si si izračunal v kolikem času se ti investicija 1.300€ + dodatni stroški povrnejo? kot drugo (moje osebno mnenje), če delaš na leto 35k km bi moral v štartu razmišljati o dizlu ali pa ti mora biti res vseeno koliko imaš pač porabo pri bencinarju se pridružujem mnenju ostalih, da vsi ponudniki, ti bodo dali vse obljube, ko boš imel kake resne probleme, bodo imeli n-izgovorov kdo je in kdo ni kriv kar spremljam, kot kaže te predelave japoncem niso ravno povšeči, tudi pri hondi sem bral/slišal za ogromno težav tistih ki so šli na predelavo (predvsem mazanje ventilov), so tudi redke izjeme, ki so poročali da sistem deluje bp, ampak nikjer nisem zasledil tako nizke cene (tam je bilo bolj govora o investiciji 3-4k €) kot rečeno, moje osebno mnenje, jaz o tem ne bi / ne bom nikoli razmišljal, ali vzameš dizla ali bencinarja, če že (in v to nas bodo slej ko preje prisilili) bodo že tovarniško izdelani hibridi (torej elektrika + bencin) p.s. malo za hec, to je tako kot da bi imel Apple MacBook z iOS potem bi mu pa gor namestil WIN OS, saj gre, nekateri to celo delajo, ampak je pa povsem nelogično in na Apple servisu se v takem primeru ne moreš žaliti, da imaš nestabilen sistem iOS
Investicija bi se na kilometrino 40k letno kar hitro povrnila. Glede dolocenih razlag po forumih in posvetu se z mehanikom pa sem se potem odlocil da ne grem v to. In da pustim atmosferski motor pri miru in naj ostane v hisi za veselje
Investicija bi se na kilometrino 40k letno kar hitro povrnila. Glede dolocenih razlag sem se pa po odlocil da ne grem v to.
Razmisljal sem v tej smeri samo zato ker je partnerica zacela prav tako delati v ljubljaniin sem ji prepustil moje drugo vozilo prav tako mazdo 6 sam dizel jaz pa sem se pa zacel voziti z svojo bencinarko.
Tako da po razmisleku z njo nameravava kupiti v zacetku leta dizla cx5 ali pa mogoce se eno 6 dizla da imava potem vse gen 6 pri hisi.
Imel prvo generacijo na plin in pri hisi je tudi druga generacija (2.0) na plin in ti svetujem, da ne dajej plina. Tudi jaz sem imel na zacetku neke ideje, da bi svojo 2.5 dal na plin pa se dobro, da sem se premislil. Meni je plin na prvi generaciji po stirih letih popapal ventile in gladko noben ni hotel niti slisati, da je bil za to kriv plin. Je že res, da sem v tem času veliko prevozil in tudi prisparal, ampak vseeno. Fotr ima tudi vedno neke probleme in sedaj avto pri pospesevanju mocno cuka in tudi v letru vibrira. Baje je potrebno zamenjati injektorje od plina, saj je prevozil vec kot 100 k km na plin. Cena - cca 350€. Moras tudi vedeti, da je na 20k km potrebno narediti "kao" servis za plin, kateri te stane cca. 30€ in na 40k km malo vecji servis ( zamenja dva filtra), kateri te stane 60 € ?!?. Jest sem imel še celo tako blokado, da ko avto prevozi te km se plin izklopi in moras obiskati serviserja, da ti naredi servis, zaračuna in računalniško odstrani blokado. Mislim WTF. Ko sem rekel, naj mi to trajno izklopi je rekel, da kao nemore in da je tak sistem. Aja pa moja in od fotra sta obe imele mazanje ventilov. Pozabil sem se povedati, da moras obvezno imeti svecke na plin katere pridejo 80€. Skratka pusti na benz in je to to. Sicer pa nevem kje je problem pri porabi 8.3l. To je moje mnenje Brat je imel recimo e39 vec kot 10 let na plin in nevem, ce je naredil 3 servise vsega skupaj pa je zadeva spilala tako, kot se zagre, ampak tako kot je ze nekdo omenil so japonci obcutljivi na plin. Pozabil sem tudi se napisati, da je avto cez cas po predelavi moocno izgubil na moci. Ga je bilo potrebno prav preganjati.. Pa prosim pusti to garancijo, ker je to povsod tak bulshit da glava boli. Ko bos imel enkrat probleme bo tisoc in en izgovor in se bojo izogibal, da za okvaro ni kriv plin, ker je cist prevec faktorjev kaj bi lahko bilo narobe. Sploh pri starem avtu.
najlepsa hvala. izcrpno povedana in obrazlozeno. naraj slisim zadeve od nekoga ki zadevo pozna in jo je ali pa jo se uporablja.
res hvala hvala se mi zdi da ne rabim drugega mnenja
Razmišljam o predelavi vozila na plin. Govorim o mazdi 6 GH 2.5. O plinu razmisljam ker se na mesecni ravni naredi cca 3000km letno okvirno 35000km. Kombinirana poraba se mi vrti nekje na 9l.
Pisal sem ze nekaterim ponudnikom in najbolj me je do zdaj preprical dobavitelj Tartini z predstavitvijo in z odgovori na moja vprasanja.
cena predelave bi znasala cca 1300eur.
Zdaj pa me zanima ce ima kdo od vas vozili predelano na plin in kaj si ostali mislite o tem. seveda + in - da se bom lazje odlocil.
V sliki spodaj razvidno o kaksnem sistemu se govori.
vsec mi je tudi da nudijo 8letno garancijo na delo in material. Z neomejeno kilometrino v teh 8letih. + zavarovanje motorja ali kako bi se lahlo izrazil
ce se pa ne motim je pa imel @zmaj to zadevo vgrajeno ce se ne motim od drugega dobavitelja. zmaj se motim?
ej morm potrkati da ze 4leta pa ni se nuben kompliciral policaji me pa tut velikokrat ustavijo pa morm rect da se nuben se ni vpiknil ali pa kompliciral. tko da mam kar mir
@Aless zato pa upam da bo na letnih bolje zgledalo res da so 19 sam so pa original mazdine tko da definitivno ne bodo na robu z blatnikom. Po zimi pa res nimam pouno nalozen avto poleti plbi pa znalo drsati tja proti morju hehe
Jaz sem pa za svojo belo ravno prejsni mesec uredil use full kasko brez odbitne me je prislo okroglih 1000eur 100 na mesec pa gasa. res pa da mi popravljajo vsako malenkost ki se na parkingu naredi saj jih dobro placujemo
na drugi sestici mam pa osnovni kasko me pride pa 390eur bistveno cenejse
kot smo ze rekli vsak ma svoj okus nekteri majo radi visje nakateri nizje avte prav tako nekateri zelijo imeti vecja nekateri pa manjsa platisca osebno pri meni na na prvi generaciji 6 so mi 17 cisto super na drugi se mi pa zdi da ji bodo 19 prav lepo sedle tako kot@Bini na njegovi 3.
homologacijo bom sprsvil cez z drugimi 19" platisci po bom pa nazaj v originalne jih preubu vazdo da mi vpisejo 19. je pa tista bela se znizana tko da bo to tudi kasneje v planu ker mi traktorji res ne potegnejo
Ta avto je bil pri prejsnemu lastniku v katastrofalnemu stanju, zato je bila tudi cena zelo nizka. Se jo spomnim k je bila se avto.netu. Ni dvakrat za rect, da je bila zaletena glede na to kaj vse je manjkalo oz. bilo polomljeno Mi je pa cudno, da je bila potrebna obnova alternatorja ze na prvem mestu.
definitivno je mogla bit zaletena saj sasijo kjer je sklioka ne more kar utrgati.
prejsni lastnik je res skrbel za njo katastrofalno
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Poslano z mojega SM-G998B z uporabo Tapatalk
*??)
?.???.?*??) ?.?*?)
(?.?? (?.?? Lep dan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani