Sem pa res spregledal, da je cena za lizing, ampak kdor je že zdaj kupoval avte na lizing ali kredit je vedno tako, da na koncu vse preplačaš. Razen, če vprašaš Juresa, on je vedno z lizingom zaslužil.
Btw. : Kje pa se dobi tak Lizing da še zaslužiš??? 😳
@SpEkTrja@SpEkTrja vsako kolo ima svoj abs senzor ki meri hitrost.
In če sta recimo na sprednji osi obe gumi napumpani na 1bar, ti ne bo javljalo da so premalo napumpane, ker je hitrost levega in desnega abs senzorja enaka. 😉
Dobi se tudi tanka samolepilna akusticna pena, ki se lako nalepi med stike raznih plastičnih delov, razne lajstne, pokrovi,... To prepreči direkten stik trde plastike med samo in s tem prepreči vibriranje, pokanje, čričke 😉
Za osnosvno uporabo je ELM327 oz njegov kitajski klon čust super, ponavadi deluje tudi z Forscan-on. Forscan omogoča vse funkcije tovarniškega testerja ob ustreznem OBD adapterju
Malo offtopic, sem na netu zasledil da VW po novem ne bo več delal limuzinske izvedbe Passata, ostal bo samo karavanski Passat, namest limuzine pa bo samo Arteon v ponudbi.
Btw. : Tudi jaz si nikoli nisem lastil Golfa, mel pa sem iz Vag koncerna 2x Audi 80
Na začetku sem bil kr navdušen na električnimi avti, zadnje čase pa me kr mineva.
Električarji so absoluto predragi, majhen domet, vprašljivo dolgoročno trajanje baterij, extra dolgo polnjenje,...zdaj še dražje polnilnice... Kaj na koncu ostane v prid električarjem?? 🤔
Edina prednost je če imaš svojo sončno elektrarno in dosti vožnje po mestu, takrat se res voziš skoraj zastonj.
@NevLado O samen delovanju DPFa in o izvajanju regeneracijah si ne rabim brat, vem zadosti.
To kaj ljudje pišejo/pišemo so priporočila, ampak kje v Mazdinih navodilih pa piše da se moraš vozit da dokonča regeneracijo??
99% lastnikov sploh ne opazi da se izvaja regeneracija, zato se tudi ne vozi naprej da bi to dokončala.
Si sploh vozil dizla z DPF? Si opazil da dela regeneracijo?
Regeneracijo lahko prekineš in se bo nadaljevala naslednjič ko vžgeš avto in se ta segreje, pri meni se nadaljuje ko se motor segreje nad 50°C, in to vem ker imam prek obd-ja prikloplen android radijo in mi prikazuje live podatke o motorju.
Regeneracije se končajo med 20-25km.
Ni problem prekinjat regeneracije, se bodo pa te izvajale bolj pogosto in posledično več goriva lahko pride v olje.
Problem je bolj če bi prekinjal regeneracije še preden se motor segreje da bi nadaljeval regeneracijo, v tem primeru bo zabilo DPF in dobiš opozorilno lučko.
Zdaj če dela človek 10km vožnje v eno smer se strinjam je res premalo za dizla, že za bencinca so to težki pogoji. 30km v eno smer pa je že čist ok za dizla.
Za krajše od 30km naj gleda za bencincem, priporočam 2.5, ker 2.0 G165 je že v M6 bolj švoj, če prišteješ dodatno težo CX5 in 4wd se bo v hrib namatral.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Najnovejša kantica in sod od Mazdinega olja pa zgleda tako kot na spodnji sliki.
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani