Skoči na vsebino

Rabim strokovnjaka, ki bi mi naredil izra?un obremenitev predelane felge (sprememba ET) z navedeno programsko opremo.

Na kombiju, iz katerega bo nastalo nekaj novega, bi rad na zadnji osi (ni pogonska) s predelavo jeklenih plati?? dosegel raz?iritev koloteka. Distan?niki ne pridejo v po?tev, saj pove?ujejo obremenitev le?ajev. Re?itev je torej v predelavi plati??a (sprememba polo?aja vertikalne plo??e). Izra?une potrebujem za homologacijo predelave. "Posel" bo aktualen nekje po 5.7.2013. ?e poznate kakega takega, mi po?ljite kontaktne podatke na ZS.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

?aki, kolkrat si to peljal - 6x? :jezicek::jezicek:

 

Kje si ti na?el tiste dve ponovitvi?? :wacko:

 

(bile so neke te?ave z objavo pa sem v jezi par krat pritisnil Dodaj odgovor.) sramezljiv

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Ena zanimiva primerjava. Pripeljal kamp prikolico iz D, daljava 1345 km (en dalj?i postanek -nekaj ur spanja), te?a cca.1300, ?elna neto povr?ina cca 225x225cm, dol?ina brez priklopa 560 cm. Povpre?na hitrost 85 km/h, poraba 8,4 l/100 km. "?leper" C 160 HDI. V obratni smeri je bila poraba prve polovice ceste 6,5, druge pa 6,9 l/100. Neto vo?nje 10.50 h (en postanek 20 min - drugi ?ofer).

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Poraba pri novej?i dizlih, ki imajo vgrajene filtre trdih delcev, je odvisna od ve? faktorjev. Prvo je pomembna uporaba avtomobila, dolge, kratke, me?ane relacije. Pri vo?njah na kratke relacije se filter paca in postopoma pove?uje porabo goriva premo sorazmerno z zama?enostjo filtra. Ta ima signalizacijo, ko zama?enost dose?e stopnjo, ki je mejna in je potrebno filter o?istiti. Tovarni?ko obstaja dovoljen prirast pritiska ( z zmanj?anjem pretoka skozi filter, raste pritisk v filtru, ki ga meri senzor), s tem pa tudi poraba goriva. Podobno se dogaja, le da po?asneje, tudi pri vo?njah na dolge relacije in kombinirani. Pri tem se filter ma?i zaradi slabe kvalitete goriva, ki vsebuje ve? sestavin, ki jih v filtru ni mo?no pokuriti in spraviti ven skozi izpu?no cev. Sam imam, FAP filter (C5). Ko je bil filter ?e kolikor toliko ?ist, sem dosegel zelo dober rezultat pri porabi goriva. ker sem se po tem vozil prete?no na zelo kratke relacije, je za?ela povpre?na poraba goriva rasti in pri?gala se je opozorilna lu?ka (nevarnost zama?itve FAP). Po tem sem se odpeljal na relacijo 700 km. Opozorilna lu?ka se je po 50 km ugasnila in poraba je ponovno padla na normalno. Po tem so ponovno sledile kratke relacije in opa?am postopno rast povpre?ne porabe.

To je usoda dizel vozil z Euro 5 standardom. Idealno bi bilo, ?e bi filter imel dva ?epa , ki bi omogo?ala ?i??enje (suho, ali mokro), ki bi se izvajalo v odvisnosti od na?ina uporabe avtomobila.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup mazde v tujini in stro?ki v slo.
Napisano

Zanima me, ?e lahko kdo pove kak?ni so stro?ki v Sloveniji po tem, ko kupi? avto v tujini ITALIJI.

Konkretno se gre za Mazda 6 WAGON 2.2 MZ-CD 16v 163 CV DPF 6 M. letnik 2011 z ceno 20,200 eur. in z 20.000 km. Torej sli?al sem, da je potrebno pla?ati DMV, DDV in ?e?.

 

Potreboval bi pa tudi va?e mnenje ali se spla?a kupit avto v tujini, pa ne zaradi denarja tem ve? iz ostalih razlogov, kot so servisi in garancije.

 

Uro?

 

?e uva?a? (pridobi?) kot fizi?na oseba pla?a? v Italiji ceno z I.v.o (ddv). Na to ceno pri nas pla?a? (EURO5, 143 g/km) 6 % DMV v roku 15 dni od izstavitve ra?una v Italiji. Za to rabi? dokumente o registraciji (Carta di circolazione) original ali overjeno kopijo, na podlagi katere ti izda poobla??enec za homologacijo potrdilo o EURO standardu, ki je potem podlaga za odmero DMV na osnovi nabavne cene na ra?unu. Do na?e meje mora? vozilo transportirati, ker v Italiji ni izvoznih tablic (oziroma je procedura zapletena). V nekem obmejnem mestu pa lahko dobi? za?asne tablice, ali pa izvede? transport do doma.

Ne vem kako je sedaj, za rabljene avte so v?asih vzeli osnovo celotno nabavno ceno z italianskim DMV, kar pa ni po?teno, saj se za nove avtomobile jemlje za osnovo nabavna cena (brez mar?e in ddv)), pri rabljenih pa so "uradniki" vzeli za osnovo kar celotno nabavno ceno, kar pomeni, da je ?lo (gre??) za dvojno obdav?evanje.

 

Ceni avtomobila je torej potrebno pri?teti DMV, homologacijo 120 -200? in prevozne stro?ke.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

?e verjame? ali pa ne sploh ne vozim po?asi, ker nikoli nisem. Je pa res vse v okviru omejitev le na AC ali pa pri kak?nem prehitevanju grem ?ez. Zadnji tank 5,79 pri 78km/h povpre?ne hitrosti ?zmeden?

 

Druga?e pa zadnjih 5 tankanj

 

14.03.2013...58,75...132.580..1.015...5,79 gorivo

05.03.2013...53,99...131.565...825....6,54 gorivo

20.02.2013...58,57...130.740...996....5,88 gorivo

15.02.2013...55,56...129.744...897....6,19 gorivo

11.02.2013...55,40...128.847...896....6,18 gorivo

 

Tista 6,54 je bila v snegu, k se prebudi otrok v meni :blush:

 

Ko sem prebral, kaj sem napisal, vidim, da deluje moj zapis, kot da ti ne verjamem. ?elel sem te samo pohvaliti, ker pri tako visokem povpre?ju dose?i tako porabo, zahteva nakaj truda.

 

Z zdnjiim tankom pa sem s C5 prevozil 962 km s 59,4 l dizla. Po Bc je bilo 6,2 l/100, ra?unsko pa 6,17 l/100km, kar je dejansko enako. Pozabil sem pogledati povpre?no V pre resetiranjem. Po izku?njah vem, da ni bilo veliko ve? kot 60 km/h. Gre za veliko lokalnih vo?enj, kar zni?uje povpre?no hitrost.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Zadnji tank 5.8 in povpre?na hitrost 81km/h. Precej relacije sicer ve?ino po AC 140km/h po ?tevcu, zelo malo mestne vo?nje in ena malo dalj?a relacija od Celja do Kr?kega po regionalki. Se vidi, da ?e bi imel samo regionalko bi verjetno z lahkoto dosegal porabo okoli 5 litrov.

 

Preveri, ?e ti kak sosed ne naliva gorivo pono?i. Dose?i povpre?je 81 km/h in tako nizko porabo pa je res umetnost in si zaslu?i? priznanje najbolj u?ikovitega voznika na forumu. Ko si bil na "regionalki" bi se lahko javil, da te peljem na kavo.

Moram povedat, da sem izmeril mo? motorja po nekje 900 km prevo?enih z aditivi in, da bistvene razlike od prej ni, celo za nijanso ni?ja je bila, res pa je, da je take stvari izjemno te?ko izmeriti, brez laboratorijskih testov, ki predpostavljajo vse ostale pogoje prej in pozneje enake, razen dodanega aditiva. Torej gorivo iz istega soda in prav tako mazalno olje, kar pa v tem slu?aju ni bilo.

Druga?e pa se je moja poraba pri zadnjem tanku ustavila nekje na 6,2 l/100km, kar je za moje pojme dober rezultat, glede na to, da mi junior dviga povpre?je.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dilema - kje tankati
Napisano

Se pridru?ujem SDju (stranki debilov). Nisem nikoli opazil razlike v porabi med Slovenskimi ponudniki goriv, pa tudi med Hrva?kimi in Italijanskimi (no, slednji zadnje ?ase niso "konkuren?ni") nisem opazil bistvene razlike. Mogo?e edino, ?e sem to?il kje v Avstriji, da je bilo dejansko res nekaj ve? kilometrov, kot sem pri?akoval.

 

Mr.Hary, se pa strinjam s teboj, da je razlika v naftah pri nizkih temperaturah. Sploh Petrol. Nato?i ?tamprle Petrolove nafte v prozoren kozar?ek in ga daj v hladilnik v zgornji del - tam, kjer je v hladilniku zamrzovalnik. Praviloma je tam -12°C. In pri Petrolovi nafti v prozornem kozar?ku bo? opazil, da je spodnji del teko?ine postal moten. Se za?ne pripravljati izlo?anje parafina. In ker so injektorji vedno bolj zahtevni in ker so zato filtri vedno bolj fini, je to ?e dovolj, da ti zmanj?a pretok nafte v filtru ali pa ga celo zama?i. Sem imel zaradi Petrolove nafte v teh na?ih hribih kar precej te?av.

 

O?itno skoraj noben ni prebral ?lanek, ki sem ga navedel zgoraj. Na podlagi njega je namre? velika verjetnost, da po novej?ih dogajanjih tankamo vsi isto nafto, ne glede pri katerem ponudniku tankate. OMV ima res moderno rafinerijo, vendar zakaj bi na na? trg plasiral nafto, ki omogo?a manj?e zaslu?ke. Po navedbah iz ?lanka, je edino OMV bencin 100 pripeljan iz Austrije, vse ostalo pa se nabavlja na trgu v bli?ini. Razlika v dizlih je lahko v aditivih in to je izgleda vse kar je razli?no. Pri ?emer je potrebno upo?tevati, da je lahko ob?asno Petrolova nafta nekoliko kontaminirana z organizmi, ki se razvijajo po dalj?em skladi??enju v obveznih rezervah.

Obstaja mo?nost "placebo" efekta, ki je zaznan v prepri?anju v kvaliteto dizla.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Dilema - kje tankati
Napisano

Naletel sem na zanimiv ?lanek v Ve?ernjem listu, ki ne daje neko veliko upanje o zagarantirani kavaliteti goriva. Namre? po logiki stavri se tudi pri nas prodaja na razli?nih ?rpalkah lahko taknka gorivo istega izvora.

 

http://www.vecernji.hr/biznis/znate-li-oda...u-clanak-515477

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

V?eraj mi je uspelo dose?i magi?no porabo 8 litrov (ja, z dizlom), ?eprav sem imel povpre?no hitrost po ra?unalniku isto kot zmeraj, kar zna?a okoli 76km/h in bi na?eloma morala biti poraba vsaj za liter ni?ja. 8 litrov sem imel samo z vklopljenim power-boxom, katerega pa ?e kar nekaj ?asa nimam ve? v avtu. ?e malo pa bom ?el po bencinarja pa ga dal zaplinirat :glare:

 

?e ima? DPF bi zalo biti, da mora? dati na ?i??enje. Taka poraba je dale? od normalne za mazde.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

:angry:

 

?ena pride domov: "Mazda je nekaj ?udno posko?ila, pa nekaj je zaropotalo. Ker je ?e naprej nekaj drsalo in ropotalo, sem vozila malo po?asneje. No, domov sem pri?la, ampak je nekaj narobe z Mazdo."

 

Grem pogledat. Da mi ni glave razneslo. Plug zvit, v vogalu pluga ?e vedno skala velikosti ?oge :rispekt: in jo je kar privlekla za seboj, sprednji odbija? po?en (plastik-fantastik), zvit glavni nosilec, ki je iz 5 mm debele plo?evine...

To je moralo po?teno ruknit ne pa ?udno posko?it...

 

Babnice :vskalo:

 

In ravno zdaj, ko spet napovedujejo obilne sne?ne padavine. :angry2:

 

?e ne bi bilo ?alostno, bi ti priporo?i da to objavi? v rubriki Smeh.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano
Zelo dobra re?itev. Ima pa eno veliko pomankljivost, ki pa je za Sivko bistvenega pomena. To pa je cena, ki je za tak plug prav gotovo nad 3000?. Ker se v tujini cene takih naprav gibljejo nekje od 4000-6000?, ni nobenega razloga, da bi pri nas bil cenej?i.

Preverjeno brez krilc 5.500+DDV.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

tako je

 

vcasih, ko mi je dolgcas na dolgih poteh, spremljam kaj kaze BC

pri 120 km/h je min 4.8l/100km, max pa 5.6l/100km

pri 150 pa se giblje od 6.5 do 7.3l/100km

pri max hitrosti (kar je okoli 215 po stevcu) pa mi kaze dobrih 10l/100km

 

To se verjetno bolj da na ravnih cestah kot so od ZG >BG in moja ocena o 1,5 l razlike bo kar dr?ala. Tvoje meritve ka?ejo na 1,7 l razlike pri ni?i in vi?ji porabi. Tako, da podatek o ,1 l razlike prav gotovo ni to?en.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

 

 

Pri meni med 120km/h in 150km/h ni niti 2 deci razlike v porabi (pri prvi okoli 6,9 litra, pri drugi 7,0 litra). Vsaj nekaj, s ?emer se lahko tola?im <_<

 

To te?ko verjamem. ?e ima? na BC trenutno porabo, lahko primerja? na istem odseku ceste. Pri tem bi bilo najbolje posneti s kamero in nato primerjati posnetka trenutne porabe. Pomembno je tudi, ali ra?unalnik dejansko meri trenutno porabo, ali tudio v primeru le te jemlje nek ?asovni inteval. Stavim, da je med 120 in 150 km/h najman, liter razlike (po neki oceni celo 1,5 l/100 km). Pri tej razliki odpor zraka naraste za 77%, ta je odvisn od kvadrata hitrosti.

 

Glede Metabonda sem jaz napravil dino test pred aditivi in nato bo po uporabi le teh ponobno opravljen dino. Porabo je zelo te?ko testirati, saj so lahko na isti relaciji zelo razli?ni pogoji, temperatura , vla?nost zraka, gostota, pritisk, obremenjenost avtomobila ...

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Nadaljujem temo porabe C5 turier 2.0 160.

Danes sem tankal 59,99 l dizla, prevozil sem 1068km, povpre?na hitrost je bila 62 km/h.

Nekje 60% AC , 20% regionalne in 20% drkarija 6 km v eno smer, hlajenje in 6km v drugo.

Torej rezultat je 5,617 l/100km. Po AC je bilo vo?eno prvih 300 km 140 km/h ( tempomat) 200 km je bilo vo?eno s 130km/h, zadnjih 100 pa 120 km/h, pa regionalnih je bilo vo?eno nekje do 90 km/h, ena relacija cca 100km nekoliko bol ostro, lokalno pa ne?no. Mislim, da je rezultat za tako te?ek avto zelo dober, ?eprav ste pri mazdah navajeni malih porab.

V kratkem bo opravljen ?e test vpliva Metabond aditivov na mo? motorja in porabo.

 

Je pa zanimiv podatek, da je razlika v povpre?ni porabi na 120 km/h in 130 km/h (v obeh slu?ajih tempomat) dober liter goriva.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

ta ma tud grozne stevce, kot mazda 6 mirai ali gta...edino ima pa nekaj carskega, kar nobena mazda 6 nima: stevc za kolicina olja...

 

Ni koli?ana olja marve? temperatura olja (tudi pomemben podatek). Koli?ino kotrolira prek senzorjev, ki preko ra?unalnika opozarja pri zagonu na koli?ino olja. Mislim pa, da opozarja tudi med vo?njo, ?e koli?ina olja pade pod min. nivo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Me res zanimajo rezultati, tole ste se lotili kar natan?no. To ste merili pri Ercu verjetno?

 

Pri Mitji.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Dobra poraba samo ni? kej pretresljivega.Jaz imam z mojo MAZDA I generacije po regionalkah z ta mehko nogico tudi pod 6/100.Zadnji? smo ?li v N.Gorico, po ?ivem ledu po italijanski strani na avtostradi in sem vozil tja do 90/uro, poraba po BC-ju je bila 5.5l/100.In moj BC ne la?e trenutno ni?.

Imam pa sedaj samo mestna vo?nja, trenutna poraba 8.5/100, kar je za moje pojme odli?en rezultat. :bravo:

 

Mora? upo?taviti mo? motorja, ta je v?asih pomenila pri ve?jih odstopanjih tudi ve?jo porabo. Pri novej?ih, moj je letnik 2010, pa so dosegli nakako porabo po trenutnih potrebah. Nova generacija dizel motorjev se polni z gorivom preko pezoeltri?nih injektrojev, ki omogo?ajo veliko preciznej?e doziranje goriva na malih obratih patudi na drugih. Npr. pri neobremenjenem motorju je poraba 0.0, tako, da se spla?a zavirati z motorjem. Za EKO vo?njo ra?unalnik prioro?a menjajvo brzin na 1800 o/min.

Vsekakor je tvoja poraba dober rezultat. Upo?tevati mpra? tudi, da je moj vaj 200 kg te?ji od tvojega, kar tudi pripomore k porebi. Moj prej?nji je imel 2200 ccm in 134 km in je slabih 200 kg la?ji od sedanjega, pa sem ga te?ko spravil pod 7 l/100 km.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Po zandjem takanju sem imel prvi 250 km porabo 6,4, nato sem imel nekaj relacij po regionalkah, kjer je zaradi prometa in tudi spo?tovanja predpisov poraba do 620 prevo?enih km padla na povpr?no 5,5 l/100km. Izr?un ka?e, da sem z ne?no vo?njo porabil 4,2 l 100 km.

BC ka?e naslednja 2 podatka:

 

post-483-1359398416_thumb.jpg post-483-1359398442_thumb.jpg

 

Zadnjih 620 km je torej prevo?eno s porabo 5,5 l/100km

Zadnjih 1568 km pa s porabo 6,0 l/100 km. (40% AC 130-140 km/h po ?tevcu)

 

V obeh slu?ajih je povpre?na 52 km/h. Torej tu so regionalke, kjer se zaradi prometa in omejitev vozi do 90 km/h s precej omejitvami, vo?nje po naseljih, kjer zaustavljanja na semaforjih, pa tusi kak po?asne? ki vozi 60-70 km/h.

 

Na isti relaciji 97 km je v eni smeri bila poraba zaradi hitrej?e vo?nje 6,4 l/100km, za nazaj pa 4,2 l/100 km. ?asovno pa ni bilo velike razlike, nekje 5-10 min.

 

Ps.:

Pozabil sem navesti, da sem v zadniji rezervoar goriva dodal Megasel. Za sedaj ne morem re?i, ali je kaj malega vplival na porabo. Jutri pa menam ?e morotno in menjalni?ko olje. C5_III dobi Golda in GT, nato gre po kakih 500-1000 prevo?enih km ponovno na tester. Prvo testiranje je pokazalo 1X169,29 KM, 1X pa 167,91 KM (tovarna zagotavlja 163 KM), potem pa bomo videli, koko vsi trije aditivi vplivajo na rezultat.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Sivka, glede na sne?ne razmere v katerih ?ivi?, bi ti bolj pasal nick Yeti. Normalni mestni pa tudi va?ki prebivalci na?e de?ele pogosto ne razumejo(mo) zakaj v?asih tako jamra?, ker o?itno ne vedo, kaj je pravi sneg, kaj so sne?ni zameti in kako je voziti v takih raznerah.

O?itno je, da si pri izbiri vozila za take razmere nekoliko brcnil v temo, saj ne more? biti popolnoma zadovoljen z BTjko, ki ima nekatere stvari narejene bolj za ?minko, kot za vo?njo v te?kih razmerah. Prav gotvo pogre?a? (kot si ob priliki navedel) LSD, pa ne tabletke, marve? napravo za pravo blokado diferenciala.

 

?al se je avtomobilska industrija usmerila v neko li?panje in izdelavo kvazi terencev. Tebi bi veliko bolj pri?el v po?tev pravi terenski pick up z vgrajneimi samo tistimi elementi, ki so za tako vo?njo potrebni. Moral bi biti enostaven, poceni, brez aerodinami?nih jarkov za brisalce in mogo?e res, moral bi ga izdelati ruski Vaz, ki bi izkoristi izku?nje z izdelavo Nive.

 

Nam, navadnim voznikom, je neprestavljiva poraba 53,5 l /100, saj je to vi?ja poraba kot je pri 300-400 KM ?leperjih, ki peljeo skupno te?o preko 30 t.

?as je za civilno iniciativo - takim junakom bi moral dr?ava nekako pomagati in jim olaj?eti ?ivljenje v odro?nih krajih.

 

Lojzu bi pa na njegov sarkazen odgovoril. V krajih kjer ?ivi Sivka ni prostora za ?minkanje avta v gara?i in za merkanje, ker bi na ta na?in lahko prespal zimo. Treba je ?iveti, otroci morajo v ?olo, treba je v slu?bo. Tudi trgovskega centra ni ravno za vogalom.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

To je noro! Mazga mi kuri 62 litrov nafte na 100 km! :aaaaa: Po tovarni?kih podatkih naj bi jih bilo pa 8,9. Pa ravno je iz garancije. A je mo?no, da so ?obe ?le falit?

 

 

?e ena re?itev je. O?itno rabi? resen terenski avto. LR Difender pick up je re?itev. Seveda ne nov ampak rabljen. Glede na to, da je karoserija aluminijska, ne bi smelo biti te?av z zdr?ljivostjo. Mehanika pa je itak klasika, narejena za dolgi rok. Na?el sem enega pri sosedih, ki je nekako primeren za tvojo uporabo. Mogo?e je problem, da nima druge vrste sede?ev, v ostalem pa po terenskih zmogljivostih, preka?a mazdo za nekaj dol?in. Omenjal si restrikcije pri prora?unu dru?ine. Tu bi najverjetnje pri?el skoz v varianti staro za sterej?e. Oglej si ga TU.

?e nekaj glede uvoza. Za sedaj se EORO2 da uvoziti. Mislim pa, da to vozilo spada med tovorna tako, da ni DMVja pa tudi davka na luksuz, ki se za?ne pri 2500 ccm.

 

Zanimivo, koliko idej imamo ljudje, ko gre za tujo usodo. :vskalo:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

Takega imamo doma in je letnik 52 :jezicek:

 

Verjetno se dr?i bolje od kakega ?ivega 52 letnika. Koliko rabi na uro??

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda bt 50
Napisano

post-483-1358198237_thumb.jpg

Evo Sivka to je vozilo za tebe. Za slabih 15.000? ga dobi? z desko vred, pa ?e oldtimer je tako bo? prihranil pri zavarovanju in stro?kih registracije. Ne verjamem, da bo poraba presegla traktorsko.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Traktorja stroja
Napisano

Cene traktorjev so sumljivo nizke. Za primerjavo cen lahko uporabi? TO stran. Vse kar je sumljivo poceni, je ponavadi nateg, ?e posebej, ?e obljubljajo, da bodo traktor dostavili no dom.

 

Torej raje malo i??i po Nem?iji kamor lahko sko?i? na ogled. Kar tako na lepe o?i, pa pla?ilo vnaprej pa te lahko drago stane.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.