Takega smo mi imeli doma, zdaj ga pa ima fotrov bratranec. Je pa isti letnik, isto ?tevilo prevo?enih, isti motor, le noter je imel pepit vzorec. Sicer pa tudi odli?no ohranjen. Hja, nevarna truga; zavore primejo slabo in mora? imet mo?no nogo, da se ustavi?, volan je trd in drse?, gre nikamor, glasen za znoret, je pa prostoren.
Evo, je ?e prodan eni dru?inici iz Cerknice (upam, da ga ne zalije). Sicer se strinjam; zadeva je simpati?na in lepo vodljiva, ampak glede na ?tevilo kilometrov, ki jih mati letno pridela, bi imela nekaj bolj ekonomi?nega (tako po ?eji kot po registraciji).
Meni je bil fajn za vozit, ?eprav sem pogre?al 6. prestavo in sovra?il predolgo 3. prestavo. Za kako prehitevanje si ga moral fajn v obrate pognat. Temu primerno se je potem obna?al kot kronik. Vzmetenje je bilo za moj okus pretrdo, preve? je bilo tudi trde plastike na armaturki in ni imel tempomata. Kar se ti?e samega sedenja in prostornosti nimam kaj re?t (tudi na zadnji klopi), tudi prtlja?nik je bil ?e kar prostoren (glede na dvojno dno), po ovinkih je ?el mogo?e celo bolj?e od moje 6-ke, zvo?niki so trgali gate, preglednost je bila dobra pa ?e kaj bi se na?lo. Skratka, celokupno gledano dober voz, ampak mogo?e rahlo "predrag" kot drugo vozilo.
No, za prvega niti nisem pretirano zagret, tale, ta drugi, pa ima zanimivo re?itev zadaj. Si bo treba ogledat, ?e bi tisti "nastavljivi spojler" pasal na BTjko...
Nekaj podobnega kot je spodnji RAM ima en na? sokrajan. ?e kar lep ?as vztraja na tem vozu; pa ?e fajn ga je sli?at v gluhi no?i
Agregatno sigurno. ?koda edino, da je Audi... pa ?e to "zelo zanesljiv" A6... Je pa drag za 14 let star avto. Oni Volvo zadnji? je bil 6-7 let mlaj?i, z manj kilometrine, ve? opreme, isto V8, samo za 4.000? ve?.
Je pa tko, da Superb bi verjetno ?e bil pri tolk kilometrih saj je dejansko to avto, ki je delal relacije. Octavija pa je poleg km naredila ?e veliko veliko laufanja v prazno, ko so fantje v patrulji oziroma kontroli pa je treba pozimi gret na mestu, poleti pa hladit. Tko, da ?e bi delovne ure motorja lahko zmerili ali pa ?tevilo obratov motorja bi verjetno bil tale ekvivalenten s kak?nim, ki je na cesti dejansko naredil pol milijona kilometrov.
o?itno je nekomu ?ivce po?rla po?re?na ma?ina BREZ mo?i - tipi?no ameri?ko
4903 ccm, 127 kW (173 KM)
Kolega je imel V6 verzijo s 140 konji in limiterjem na 170km/h, ampak je bil ?isto nor na avto. Sploh zaradi navora pa tudi po ovinkih je dobro letel (zvok pa itak). Ta pa sicer ni Z-28 (tisti je imel 220 konjev+), ampak bi znal ?e bolj vtrgat pri navoru od V6. Sicer pa je zadeva pomoje ?e oldtimer. Takrat smo imeli v Evropi isto po?re?ne ma?ine z manj?o prostornino, pa resni?no brez mo?i Za novej?e ameri?ke avte bi te?ko rekel, da so tipi?no ameri?ki (?as na Nurburgringu je kar zavidanja vreden): http://www.chevrolet.com/camaro-z28-track-car.html
Thesis je res seksi. Takrat je bil za kake Passatovce preve? moderen, zdaj je pa... ?e vedno lep?i Kar se pa Lybre ti?e, jo je pa imel moj "brother-in-law" in je bil ful zadovoljen z njo.
Pomoje bi "turbiranje" take zadeve stalo ?e za pol avta zraven. Moj kolega je predeloval MR2 pa ga je tak poseg pri?el ?e za 1-2 avta zraven. Pa ?e ogromno porabljenih ur.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Takega smo mi imeli doma, zdaj ga pa ima fotrov bratranec. Je pa isti letnik, isto ?tevilo prevo?enih, isti motor, le noter je imel pepit vzorec. Sicer pa tudi odli?no ohranjen. Hja, nevarna truga; zavore primejo slabo in mora? imet mo?no nogo, da se ustavi?, volan je trd in drse?, gre nikamor, glasen za znoret, je pa prostoren.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani