na moji 6ki imam serijsko ksenonke. ?e pravilno vem, bi se morala vi?ina lu?i nastaviti vsakokrat ko v?gem lu?i.
Dejansko se mi ponastavijo samo ko imam na AVTO, ki je pa neuporaben podnevi (ker senzor izklopi lu?i). Takrat se snop lu?i spusti in nato dvigne. ?e pa sam obra?am stikalo, pa se ponavadi ne zgodi ni?. Vsake toliko se pa ponastavijo...
Je s tem kaj narobe? Ker ?e gledam ostale avte s ksenonom se jim ko v?gejo lu?i vsakokrat ponastavijo.
A tisti AVTO se da kako zaobit, da bi lu?i delale skozi ne glede na to kaj "govori" senzor svetlobe?
Po moje ?e z ne?im prekrije? senzor ti bodo lu?i vedno delale...
Ja samo da bencinarju ne odpovedujejo motorne komponente, stro?ek pokrijemo nekje med 20 in 30 kkm in pol se vozimo kot z dizlom, samo z manj?o mo?nostjo okvar, ?e pa ?e pa so recimo vse 4 bencinske ?obe manj kot 100?, itaq pa nkol ne crknejo.
Turbino si pozabil omenit na tvojmu, ki je malo dra?ja od 100 eur.
No tukaj bi se tudi sam postavil na stran bencinarjev
Ker to je bil tudi eden od razlogov za prodajo Mazde, ki je bila dizel. Saj moram potrkat tok tok, da v ?asu ko sem bil lastnik Mazde nisem imel ve?jih problemov razen, menjave sklopke in vztrajnika. Ni? se pa ne ve kdaj ti crkne kak?na ?oba, bosch pumpa, turbina itd.
Zdaj ko imam bencinarja + LPG sem kar se porabe ti?e skoraj na istem
Edina stvar ki jo ob?asno pogre?am je turbinca
Te pa stane nadgradnja na LPG spet lep denar, s katerim bi na dieslu menjal kar nekaj delov....pa smo spet tam
Njegov komentar: A 2 let ma? ?e mazdo-?e bi mel dizla, bi se ziher ?e prej kaj vidla
Nevem zakaj vsi pljuvajo tolko po Mazdah dizlih. To je jasno, da je pri dizlu vec problemov kot pri bencincu. Jaz imam ?estko in ima blizu 200.000 km, do zdaj sem menjal podlo?ke pod injektorji in en injektor "ni crknil, je samo tolkel" in to je bilo tudi vse. V primerjavi z drugimi je to super, ?e bi imel vw ali audija 2.0 tdi bi menjal do zdaj ze vse stiri injektorje, pri renoju dci-ju vsaj eno turbino, pri citroenu pa pol motorja...tako da v primerjavi z drugimi spet niso tako slabi nasi dizli
Zdele sem mal pogooglal telefonsko od tega oglasa, in se tale avto prodaja ?e od 12.2.2012, tko da nekaj sigurno ni v redu z njim, ker druga?e bi glede na ceno in kilometre ter opremo ?el zelo hitro.
Evo primerljiv avto, oprema in kilometri, eno leto novej?i, pa 3 jurje dra?ji
Pri porabi se nam prepucaval, ker vsi vemo kolk stane lpg. in verjemi ZELO majhna razlika je med tabo in mano pri mojih 260+ konjih in krepkih 400+ Nm.
Jaz imam vse to ogreto ?e predno klju? obrnem pa NIMAM dizla.
Samo to je res sme?no, ?e ima? malo ve? lot 100 konji?ev in 300+Nm navora si po ljudskem izro?ilu avtomatsko divjak?Jaz osebno nisem.
Imam tako konjenico zato, da ko imam poln avto krame in nas noter, ne ?altam v klancih na avtocestah v 4. brzino in lepo z lahkoto dr?im konstantno, v 5. brzini enako hitrost do vrha klanca, brez da vr?e ma?ino in obratomer skozi havbo oz. ?ipo ven.
Pa ?e ena stvar,tudi ?e se vozi? po mestu (zdej ne vem kako je s temi avti po 2005 z filtrom, jaz tega namre? nimam ) ti ?e vedno spije 2-3 litr?ke manj kot benzinarka.Pa diesel ima vgrajen webasto, da ti pozimi takoj segreje ma?ino in kabino.
Se popolnoma strinjam s tabo, v?asih je bilo 130 konjev ogromno za avto srednjega razreda, v dana?njih ?asih ko je na te konje obe?ena ?e klima, servo volan, razni dpf-ji, katalizatorji, egr-ji...to sploh ni ve? dirkalen avto ampak ?isto povpre?en avto za vsakdanje potrebe...to je vsaj moje mnenje.
Hahaha znano tko sm jst na prejsnem avtu povozu korito za roze. Use vidu use piskal ampak je nardil sam bam pa se to sm se umiku nekomu da me on ne bo povozu
Edina sreca, da sem ujel drevo tocno po sredini in sem zadel z vlecno kljuko, drugace glede na udarec bi bli blizu totalki
Par dni nezaj mi je nek kr??en wosu (beri neznani storilec) opraskal ?rnozmajko in je sedaj na lepotni kuri pri na?mu An?etu na Brezovci
Ne sekiraj se, jaz sem vceraj pred Sparom ko sem parkiral zadel v edino drevo ki je na parkiriscu, pa se vzvratno kamero in park senzorje imam na avtu...bedak
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
www.gistel.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani