti Mazdi, sploh pri pospe?evanjih iz npr. cestninskih postaj ipd.
Enkrat v prihodnosti, ko bom potreboval malce ve?ji avto, bo mazda 6 zagotovo v o?jem izboru (?e ?e ne kar edini izbor), zato me zanimajo te stvari okrog motorjev, ker mogo?e bi bil tudi bencinar 2.0 opcija, ?eprav se bolj nagibam k dizlom - sploh tele nove 2.2 CD motorje kar zelo hvalijo. Do takrat pa KIA powah.
Pred kratkim sem sli?al rezultate ene raziskave (ve? o njej ne vem), po kateri se vozniki oziroma lastniki BMW-jev v prometu najbolj objestno obna?ajo. Moram re?i, da so tudi po mojih opa?anjih v prometu vsaj tri?etrt konfliktnih situacij v zadnjem ?asu povzro?ili vozniki BMW-jev in Audijev.
Kaj menite o tem in kak?ne so va?e izku?nje? Ali je kaj resnice na tem ali je to le ?e ena tistih brezveznih in zavajajo?ih raziskav?
Pa ?e to. Tema ni usmerjena zoper nikogar izmed vas, ki imate BMW-je in Audije. Res ne. Tudi sam ne maram posplo?evanja. Zanimajo me samo va?e mnenje in izku?nje?
LP A
Moram re?i, da tudi sam ?e dlje ?asa opa?am isto pa tudi no?em posplo?evat. Po objestnosti prednja?ijo vozniki BMW-jev in Audijev oz. vsaj sam imam take izku?nje. ?e je pa tudi raziskava to potrdila, potem pa ?e mora bit nekaj na tem...
Poznam pa osebno kar nekaj voznikov z omenjenima znamkama, ki so pa ?ist vzorni oz. jih ne bi uvrstil med omenjene objestne?e.
Jaz sem pri njih kupil dve(novi) mazdi, pa moram re?t, da nimam nobene slabe isku?nje s servisiranjem , pa tudi druga? se da marsikaj dogovorit... ?e ho?e?, grem mimo po kak?ne informacije o tej ?estici..
To je lepo sli?at. Sicer nameravam avto kupovat ne prej kot ?ez 2 meseca (moram najprej svojo ?estico spravit v promet), do takrat pa lahko da bo ta ?e prodana. Predvidevam pa, da gre za kako testno vozilo ali kaj podobnega. Bi bil hvale?en ja, ?e se ti da pozanimat, za vsak slu?aj, ?e je v roku 2 mesecev ne spravijo v promet...
Mene bolj skrbi to, ko berem koliko te?av imajo vsi ti dizelski motorji z DPF-jem in nara??anjem olja v karterju. Nekaj je bilo na forumu govora tudi o tem, da so z nalo?itvijo zadnjega softwara te te?ave pri ?estici odpravili. Kdo kaj ve? ve o tem?
men se pa zdi brezveze, da prodajas, ce si zadovoljen...
To ti dam ?ist prav. In glede na to, da sem resni?no zadovoljen z avtom je ena varianta o kateri tudi razmi?ljam ta, da bi vzel malo novej?o M6 dizel (faceliftano). Glede na to, da je zunaj nov model, so cene starim po?teno padle. Za dobrih 16k eur se dobi prakti?no nov avto (star cca. eno do dve leti z malo kilometri). Cene bi morale po novem letu ?e pasti.
Hja, ene toliko bi mi ponudil pri avtohi?i, kjer bi kupil drug avto. Sam seveda smatram, da je avto vreden ve?, ker potem avtohi?e takole odkupljene avte po principu "staro za novo" prodajajo tudi po 1000 eur ve?.
Pred ?asom se je en sorodnik zanimal za ?estico s takim motorjem, opremo pa ?e letnik je bil isti. Ceno so imel postavljeno na 9000 eur, s tem da je bil avto totalka zanemarjen, npr. tiste gumice pri ?ipah so bile nakljuvane, kot da bi jih en pti? skljuval , avto je bil pa na 15 col gumah z jeklenimi plati??i, o kak?nih dodatnih zimskih gumah ni bilo govora...
V bistvu sem v dilemi: Po eni strani bi rad nabavil nov avto (predvsem bi rad ?el na dizla in pa na malo manj?i avto, ker tako velikega trenutno ne potrebujem), po drugi strani se mi pa zdi ?koda svojo ?estico prodajat pod ceno, ker vem da je avto res vreden svojega denarja in nima nobenih skritih napak ipd. Bo treba ?e mal razmislit...
Avto nameravam po vsej verjetnosti kmalu prodat (?e letos) pa me zanima, koliko bi dobil za svojo M6 Sport:
- 1.8 bencinar; TE oprema
- original 17 col ALU plati??a + zraven bi dal 15 col zimske gume na jeklenih plati??ih
- letnik 2002
- perla bele barve (to je zdaj kao "in" )
- delno zatemnjene stranske ?ipe, zatemnjena zadnja ?ipa, vse homologirano
- avto ima nekaj malega ?ez 100.000 km
- redno vzdr?evan oz. servisiran, pred kratkim menjane sve?ke za 100.000 km ter komplet zavore
Avto je za svoj letnik res izredno lepo ohranjen, tehni?no brezhiben, brez pikice rje, ?uvan, gara?iran,... skratka ni da ni (da ne bom preve? nakladal).
Zdaj na avto.net-u se cene za tak avto gibljejo od 8.000 do nekje 10.000 eur, odvisno pa? od kilometrov in ohranjenosti. Koliko torej bi bila realna cena takega avta?
@Boss, ?e ?estice ne bo? popravljal in bo? kupil drugi avto, vsekakor poglej v smeri Kie Proceed. Tudi sam sem bil ?e na testni vo?nji (1.6 CRDi 115 KM) in avto me je ve? kot pozitivno presenetil. Glede na to, da tudi sam vozim in sem navajen na M6, je to za avto, ki je en razred ni?je zagotovo pohvalno. In priznam, da tudi jaz razmi?ljam, da ko bom po vsej verjetnosti enkrat prihodnje leto menjal avto, bo Proceed v o?jem izboru. Res je, da je Mazda ?e vedno Mazda a iz ?isto racionalnega vidika je trenutno tale KIA best buy. Poleg tega sam osebno tudi nisem tako zaprise?en "zna?kar", tako da...
?akam samo ?e na to, da vidim kak?na bo nova mazda 3 in kak?ne bodo kaj cene in potem se bo la?je odlo?it.
Jaz imam 1.8 benz motor in poraba je nekaj malega ?ez 8 litrov (60% relacija / 40% mesto), kar je za ?estico, ki ni ravno majhen avto zelo ugodna poraba (sploh pa glede na to, ko sli?im, da folku tolk pijejo razni clioti 1.4 ipd.).
Kar se pa servisov ti?e, tako kot je @Boss povedal, kar je pa najbolj va?no je pa to, da pri tem motorju ni velikega servisa, ker ima verigo (servis ?ele pri 240.000 km). Pri 100.000 km (ali po 6 letih, kar pa? prej pride) so le sve?ke za menjat, ostalo pa isto kot ponavadi (olje, filtri,...).
Kaj mate to ene ?udne porabe pri ?estici? Moja vo?nja je kombinirana (mesto/relacija), pije mi nekaj malega ?ez 8 litrov pa se niti slu?ajno ne vozim kot penzionist (140-150 km/h po avtocesti).
Hm, glede na vse poste zgleda, da je ta podatek o 64-litrskem tanku pri M6 bli?je resnici pri bencinskih razli?icah, kot pa pri dizlih. To sklepam tudi iz lastnih izku?enj, ko sem enkrat tankal 61 litrov, ?tevec za bencin ni bil ?e povsem na ?isti nuli (je pa res ?isto malo manjkalo), na BC mi je pa kazalo ?e 25 km "fore". Nevem, mogo?e ima pa ta "razli?no" velik tank pri dizlih oz. bencinarjih tudi kaj veze o nepravilnem prikazu BC-ja pri dizlih, kjer vedno ka?e manj?o povpre?no porabo kot je v resnici ter nepravilen podatek o "remaining" kilometrih do nule. :ne vem:
Mislim, da se vsi strinjamo, da so bimmerji kvalitetni avtomobili in tudi lepo se jih pelje - no doubt about it.
Imajo pa po mojem vsaj dve veliki napaki za katere so ?e najmanj krivi proizvajalci ampak bolj okolje.
1.) BMW so (p)ostali statusni simbol mladih povzpetnikov, prekup?evalcev, kriminalcev, raznoraznih tak?nih in druga?nih ?efurjev. Zelo so iskani tudi s strani egoistov, norcev, neprilagojencev, ki jim ta avto in ?e posebej zna?ka na nosu dajeta navidezno nadmo? nad vsemi ostalimi udele?enci v prometu in to jo veselo razkazujejo in zlorabljajo nad ostalimi udele?enci v prometu.
Lep dokaz je namre? tudi procentualno, od vseh avtomobilskih znamk, najve? nesre?, ki jih zagre?ijo lastniki BMW-jev glede na skupno ?tevilo registriranih avtomobilov te znamke. In to pri dejstvu, da je BMW ena redkih znamk, ki tudi v osnovne modele ?e leta tla?i vsemogo?e aktivne varnostne naprave (ABS, ASR, TCS, in ?e in ?e).
Ravno zaradi tega je postal BMW nekako demonizirana znamka, ki nehote me?e slabo lu? tudi na ostale"normalne" lastnike in voznike BMW-jev, ki so hvalabogu ?e vedno v veliki ve?ini a ?al je procent neuravnove?enih neprilagojencev pri njihovi znamki verjetno z naskokom dale? najve?ji.
Eto, to?no to sem imel v mislih, zakaj ne bi nikoli imel BMW-ja, tudi ?e bi imel dovolj denarja.
Accord je od M6 npr. precej bolj kvaliteten avto, ?e bolj se bo to pokazalo pri 100kkm ali pri 200kkm, dizel od mazde je ok, hondin je bolj?i, samo bencinarji se pa sploh ne morejo primerjat
Ne bi rekel. Tudi pri Hondi pla?a? znamko in to ne samo pri novem avtu ampak tudi pri rabljenemu. ?e bi hotel kupiti Accorda isti letnik kot M6, bi bil kot prvo za kakih 2000? dra?ji in imel bi manj opreme. To so dejstva. ?e res da so Hondini motorji pojem zase, ampak to je pa (poleg tega, da vozi? pa? "Hondo") tudi vse. Po statistikah se Mazda kvari celo manj, na euro n'capu sta oba dobila 4*, pri Accordu pade? v vi?ji razred pri registraciji, udobje je nekje isto,... Kaj torej ?e ostane Hondi?
In ravno to, da dobi? pri Mazdi za isti denar ve? avta, to je tudi meni pomembno.
BMW je pa super avto in vse, vseeno pa ga zaradi dolo?enih razlogov ne bi nikoli imel, tud ?e bi imel dovolj denarja.
Me prav zanima kako bi se avto pri temperaturah in na mokrem pri ajd da re?em -5 do -10 stopinj ustavil z zimskimi oz. letnimi pnevmatikami in kako bi bil pri zaviranju vodljiv.
?tos je pa v tem, da trenutno ni -10 niti -5, ampak +10 in bo ?e vsaj par dni tako (prav za ponedeljek so napovedal do +10 stopinj). Se pa strinjam, da bo imet fajn zimske gume, ko bodo temperature konkretno pod ni?lo (pod -5). Najbolj sme?no je bilo pa okoli 15. novembra, ko je bilo ponekod skoraj +20, medtem pa so se vile dolge vrste pred vulkanizerskimi delavnicami.
Bravo @Boss, se strinjam z vsem! Meni se isto zdi neumno dajat gor zimske pnevmatike, ko je zunaj ?e +15 ali ve? stopinj. Zato imam gor zaenkrat ?e letne gume (in verige v prtlja?niku), ob prvi pravi ohladitvi bodo ?le pa gor zimske gume. Pa ?e tistemu navalu pri vulkanizerjih se bom izognil. In tudi to kar pi?e v testu iz Avtomagazina je vse res, zimska pnevmatika je bolj?a le v snegu. Pa to ?e tako ali tako ob?uti?, niti ne rabi? brat takih testov. Pri meni je pa razlika ?e bolj o?itna zaradi dimenzij in znamke - letne gume:215/45/17 (Goodyear Excellence, ZR razred); zimske gume: 195/65/15 (Eskimo S3).
Pristojni bi se nad tem res lahko malo zamislili. :ne vem:
Morda bi bilo poleg dobro tudi povedat koliko preve? vam ka?ejo ?tevci, da vidimo realno hitrost.
Jaz sem npr. po ravnini in v brezvetrju pri?el najve? do okroglih 200 km/h po ?tevcu, ki pri M6 ka?e kakih 7-8 km/h preve?. Kon?na hitrost se skoraj do km natan?no ujema s tisto iz tehni?nih podatkov. Je ?lo pa ?e tudi 215 km/h po klancu navzdol. Sprobal sem pa na prazni avtocesti, ko dale? pred mano ni bilo nikogar, ker take hitre vo?nje pri malo gostej?em prometu nikakor ne odobravam. Ker sicer si pa na?timam tempomat nekje na 130-140 km/h.
Za razliko od nekaterih se pa meni zdi menjalnik vsaj v moji M6 povsem v redu. Se ne zatika, ne ?krta ali ?e kaj drugega, kar ste opisali. Tudi natan?en se mi zdi dovolj. Pa sem ?e veliko avtov vozil, tako da vem kaj govorim. Najbolj me je menjalnik npr. razo?aral pri Cliu (2. gen), ki je sicer mehak (kar je verjetno v?e? predvsem ?enskam), a ki tudi "ska?e" naprej in nazaj ko pohodi? oz. spusti? gas, da o nenatan?nosti niti ne govorim.
Tole s sklopko pri neogretem avtu sem se pa jaz kot re?eno navadil. Meddrugim tudi v tem smislu, da speljujem tako, da ne prihaja do tega zdrsavanja. Sicer se je pa to tako ali tako zelo poredko dogajalo. @tihi63, vseeno pa poro?aj, kaj bodo rekli na servisu, ?e se bo? tja odpravil.
ja v?asih prime takoj v?asih pa ?e je malo klanca kot bi zdrsnila pa tud ne vem kako spelat v?asih se lepo spelje z malo gasa v?asih pa ?ist brez gasa pa en kup enga cukanja je ?e ni dovolj gasa res ne vem ali neznam ve? speljavat ali je pa kaj narobe.
A ti mogo?e to dela, ko je avto mrzel ali tudi potem, ko je ?e ogret? Ker sam imam podoben problem "zdrsavanja" sklopke a le in samo takrat ko motor ?e ni ogret, ko se pa enkrat ogreje pa ?e nikoli ni sklopka zdrsnila, niti v najhuj?em klancu. :ne vem: Tako, da to pomojem ni skurjena sklopka (avto ima cca. 72.000 km), nevem pa kako je pri tebi. Bodi torej pozoren, ?e ti to slu?ajno dela le takrat, ko motor ni ogret.
Meni se zdi v redu, ?e nekdo, ki dela letno vsaj kakih 30k+ km, kupi dizla. Vendar pa folk v SLO po ve?ini kupuje dizle zato ker so pa? trend, ker ga ima sosed,... potem se pa vsak dan vozijo cele 4 km dale? v slu?bo. Problem je tudi v tem, da zadnje ?ase kupujejo dizle ljudje, ki so imeli prej celo ?ivljenje bencinarje in potem ne znajo z njimi ravnat (ti?ijo na mrzlo, po ti?anju takoj uga?ajo,...). Da ne omenjam samo, kak?en stro?ek je, ?e crkne turbina ali pa bosch ?rpalka... Edina stvar, ki je meni osebno v?e? na dizlu, je navor. Ampak vseeno trdno ostajam na bencinarju, konec koncev tud poraba ni tako ve?ja, vidim da ponekod celo samo dober liter in pol.
Da malo obudim tole temo, da ne bom nove odpiral...
Zadnji? (?etrtek zve?er) sem se peljal po LJ obvoznici od BTC-ja proti izvozu za Fu?ine. Pred mano se je nek mo?ki srednjih let vozil v srebrni mazdi 626 (zadnji model pred ?estico). Pri izvozu za Fu?ine se je odlo?il zapustiti avtocesto, tako kot tudi jaz za njim (to je tisti izvoz, ko vzporedno pride cesta iz BTC-ja in je seveda enosmerna). In kaj je ta bedak naredil? Ustavil se je na mestu, kjer se stikata izvoz iz avtoceste in tista vzporedna cesta - pri tem je skoraj povzro?il veri?no tr?enje in za?el voziti rikverc proti BTC-ju po tisti vzporedni cesti!!! Mislim nevem no, rad bi spoznal tega retarda in mu povedal par krepkih. Sicer sem mu potrobil, vendar verjetno ni ugotovil zakaj mu trobim (taki najve?krat misliji, da jih pozdravlja? ali kaj podobnega). ?koda samo, da si nisem zapomnil registrskih, ker bi jih z veseljem objavil tu in ?e kje drugje. Takim bi morali na licu mesta izpite pobrat!
Ko je ravno govor stekel o jermenih... A nimajo mazde neke za??ite, da tudi ?e ti gre jermen, da pri tem ne po?koduje? motorja? Naj bi to imel ?e prej?nji model mazde 626, se pravi dva modela nazaj pred ?estico. Nekje sem to sli?al pa me zanima, ?e kdo ve?
To?no tako je bilo pri meni pri prej?njem avtu. Zdaj pri M6 bomo pa ?e videli, glede na to da bodo ?le gor po vsej verjetnosti 17-tke (trenutno so pa gor 15").
Kar se ti?e pasu, se jaz prive?em tud, ?e grem samo 100 metrov dale? - ne prenesem namre? tistega piskanja. Nasplo?no sem se vedno privezoval pa ne zaradi policajev (ali pa piskanja, ki ga v prej?njih avtih itak ni blo), ampak predvsem zaradi lastne varnosti, ker se nekak ?udno po?utim, ?e nisem privezan, ko vozim.
Dosedaj sem dobil le eno kazen (5000 sit) za parkiranje, ko nisem imel park. listka. Ker je bila to povsem moja krivda, sem raj?i kar takoj pla?al (2500 sit). Nevem, ?e se ima smisel prito?evat, kadar so stvari o?itne in nedvoumne. :ne vem:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sam sem imel star model M6 1.8. Avto je bil iz mesta kar posko?en, mo?i mu je primanjkovalo v 5. prestavi in pa pri dalj?ih avtocestnih klancih. Prehitevanja vsaj za moje pojme niso bila problemati?na, seveda pa mora? za razliko od dizla dat prestavo ali dve ni?je. Motor kot tak pa je verjetno eden najbolj zanesljivih, prakti?no nepokvarljiv, ima tudi ketno, poraba pa normalna za tak avto - sam sem imel v 3 letih povpre?je 8,2 l/100km.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani