Prvi? ko bo noter nalil olje ki ni 1000% po specifikaciji, se mu bo ?ez mogo?e 2-3 servisne intervale ustavile odmi?ne, ker bo odletela veriga.
ok, olje smo sem mu do zdaj dajal po specifikacijah, in dela normalno. Je pa veliko sli?ati in napisanega tudi o pokanju izpu?nih in sesalnih kolektorjev. Zanimivo ker se mu obrabljajo zadnje plo??ice prej kot sprednje. Hm, aja, pa tudi sklopka, v?asih ko potegne, zasli?im kako zdrsne...
sem malo bral na avtonasveti...vse kar sem omenil je tudi tam na?teto, od verige pa ni.. :ne vem:
Letos oz. sedaj je to ze lani... je bila slaba letina... In ga je kolicinskombilo precej manj, kot ponavadi... Vecinoma je verjetno pri domacih pridelovalcih zaloga ze posla...
natanko tako, tisti ki ti ga bo prodajal za doma?ega se la?e, seveda obstajajo redke izjeme, samo ?e dobro pozna?.. Lanska sezona je bila porazna glede tega.
Danijel, pejta s Slivko skupaj, bosta privar?evala pri gorivu.
Katera vina pa ima?, doma?a, made in GB predvidevam?
Lahko greva, samo ne vem kako bo s prostorom, ker jaz peljem 200 litrov vina, Slivka pa po moje ravno toliko soka
Na?eloma imam vino me?ane sorte, tako bele kot rde?e, da se lepo poklopijo okusi. ?e je pa kdo kak peti?ne?, mu z veseljem nato?im Chardonay, malvazijo ali roze od belih vin, ali pa Kabrnet in Merlot kar se ti?e rde?ih vin. Vsa vina so made in GB, Great Britain misli??? Hehe, so iz Gori?kih Brd ja, pridelana doma pri nas na kmetiji. Upam da bomo spomladi odprli tudi osmico, vas ?e obvestim
kaj pogosto resetira? povpre?no? Imam namre? enak motor, delam ve? al manj samo mestno vo?njo, ko grem v slu?bo in domov naredim 15 km to je najve?. Ko resetiram povpre?no, se mi ta ustali nekje pri 6.8-7.0l, obenem dam tudi trip na "0" in spremljam kdaj se za?ne regeneracija. Do regeneracije je poraba kot sem omenil, po kon?ani regeneraciji, katera traja od 12 do 15 km, odvisno kje vozim, pa naraste na 7.6. Do naslednje regeneracije pade povpre?je na 7.2-7.4 in tam ostane naprej, dokler ne resetiram. Je pa razlika ali grem v iz GO v LJ in dam povpre?no na "0", ali obratno(Rebrnice verjetno). ?e ra?unam pe? ali kot ka?e BC je enako. Moti me samo to, da se mi pri 20km do praznega tanka ?ele pri?ge lu?ka za rezervo
Spet bi izbral nekaj slik za koledar, pa se ne morem prav odlo?it, katera bi bila "najmanj slaba".
Pravzaprav mi ni nobena prav v?e?. Bi najraje videl, ?e bi dobil nekoga, ki bi vstal ob kak?ni no?ni uri ( npr.: ob treh zjutraj) in pri?el pomagat s kak?nim bolj?im fotoaparatom, ker je malo nerodno pustiti avto na sredi ceste ali na izvozu iz kro?nega kri?i??a in skakat naokoli, da ugotovim, kako bi najlep?e ratala slika brez mote?ih elementov (trafik, javne razsvetljave, jumbo-plakatov,...)
?e drugega ne, bo pa mogo?e vsaj komu kot ideja za dobro sliko...
uff, in ja, jo odpeljal brez prijave lokalnim oblastem v hribe, Spodnji, Srednji Lokovec, ?epovan, sicer slu?beno, ampak vseeno...nobenega z lopato nisem sre?al ob cesti.. :ne vem:
To pa res,vsakemu svoje.. No,moje cifre stro?kov raj ne povem,re?em pa sam da so se mi traktorji zamerli in jih ne mislim hvalit, da me na koncu ne bi kdo preganju, ker se je spustil v to.
Kupcu vsekakor ?elim vso sre?o pri nakupu, karkoli ?e bo, stro?ek je v vsakem primeru, tko da ?e ?e more bit naj bo ?im manj?i
Ji zamenjal zadnje plo??ice po priporo?ilu Zmaja, kateremu je priporo?al Pelko, sem dal gor Textar Moram poslikat stare, mislim da so bile ?e original(175kkm)), niso povsem obrabljene, ampak ko sem se spustil po kakem malo dalj?em klancu, so za?ele ?kripati. ?e po eni testni vo?nji se mi zdi da bolje primejo kot prej, kaj bo ?ele ko se usedejo
stare plo??ice so bile znamke Akebono. Vidim da so japonske, verjetno original. Kot vidite so ?e dobre, samo so ?kripale ko so se malo pregrele. Se mi zdi da zdaj doosti bolj primejo in to po cca. 50km.
Ji zamenjal zadnje plo??ice po priporo?ilu Zmaja, kateremu je priporo?al Pelko, sem dal gor Textar Moram poslikat stare, mislim da so bile ?e original(175kkm)), niso povsem obrabljene, ampak ko sem se spustil po kakem malo dalj?em klancu, so za?ele ?kripati. ?e po eni testni vo?nji se mi zdi da bolje primejo kot prej, kaj bo ?ele ko se usedejo
Najbr? je jasno, da nisem takoj s kraja nesre?e, ?e preden sem poklical policijo, na Mazdin forum napisal, kaj se je zgodilo...
Motorist, Italijan, je pripilil skozi ovinek, zadeva se ni iz?la in kon?al je v Mazdi. Odpeljan v ?empetersko bolni?nico. Ker sem zaposlen v bolni?nici, sem se ga odpravil iskat, da vpra?am, kako je z njim. Pa mi povedo, da je bil po nesre?i tetraplegik in da je preme??en v Italijo, ker je blizu, on pa Italjanski dr?avljan. Nekaj dni kasneje mi pri malici povedo, da so slu?ajno zvedeli, da je v Italiji v bolnici umrl.
Mazda niti ni bila tako hudo zdelana, mo?akarju je najbolj na?kodila tista smreka ob cesti, kamor ga je odbilo. Ko se mu ovinek ni iz?el, je udaril v bok Mazde, podrsal cel bok in zgubil oblast nad motorjem. Ni ve? popravil smer po cesti, ampak ga je odneslo dol s ceste in v smreko. Kjer je oble?al.
uff. To se je zgodilo kje? V va?ih koncih al tle okrog Gorice?
To je pa res tako! Na mojoj 6-ici sem naredil odstranitev dpf-a (preprogram i odstranitev). Od takrat so se ustavile vse te?ave, ki so obstajale z dpf. ?e se kdo zanima bom lahko poslal povezavo, kjer je vse opisano s slikami.
Ja, g. Pelko je zadevo priklopil na tester in je bilo nekaj z EGR ventilom. Omenil je, da ga je eliminiral in bilo je brezla?no...Trajalo je malo dlje, ker je vmes ena stranka nasedla na ?karpi cca 2km stran od servisa in smo ?li pomagat.
Kar se ti?e te?av z DPF je za prve mazde z DPF(2005, 2006), ki se jim pojavijo te te?ave najbolje vse skupaj eliminirat.
?e pa se loti? menjave(nepoobla??en servis) so bili stro?ki menjave filtra pri ?trajnerju 380 ?. Potem je stro?ek prve "prisilne" regeneracije in novega olja. Vse ok - ?koda je edino to, da sedaj poleg DPF lahko crkneta ?e dva senzorja in ena sonda in cena teh se menda vrti okrog 500?.
Tako, da se bolj spla?a odstranitev(luknanje filtra) in vse kar pa?e zraven in da? 450? in nikdar ve? DPF te?av.
Na koncu manj ?re, dizel ne te?e ve? v plac za olje in ni bojazni, da ti zariba.
Menda obstaja ?e neko kemi?no ?i??enje, ki pa naj ne bi bila dogoro?na re?itev.
Fantje ne vem zakaj toliko besedi ?ez DPF filter. ?e je z njim te?ava pojdite h g. Simonu Pelkotu. ?e z njim ni te?av a toliko bolje. Jest ?e enkrat nisem gledaal gladine olja. Me je pa prestra?il prodajalec pri nakupu nove 6ke. Tri leta sem nenehno kontroliral lu?ko z DPF filter. Na koncu koncev sem pa zmeraj upo?teval nasvet mehanikov, ki so mi vsi svetovali voznjo pri zmerno vi?jih obratih kjer je tudi zgorevanje bolj?e. Jezi me edino to da tle DPF zgorevanje toliko pove?a porabo. Druga?e ?e ni nekih izrdnih okoli??in mora DPF filter delat kot se spodobi. Najve?krat sploh ni problem v DPF filtru ampak v senzorjih. Na uradnem servisu zelo radi menjajo vse po spisku. ?e se dobro spomnim mi je Pelko povedal da je najve?krat problem v zadnjem senzorju. Mene uraden setrvis ne vidi ve? razen za prvi redni servis ob nakupu novega avta. ?e vsak nov avto se mije pokvaril mesec ali dva pop poteku garancije. Razem Mazde seveda!
vse je res kar si napisal, ampak tudi DPF filter se po toliko km zapaca do te mere da ga ni mogo?e spucati, ali pa se sesede. Prve 6 so imele probleme, dokler jim niso nadgradili software, potem je bil mir. ?e potegne? ?rto,ko se pokvari kaj ali filter ali senzorji (nekaterim se ne pokvari nikoli, odvisno od vo?enj) se ga raj?i odstrani kot zamenja.
Tocno tocno, ampak ce regeneracij ni vec? Nafta ne izgori in? Zato ima mazda X na palcki, ce so regeneracije neuspesne ali prekinjene se zadeva kopici v olju. Torej ce vsakih 350km brizgne pa ne igori bo v karterju...
Je tako?
Zato me zanima ali preprogramiranje samo ugasne lucko ali pa naredi zadevo tako kot mora biti, drugace je lahko kriticno za masini
Preprogramiranje naredi zadevo kot mora biti, ni ve? regeneracij, posledi?no ni ve? nafte v olju.
Kolikor vem, se trdih delcev v izpuhu ne meri na tehnicnem... Sicer bi pogrnili vsi dizli, ki so starejsi od 10 let ...
Vec ali manj vsi dizli brez DPF "pokadijo", ko pohodis pedal za gas... ali pa se peljes navkreber ... Tudi prva generacije sestice je malo "pokadila" v takih pogojih... sploh ko je motor imel za sabo ze malo vec kilometrov ...
jah, kot vsak dizel brez filtra potem..
jah, kot vsak dizel brez filtra potem..
se pa? resno zanimam za odstranitev, potrebujem + in - ter cene. Cene so okrog 250?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
sem malo bral na avtonasveti...vse kar sem omenil je tudi tam na?teto, od verige pa ni.. :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani