Sam imam safety paket in mam se vedno vse zadeve vkljucene.
- 360 stopinjska kamera je super zadeva
- opozaranje na precni promet zadaj deluje super in mi pride prav vsako jutro, ko otroka pelam v vrtec moram rikvercat na cesto in tole kar super prav pride
- asistenca za voznjo v zastojih (CTS) je pa bolj tako tako. Saj dela, samo ni pa neka 100% ziher opcija Nekako je toliko, da lahko ko grem na/iz sihta v koloni mal po telefonu brskam brez problema ker lepo vozi za avtom spredi. Se vseeno pa mores drzat volan pa spegat na cesto, da ravno ne gre iz smeri.
Ben loves podcasts, but he has a problem. When he tries to listen to one podcast in particular, his car stereo completely breaks. This week, Super Tech Support takes on one of its strangest cases — Roman...
No jaz sem ravno kontra kot @Bini. Niti malo mi ni zal, da je avtomatik. Ce bi se enkrat bi zopet avtomatik
Da se ne bi mogel odlocit o prestavi se mi ni zgodilo. Kot pa sem napisal se obcasno pri zacetku naredi, da nekako prehitro da v 2. potem pa prec v 1. in tko malo cukno. Ampak to je zelo redko.
Jaz sem pogledal precej YT reviewev in so razni razni komentarji. Potem sel na testno voznjo ravno zaradi avtomatskega menjalnika. In na koncu vzel avtomatika.
Je pa tako, da je bil avtomatik pri meni prva prioriteta. In ce bi bil mazda avtomatik zanic, ne bi vzel mazde ampak kaj drugega.
Poraba je slabih 7 l/100km. Zdajle pozimi je malo vecja (malo cez 7), poleti pa malo manjsa (6,5).
Motor deluje lepo. Je pa tako kot pravijo, potrebno ga je priganjat v obrate ce zeliz da pokaze moc. Pa nekako, ne daje obcutka da ima 186 konjev.
Menjalnik je ok, zna pa kdaj malo se zmest. Meni se to obcasno zgodi ce res pocasi speljujem. Sem se ze navadil, da z malo vec gaso speljujem in potem je ok. Drugace pa deluje ok.
Connect wirelessly to your factory Carplay in your Audi, VW, Mercedes-Benz, Volvo or Porsche vehicle what was not possible before. Wired Android auto module inside. Convert wired CarPlay connection to the...
No saj ni tako mali avto Jaz imam 3 (otroke) pa smo se vsi stlacili not. Res, da smo bili ko ribice in je bilo samo za testno voznjo, samo gre
No za enega otroka je ok, za kaj vec je pa res ze malo premalo placa predvsem za prtlago (ce rabis vozicek, .....). V primeru da sta dva in oba 5+ je pa tudi za 2 dovolj. Velika vecina resuje s trugo na strehi.
Drugace pa cestitke za narascaj in uspesno prodajo.
Ja to pospesevanju tudi sam obcasno resim tako, da dam na rocno in pustim v 6. Sem samo napisal kaj osebno mi ni vsec ce pustis vse na avto. Mam pa povecin 1/4 ce je dez dam na 2/4 ali 3/4
No sam lahko komentiram izkusnje z Dunlopkami. Prvi sneg sem sel do casa domov, da sem vozil po cca 1cm snegu. Nato sem sel takrat, ko ga je res zacelo kipat domov in potem drug dan v sluzbu. Tko cca 5cm snega. (P.S. ce kdo pozna cesto Podlipa -> Smrecje -> Ziri ve da je kar vzpon).
No dunlopke so bile vedno odlicne. Prav nikoli nisem bil v dvomih, da bi sploh lahko bili problemi. Tako, da tele dunlo gume od mene dobijo same pohvale.
Po pravici povedano me je malo strah it nazaj na letne.
Kar imej vklopljeno Da te zalima na sipo je ko sam ne zaviras, ko je ovira pred tabo. Meni se je do sedaj naredilo to 2 krat. Enkrat ko sem pocasi prehiteval po desni tovornjak (ki je zavijal levo) je nekako zaznanlo da ne bo slo mim in je ustavilo (no v drugo je bilo zelo podobno). Je pa na forumu tudi zgodba, ko je ta sistem preprecil, da bi povozil otroka ki je skocil pred avto (ne vem tocno komu se je to pripetilo).
Aktivni tempomat je super. Je pa res, da naj bi prve verzije imele problem, da je bil preagresiven. Samo je prisel update, ki je to konkretno popravil. Zaviranje niti ni motece in deluje kar lepo umirjeno, mene osebno bolj moti obcasno ekstremno pospesevanje. Tako iz 6 da v 5 in potem v 4 nabije obrate in cez 2 sekunde v 5. Tko mal cudno izpade.
S cim (oz. ali kdo sploh) kaj premaze tole crno plastiko? Razmilsam, da bi pomladi ko bo konec zime in vse te svinjarije z necim premazal plastiko in ji vrnil ta crni "sijaj".
No sam po 14 dneh voznje z Dunlop zimskimi (naprom Bridgestone letnimi) opazam da so bridgestone res slabe. Se mi zdi da ko je letna popuscala, dunlop se cisto lepo drzi in nimas niti malo obcutka, da bi avto zdrsnil. Sploh cesta podlipa -> smrecje (kdor se je peljal ve da je cesta RES gladka) je razlika kot noc in dan. Kadar sem malo bolj dinamicno vozil res nisem imel najbolj zaupanja v bridgestone, sedaj z dunlop je zgodba cisto drugacna.
Imam pa rahel problem. Nekako voznja ni tisto cisto smooth in mirna. Ne da trese, ampak kot da bi vozil po rahlih grbinicah. Sploh tam pri okoli 80-90. Razmislam da bi sedaj po dobrih 500km peljal se enkrat centrirat.
Bohnedaj se na tole zanašat, ker tako konfuznega sistema mislim, da ni nikjer. Dogaja se celo tako, da greš 2 dni zapored po isti cesti in 2x različno označi omejitve. Včasih mu celo uspe najti omejitev na cesti, ki prečka AC pol ti pa pri 130km/h kaže 50km/h in podobno.
Naredi se tudi da prebere omejitev iz nalepke pri tovornjaku
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No jaz se z @mito3000 ne strinjam lih.
Sam imam safety paket in mam se vedno vse zadeve vkljucene.
- 360 stopinjska kamera je super zadeva
- opozaranje na precni promet zadaj deluje super in mi pride prav vsako jutro, ko otroka pelam v vrtec moram rikvercat na cesto in tole kar super prav pride
- asistenca za voznjo v zastojih (CTS) je pa bolj tako tako. Saj dela, samo ni pa neka 100% ziher opcija Nekako je toliko, da lahko ko grem na/iz sihta v koloni mal po telefonu brskam brez problema ker lepo vozi za avtom spredi. Se vseeno pa mores drzat volan pa spegat na cesto, da ravno ne gre iz smeri.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani