Tretja, naajbolj peklenska "najbolj?i peklen??ek" pa je mazda MPS
Najmo?njej?a mazda odkriva ?portne gene predvsem od zadaj. Spodnji del odbija?a je dodobra obdelan. Na ?rnem spodnjem robu stojita velika okrasna zaklju?ka izpu?nih cevi, ki skrivata avspuha. Sprednji del izstopa predvsem zaradi hladilnika polnilnega zraka privzdignjen motorni pokrov. Ve? agresivnosti odrivajo ?e prednji odbija? in ?arometa. Za vas pa so najbolj va?ne ?ir?e in ni?je pnevmatike, katere ima. Za vse skupaj pa najbolj poskrbi srce mazde, in to je motor. Zdi se kot posnetek nekdanjih turno motorjev z izbruhi mo?i in nezasli?no porabo. 2,3-litrski ?tirivaljnik z neposrednim vbrizgom goriva, turbopolnilnikom z nadtlakom polnjenja do 1,07 bara, 191 kW (260 KM) IN 380 Nm navora pri 3000 vrtljajih na minuto. Najbolj divji je v sprednjem obmo?ju. Vle?e kot bik. Pospe?ki so konkretni - do 100 km/h potegne? v 6,6, sek. Enako divja je poraba. (?tirikolesni pogon, zajetna masa in turbomotor) ?e si privo??i? zabavo, in kdaj tudi potegne? do ?astitljivih 240 km/h, za?ge? na 100 km vsaj 20 litrov. Ima ?eststopenjski ro?ni menjalnik z natan?no in ?portno trdimi gibi. Za dalj?e mestne vo?nje pa je pretrda le sklopka.
Pogon je speljan na sprednja kolesa, dokler ni te?av, ko pa sistem zazna zdrs se prenese najve? polovica mo?i ?e na zadnji kolesi, kar stabilizira vozilo. Je pa res, da lahko zaradi tega na spolzkihg podlagah in ob konkretno v tla zabitem plinu spravi? zadek v adrenalinsko drsenje.
Mazda MPS je hiter in bencinsko po?re?en dru?inski ?portnik s prostorno kabino in ?e doosti udobja. ?tirje se povsem civilizirano peljejo na dalj?o pot, saj nastopa manj ostro in huligansko kot subaru impreza WRX STi ali mitsubischi evo IX.
S ?portnimi dodatki oplemenitena notranjost in druga?na od klasi?nih izvedb. Le prednja sede?a s preskromnim bo?nim oprijemom in zastarelemu informacijskemu sistemu bi podala manj?o grajo.
ker se ravno pogovarjamo o dizlih, imam eno vpra?anje, mo? je kolegici naro?il in ta moment verjetno tudi ?e kupil, ne da bi ona vedela megana dizla; ker ima v glavnem mestno vo?njo, sem ji svetovala, da bo najbolj?e, ?e ve?krat na teden pelje po "sklenjenem ljubljanskem obro?u" in ne po bi?jici, kjer ?alta iz prve v drugo in nazaj v prvo. Zanima me naslednje: med katere avtomobile spada dizel megan?!
Tako, da se ?ez nekaj dni odpravljam na Maldive zapraviti zaslu?ek. Ne spomnim se katere ?tevilka se je vrtela, ko sem se oglasil, vendar se boste morali strinjati, da sem za 80% obiskov zaslu?en jaz. Obiskovalci te teme (ne vem zakaj se ?e zmeraj imenuje MOTOR UP, ?e ni? ne reklamirate) niso prihajali zaradi reklame, marve? zaradi mojih mini predavanj, od katerih so se tudi nekaj nau?ili.
Ko sta DaVid in Violet »odkrila« moje ogla?evalske »prijeme«, sem slednji podal odgovor, ki je bil namenjen tudi moderatorjem. Hotel sem vama povedati, da tudi moje znanje ne more biti zastonj in, da ?e me boste hoteli zadr?ati na forumu, boste morali presli?ati tudi kak "ogla?evalski prijem", ki ne bo ni? bolj »grob« od ostalih, ki venomer nekaj reklamirate.
Zato fantje, ne se toliko ?ivcirati (?kodi lepoti in srcu) in ne uporabljajte poudarjenih ?rk, ker to v prenesenem smislu pomeni, da se derete. Zakaj, ?e obstaja enostavnej?i na?in ? ozna?i-bri?i.
Lepo vas pozdravlja Va? Sirius
dolgo in jedrnato in ?e ni?emur oporekati ne morem. Sirius, greva na Maldive? Lepo, da si se oglasil.
Tudi pri nas dobi? vso to opremo vklju?no z Bose akustiko, ?e si kupi? GT-jko!
?e si kupim M6 dizel GT, ?e sploh obstoja, me bo ko?talo tolk da lahko za?nem razmi?ljati o kak?nem drugem modelu, me pa prav zanima, kak?na je cena v Nem?iji in pa pri nas?!
sedaj si pa poglejte mazdo 6, ki jo prodajajo v Nem?iji; koliko dodatne opreme imajo, vklju?no z akustiko in za kak?no ceno?! (na sliki je M6 stufenheck samo bencinar, ki je kar cenej?i - tudi ostali modeli). Pri nas pa je nabita cena in vse 6 imajo samo osnovno opremo ne glede na (to ali je benz, dizel) ceno!!!????
Symon, ?e mene kaj ne zanima, tudi ne gledam in ?e manj kaj ugotavljam
YavarYe X6V6 priznam, da biti moderator ni enostavno; avto imam v garanciji, in bognedaj, da uporabljam kakroli, kar ni v servisni knji?ici, sicer pa mislim, da bi zelo rad videl, da se tema nadaljuje...
mazda-mx3, ?e se kdo pojavi kot kafai z zelo agresivno potezo ogla?evanja, potem ne potrebuje? nobenega posvetovanja, ampak ga enostavno zbri?e?, vidim, da ga ni ve? , pohvalno
hotela sem povedati, da uporabi malo ve? "prijaznih" besed, ker nekomu se lahko pove tudi na druga?en na?in
oba z YavarYem X6V6 pa si privo??ita po?ten spanec, saj imamo ?e dva policaja in 4 policijske komandirje (kje je zgornja post)
. Ampak ti bolj priporo?am dvokomponentne (za 16cm bo res treba brusiti pleh), ker je razlika precej?nja. Sam sem jih vgradil v vsa ?tiri vrata (visokotonce ob kljuki za odpiranje vrat, ker sem hotel imeti enak izgled na vseh vratih in na zadnjih vratih ni trikotnika ob ogledalu kamor bi druga?e ?li..).
?asa pa kar nekaj vzame, ?e sploh ?e gre? vrtati panele kot sem ?el jaz, pa vgradnja kretnic itd....
Playerje dobi? pa pri Mazdinem servisu/prodajalcu. Modul s hard diskom mogo?e malce te?je, MP3 pa ni blema in je 130.000 SIT plus ?e 6CD menjalnik je, kastnik je ok 15.000 SIT, MiniDisc pa ne vem koliko je.
LP, ?iga
Ker nisem sam svoj mojster, kdo lahko ?e zmontira vso to fr?tekarijo, poobla??eni servis? - ima garancija tu kaj veze?
po?lji pa tudi slikice, da si zadevo pobli?e ogledam (?eprav brez zvoka)
tako neprijetnost sem ?al pred mnogimi leti do?ivela na Hrva?kem. Bila je sobota, predzadnji dan odhoda, pripravljajo se je neurje in vsi, razen pe??ica nas je ?e ostala do naslednjega dne. Naslednji dan, sem hotela ?e malo zaplavat. Pred tem sem za?ela pakirati in kaj opazim? Avto, ki je bil parkiran 20 -50 m od mojega vhoda in sam, so pono?i prerezali 3 gume, prvo levo in zadnjo levo 5x zadno desno pa 3x, sprednjo si niso upali, ker bi ga (jih) lahko kdo videl. Uspeli pa so prerezati ?e sosedov gumijak in pa blazino.
Sedaj si me pa ?e predstavljajte, da bi ?la ?e z mazdo na Hrva?lo na dopust?!
Vandalizem je povsod, sam kar je preve? je pa preve?
ali se je med samo vo?jo dogajalo kaj neobi?ajnega? npr. pri rde?i lu?i, ko ?aka? v koloni si se dotaknil sprednjega avtomobila ali pa avto za tabo zadnjega dela. v tem primeru lahko zgubi? tablico. ?e se spomni? kje se je dogajalo kaj nenavadnega med vo?njo, pojdi po isti poti in tudi glej (poglej) po robu cesti??a, sigurno ?e vedno kje le?i. To se je meni zgodilo in ko sem vrnila po isti poti, je v bli?ino tistega kri?i??a?e vedno le?ala ob cesti??u.
A ti res verjame? v to da je lahko opozorilo alternativa prepovedi vo?nje, izgonu tujca, odvzemu predmetov?
S tem da se pristojni organ (policija) "opozorilu ne more odre?i, oz. mora izre?i samo opozorilo", se glih tudi nebi strinjal, saj je opozorilo policistova diskrecijska pravica in ga lahko izreka ob dolo?enih pogojih, ne pa da ga mora! Nih?e te ne more prisiliti da opozarja?.
ni? ne verjamem, ampak tako pravi ZP-1 in njegovo tolma?enje...
Opozorilo pomeni dovoljeno oportunitetno odlo?anje prekr?kovnega organa, torej dovoljeno odstopanje od procesne legalitete. Gre v bistvu za opozarjanje po ugotovljenem prekr?ku, kar dejansko pomeni, da je opozorilo res alternativa vsem ostalim sankcijam za prekr?ke, saj se izreka vedno samostojno in kateremu se policija ne more odre?i (torej ga mora izre?i, ?e smatra, da je izrekanje npr. izrekanje predpisane globe, opomina, kazenske to?ke, neprimerno. Opozorilo ni sankcija za prekr?ek, je pa "nadomestna sankcija" za prekr?ke, je vedno ustno, pomeni pa to, da se kr?itelju o?ita njegovo napa?no, protipravno ravnanje, da bi v prihodnje bolj upo?teval oz. spo?toval veljavni pravni red.
Sme?no pa je, ?e se kr?itelj ne bi strinjal z opozorilom, mu prekr?kovni organ mora izdati odlo?bo o prekr?ku, s katero mu izre?e npr. globo, prepovd vo?nje, itd?!
sorry- ni mi?ljeno osebno nate maki, ampak kot da je to nekje v ?love?ki podzavesti..
parkplac total prazen, pustim avto nekje na sredini, naslednji ki se parkira gor si od vseh prostih mest zbere glih tistega zraven mene in to tako na knap da mi z vrati butne avto
... mislim halooo??
res je, ?love?ka podzavest je vedno povezana z lastninsko pravico, torej se bo lastnik avtomobila najbolj varnega po?util ob lastniku drugega avtomobila in ne nekje na drugem koncu praznega parkiri??a, ker Slovenci in Slovenke kot svojo lastnino najbolj cenimo avto, ki pomeni ne samo status in simbol, temve? tudi drugi odraz samega sebe, v bistvu v avtomobilu vidimo svoj drugi jaz. (zdaj je menda jasno, zakaj jih tako negujemo, izbolj?ujemo, ?istimo in 5 ur poliramo).
[/b]me='Symon' date='30 May 2006, 17:23' post='35954']
Od kdaj? A to velja, ?e si storil prekr?ek recimo pred tem zakonom in ?e nisi dobil kazni? Namre? ravno tak primer imam pa ?e vedno nisem ni? dobil. Baje se naredijo, da pozabijo potem pa ?ez pol leta pozabi? ?e ti in dobi? polo?nico, da se spomni?.
opozorilo: izre?e se lahko namesto uvedbe postopkov o prekr?ku, izdajo odlo?be o prekr?ku, velja pa od takrat, ko velja novi ZP-1 in sicer od 1.1.2005. Je sicer sankcija, ne spada pa med temeljne sankcije, ker ne velja eden glavnih pogojev, da se sankcije izrekajo ob odlo?anju o prekr?ku po opravljenem kraj?em ali dalj?em postopku. Opozorilo je alternativa vsem sankcijam za prekr?ke (globa, opomin ,kazenske to?ke, prepoved vo?nje, izgon tujca, odvzem predmetov), zato se izreka vedno samostojno. Opomin ni opozorilo, ker se sme izrekati samo namesto predpisane globe in ob predpisanih posebnih pogojih iz ZP-1.
?e se pristojnimu ogranu (policiji) zazdi izrekanje npr. predpisane globe neprimerno, se opozorilu ne more odre?i, oz. mora izre?i samo opozorilo.
-----
David, a zdej, ko je ?e Sirius potrdil, verjame? 200%, sicer pa probaj, se prito?i in bo? videl - napisal u?inek.
to ne velja v celoti, ker mora vsak lastnik nevarnega orodja (po definiciji kazenskega in obligacijskega prava) - kar je avto, ravnati skrbno z namenom nikomur ?kodovati, torej mora svoje pravice, npr. lastninsko pravico izvr?evati civiliter, tudi ravnanje z avtom - nevarnim orodjem mora biti skrbno, primerno, z namenom nikomur ?kodovati, itd.
gara?na hi?a ni popolnoma privatni teritorij, ker so v njej avti razli?nih lastnikov, za njihovo ravnanje pa je poleg Ustave zavezujo? tudi ZVCP, s tem, da ima policija pravico (in ne samo dol?nost) izvr?evati smisel in na?ela omenjenega zakona tudi na privatnih parcelah, zemlji??ih, ?e posebej na poziv, klic na pomo?, v primeru kakr?nihkoli prekr?kov, vse to zaradi tega, ker se smatra, da so avti primerni za urejeno pravno dr?avo in ne za d?unglo...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Med ?portnimi mazdami je
roadster MX-5 sinomim igrivosti z
majhnim" motor?kom".
Razvpiti kupe RX-8 je po drugi plati
bencinsko za?eljen in prepri?ljiv
predvsem v obmo?ju najvi?jih
"vrtljaj?kov", ko sloviti wankel diha
na polno.
Tretja, naajbolj peklenska "najbolj?i peklen??ek" pa je mazda MPS
Najmo?njej?a mazda odkriva ?portne gene predvsem od zadaj. Spodnji del odbija?a je dodobra obdelan. Na ?rnem spodnjem robu stojita velika okrasna zaklju?ka izpu?nih cevi, ki skrivata avspuha. Sprednji del izstopa predvsem zaradi hladilnika polnilnega zraka privzdignjen motorni pokrov. Ve? agresivnosti odrivajo ?e prednji odbija? in ?arometa. Za vas pa so najbolj va?ne ?ir?e in ni?je pnevmatike, katere ima. Za vse skupaj pa najbolj poskrbi srce mazde, in to je motor. Zdi se kot posnetek nekdanjih turno motorjev z izbruhi mo?i in nezasli?no porabo. 2,3-litrski ?tirivaljnik z neposrednim vbrizgom goriva, turbopolnilnikom z nadtlakom polnjenja do 1,07 bara, 191 kW (260 KM) IN 380 Nm navora pri 3000 vrtljajih na minuto. Najbolj divji je v sprednjem obmo?ju. Vle?e kot bik. Pospe?ki so konkretni - do 100 km/h potegne? v 6,6, sek. Enako divja je poraba. (?tirikolesni pogon, zajetna masa in turbomotor) ?e si privo??i? zabavo, in kdaj tudi potegne? do ?astitljivih 240 km/h, za?ge? na 100 km vsaj 20 litrov. Ima ?eststopenjski ro?ni menjalnik z natan?no in ?portno trdimi gibi. Za dalj?e mestne vo?nje pa je pretrda le sklopka.
Pogon je speljan na sprednja kolesa, dokler ni te?av, ko pa sistem zazna zdrs se prenese najve? polovica mo?i ?e na zadnji kolesi, kar stabilizira vozilo. Je pa res, da lahko zaradi tega na spolzkihg podlagah in ob konkretno v tla zabitem plinu spravi? zadek v adrenalinsko drsenje.
Mazda MPS je hiter in bencinsko po?re?en dru?inski ?portnik s prostorno kabino in ?e doosti udobja. ?tirje se povsem civilizirano peljejo na dalj?o pot, saj nastopa manj ostro in huligansko kot subaru impreza WRX STi ali mitsubischi evo IX.
S ?portnimi dodatki oplemenitena notranjost in druga?na od klasi?nih izvedb. Le prednja sede?a s preskromnim bo?nim oprijemom in zastarelemu informacijskemu sistemu bi podala manj?o grajo.
Euro NCAP: ?tiri zvezdice (31 to?k od 37)
cena 34.759,82 evra (8.321,500 tolarjev)
zastopnik: MMS
Vir: Delo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani