Skoči na vsebino
Zanimivi oglasi!
Napisano
dne 22. 6. 2021 ob 21:06 je scania napisal:

To so pa powershifti s-tronici in dsg. Za mene je pravi avtomatik tiptronic in mi je vseeno če prestavlja enkrat počasnej je pa ziher

 

Kaj pa imaš kak info glede avtomatika v Audi S6 C7 baje je kao DSG, RS6 C7 pa ima klasični automatik. 

Kake težave pri S6 automatu?? Kolk je  vzdržljiv? 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazda 3
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Sem pa res spregledal, da je cena za lizing, ampak kdor je že zdaj kupoval avte na lizing ali kredit je vedno tako, da na koncu vse preplačaš. Razen, če vprašaš Juresa, on je vedno z lizingom zaslužil. 

 

Btw. : Kje pa se dobi tak Lizing da še zaslužiš??? 😳

Vzamem takoj!!! Pa novo M6🚗🤪

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazda 3
Napisano
pred 6 minutami je Nejc1986 napisal:

Isto kot pri bejbah... Najprej vse zrihtano in svetleče... Potem pa kup drobnega tiska. 

 

Hahaha, ja samo pri avtih je vsaj drobni tisk že v štartu napisan, pri bejbah pa komaj čez čas pride drobni tisk 😁🤪

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

@SpEkTrja@SpEkTrja vsako kolo ima svoj abs senzor ki meri hitrost.

In če sta recimo na sprednji osi obe gumi napumpani na 1bar, ti ne bo javljalo da so premalo napumpane, ker je hitrost levega in desnega abs senzorja enaka. 😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

OBD2 za Mazdo
Napisano

Za osnosvno uporabo je ELM327 oz njegov kitajski klon čust super, ponavadi deluje tudi z Forscan-on. Forscan omogoča vse funkcije tovarniškega testerja ob ustreznem OBD adapterju ;)

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup Mazde 6
Napisano

@amatejprvi malo bolj definiraj tvoje kratke razdalje?!

Kako daleč traja posamezna vožnja?? 

To koliko kilometrov narediš na leto nima veze za dizla, važno pa je koliko km narediš z posamezno vožnjo. 

Če narediš posamezno vožnjo 20-30km je ok za dizla, če pa delaš kratke mestne recimo 10km vožnje z pogostim vgašanjem pa raje vzemi bencinca. 

BTW. : jaz delam z dizlom 10-12k km na leto, vendar pa imam 99% avtocestne vožnje, posamezna vožnja pa je 60km v eno smer. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

NOVA MAZDA 3 (2019)
Napisano (urejeno)

Malo offtopic, sem na netu zasledil da VW po novem ne bo več delal limuzinske izvedbe Passata, ostal bo samo karavanski Passat, namest limuzine pa bo samo Arteon v ponudbi. 

Btw. : Tudi jaz si nikoli nisem lastil Golfa, mel pa sem iz Vag koncerna 2x Audi 80 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Na začetku sem bil kr navdušen na električnimi avti, zadnje čase pa me kr mineva.

Električarji so absoluto predragi, majhen domet, vprašljivo dolgoročno trajanje baterij, extra dolgo polnjenje,...zdaj še dražje polnilnice... Kaj na koncu ostane v prid električarjem?? 🤔

Edina prednost je če imaš svojo sončno elektrarno in dosti vožnje po mestu, takrat se res voziš skoraj zastonj. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup CX-5
Napisano

@Boss letnik 2008 2.gen M6 2.0dizel. To so še Mazdini prvi motorji z DPFom (RF7J) in niso še glih izpopolnjeni. 

Regeneracije dela vedno 20-25km. Interval med regeneracijami pa ko mam samo avtocesto med 200-250km, če je več krajših voženj pa tam okrog 150km.

Ti imaš pa najnovejšo dizelco in v 12 letih od takrat so se verjotno tudi Mazdini inženirji kaj naučili in izboljšali. 😉

 

Glede Turbo bencinarjev se strinjam s tabo, 2.0T ali 2.5T bi bili zame idealni motorji. 😎

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup CX-5
Napisano

@NevLado O samen delovanju DPFa in o izvajanju regeneracijah si ne rabim brat, vem zadosti.

To kaj ljudje pišejo/pišemo so priporočila, ampak kje v Mazdinih navodilih pa piše da se moraš vozit da dokonča regeneracijo??

99% lastnikov sploh ne opazi da se izvaja regeneracija, zato se tudi ne vozi naprej da bi to dokončala. 

Si sploh vozil dizla z DPF? Si opazil da dela regeneracijo? 

 

Regeneracijo lahko prekineš in se bo nadaljevala naslednjič ko vžgeš avto in se ta segreje, pri meni se nadaljuje ko se motor segreje nad 50°C, in to vem ker imam prek obd-ja prikloplen android radijo in mi prikazuje live podatke o motorju. 

Regeneracije se končajo med 20-25km. 

Ni problem prekinjat regeneracije, se bodo pa te izvajale bolj pogosto in posledično več goriva lahko pride v olje. 

Problem je bolj če bi prekinjal regeneracije še preden se motor segreje da bi nadaljeval regeneracijo, v tem primeru bo zabilo DPF in dobiš opozorilno lučko. 

Zdaj če dela človek 10km vožnje v eno smer se strinjam je res premalo za dizla, že za bencinca so to težki pogoji. 30km v eno smer pa je že čist ok za dizla. 

Za krajše od 30km naj gleda za bencincem, priporočam 2.5, ker 2.0 G165 je že v M6 bolj švoj, če prišteješ dodatno težo CX5 in 4wd se bo v hrib namatral. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Nakup CX-5
Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

Ne vzet dizla, da ne boš ratal revež, ki se bo več časa ukvarjal z DPF-jem in pripadajočim sranjem.

 

Hmh, nevem kak revež bi bil z dizlom??

Jaz če me ne bi motoroznanstvo zanimalo sploh ne bi vedel da imam DPF, in to kljub temu da ima avto prevoženih 289.000km!😎

Pravtako turbina je še vedno prva pa čeprav bi morala že zdavnaj crknit po pisanju nekaterih s foruma ki vozijo bencinarje. :rolleyes:

Eni imajo prav fanatičen strah pred dizlom.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.